Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34572192 |
Вебсайт: | http://www.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк |
Контактна особа: |
Крась Юрій Ігорович +380332773159 deplutsk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2019 12:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2019 11:16 |
Очікувана вартість: | 1 239 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 195,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2019 12:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2019 12:37 |
Технічне завдання.docx | |
29 січня 2019 12:37 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-09-000031 ● 5b4fdb2c89d5418c827d52244ce6c15a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2019 16:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.04.2019 № 10-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 08.04.2019 №10-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-01-29-000885-а від 29.01.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-04-26 16:36:07
Про моніторинг
Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи положення Закону, департаментом житлово-комунального господарства Луцької міської ради (далі – Замовник) правомірно внесено вимогу в тендерну документацію про надання переможцем торгів за результатами електронного аукціону (або якщо він став таким у зв’язку з відхиленням учасника з тендерною пропозицією з меншою ціною), повторно протягом двох робочих днів (від дати аукціону, або публікації інформації про відхилення учасника з тендерною пропозицією з меншою ціною) розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Таку вимогу було передбачено Замовником для об’єктивного розгляду тендерних пропозицій, перевірки відповідності об’ємів та кількості людино-годин, зазначених у тендерній пропозиції вимогам тендерної документації. Крім того, учасники торгів не звертались через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
На даний час зауваження Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області опрацьовані і у нових закупівлях, які оголошені Замовником 25.04.2019 в тендерній документації передбачено подання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, електронних документів, у тому числі у форматі imd чи ibd (договірна ціна з додатками: локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, календарний план тощо) з підтвердженням ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі.
Пропозицію учасника закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС» відхилено у зв’язку із невідповідністю договору та додатків (розрахунків) до нього, зокрема в пояснювальній записці до локального кошторису встановлено заробітну плату в сумі 6932,36 грн., а у договорі заробітна плата, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві – 3,8 становить 7000,00 грн. Отже, пропозиція учасника не відповідає умовам договору та тягне за собою зміну розрахунку ціни тендерної пропозиції. Відділом контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області під час проведення моніторингу закупівлі не враховано не відповідність договору та додатків до нього, що призвело до неправильних висновків, на нашу думку, про відсутність підстав для відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС».
Враховуючи вищевикладене, просимо надати висновки
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2019-05-28 17:03:58
Роз'яснення до висновку
Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області роз'яснює зміст висновку за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ ПБС за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Так, Додатком 6 до тендерної документації на закупівлю поточного ремонту передбачено надати учасниками торгів проект договору. В пункті 4.3 проекту договору передбачено, що «Заробітна плата відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві – 3,8 – 7000,00 грн. (сім тисяч гривень 00 коп.)/міс., що затверджено рішенням Луцької міської ради від 01.03.2018 №38/36 «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва об'єктів за рахунок коштів міського бюджету на 2018 рік»».
ТОВ ПБС в складі тендерної пропозиції надано проект договору №05/02-15 від 05.02.2019, який відповідає вимогам Додатку 6 до тендерної документації.
Також, пунктом 4.2 проекту договору передбачено, наступне «Договірна ціна є додатком до даного Договору, визначається згідно з кошторисом».
В пропозиції ТОВ ПБС надано договірну ціну, яка розрахована згідно з кошторисами, що відповідає вимогам Додатку 6 до тендерної документації.
Крім того, слід зазначити, що відкриті торги проводяться за одним із принципів визначених Закону, а саме: максимальна економія та ефективність.
Тобто, умови проекту договору передбаченого пунктом 4.3 Додатку 6 до тендерної документації не є істотними умовами та можуть бути змінені за результатами проведеного аукціону щодо зниження вартості пропозиції, яка може включати зменшення складових витрат в договірній ціні у тому числі і заробітної плати в будівництві, що відповідає принципам здійснення закупівель передбачених статтею 4 Закону.
Оскільки, умова передбачена пунктом 4.3 проекту договору щодо відповідності заробітної плати середньому розряду складності робіт у будівництві – 3,8 – 7000,00 грн. не є істотною, то замовник та учасник торгів після укладення договору про закупівлю можуть внести відповідні зміни до договору.
Враховуючи вищевказане, Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ ПБС за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2019 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ПБС |
1 190 000,00
UAH з ПДВ
|
1 048 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП МВМ ШЛЯХБУД |
1 201 637,00
UAH з ПДВ
|
1 049 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС" |
1 214 928,00
UAH з ПДВ
|
1 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "РОСТРАНС" |
1 225 400,68
UAH з ПДВ
|
1 120 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕТОН БРУК СЕРВІС" |
1 230 161,62
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПБС #32872788 |
Відхилено |
1 048 990,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2019 12:49
|
ПП МВМ ШЛЯХБУД #38402090 |
Відхилено |
1 049 999,99
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2019 18:07
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС" #37669226 |
Переможець |
1 050 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 17:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2020 21:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2019 15:05
|
Додаткова угода_1 до договору_233.pdf | укладений |
23 серпня 2019 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2019 16:40
|
Договір_233.pdf | укладений |
18 березня 2019 16:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни на матеріали в бік зменшення без зміни обсягу та якості надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 233 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |