Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шини для транспортних засобів (нові) великої та малої тонажності
Очікувана вартість
570 000,00 UAH
UA-2019-01-29-003359-b 3f06fd66be954d33aa60fe79e4478f71
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаврилюк Анатолій Федорович

+380674302175 gl-forester@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Жмеринський лісгосп
Код ЄДРПОУ: 00991449
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вул Барляєва 31
Контактна особа: Гаврилюк Анатолій Федорович
+380674302175
gl-forester@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2019 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2019 12:00
Очікувана вартість: 570 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 570,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
88 шт
Шини для транспортних засобів великої та малої тонажності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Барляєва 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 лютого 2019 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2019 14:35
Протокол_5.pdf
07 лютого 2019 14:35
Копия Тендерна документація на закупівлю шини 2019 р. зі змінами.doc
08 лютого 2019 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2019 14:35
Протокол_5.pdf
07 лютого 2019 14:35
Копия Тендерна документація на закупівлю шини 2019 р. зі змінами.doc
29 січня 2019 16:15
Тендерна документація на закупівлю шини 2019 р..doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-31-000031 ● 61f70ac85a54495ea33fec9af524077c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2019 15:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ


31.01.2019 №5
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник О. ВАХНОВСЬКА


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 31.01.2019 №5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-01-29-003359-b 29.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення законодавства у сфері публічних закупівель буде усунено шляхом внесення змін до тендерної документації найближчим часом.

2019-02-06 14:24:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником внесено зміни у додаток 2 тендерної документації, а саме: скасовано вимоги щодо надання документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

2019-02-07 15:07:08

Інформація про відміну

Дата відміни
16 лютого 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій