ДК 021:2015 (CPV) 15550000-8 Молочні продукти різні (ряженка 4 % жирності, продукт кисломолочний 2,5 % жирності , сметана 21 % жирності)
Очікувана вартість
228 702,80 UAH
UA-2019-01-29-001636-a c714f397f8874ab299024c75effcfba3
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20508841
Вебсайт замовника: http://internat4.ucoz.net
Місцезнаходження замовника: 69065, Україна, Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Контактна особа замовника: Третяк Юлія Юріївна
+380612526286
zp.inter4@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2019 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2019 08:00
Початок аукціону: 15 лютого 2019 13:42
Очікувана вартість: 228 702,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 144,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2700 л
ряженка 4 % жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
2770 л
продукт кисломолочний 2,5 % жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
828 кг
сметана 21 % жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 січня 2019 16:28
Електронний цифровий підпис
29 січня 2019 15:33
Додаток 7.docx
29 січня 2019 15:33
Додаток 6.docx
29 січня 2019 15:33
Додаток 5.docx
29 січня 2019 15:33
Додаток 4.docx
29 січня 2019 15:33
Додаток 3.docx
29 січня 2019 15:33
Додаток 2.docx
29 січня 2019 15:33
Додаток 1.docx
29 січня 2019 15:33
ТД на кисломолочні.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-22-000006 ● e0e43178db9b4913be4c639fe273f3df
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-03-22
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-03-22 10:57:27
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ

21.03.2019 №38

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель, на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Г. ВАЩЕНКО

Додаток до наказу
управління Східного офісу
Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 21.03.2019 № 38

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, назва Замовника, предмет закупівлі, унікальний номер на веб-порталі Уповноваженого органу:

... UA-2019-01-29-001636-а; 29.01.2019; Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей" Запорізької обласної ради; ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні.

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 28 березня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради, 20508841, Україна, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
  2. Інформація про предмет закупівлі: сметана 21 % жирності, 228702.8UAH, 15550000-8, ДК021, 828, кг
  3. Інформація про оприлюднення: c714f397f8874ab299024c75effcfba3, 2019-01-29
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 22 березня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: відповідність опублікованих в електронній системі закупівель умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація; тендерна пропозиція учасника - переможця ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"; протокол уповноваженої особи Замовника від 19.02.2019 №64; договір про закупівлю товарів за державні кошти від 04.03.2019 №60., 28 березня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Порушень не встановлено.

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2019 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" 227 130,00
UAH з ПДВ
227 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГУСЄВА ОКСАНА ГЕННАДІЇВНА" 228 655,92
UAH з ПДВ
228 655,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2019 14:27
sign.p7s
22 лютого 2019 14:26
справка МВС.pdf
13 лютого 2019 14:34
sign.p7s
13 лютого 2019 14:28
Лист захист довкілля.pdf
13 лютого 2019 14:28
Декларація КАГМА.pdf
13 лютого 2019 14:28
Цінова пропозиція.pdf
13 лютого 2019 14:28
Фото_Товар.pdf
13 лютого 2019 14:28
Тех.паспорт ГАЗ (нов).pdf
13 лютого 2019 14:28
Тех вимоги.pdf
13 лютого 2019 14:28
СТАТУТ СІМБІ ПЛЮС.pdf
13 лютого 2019 14:28
Справка Приват 3.pdf
13 лютого 2019 14:28
Справка Приват 2.pdf
13 лютого 2019 14:28
Справка приват 1.pdf
13 лютого 2019 14:28
Наказ про призначення.pdf
13 лютого 2019 14:28
Медична книжка водія.pdf
13 лютого 2019 14:28
Лист згода.pdf
13 лютого 2019 14:28
Лист згода персон.pdf
13 лютого 2019 14:28
ДОВIДКА ПРО АВТО.pdf
13 лютого 2019 14:28
ДОВIДКА ПО СТ. 17.pdf
13 лютого 2019 14:28
Висновки Кагма1.pdf
13 лютого 2019 14:28
Висновки Кагма 3.pdf
13 лютого 2019 14:28
Висновки Кагма 2.pdf
13 лютого 2019 14:28
Анкета учасника.pdf
13 лютого 2019 14:28
Аналогічні договори.pdf
13 лютого 2019 14:28
Акт сан.обробки .pdf

Публічні документи

13 лютого 2019 15:55
ПРОПОЗИЦИЯ.pdf
13 лютого 2019 15:55
Паспорт та ІПН.pdf
13 лютого 2019 15:55
Довідка по ст. 17.pdf
13 лютого 2019 15:55
Витяг з ЄДР.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
Переможець 227 130,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 15:23

Документи

19 лютого 2019 15:16
sign.p7s
19 лютого 2019 14:59
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2019 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
227 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2019 15:16
sign.p7s
19 лютого 2019 14:59
протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 березня 2019 08:55
договір укладений
04 березня 2019 08:53
sign.p7s зміни до договору
17 жовтня 2019 16:38
60.jpeg зміни до договору
17 жовтня 2019 15:48
sign.p7s зміни до договору
16 жовтня 2019 09:20
ду.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 09:19
sign.p7s зміни до договору
16 жовтня 2019 09:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до експертного висновка № ОИ-5400 від 04.10.19 ТПП і п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.4.6 Договору Сторони узгодили зміну ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 % у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі і зменшити обсяги закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до умов додаткової угоди № 1 про зменшення суми договору на 10.51 (десять гривень 51 копійку) згідно п.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. п. 4.6 Договору «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» сторони домовились внести зміни до п.4.4 Договору і викласти його у новій редакції: «Загальна сума цього договору складає: 227119,49 (Двісті двадцять сім тисяч сто дев’ятнадцять гривень 49 копійок) з ПДВ»
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку