Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт інших обєктів,а саме покриття тротуару,автобусних зупинок та автомобільних стоянок по вул.Незалежності с.Тишківці Городенківського району
Очікувана вартість
1 340 020,00 UAH
UA-2019-01-29-001332-a 6c193752a0fe470cb86ebc08dc2ad5da
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ПРОНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ

380965327208 tushkivci@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 січня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тишківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04355800
Місцезнаходження: 78124, Україна , Івано-Франківська обл., с.Тишківці, вул.Незавлежності,12
Контактна особа: ПРОНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ
380965327208
tushkivci@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


забезпечення пішоходів тротуарами для безперешкодного переміщення до місця роботи та інших закладів села,додомів центральною вулицею села Тишківці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1305 метри квадратні
капітальний ремонт покриття тротуару автобусних зупинок та автомобільних стоянок по вул.Незалежності с.Тишківці Городенківського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78124, Україна, Івано-Франківська область, с.Тишківці, незалежності 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 січня 2019  —  30 грудня 2019
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Тендерна документація

29 січня 2019 15:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 14:41
Почта.JPG
29 січня 2019 15:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 15:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 14:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 14:41
Почта.JPG

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-12-000031 ● 8a27884f52e34944804bcf40bda0942a
  • Статус: завершено ● Дата: 05 грудня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019 15:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

12.06.2019 №30

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


В.о. начальника Богдан ГРИЦАК


ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 12.06.2019 № 30

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-01-29-001332-a 29.01.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-14 10:38:07

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Капітальний ремонт інших обєктів, а саме покриття тротуару, автобусних зупинок та автомобільних стоянок по вул. Незалежності с. Тишківці Городенківського району» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-29-001332-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
1. З яких підстав замовник уклав договір підряду від 29.01.2019 № 1 на закупівлю предмету «Капітальний ремонт інших об’єктів, а саме покриття тротуару, автобусних зупинок та автомобільних стоянок по вул. Незалежності с. Тишківці Городенківського району» без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону, зважаючи, що Тишківська сільська рада 29.01.2019 року вже уклала договір на закупівлю предмету «Капітальний ремонт площ меморіальних комплексів по вул. Незалежності с. Тишківці Городенківського району Івано-Франківської обл.», за предметом ДК 021:2015 - 99999999-9 — «Не відображене в інших розділах», на суму 365 698,00 гривень.
Пояснення необхідно на дати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-14 12:21:45

пояснення

тишківська сільська рада має право заключити договір на виконання робіт згідно кошторису та проведеного експертного звіту без тендерних процедур на вибір замовника та в звязку з терміновим виконанням до 29 червня 2019 року "Форум відомих українців" в с.Тишківці враховуючи якість роботи виконавця


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-10_1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
П/П Попадюк Володимир Левкович
#2889912035
Переможець 1 340 020,00
UAH
29 січня 2019 15:18

Документи

29 січня 2019 15:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Почта0002.JPG укладений
29 січня 2019 16:25
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 15:57
Почта.JPG укладений
29 січня 2019 15:57