Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція власних потреб ТЕЦ-5 СП «КИЇВСЬКІ ТЕЦ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» із заміною трансформатора Т-20, за адресою м. Київ, вул. Промислова, 4 (Обладнання+БМР)
Очікувана вартість
18 185 171,00 UAH
UA-2019-01-29-000685-b 4c7a0c4bc60c41a08490869ef7c11b16
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Лариса Олексіївна

+380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15-А
Контактна особа: Кононенко Лариса Олексіївна
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2019 10:28
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2019 10:00
Початок аукціону: 15 лютого 2019 13:38
Очікувана вартість: 18 185 171,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 181 851,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція власних потреб ТЕЦ-5 СП «КИЇВСЬКІ ТЕЦ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» із заміною трансформатора Т-20, за адресою м. Київ, вул. Промислова, 4 (Обладнання+БМР)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2019 16:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2019 16:11
Перелік змін до ТД_5.02.19.docx
06 лютого 2019 16:11
ТД _Реконструкція власних потреб ТЕЦ5 Л. (Зміни1).doc
29 січня 2019 10:25
оголошення 4531_18.doc
06 лютого 2019 16:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 10:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2019 16:11
Перелік змін до ТД_5.02.19.docx
06 лютого 2019 16:11
ТД _Реконструкція власних потреб ТЕЦ5 Л. (Зміни1).doc
29 січня 2019 10:26
ТД _Реконструкція власних потреб ТЕЦ5 Л..doc
29 січня 2019 10:25
оголошення 4531_18.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання документації
Дата подання: 29 січня 2019 14:14
Дата відповіді: 01 лютого 2019 09:48
Відповідно до пункту 5.1. Додатку 4 до Тендерної документації Постачальник повинен «здійснити в повному обсязі закупівлю обладнання і матеріалів, а також виконати будівельно-монтажні (БМР) і пусконалагоджувальні роботи (ПНР) згідно з проектом, зазначеним в п.4.» В пункті 4 Додатку 4 Тендерної документації наявне посилання на проект «Реконструкція схеми власних потреб ТЕЦ-5 СВП «КТЕЦ» ПАТ «КИЇВЕНЕРГО», розробленим в 2017р. ТОВ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» у складі 18 документі. Зазначені 18 документів, що входять до складу проекту не опубліковані у складі Тендерної документації в розділі «Документи». Прошу опублікувати данні документи в розділі «Документи» для забезпечення до них загального доступу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має право за зверненням до Замовника, додатково до тендерної документації та технічних вимог, ознайомитись з проектною документацією у начальника ПКВ ДепКБ: Косий Олександр Володимирович роб. тел. (044) 207-68-53; моб. тел.(067) 541-69-43 e-mail: kosyi.ov@kte.kmda.gov.ua
Публікація документів в розділі «Документи» не була здійсненна у зв’язку із перевищення допустимого об’єму інформації.
щодо внесення змін в проект договору
Дата подання: 04 лютого 2019 09:35
Дата відповіді: 06 лютого 2019 16:18
1. Враховуючи, що виробниками Товару (обладнання) його складових , яке має бути поставлено за даною закупівлею, є іноземні компанії і оплату за такі Товари (обладнання) переможець закупівлі має здійснювати у гривневому еквіваленті з прив’язкою до курсу іноземної валюти (Євро/ долар США), при перерахуванні авансових платежів та оплату за поставлене обладнання, а також приймаючи до уваги постійну зміну курсу гривні до іноземної валюти, рахуємо за необхідне та у відповідності до підпункту 7 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. передбачити у проекті договору можливість зміни вартості Товару (обладнання), а саме: а) Пункт 3.1.1. проекту Договору на виконання робіт (Додаток 6, тендерної документації) викласти у наступній редакції: « 3.1.1. вартості Товару відповідно до Специфікації, яка становить ________________________, Додаток № _____); у тому числі вартість Товару ( обладнання) до якого застосовується прив’язка до курсу іноземної валюти, становить ____________________, що еквівалентно _________ Євро, (__ прописом____), за середнім ринковим курсом продажу валюти (Євро/Українська гривня) на міжбанківському валютному ринку (Міжбанк) станом на _______ (__дата проведення електронного аукціону по даній закупівлі______), що становить ______________ грн. за 1,00 Євро.» б) Пункт 3.2. проекту Договору на виконання робіт (Додаток 6, тендерної документації) викласти у наступній редакції: « 3.2. Ціна цього Договору може бути зменшена, зокрема, за взаємною згодою Сторін або збільшена у відповідності до пункту 3.6. цього Договору.» в) Пункт 3.3. проекту Договору на виконання робіт (Додаток 6, тендерної документації) викласти у наступній редакції: « 3.3. Ціна Товару, що поставляється за цим Договором, а також загальна ціна Договору визначається з урахуванням пункту 3.6. та умов поставки визначених п. 5.4. цього Договору.» г) Доповнити статтю «ІІІ.ЦІНА ДОГОВОРУ» проекту Договору на виконання робіт (Додаток 6, тендерної документації) пунктом 3.6. у наступній редакції: « 3.6. При поставці Товару (Обладнання) (Додаток №_), до якого застосовується прив’язка до курсу іноземної валюти, оплата такого обладнання у гривні здійснюється за наступною формулою згідно з середнім ринковим курсом продажу валюти (Євро/Українська гривня) на Міжбанку станом на наступні дати: де: ФРП - фактичний розмір відповідного платежу (грн); СП - передбачена договором сума відповідного платежу (грн); Курс2 - середній ринковий курс продажу валюти (Євро/Українська гривня) на Міжбанку станом на дату проведення електронного аукціону; Курс1 - середній ринковий курс продажу валюти (Євро/Українська гривня) на Міжбанку станом на дату зазначену в пп. 3.6.1.- 3.6.2. відповідно; 3.6.1. Для попереднюї оплати (авансу) - станом на дату отримання попередньої оплати (авансу); 3.6.2.Для решти платежів – станом на дату підписання актів приймання-передачі Товару (обладнання). д) Доповнити статтю «ХІІ. ІНШІ УМОВИ» проекту Договору на виконання робіт (Додаток 6, тендерної документації) пунктом 12.15. у наступній редакції: « 12.15. Сторони Договору погодили, що внесення змін та доповнень до цього Договору, також здійснюється у випадках зазначених у ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі».»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вважає недоцільним внесення змін.
щодо внесення змін в проект договору
Дата подання: 04 лютого 2019 09:36
Дата відповіді: 06 лютого 2019 16:21
2.Для можливості придбання матеріальних ресурсів при виконанні будівельних робіт передбачити попередню оплату також і на будівельні роботи у розмірі 30 (тридцять) відсотків від вартості робіт. Викласти п.4.2. статті «ІV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» проекту Договору на виконання робіт (Додаток 6, тендерної документації) у наступній редакції «4.2. Розрахунки за виконанні будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи проводиться шляхом: 4.2.1. Перерахування попередньої оплати в розмірі 30 (тридцять) % від вартості будівельних робіт на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником, протягом _10_ робочих днів з моменту укладення Договору та отримання Замовником відповідного рахунку-фактури. Підрядник протягом 90 календарних днів з дня отримання авансових коштів підтверджує їх використання наданням Замовнику звіту про використання коштів за призначенням разом з підтверджуючими документами ( копії накладних/актів, платіжних доручень з відміткою банку, тощо). В разі ненадання у встановлений строк такого звіту або виявлення факту нецільового використання та/або невикористання авансового платежу Замовник вправі достроково розірвати Договір, повідомивши Підрядника та/або вимагати повернення невикористаної суми авансового платежу, з урахуванням інфляції та відсотків річних 14%. 4.2.2. Подальша оплата виконаних робіт здійснюється Замовником, щомісячно, у термін _30_ календарних днів після підписання Сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в (далі – Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі – Довідка КБ-3) з пропорційним, щомісячним , вирахуванням авансового платежу, що був сплачений Замовником.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вважає недоцільним внесення змін.
щодо внесеня змін в проект договору
Дата подання: 04 лютого 2019 09:37
Дата відповіді: 06 лютого 2019 16:21
.У відповідності до п.2 статті 321 «Розрахунки за договором підряду на капітальне будівництво» Господарського кодексу України визначено, що «Вартість робіт за договором підряду (компенсація витрат підрядника та належна йому винагорода) може визначатися складанням приблизного або твердого кошторису. Кошторис вважається твердим, якщо договором не передбачено інше. Зміни до твердого кошторису можуть бути внесені лише за погодженням сторін». У проекті Договору на виконання робіт, стаття «ІІІ.ЦІНА ДОГОВОРУ» (Додаток 6, тендерної документації), не визначено, яка ціна – приблизна чи тверда. Тому керуючись чинним законодавство України ціна за Договором буде твердою, а відповідно визначення вартості робіт та проведення розрахунків виконаних робіт має здійснюватись у відповідності до діючих норм, на які і є посилання у проекті договору – пункт 3.5., а саме ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Відповідно до пункту 6.4.3. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 « За твердої ціни взаєморозрахунки проводяться на підставі виконаних робіт та їх вартості, визначеної в договірній ціні.», а надання підтверджуючих бухгалтерських документів, як то копії накладних, рахунків і т.і. не вимагається. Враховуючи викладене та керуючись діючими законодавчими та нормативними документами п. 5.34. проекту Договору ( інші пункти Додатку 6, тендерної документації) викласти в наступній редакції: « 5.34. Підрядник надає Замовнику у термін до 20 числа звітного місяця підписаний Акт КБ-2в, акти на приховані роботи, фотоматеріали до початку робіт та після закінчення робіт з фотофіксацією всіх технологічних процесів протягом виконання робіт, сертифікати (паспорти) якості будівельних матеріалів (або копії, завірені підписом та печаткою Підрядника) та довідку КБ-3. У визначений законодавством термін, після підписання Сторонами акта КБ-2в та довідки КБ-3 Підрядник зобов’язаний надати Замовнику податкову накладну.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вважає недоцільним внесення змін.
щодо внесення змін в проект договору
Дата подання: 04 лютого 2019 09:38
Дата відповіді: 06 лютого 2019 16:22
4. Пункт 6.1. статті «VI. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» проекту Договору на виконання робіт (Додаток 6, тендерної документації) доповнити підпунктами 6.1.6 – 6.1.10. у наступній редакції: «6.1.6. Протягом трьох календарних днів, після підписання Договору, передати погоджену проектну документацію (стадія Р); 6.1.7. Своєчасно перерахувати авансові платежі; 6.1.8. Протягом п’яти календарних днів передати Підряднику будівельний майданчик та фронт робіт, передати дозвільну та іншу договірну документацію, згідно заявок Підрядника здійснити відключити обладнання для можливості виконання робіт; 6.1.9. Сплатити неустойку, відшкодувати збитки та моральну шкоду в разі невиконання або неналежного виконання ним зобов'язань за договором підряду, якщо він не доведе, що порушення договору сталося не з його вини; 6.1.10. Виконувати належним чином інші зобов'язання, передбачені Договором, Цивільним ( 435-15 ) і Господарським ( 436-15 ) кодексами України, Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Загальні умови) та іншими актами законодавства.» ( підстава: пункт 29, ПОСТАНОВИ УРЯДУ № 668 від 1 серпня 2005 р. «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві»)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вважає недоцільним внесення змін.
щодо внесення змін в проект договору
Дата подання: 04 лютого 2019 09:39
Дата відповіді: 06 лютого 2019 16:25
5. Пункт 6.4. статті «VI. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» проекту Договору на виконання робіт (Додаток 6, тендерної документації) доповнити підпунктом 6.4.3. у наступній редакції: «6.4.3.Підрядник має також інші права, передбачені договором, Цивільним ( 435-15 ) і Господарським ( 436-15 ) кодексами України, Загальними умовами та іншими актами законодавства.» ( підстава: пункт 30, ПОСТАНОВИ УРЯДУ № 668 від 1 серпня 2005 р. «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві»)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
щодо внесення змін в проект договру
Дата подання: 04 лютого 2019 09:39
Дата відповіді: 06 лютого 2019 16:25
6. Доповнити статтю «VІІ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН» проекту Договору на виконання робіт (Додаток 6, тендерної документації) підпунктами 7.16. - 7.18. у наступній редакції: « 7.16. У разі порушення термінів оплати за виконані Роботи та поставлений Товар (обладнання), за цим Договором, Замовник зобов’язується сплатити Підряднику пеню в розмірі у розмірі 0,1%, але не бульше подвійної облікової ставки НБУ що діяла в цей період, від суми боргу за кожен день прострочення, а за прострочення понад 10 календарних днів додатково сплачує штраф у розмірі 7% ціни цього Договору. (Стаття 886. Відповідальність замовника Ц К УКРАЇНИ, Закон України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань» N 543/96-ВР від 22.11.96 р.) 7.17. У разі затримки фінансування об’єкту у тому числі перерахування попередньої оплати та оплати виконаних робіт і поставленого Товару (обладнання), не своєчасного надання фронту робіт та відповідних відключень, передачі проектної документації Замовником, Підрядник звільняється від відповідальності, щодо порушення строків виконання робіт і поставки Товару (обладнання) та має право призупинити виконання робіт та постачання Товару (обладнання) до моменту вирішення вищезазначених питань Замовником.» (абзац 3 п.30 Постанови КМУ № 668 від 01.08.2005) Також терміни виконання робіт та постачання Товару (обладнання) автоматично переносяться на відповідні терміни затримки виконання зобов’язань Замовником, а якщо у зв’язку з цим виникає необхідність виконувати додаткові обсяги робіт не передбачені Договором, а терміни робіт зміщується у період несприятливих погодних умов то сторони за Договором зобов’язуються внести відповідні зміни до графіка виконання робіт та постачання Товару (обладнання). 7.18. У разі, якщо Підрядник, з вини Замовника, не виконує своїх зобов’язань то він звільняється від відповідальності (штрафів, пені, відшкодування втрат та збитків і т.і.) щодо невиконання своїх зобов’язань за Договором.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вважає недоцільним внесення змін.
щодо внесення змін в проект договору
Дата подання: 04 лютого 2019 09:40
Дата відповіді: 06 лютого 2019 16:26
7. Доповнити статтю «ХІІ. ІНШІ УМОВИ» проекту Договору на виконання робіт (Додаток 6, тендерної документації) пунктом 12.16. у наступній редакції: « 12.16.Жодна Сторона не має права передавати третій особі права та зобов'язання за цим Договором без письмової згоди другої Сторони за Договором.»
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
термін постачання обладнання
Дата подання: 04 лютого 2019 09:45
Дата відповіді: 06 лютого 2019 16:29
Згідно технічних вимог до ТД термін постачання обладнання не пізніше серпня 2019, але враховуючи те, що заключення договору/надання авансу буде орієнтовно в квітні, то виникає сумнів своєчасного постачання, так як приблизний термін поставки 6 місяців (наприклад вимикач 110 кВ). Виходячи з викладеного просимо переглянути та встановити реальні терміни поставки обладнання за договором до 15.10.2019., а терміни закінчення робіт до 01.04.2020 (при умові надання відключень у зимовий період).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до Договору (Додаток 6 тендерної документації), – згідно графіка ремонтів основного обладнання електричних мереж 110-330 кВ погодженого в НЕК «Укренерго».
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2019 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР" 18 120 000,00
UAH з ПДВ
18 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЧ" 18 171 000,00
UAH з ПДВ
18 171 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР"
#33921034
Переможець 18 120 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 16:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР"
#33921034
18 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 березня 2019 17:28
Коментар щодо відміни: Відмінити торги з причини відсутності подальшої потреби в закупівлі робіт (ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Документи:
25 березня 2019 17:28
Протокол _ ВІДМІНА.docx