Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) 15550000-8 Молочні продукти різні (ряженка 4 % жирності, продукт кисломолочний 2,5 % жирності , сметана 21 % жирності)
Очікувана вартість
228 702,80 UAH
UA-2019-01-29-001636-a c714f397f8874ab299024c75effcfba3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Третяк Юлія Юріївна

+380612526286 zp.inter4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20508841
Вебсайт: http://internat4.ucoz.net
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Контактна особа: Третяк Юлія Юріївна
+380612526286
zp.inter4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2019 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2019 08:00
Початок аукціону: 15 лютого 2019 13:42
Очікувана вартість: 228 702,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 144,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2700 л
ряженка 4 % жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
2770 л
продукт кисломолочний 2,5 % жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
828 кг
сметана 21 % жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2019 16:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 15:33
Додаток 7.docx
29 січня 2019 15:33
Додаток 6.docx
29 січня 2019 15:33
Додаток 5.docx
29 січня 2019 15:33
Додаток 4.docx
29 січня 2019 15:33
Додаток 3.docx
29 січня 2019 15:33
Додаток 2.docx
29 січня 2019 15:33
Додаток 1.docx
29 січня 2019 15:33
ТД на кисломолочні.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-22-000006 ● e0e43178db9b4913be4c639fe273f3df
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2019 10:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

21.03.2019 №38

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель, на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Г. ВАЩЕНКО

Додаток до наказу
управління Східного офісу
Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 21.03.2019 № 38

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, назва Замовника, предмет закупівлі, унікальний номер на веб-порталі Уповноваженого органу:

... UA-2019-01-29-001636-а; 29.01.2019; Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей" Запорізької обласної ради; ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 квітня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2019 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" 227 130,00
UAH з ПДВ
227 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГУСЄВА ОКСАНА ГЕННАДІЇВНА" 228 655,92
UAH з ПДВ
228 655,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2019 14:27
Електронний підпис
22 лютого 2019 14:26
справка МВС.pdf
13 лютого 2019 14:34
Електронний підпис
13 лютого 2019 14:28
Лист захист довкілля.pdf
13 лютого 2019 14:28
Декларація КАГМА.pdf
13 лютого 2019 14:28
Цінова пропозиція.pdf
13 лютого 2019 14:28
Фото_Товар.pdf
13 лютого 2019 14:28
Тех.паспорт ГАЗ (нов).pdf
13 лютого 2019 14:28
Тех вимоги.pdf
13 лютого 2019 14:28
СТАТУТ СІМБІ ПЛЮС.pdf
13 лютого 2019 14:28
Справка Приват 3.pdf
13 лютого 2019 14:28
Справка Приват 2.pdf
13 лютого 2019 14:28
Справка приват 1.pdf
13 лютого 2019 14:28
Наказ про призначення.pdf
13 лютого 2019 14:28
Медична книжка водія.pdf
13 лютого 2019 14:28
Лист згода.pdf
13 лютого 2019 14:28
Лист згода персон.pdf
13 лютого 2019 14:28
ДОВIДКА ПРО АВТО.pdf
13 лютого 2019 14:28
ДОВIДКА ПО СТ. 17.pdf
13 лютого 2019 14:28
Висновки Кагма1.pdf
13 лютого 2019 14:28
Висновки Кагма 3.pdf
13 лютого 2019 14:28
Висновки Кагма 2.pdf
13 лютого 2019 14:28
Анкета учасника.pdf
13 лютого 2019 14:28
Аналогічні договори.pdf
13 лютого 2019 14:28
Акт сан.обробки .pdf

Публічні документи

13 лютого 2019 15:55
ПРОПОЗИЦИЯ.pdf
13 лютого 2019 15:55
Паспорт та ІПН.pdf
13 лютого 2019 15:55
Довідка по ст. 17.pdf
13 лютого 2019 15:55
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"

ФОП "ГУСЄВА ОКСАНА ГЕННАДІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
Переможець 227 130,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 15:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" #37408070

№ рішення у справі

54-/17 -р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54-/18-р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

19 лютого 2019 15:16
Електронний підпис
19 лютого 2019 14:59
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2019 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
227 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2019 15:16
Електронний підпис
19 лютого 2019 14:59
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 09:39
звіт укладений
21 січня 2020 09:37
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 16:38
60.jpeg зміни до договору
17 жовтня 2019 15:48
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 09:20
ду.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 09:19
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 09:05
Електронний підпис укладений
04 березня 2019 08:55
договір укладений
04 березня 2019 08:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до експертного висновка № ОИ-5400 від 04.10.19 ТПП і п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.4.6 Договору Сторони узгодили зміну ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 % у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі і зменшити обсяги закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до умов додаткової угоди № 1 про зменшення суми договору на 10.51 (десять гривень 51 копійку) згідно п.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. п. 4.6 Договору «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» сторони домовились внести зміни до п.4.4 Договору і викласти його у новій редакції: «Загальна сума цього договору складає: 227119,49 (Двісті двадцять сім тисяч сто дев’ятнадцять гривень 49 копійок) з ПДВ»
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 227 119,49
UAH (в тому числі ПДВ 37 853,25 UAH)