Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тишківська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04355800 |
Місцезнаходження: | 78124, Україна , Івано-Франківська обл., с.Тишківці, вул.Незавлежності,12 |
Контактна особа: |
ПРОНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ 380965327208 tushkivci@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
29 січня 2019 15:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2019 14:41 |
Почта.JPG |
29 січня 2019 15:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 січня 2019 14:41 |
Почта.JPG
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-12-000031 ● 8a27884f52e34944804bcf40bda0942a
- Статус: завершено ● Дата: 05 грудня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2019 15:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.06.2019 №30
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 12.06.2019 № 30
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-01-29-001332-a 29.01.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-14 10:38:07
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Капітальний ремонт інших обєктів, а саме покриття тротуару, автобусних зупинок та автомобільних стоянок по вул. Незалежності с. Тишківці Городенківського району» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-29-001332-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
1. З яких підстав замовник уклав договір підряду від 29.01.2019 № 1 на закупівлю предмету «Капітальний ремонт інших об’єктів, а саме покриття тротуару, автобусних зупинок та автомобільних стоянок по вул. Незалежності с. Тишківці Городенківського району» без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону, зважаючи, що Тишківська сільська рада 29.01.2019 року вже уклала договір на закупівлю предмету «Капітальний ремонт площ меморіальних комплексів по вул. Незалежності с. Тишківці Городенківського району Івано-Франківської обл.», за предметом ДК 021:2015 - 99999999-9 — «Не відображене в інших розділах», на суму 365 698,00 гривень.
Пояснення необхідно на дати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-14 12:21:45
пояснення
тишківська сільська рада має право заключити договір на виконання робіт згідно кошторису та проведеного експертного звіту без тендерних процедур на вибір замовника та в звязку з терміновим виконанням до 29 червня 2019 року "Форум відомих українців" в с.Тишківці враховуючи якість роботи виконавця
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2019 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK1-10_1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
П/П Попадюк Володимир Левкович #2889912035 |
Переможець |
1 340 020,00
UAH
|
29 січня 2019 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Почта0002.JPG | укладений |
29 січня 2019 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2019 15:57
|
Почта.JPG | укладений |
29 січня 2019 15:57
|