Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (офісне устаткування)
Очікувана вартість
449 890,20 UAH
UA-2019-01-29-001740-b ● abfa14dfe7f240889a8b1b42e070f513
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081216 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7 |
Контактна особа: |
Денис Варець +380577244648 nh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2019 13:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2019 14:49 |
Очікувана вартість: | 449 890,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 249,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
офісне устаткування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57180 штука
офісне устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61080, Україна, Харківська область, м. Харків , вул. Південнопроектна, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5900 пачка
офісне устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61080, Україна, Харківська область, м. Харків , вул. Південнопроектна, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1005 упаковка
офісне устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61080, Україна, Харківська область, м. Харків , вул. Південнопроектна, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2019 14:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2019 14:40 |
перелік змін.docx | |
05 лютого 2019 14:40 |
6 ТД офісне устаткування зміни.doc |
05 лютого 2019 14:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 лютого 2019 14:40 |
перелік змін.docx
|
|||
05 лютого 2019 14:40 |
6 ТД офісне устаткування зміни.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання щодо технічних вимог
Дата подання: 08 лютого 2019 11:35
Дата відповіді: 11 лютого 2019 13:13
Шановний Замовнику прошу Вас пояснити .які саме документи повинен надати Учасник на виконання вимог п.2.3 тендерної документації стосовно позиції 1.51 набір офісний, який є друкарською продукцією та буде виготовлятись виключно за індивідуальним Замовленням. Це унеможливлює виконання вимог п. 2.3 тендерної документації, а саме: надання зразків документів виробника на кожен вид продукції, що буде надаватись з продукцією та буде підтверджувати її приналежність і якість (сертифікат якості, паспорт, етикетка, ярлик, тощо), завірені учасником торгів. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно п.2.3. Учасник повинен надати зразки документів виробника на кожен вид продукції, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості, паспорт, етикетка, ярлик, тощо), завірені учасником торгів. Позиція 51 (набір офісний) виготовляється згідно ТЗ Замовника, яке описане у п.1.51 додатка 4 ТД.
уточнення по позиції 29 (Скріпка канцелярська № 25 Buromax ВМ.5007 або еквівалент* нікельовані, 100 шт/упак.)
Дата подання: 08 лютого 2019 12:37
Дата відповіді: 11 лютого 2019 13:14
Шановний Замовник,
згідно технічних вимог по позиції 29 (Скріпка канцелярська № 25 Buromax ВМ.5007 або еквівалент* нікельовані, 100 шт/упак.) в якісних характеристиках зазначено тип – гофрірувані, але гофрірувані скріпки виготовляються тільки в розмірі 50 та 78 мм; в розмірі 25мм скріпки не виготовляються гофріруваними. Просимо уточнити: які саме сріпки пропонувати по позиції 29 ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тип скріпки канцелярської № 25: трикутні з припіднятим кутом, нікельовані.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-29-001740-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
запитання
Доброго дня!
Шановний замовнику!
Уважно вивчивши тендерну документацію до даних торгів, нами було встановлено, що деякі вимоги є дискримінаційні та звужують коло потенційних учасників. По-перше, рік виготовлення продукції вимагається - 2019 рік. В звя`зку з тим, що майже весь товар є імпортованою продукцією, тому рік виготовлення даного товару у більшості імпортерів є 2018-2019 роки. Оскільки потрібен час на виготовлення, транспортування в Україну та розмитнення, та на разі тільки початок 2019 року. Деякий товар має гарантійні строки експлуатації та зберігання від 3 до 5 років. Тому, з метою розширення кола потенційних учасників, просимо Вас змінити дану вимогу до товару та викласти її в наступній редакції: Дата виготовлення: 2018-2019 рр. По-друге, наявна вимога стосовно зразків запропонованої продукції, а саме: учасник торгів, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, повинен надати Замовнику зразки предмета закупівлі (поз. 1-49) які передбачені Додатком 4 цієї тендерної документації в строк 2 робочі дні з дати проведення аукціону або відхилення пропозиції попереднього Учасника. Така вимога також звужує коло потенційних учасників, так як за дуже короткий строк (2 робочі дні) потрібно доставити на адресу замовника, тобто до м.Харкова, вищеперелічені зразки запропонованого товару на позиції 1-49. Але на це потрібно більше часу. Або вже цей товар повинен бути в наявності на складі в учасника. Більше того, на разі лютий місяць і можуть бути погодні перешкоди Тому враховуючи вищеперелічене, просимо Вас змінити дану вимогу та викласти її в наступній редакції: учасник торгів, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, повинен надати Замовнику зразки предмета закупівлі (поз. 1-49) які передбачені Додатком 4 цієї тендерної документації в строк до 4 робочих днів з дати проведення аукціону або відхилення пропозиції попереднього Учасника.
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Шановний замовнику!
Уважно вивчивши тендерну документацію до даних торгів, нами було встановлено, що деякі вимоги є дискримінаційні та звужують коло потенційних учасників. По-перше, рік виготовлення продукції вимагається - 2019 рік. В звя`зку з тим, що майже весь товар є імпортованою продукцією, тому рік виготовлення даного товару у більшості імпортерів є 2018-2019 роки. Оскільки потрібен час на виготовлення, транспортування в Україну та розмитнення, та на разі тільки початок 2019 року. Деякий товар має гарантійні строки експлуатації та зберігання від 3 до 5 років. Тому, з метою розширення кола потенційних учасників, просимо Вас змінити дану вимогу до товару та викласти її в наступній редакції: Дата виготовлення: 2018-2019 рр. По-друге, наявна вимога стосовно зразків запропонованої продукції, а саме: учасник торгів, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, повинен надати Замовнику зразки предмета закупівлі (поз. 1-49) які передбачені Додатком 4 цієї тендерної документації в строк 2 робочі дні з дати проведення аукціону або відхилення пропозиції попереднього Учасника. Така вимога також звужує коло потенційних учасників, так як за дуже короткий строк (2 робочі дні) потрібно доставити на адресу замовника, тобто до м.Харкова, вищеперелічені зразки запропонованого товару на позиції 1-49. Але на це потрібно більше часу. Або вже цей товар повинен бути в наявності на складі в учасника. Більше того, на разі лютий місяць і можуть бути погодні перешкоди Тому враховуючи вищеперелічене, просимо Вас змінити дану вимогу та викласти її в наступній редакції: учасник торгів, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, повинен надати Замовнику зразки предмета закупівлі (поз. 1-49) які передбачені Додатком 4 цієї тендерної документації в строк до 4 робочих днів з дати проведення аукціону або відхилення пропозиції попереднього Учасника.
Дякуємо
Скасована
Дата: 02 лютого 2019 19:32
Причина: питання
Номер вимоги: UA-2019-01-29-001740-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 02 лютого 2019 19:44
вимога
Шановний замовнику!
Уважно вивчивши тендерну документацію до даних торгів, нами було встановлено, що деякі вимоги є дискримінаційні та звужують коло потенційних учасників. По-перше, рік виготовлення продукції вимагається - 2019 рік. В звя`зку з тим, що майже весь товар є імпортованою продукцією, тому рік виготовлення даного товару у більшості імпортерів є 2018-2019 роки. Оскільки потрібен час на виготовлення, транспортування в Україну та розмитнення, та на разі тільки початок 2019 року. Деякий товар має гарантійні строки експлуатації та зберігання від 3 до 5 років. Тому, з метою розширення кола потенційних учасників, просимо Вас змінити дану вимогу до товару та викласти її в наступній редакції: Дата виготовлення: 2018-2019 рр. По-друге, наявна вимога стосовно зразків запропонованої продукції, а саме: учасник торгів, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, повинен надати Замовнику зразки предмета закупівлі (поз. 1-49) які передбачені Додатком 4 цієї тендерної документації в строк 2 робочі дні з дати проведення аукціону або відхилення пропозиції попереднього Учасника. Така вимога також звужує коло потенційних учасників, так як за дуже короткий строк (2 робочі дні) потрібно доставити на адресу замовника, тобто до м.Харкова, вищеперелічені зразки запропонованого товару на позиції 1-49. Але на це потрібно більше часу. Або вже цей товар повинен бути в наявності на складі в учасника. Більше того, на разі лютий місяць і можуть бути погодні перешкоди Тому враховуючи вищеперелічене, просимо Вас змінити дану вимогу та викласти її в наступній редакції: учасник торгів, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, повинен надати Замовнику зразки предмета закупівлі (поз. 1-49) які передбачені Додатком 4 цієї тендерної документації в строк до 4 робочих днів з дати проведення аукціону або відхилення пропозиції попереднього Учасника.
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Уважно вивчивши тендерну документацію до даних торгів, нами було встановлено, що деякі вимоги є дискримінаційні та звужують коло потенційних учасників. По-перше, рік виготовлення продукції вимагається - 2019 рік. В звя`зку з тим, що майже весь товар є імпортованою продукцією, тому рік виготовлення даного товару у більшості імпортерів є 2018-2019 роки. Оскільки потрібен час на виготовлення, транспортування в Україну та розмитнення, та на разі тільки початок 2019 року. Деякий товар має гарантійні строки експлуатації та зберігання від 3 до 5 років. Тому, з метою розширення кола потенційних учасників, просимо Вас змінити дану вимогу до товару та викласти її в наступній редакції: Дата виготовлення: 2018-2019 рр. По-друге, наявна вимога стосовно зразків запропонованої продукції, а саме: учасник торгів, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, повинен надати Замовнику зразки предмета закупівлі (поз. 1-49) які передбачені Додатком 4 цієї тендерної документації в строк 2 робочі дні з дати проведення аукціону або відхилення пропозиції попереднього Учасника. Така вимога також звужує коло потенційних учасників, так як за дуже короткий строк (2 робочі дні) потрібно доставити на адресу замовника, тобто до м.Харкова, вищеперелічені зразки запропонованого товару на позиції 1-49. Але на це потрібно більше часу. Або вже цей товар повинен бути в наявності на складі в учасника. Більше того, на разі лютий місяць і можуть бути погодні перешкоди Тому враховуючи вищеперелічене, просимо Вас змінити дану вимогу та викласти її в наступній редакції: учасник торгів, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, повинен надати Замовнику зразки предмета закупівлі (поз. 1-49) які передбачені Додатком 4 цієї тендерної документації в строк до 4 робочих днів з дати проведення аукціону або відхилення пропозиції попереднього Учасника.
Дякуємо
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 лютого 2019 14:37
До тендерної документації будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2019-01-29-001740-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ВАСИЛЬЄВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2707817292
Дата подання: 08 лютого 2019 12:05
Щодо внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику! Згідно Додатку 4 тендерної документації п.51 Вами передбачено закупівлю Набору офісного для керівника .
Хочемо зазначити, що даний набір повинен закуповуватись за кодом ДК 021:2015-79810000-5 – Друкарські послуги, так як набір з логотипом АТ «Укрзалізниця» потрібно виготовити виключно за індивідуальним замовленням (тобто отримати послуги з друкування за макетом Замовника).
тож він виготовлюється типографськими організаціями згідно КВЕДУ «18.12 Друкування іншої продукції».
Більшість організацій які займаються продажем готового офісного устаткування та приладдя, згідно КВЕДУ «46.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення», мають при цьому змогу продавати лише товар. Зазначаємо, що Замовник закупляє не типографські послуги, а офісне устаткування та приладдя різне. Таким чином об’єднуючи в одному коді товари та послуги, Замовник значно обмежує коло Учасників.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може включити до тендерної документації іншу інформацію яку вважає за необхідне, але документація не повинна обмежувати конкуренцію та приводити до дискримінації Учасників.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в Додаток 4 з виключенням п.51 Офісний набір для керівника з логотипом АТ «Укрзалізниця», так як дані умови обмежують конкуренцію на ринку та призводять до дискримінації Учасників.
Розгорнути
Згорнути
Хочемо зазначити, що даний набір повинен закуповуватись за кодом ДК 021:2015-79810000-5 – Друкарські послуги, так як набір з логотипом АТ «Укрзалізниця» потрібно виготовити виключно за індивідуальним замовленням (тобто отримати послуги з друкування за макетом Замовника).
тож він виготовлюється типографськими організаціями згідно КВЕДУ «18.12 Друкування іншої продукції».
Більшість організацій які займаються продажем готового офісного устаткування та приладдя, згідно КВЕДУ «46.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення», мають при цьому змогу продавати лише товар. Зазначаємо, що Замовник закупляє не типографські послуги, а офісне устаткування та приладдя різне. Таким чином об’єднуючи в одному коді товари та послуги, Замовник значно обмежує коло Учасників.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може включити до тендерної документації іншу інформацію яку вважає за необхідне, але документація не повинна обмежувати конкуренцію та приводити до дискримінації Учасників.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в Додаток 4 з виключенням п.51 Офісний набір для керівника з логотипом АТ «Укрзалізниця», так як дані умови обмежують конкуренцію на ринку та призводять до дискримінації Учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2019 13:15
Згідно ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація розробляється замовником та може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Підстав вважати вказані вимоги ТД дискримінаційними у замовника немає.
Номер вимоги: UA-2019-01-29-001740-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА ", Код ЄДРПОУ:2877607260
Дата подання: 19 березня 2019 16:13
Не правомірність відхилення пропозиції ФОП Куткова Т.Ю.
Вимога в файлі , що додається.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2019 13:47
Тендерною документацією вимагалися зразки документів, які зокрема підтверджуватимуть приналежність і якість продукції. Етикетки, які містяться в складі тендерної пропозиції ФОП «Куткова Тетяна Юріївна», надані у такому вигляді, що зі змістом зазначених документів неможливо ознайомитись у зв’язку з поганою якістю зображення.
Номер вимоги: UA-2019-01-29-001740-b.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА ", Код ЄДРПОУ:2877607260
Дата подання: 20 березня 2019 15:55
Не правомірність відхилення пропозиції
Вимога у файлі, що додається
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 березня 2019 13:23
Не надані документи, які дають змогу встановити приналежність і якість продукції
Номер вимоги: UA-2019-01-29-001740-b.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА ", Код ЄДРПОУ:2877607260
Дата подання: 21 березня 2019 16:10
Не правомірність відхилення пропозиції ФОП Куткова Т.Ю.
Шановний Замовнику! Як Ви можете стверджувати, що нами не надані документи, які дають змогу встановити приналежність і якість продукції, якщо всі документи , які Вами вимагалися в тендерній документації містяться в поданій нами тендерній пропозиції в повному обсязі.
В якості підтвердження приналежності товару Вам надані зразки товару, який Вас влаштовує. Бо жодного зауваження стосовно зразків товару Вами не встановлено та не зазначено.
В розділі 3 частини 1 тендерної документації міститься опис формальних (несуттєвих) помилок, які не призведуть до відхилення тендерної пропозиції, а саме: помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, якщо такі помилки не призводять до значного спотворення інформації, допущеної очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації та при умові, що при комплексному розгляді документів (інформації) можливо встановити інформацію яка відповідає дійсності та встановити , що така помилка не навмисна.
Враховуючи вищевикладене зазначена Вами інформація повинна бути врахована як формальний недолік, бо при комплексному розгляді наданої інформації (зразків і фото) у Вас є можливість встановити інформацію,яка відповідає дійсності та дає змогу повністю ідентифікувати товар та підтверджує його приналежність і якість , що і вимагалось Вами в п.2.3 Додатку 4 тендерної документації , тому підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Куткової Т.Ю. у Вас не має.
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Куткової Т.Ю. та надати змістовну відповідь стосовно зазначеного питання.
Розгорнути
Згорнути
В якості підтвердження приналежності товару Вам надані зразки товару, який Вас влаштовує. Бо жодного зауваження стосовно зразків товару Вами не встановлено та не зазначено.
В розділі 3 частини 1 тендерної документації міститься опис формальних (несуттєвих) помилок, які не призведуть до відхилення тендерної пропозиції, а саме: помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, якщо такі помилки не призводять до значного спотворення інформації, допущеної очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації та при умові, що при комплексному розгляді документів (інформації) можливо встановити інформацію яка відповідає дійсності та встановити , що така помилка не навмисна.
Враховуючи вищевикладене зазначена Вами інформація повинна бути врахована як формальний недолік, бо при комплексному розгляді наданої інформації (зразків і фото) у Вас є можливість встановити інформацію,яка відповідає дійсності та дає змогу повністю ідентифікувати товар та підтверджує його приналежність і якість , що і вимагалось Вами в п.2.3 Додатку 4 тендерної документації , тому підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Куткової Т.Ю. у Вас не має.
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Куткової Т.Ю. та надати змістовну відповідь стосовно зазначеного питання.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2019 14:24
Етикетки, які містяться в складі тендерної пропозиції ФОП «Куткова Тетяна Юріївна», надані у такому вигляді, що зі змістом зазначених документів неможливо ознайомитись у зв’язку з поганою якістю зображення.
Номер вимоги: UA-2019-01-29-001740-b.b7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА ", Код ЄДРПОУ:2877607260
Дата подання: 27 березня 2019 13:23
Не відповідність пропозиції ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+" умовам тендерної Документації
Вимога у файлі, що додається
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 березня 2019 15:48
Етикетки, які містяться в складі тендерної пропозиції ФОП «Куткова Тетяна Юріївна», надані у такому вигляді, що зі змістом зазначених документів неможливо ознайомитись у зв’язку з поганою якістю зображення
Номер вимоги: UA-2019-01-29-001740-b.b8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА ", Код ЄДРПОУ:2877607260
Дата подання: 28 березня 2019 16:13
Не відповідність пропозиції ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+" умовам документації
Вимога у файлі, що додається
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2019 14:21
1. ТОВ «Культтовари+» наданий паспорт виробника по позиції 51 ТД.
2. Товар, запропонований «Культтовари+», по позиції 35 містить всі найменування передбачені технічним вимогам до предмету закупівлі.
Папка з притиском, запропонована «Культтовари+», передбачає місткість до 120 аркушів.
Вимога тендерної документації до скотчу двостороннього є 40мм х 5м, тобто площа складає 200 см2. Товар, запропонований «Культтовари+», має площу 480 см2.У зв’язку з тим, що скотч двосторонній використовують для склеювання певних предметів, до уваги береться площа таких предметів. Запропонована ТОВ «Культтовари+» продукція відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
3. Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи не вказує, що додаток є його невід’ємною частиною. Отже наданий висновок санітарно-епідеміологічної експертизи задовольняє вимоги тендерної документації.
2. Товар, запропонований «Культтовари+», по позиції 35 містить всі найменування передбачені технічним вимогам до предмету закупівлі.
Папка з притиском, запропонована «Культтовари+», передбачає місткість до 120 аркушів.
Вимога тендерної документації до скотчу двостороннього є 40мм х 5м, тобто площа складає 200 см2. Товар, запропонований «Культтовари+», має площу 480 см2.У зв’язку з тим, що скотч двосторонній використовують для склеювання певних предметів, до уваги береться площа таких предметів. Запропонована ТОВ «Культтовари+» продукція відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
3. Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи не вказує, що додаток є його невід’ємною частиною. Отже наданий висновок санітарно-епідеміологічної експертизи задовольняє вимоги тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-01-29-001740-b.a9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА ", Код ЄДРПОУ:2877607260
Дата подання: 05 квітня 2019 15:42
Дата подання: 05 квітня 2019 15:42
Оскарження рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника фізичної особи – підприємця Куткової Тетяни Юріївни
та рішення про визначення переможцем Процедури закупівлі Учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+"
Оскарження рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника фізичної особи – підприємця Куткової Тетяни Юріївни
та рішення про визначення переможцем Процедури закупівлі Учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 квітня 2019 10:48
Рішення від 09.04.2019 № 4175.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2019 10:48
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.04.2019 № 5114.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2019 20:04
Рішення від 25.04.2019 № 5114.pdf
Дата публікації: 03 травня 2019 19:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення прийняте тендерним комітетом та оприлюднене у вигляді протоколів
Дата виконання рішення замовником: 17 травня 2019 11:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ВАСИЛЬЄВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ" |
408 345,72
UAH з ПДВ
|
408 345,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА " |
425 000,00
UAH з ПДВ
|
425 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+" |
447 477,90
UAH з ПДВ
|
447 477,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ВАСИЛЬЄВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ" #2707817292 |
Відхилено |
408 345,72
UAH з ПДВ
|
04 березня 2019 11:09
|
ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА " #2877607260 |
Відхилено |
425 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2019 11:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+" #32011280 |
Рішення скасоване |
447 477,90
UAH з ПДВ
|
17 травня 2019 11:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+" #32011280 |
Відхилено |
447 477,90
UAH з ПДВ
|
17 травня 2019 11:54
|
Інформація про відміну
Дата відміни
17 травня 2019 11:54
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі