Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт вулиці Прогресу в м. Луцьку
Очікувана вартість
1 033 000,00 UAH
UA-2019-01-29-001080-b d64d5a7f8aed473f9270638a6c33e61e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крась Юрій Ігорович

+380332773159 deplutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34572192
Вебсайт: http://www.lutsk.ua
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк
Контактна особа: Крась Юрій Ігорович
+380332773159
deplutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2019 11:23
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2019 10:00
Початок аукціону: 15 лютого 2019 12:52
Очікувана вартість: 1 033 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 165,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно з технічним завданням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт вулиці Прогресу в м. Луцьку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська обл., Луцьк, Прогресу
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2019 11:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 11:20
Технічне завдання.docx
29 січня 2019 11:20
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-09-000033 ● b14c7a48634f4a96b3e46d7e6dc003bc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2019 16:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
08.04.2019 № 10-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 08.04.2019 №10-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-01-29-001080-b від 29.01.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-04-26 16:31:35

Про моніторинг

Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи положення Закону, департаментом житлово-комунального господарства Луцької міської ради (далі – Замовник) правомірно внесено вимогу в тендерну документацію про надання переможцем торгів за результатами електронного аукціону (або якщо він став таким у зв’язку з відхиленням учасника з тендерною пропозицією з меншою ціною), повторно протягом двох робочих днів (від дати аукціону, або публікації інформації про відхилення учасника з тендерною пропозицією з меншою ціною) розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Таку вимогу було передбачено Замовником для об’єктивного розгляду тендерних пропозицій, перевірки відповідності об’ємів та кількості людино-годин, зазначених у тендерній пропозиції вимогам тендерної документації. Крім того, учасники торгів не звертались через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
На даний час зауваження Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області опрацьовані і у нових закупівлях, які оголошені Замовником 25.04.2019 в тендерній документації передбачено подання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, електронних документів, у тому числі у форматі imd чи ibd (договірна ціна з додатками: локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, календарний план тощо) з підтвердженням ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі.
Пропозицію учасника закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС» відхилено у зв’язку із невідповідністю договору та додатків (розрахунків) до нього, зокрема в пояснювальній записці до локального кошторису встановлено заробітну плату в сумі 6932,36 грн., а у договорі заробітна плата, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві – 3,8 становить 7000,00 грн. Отже, пропозиція учасника не відповідає умовам договору та тягне за собою зміну розрахунку ціни тендерної пропозиції. Відділом контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області під час проведення моніторингу закупівлі не враховано не відповідність договору та додатків до нього, що призвело до неправильних висновків, на нашу думку, про відсутність підстав для відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС».
Враховуючи вищевикладене, просимо надати висновки.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-05-28 17:25:17

Роз'яснення до висновку

Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області роз'яснює зміст висновку за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ ПБС за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон).
Так, Додатком 6 до тендерної документації на закупівлю поточного ремонту передбачено надати учасниками торгів проект договору. В пункті 4.3 проекту договору передбачено, що «Заробітна плата відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві – 3,8 – 7000,00 грн. (сім тисяч гривень 00 коп.)/міс., що затверджено рішенням Луцької міської ради від 01.03.2018 №38/36 «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва об'єктів за рахунок коштів міського бюджету на 2018 рік»».
ТОВ ПБС в складі тендерної пропозиції надано проект договору №05/02-15 від 05.02.2019, який відповідає вимогам Додатку 6 до тендерної документації.
Також, пунктом 4.2 проекту договору передбачено, наступне «Договірна ціна є додатком до даного Договору, визначається згідно з кошторисом».
В пропозиції ТОВ ПБС надано договірну ціну, яка розрахована згідно з кошторисами, що відповідає вимогам Додатку 6 до тендерної документації.
Крім того, слід зазначити, що відкриті торги проводяться за одним із принципів визначених Закону, а саме: максимальна економія та ефективність.
Тобто, умови проекту договору передбаченого пунктом 4.3 Додатку 6 до тендерної документації не є істотними умовами та можуть бути змінені за результатами проведеного аукціону щодо зниження вартості пропозиції, яка може включати зменшення складових витрат в договірній ціні у тому числі і заробітної плати в будівництві, що відповідає принципам здійснення закупівель передбачених статтею 4 Закону.
Оскільки, умова передбачена пунктом 4.3 проекту договору щодо відповідності заробітної плати середньому розряду складності робіт у будівництві – 3,8 – 7000,00 грн. не є істотною, то замовник та учасник торгів після укладення договору про закупівлю можуть внести відповідні зміни до договору.
Враховуючи вищевказане, Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ ПБС за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2019 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПБС 990 000,00
UAH з ПДВ
949 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС" 1 006 956,00
UAH з ПДВ
950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП МВМ ШЛЯХБУД 1 018 873,00
UAH з ПДВ
978 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" 1 020 000,00
UAH з ПДВ
1 014 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Луцька ДПМК 1 019 208,00
UAH з ПДВ
1 019 208,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РОСТРАНС" 1 030 547,30
UAH з ПДВ
1 030 547,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2019 17:03
04 Календарний графік.pdf
19 лютого 2019 17:03
03 Договірна ціна.pdf
19 лютого 2019 17:03
02 Договір.pdf
13 лютого 2019 18:19
Кошторис.7z
13 лютого 2019 18:19
Договірна ціна.pdf
13 лютого 2019 18:19
Договір Н-10.pdf
13 лютого 2019 18:18
Відгук Н-10-1.PDF
13 лютого 2019 18:18
Відгук вул Біла.PDF
13 лютого 2019 18:18
23 Реєстр.pdf
13 лютого 2019 18:18
22 Тендерна пропозиція.pdf
13 лютого 2019 18:18
11 Довідка про санкції.pdf
13 лютого 2019 18:18
09 Технічне завдання.pdf
13 лютого 2019 18:18
17 Довідка про досвід.pdf
13 лютого 2019 18:18
08 Довідки ст. 17.pdf
13 лютого 2019 18:18
07 Лист-зобовязання.pdf
13 лютого 2019 18:18
15 Довідка про техніку.pdf
13 лютого 2019 18:18
02 Проект договору.pdf
13 лютого 2019 18:18
Ліцензія ПБС.PDF
13 лютого 2019 18:18
Протокол ЗБ.pdf
13 лютого 2019 18:18
Статут ПБС 2018 з описом.pdf

Публічні документи

25 лютого 2019 16:16
Електронний підпис
13 лютого 2019 14:11
Електронний підпис
13 лютого 2019 14:10
Фінансовий звіт.pdf
13 лютого 2019 14:10
Статут.pdf
13 лютого 2019 14:10
Розпорядження.pdf
13 лютого 2019 14:10
Реєстр вул. Прогресу.pdf
13 лютого 2019 14:10
Проект договору.pdf
13 лютого 2019 14:10
Наказ на директора.pdf
13 лютого 2019 14:10
Лист-зобов'язання.pdf
13 лютого 2019 14:10
Лист-згода.pdf
13 лютого 2019 14:10
Дозвіл Держпраці.pdf
13 лютого 2019 14:10
Довідки до ст 17.pdf
13 лютого 2019 14:10
Довідка про субпідряд.pdf
13 лютого 2019 14:10
Довідка про досвід.pdf

Публічні документи

04 березня 2019 13:01
Електронний підпис
04 березня 2019 12:58
Кошторисні документи
04 березня 2019 12:58
Кошторисні документ
13 лютого 2019 22:54
Електронний підпис
13 лютого 2019 22:52
14Довідки.pdf
13 лютого 2019 22:52
12Відсутні зауваження.pdf
13 лютого 2019 22:52
11Договір.pdf
13 лютого 2019 22:52
10Баланс.pdf
13 лютого 2019 22:52
8Статутні документи.pdf
13 лютого 2019 22:52
6Субпідрядники.pdf
13 лютого 2019 22:52
5Технічне завдання.pdf
13 лютого 2019 22:52
4Стаття 17.pdf
13 лютого 2019 22:52
2Тендерна пропозиція.pdf
13 лютого 2019 22:52
1Реєстр документів.pdf

Публічні документи

22 березня 2019 16:02
Електронний підпис
22 березня 2019 13:10
довідка МВС
22 березня 2019 13:10
довідка з податкової
22 березня 2019 13:09
довідка переможця
13 лютого 2019 16:36
Електронний підпис
13 лютого 2019 16:00
Цінова пропозиція.rar
13 лютого 2019 16:00
кваліфікація.rar

Публічні документи

13 лютого 2019 08:49
Електронний підпис
13 лютого 2019 08:48
3.9 Договір ПО.PDF
12 лютого 2019 18:14
Електронний підпис
12 лютого 2019 18:11
Кваліфік Прогресу.zip
12 лютого 2019 18:11
ДЦ ПРОГРЕСУ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС"

ПП МВМ ШЛЯХБУД

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

ТОВ Луцька ДПМК

ПП "РОСТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПБС
#32872788
Відхилено 949 990,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 12:55
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС"
#37669226
Відхилено 950 000,00
UAH з ПДВ
02 березня 2019 11:46
ПП МВМ ШЛЯХБУД
#38402090
Відхилено 978 700,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 18:00
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"
#24565511
Відхилено 1 014 800,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 18:26
ТОВ Луцька ДПМК
#03579590
Переможець 1 019 208,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 16:50

Документи

22 лютого 2019 12:55
Електронний підпис
22 лютого 2019 12:55
Протокол розгляду.pdf

Документи

02 березня 2019 11:46
Електронний підпис
02 березня 2019 11:46
Протокол розгляду.pdf

Документи

11 березня 2019 17:59
Електронний підпис
11 березня 2019 17:59
Протокол розгляду.pdf
02 березня 2019 11:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 березня 2019 18:25
Електронний підпис
14 березня 2019 18:25
Протокол розгляду.pdf
11 березня 2019 18:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 березня 2019 16:50
Електронний підпис
18 березня 2019 16:50
Протокол розгляду.pdf
14 березня 2019 18:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
14 березня 2019 18:26
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2019 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Луцька ДПМК
#03579590
1 019 208,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2019 16:50
Електронний підпис
18 березня 2019 16:50
Протокол розгляду.pdf
14 березня 2019 18:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
14 березня 2019 18:26
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 11:37
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2019 11:35
Додаткова угода_1.pdf укладений
20 серпня 2019 11:35
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 16:43
Договір_286.pdf укладений
29 березня 2019 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 286
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 998 261,12
UAH (в тому числі ПДВ 166 376,85 UAH)