Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Очікувана вартість
1 028 160,00 UAH
UA-2019-01-29-000342-c 532c0df209eb4b6dae13aada8045f28a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трушлякова Наталія Ігорівна

+380512372206 post@mk-oblrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївська обласна рада
Код ЄДРПОУ: 25696652
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вулиця Адміральська, 22
Контактна особа: Трушлякова Наталія Ігорівна
+380512372206
post@mk-oblrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2019 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2019 23:55
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2019 23:55
Початок аукціону: 15 лютого 2019 15:14
Очікувана вартість: 1 028 160,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 140,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони адміністративної будівлі Миколаївської обласної ради, а також прилеглих і внутрішніх прибудинкових територій та розташованих на них споруд і майна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-29-000342-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, Код ЄДРПОУ:40109016
Дата подання: 25 лютого 2019 15:33
Невідповідність умовам тендерної документації
Управління поліції охорони в Миколаївській області, тендерна пропозиція якого не розглядалася, звертається до замовника з вимогою надати пояснення стосовно причини визнання переможцем ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА АРЕЙ - ПІВДЕНЬ" в пропозиції якого є невідповідності умовам тендерної документації, а саме:
1. Згідно Додатку 1 тендерної документації «1. Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації», ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА АРЕЙ - ПІВДЕНЬ" надано недостатню кількість працевлаштованих працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для виконання умов Замовника безпосередньо на об’єкті охорони (лише 6 охоронників на два цілодобові пости охорони).
В зазначеному вбачається порушення вимог Кодексу законів про працю України, в частині дотримання річної норми тривалості часу та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, згідно яких нормативна чисельність для забезпечення одного цілодобового поста охорони становить - 5 од.
При цьому чисельність для забезпечення 2 (двох) цілодобових постів повинна становити – 10 (десять) одиниць.
2. Згідно Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1, п.п. 1.2 «Усі аркуші тендерної пропозиції, які містять інформацію, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі», що не дотримано ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА АРЕЙ - ПІВДЕНЬ".
3. Згідно Додатку 2 тендерної документації, п.15 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 4 до Тендерної документації», ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА АРЕЙ - ПІВДЕНЬ" не надано інформацію про підтвердження дотримання вимог з охорони навколишнього середовища при наданні послуг.
Також, в інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 4 до Тендерної документації, ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА АРЕЙ - ПІВДЕНЬ" гарантує відповідність вимогам постанови кабінету Міністрів України від 10 серпня 1993 р. № 615 «Про заходи щодо вдосконалення охорони об’єктів державної та інших форм власності», яка втратила чинність згідно постанови кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах», враховуючи при цьому, що ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА АРЕЙ - ПІВДЕНЬ" не входить до складу підрозділів органів поліції охорони.
Сподіваємось на неупереджену та докладну відповідь про причини відхилення нашої пропозиції з метою припинення подальшого оскарження закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2019 14:25
В рамках оголошення «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку»
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-29-000342-c
26.02.2019: Відповідь на звернення
Шановний Учаснику «Управління поліції охорони в Миколаївській області»!
На ваше звернення від 25.02.2019 року повідомляємо, що Миколаївською обласною радою (далі – Замовник) не було відхилено вашу пропозицію щодо участі у закупівлі Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку у зв’язку з тим, що згідно з розділом 5 Тендерної документації, також відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій учасників є ціна. Відповідно до статті 28 Закону, Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність тендерній документації з переліку учасників, пропозицію якого за результатом оцінки визначено найбільш економічно вигідною. Таким чином, вашу пропозицію не було розглянуто Замовником у зв’язку з тим, що її не було визначено найбільш економічно вигідною за підсумками електронного аукціону, що відбувся 15.02.2019 року, електронною системою закупівель.
1.Згідно зі статтею 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам, визначеним статтею 16 цього Закону.
Звертаємо вашу увагу, що згідно Додатку 1 тендерної документації «1. Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації», учасники самостійно визначають необхідну кількість та склад працівників, залучених до виконання послуг з охорони згідно з вимогами Замовника та наведеного переліку документів, що підтверджують таку кваліфікацію.
2. Згідно Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1, п.п. 1.2 «Усі аркуші тендерної пропозиції, які містять інформацію, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, крім оригіналів документів, виданих іншими установами та підприємствами». Згідно з пунктом 1.1. Розділу 3 учасник завантажує в систему сканкопії оригіналів документів або завірених належним чином копій, або електронні документи. Весь пакет документів, завантажений до електронної системи закупівель учасником ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь», відповідно до вимог пункту 1.6. Розділу 3 Тендерної документації завірений ЕЦП уповноваженої особи учасника Мазура Ярослава Олексійовича. Підпис перевірено: ЦСК: Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС. Серійний номер: 20 B4 E4 ED 0D 30 99 8C 04 00 00 00 57 87 2A 00 01 C1 70 00.
3. Згідно Додатку 2 тендерної документації, п.15 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 4 до Тендерної документації», ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА АРЕЙ - ПІВДЕНЬ" надано інформацію про відповідність технічним вимогам Замовника щодо надання послуг з охорони адміністративної будівлі Миколаївської обласної ради, а також прилеглих і внутрішніх прибудинкових територій та розташованих на них споруд і майна. Суттєвих невідповідностей такої інформації, що могли б вплинути на визначення результатів проведення процедури закупівлі та якість надання таких послуг, не встановлено.
4. Згідно з пунктом 3 постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах», до такої категорії віднесено «об’єкти, де розміщуються органи місцевого самоврядування (за пропозиціями/зверненнями керівництва)». Головою Миколаївської обласної ради з метою максимальної економії та ефективності при здійсненні закупівлі було прийнято рішення провести процедуру закупівлі послуг з охорони адміністративної будівлі Миколаївської обласної ради, а також прилеглих і внутрішніх прибудинкових територій та розташованих на них споруд і майна через електронну систему закупівель.
Номер вимоги: UA-2019-01-29-000342-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, Код ЄДРПОУ:40109016
Дата подання: 26 лютого 2019 15:29
Невідповідність умовам тендерної документації
Управління поліції охорони в Миколаївській області, тендерна пропозиція якого не розглядалася, звертається до замовника з вимогою надати пояснення стосовно причини визнання переможцем ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА АРЕЙ - ПІВДЕНЬ" в пропозиції якого є невідповідності умовам тендерної документації, а саме:
Згідно Додатку 1 тендерної документації «1. Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації», ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА АРЕЙ - ПІВДЕНЬ" надано Договір оренди транспортного засобу від 01.02.2019 року, однією із сторін якого виступає фізична особа, який не посвідчено належним чином, тобто відсутнє нотаріальне посвідчення вказаного договору.
У відповідності вимогам Цивільного кодексу України, стаття 799. «Форма договору найму транспортного засобу», якщо будь-якою стороною договору найму транспортного засобу є фізична особа, такий договір підлягає нотаріальному посвідченню. Відповідно до п. 105 Інструкції про порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 3 березня 2004 року N 20/5, договори про найм (оренду) або позичку транспортного засобу посвідчуються нотаріусами незалежно від місця їх реєстрації.
Відповідно до ст. 220 ЦК України, в разі недодержання сторонами вимоги про нотаріальне посвідчення договору, він вважається нікчемним та не породжує правових наслідків.
В подальшому, УПО Миколаївської області залишає за собою право оскаржити наявні порушення права та охоронювані законом інтереси з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 лютого 2019 16:02
Шановний Учаснику «Управління поліції охорони в Миколаївській області»!
На ваше звернення від 26.02.2019 року повідомляємо, що Миколаївською обласною радою (далі – Замовник) згідно з розділом 5 Тендерної документації, також відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) при визначенні переможця закупівлі «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» також відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) застосовано єдиний критерій оцінки тендерних пропозицій учасників: ціна пропозиції – 100%.
1.Згідно зі статтею 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам, визначеним статтею 16 цього Закону.
Згідно Додатку 1 тендерної документації «1. Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації», учасники повинні підтвердити «наявність у Учасника не менше 3 груп реагування в м. Миколаєві та можливість їх виклику для запобігання правопорушенням або затриманням правопорушників, також транспорту реагування, що відповідає вимогам частини 5 статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність», у кількості не меншій 3-х одиниць, та який знаходиться у користуванні Учасника (підтверджується завіреними у встановленому порядку копіями технічних паспортів на транспортні засоби та/або договорів)».
На підтвердження відповідності вимогам Замовника Учасником ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» надано довідку від 05.02.2019 № 3-02-2019 про наявність у Учасника 3 груп реагування в м. Миколаєві та можливість їх виклику для запобігання правопорушенням або затриманням правопорушників, також транспорту реагування, що відповідає вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» у кількості не меншій 3-х одиниць, та який знаходиться у користуванні Учасника (підтверджено фото технічних паспортів на транспортні засоби та договорів).

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-01-000170 ● 47f5cbe877f3445b97d80b73889fc41b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2019 11:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

01.04.2019 № 65

Миколаїв

Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-01-29-000342-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29 січня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.

Начальник Д. ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-03 16:25:29

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг за предметом «ДК 021:2015: 75240000-0 – Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Миколаївської обласної ради (далі – Замовник) згідно з протоколом від 24.01.2019 № 5 (далі – ТД), на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасники мають надати копії «посвідчень, в яких зазначаються посада, прізвище, ім’я, по батькові працівника, фотокартка особи, якій видано посвідчення».
Учасник ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» в складі тендерної пропозиції у файлі «Посвідчення.pdf» надав 6 фотокопій посвідчень, в яких не зазначена посада осіб, яким видано посвідчення.
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити, яким чином відсутність інформації щодо посади в наданих посвідченнях узгоджується з умовами ТД?
2. Відповідно до додатку 1 до ТД на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасники мають підтвердити наявність «транспорту реагування, що відповідає вимогам частини 5 статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність», у кількості не меншій 3-х одиниць, який знаходиться у користуванні Учасника», що підтверджується завіреними у встановленому порядку копіями технічних паспортів на транспортні засоби та/або договорів.
Учасник ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» в складі тендерної пропозиції у файлі «Договір оренди транспортного засобу.pdf» надав фотокопії трьох свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, а саме: СХІ 169228 на CHEVROLET LACETTI реєстраційний номер ВЕ9596СЕ, власником якого є Мазур Анастасія Сергіївна, СХМ 528998 на VOLKSWAGEN TRANSPORTER реєстраційний номер ВЕ7672ВТ, власником якого є Артеменко Олександр Олександрович, СХІ 185082 на BMW 318I реєстраційний номер ВЕ3469СВ, власником якого є Романюк Владислав Сергійович.
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити, яким чином надані свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів підтверджують відповідність учасника ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в частині наявності у учасника трьох одиниць транспорту реагування, що відповідає вимогам частини п’ятої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність»?
3. Відповідно до додатку 1 до ТД на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники мають надати «копії медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (які повинні бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій) працівників Учасника, які будуть залучені для виконання умов Замовника безпосередньо на об’єкті охорони».
Учасник ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» в складі тендерної пропозиції у файлі «Сертифікати Нарк Психіатр.pdf» надав фотокопію медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів Румянцевим Олександром Сергійовичем, яка дійсна до 13.11.2018.
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити, як зазначена медична довідка працівника Румянцева Олександра Сергійовича, яка не є дійсною на момент розкриття тендерних пропозицій, узгоджується з умовами ТД?
4. Відповідно до пунктів 5 та 6 додатку 2 до ТД учасники мають надати копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копію витягу з реєстру платників ПДВ (при наявності) та копію Свідоцтва про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою (при наявності).
Поряд з тим, в пункті 8.2 частини 8 «Інша інформація» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначено, що «у разі, якщо тендерною документацією вимагається надання документів, що не передбачені в діяльності Учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують».
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити, в яких файлах, завантажених учасником ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» в складі тендерної пропозиції надано документи, передбачені пунктами 5 та 6 додатку 2 до ТД та пунктом 8.2 частини 8 «Інша інформація» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД?
5. Відповідно до пункту 14 додатку 2 до ТД учасники мають надати копію «договору добровільного страхування цивільної відповідальності (фінансових ризиків) чинного (діючого) на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів».
Статтею 16 Закону України «Про страхування» визначено основні вимоги до договорів страхування. Зокрема, договір страхування повинен містити строк дії договору.
Учасник ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» в складі тендерної пропозиції у файлі «Договорів страхування.pdf» надав фотокопію договору добровільного страхування відповідальності від 13.02.2019 № 6764125-05-15-01, який не містить інформації щодо строку його дії.
Крім того, частиною четвертою статті 18 Закону України «Про страхування» визначено, що договір страхування набирає чинності з моменту внесення першого страхового платежу.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, учасник ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» в складі тендерної пропозиції не надав документ, що підтверджує оплату страхового платежу за договором.
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити, яким чином тендерним комітетом Замовника встановлено, що договір добровільного страхування відповідальності від 13.02.2019 № 6764125-05-15-01 є діючим на дату розкриття тендерних пропозицій?
6. Відповідно до пункту 15 додатку 2 до ТД учасники мають надати інформацію про «дотримання вимог з охорони навколишнього середовища при наданні послуг, визначити необхідність застосування заходів із захисту довкілля».
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити, в яких файлах, завантажених учасником ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» в складі тендерної пропозиції (з зазначенням номера аркушу та абзацу), надано інформацію про «дотримання вимог з охорони навколишнього середовища при наданні послуг, визначити необхідність застосування заходів із захисту довкілля»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-08 16:47:22

Пояснення на запит Державної аудиторської служби у межах проведення моніторингу

В рамках оголошення «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку»
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-29-000342-c
08.04.2019: ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу.
На ваш запит від 03.04.2019 року повідомляємо таке:
У Тендерній документації закупівлі з додатками далі (ТД) пунктом 1.4 визначено, що «під формальними (несуттєвими) розумітимуться помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на суть змісту пропозиції, а саме: описки, орфографічні та граматичні помилки, незначні текстуальні помилки, допущені Учасником, або помилково вказана інформація з певних питань, відповідність якої можна встановити з інших документів пропозиції учасника.
Приклади:
- граматичні помилки та орфографічні помилки у документах, що підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі тендерної пропозиції (помилки у правописі, у розділових знаках тощо, які не впливають на зміст тендерної пропозиції).
- недотримання форми документа, що встановлена тендерною документацією, у разі, якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: замість вимоги надати Довідку в табличній формі учасник надав лист в довільній формі);
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, надання якої передбачено вимогами тендерної документації, у разі, якщо така інформація в повній мірі відображена у складі іншого документа тендерної пропозиції;
- надання в складі тендерної пропозиції документів, що містять інформацію або складені не у відповідності до вимог тендерної документації у разі, якщо такі документи не вимагались умовами тендерної документації (наприклад: сертифікат відповідності, ліцензія, патент тощо, який не вимагався документацією, з закінченим строком дії або з іншими недоліками).»
Учасником у складі тендерної документації надано лист-згоду від 05.02.2019 № 3 / 4 на виправлення формальних помилок, виявлених у поданій тендерній пропозиції під час проведення її оцінки.

1.На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасники мали надати копії «посвідчень, в яких зазначаються посада, прізвище, ім’я, по батькові працівника, фотокартка особи, якій видано посвідчення». Учасник ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» у складі тендерної пропозиції у файлі «Посвідчення.pdf» надав 6 фотокопій посвідчень.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про особовий склад працівників Виконавця, задіяних у виконанні Договору, від 05.02.2019 № 31-02-2019, у якій зазначено ПІБ кожного працівника, посада, № виданого посвідчення тощо, також надано трудові договори №№1-6, укладені з усіма працівниками, посвідчення яких надані у складі тендерної пропозиції, а саме: Бобчинець В.І., Румянцев О.С., Амуров Е.Р., Фітіщенко О.В., Рубльовський М.С., Синьогуб І.В. Пунктом 2.1. кожного трудового договору визначено: «2.1. Працівник приймається на роботу на посаду охоронця». Таким чином, відсутня інформація щодо посади працівника у посвідченнях учасника ТОВ «Охоронна фірма «АРЕЙ-ПІВДЕНЬ» відображена у складі інших документів тендерної пропозиції, а саме у довідці про особовий склад працівників Виконавця, задіяних у виконанні Договору, та трудових договорах, отже підпадає під визначення формальної (несуттєвої) помилки і у зв’язку з цим не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
2. Згідно Додатку 1 тендерної документації «1. Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації», учасники повинні підтвердити «наявність у Учасника не менше 3 груп реагування в м. Миколаєві та можливість їх виклику для запобігання правопорушенням або затриманням правопорушників, також транспорту реагування, що відповідає вимогам частини 5 статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність», у кількості не меншій 3-х одиниць, та який знаходиться у користуванні Учасника (підтверджується завіреними у встановленому порядку копіями технічних паспортів на транспортні засоби та/ або договорів)».
На підтвердження відповідності вимогам Замовника Учасником ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» надано довідку від 05.02.2019 № 3-02-2019 про наявність у Учасника 3 груп реагування в м. Миколаєві та можливість їх виклику для запобігання правопорушенням або затриманням правопорушників, також транспорту реагування, що відповідає вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» у кількості не меншій 3-х одиниць, та який знаходиться у користуванні Учасника.
3. Пунктом 4 «Переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка провадить цю діяльність, або оточуючих», затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 27.09.2000 р. № 1465 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 10.10.2012 р. № 924) (далі – Постанова 1465), визначено, що «працівники, які для виконання своїх професійних завдань і обов’язків повинні мати дозвіл на право придбання, зберігання, носіння, перевезення і використання зброї, спеціальних засобів індивідуального захисту та активної оборони, боєприпасів, вибухових речовин і матеріалів» повинні проходити обов’язковий попередній та періодичний психіатричний огляд один раз на три роки. Дата видачі медичної довідки 10ААІ 792466 Румянцеву Олександру Сергійовичу 14.11.2017 року. Відповідно до вимог Постанови 1465 дата наступного психіатричного огляду для виконання їм професійних обов’язків має бути не пізніше 14.11.2020 року.
4. Відповідно до пунктів 5 та 6 додатку 2 до ТД учасники мають надати копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копію витягу з реєстру платників ПДВ (при наявності) та копію Свідоцтва про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою (при наявності). Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку від 05.02.2019 № 13-02-2019 Загальні відомості про учасника. Пунктом 8 цієї довідки визначено, що учасник не є платником ПДВ.
Державною фіскальною службою України забезпечено функціонування у режимі реального часу електронних сервісів «Дані про взяття на облік платників», «Дані реєстру платників ПДВ», «Реєстр платників єдиного податку», «Інформація про РРО» та «Інформація про книги ОРО», «Реєстр страхувальників», «Дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального», «Реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами». Інформацію з цих реєстрів вільно і безперешкодно можливо отримати в режимі «Інформація з реєстрів» відкритої частини електронного сервісу «Електронний кабінет платника», а також у вкладці «Інформація з реєстрів» у меню електронних сервісів на головній сторінці веб-порталу ДФС. Замовником було перевірено за даними відкритих реєстрів «Дані реєстру платників ПДВ» та «Реєстр платників єдиного податку» учасника ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь», ЄДРПОУ 42058765. За даними перевірки встановлено, що у реєстрах «Дані реєстру платників ПДВ» та «Реєстр платників єдиного податку» інформація про ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь», ЄДРПОУ 42058765, відсутня. Згідно з частиною 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Також згідно з абзацом другим частини четвертої статті 16 Закону «відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником».
5. Відповідно до пункту 14 додатка 2 ТД учасники мають надати копію договору добровільного страхування цивільної відповідальності (фінансових ризиків) чинного (діючого) на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів (об’єктом страхування є майнові інтереси Охоронного підприємства - Учасника, пов’язані з його відповідальністю по відшкодуванню збитку, заподіяного майну підприємств (осіб), що є споживачами охоронних послуг Учасника). Учасником ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» в складі тендерної пропозиції надано фотокопію договору добровільного страхування відповідальності від 13.02.2019 № 6764125-05-15-01. За юридичною ознакою моменту укладення договір страхування загалом є реальним договором. Правовстановлювальним фактом, з настанням якого виникають цивільні правовідносини за цим договором, зазвичай є внесення страхувальником першого страхового платежу. Форма внесення грошових коштів, які становлять плату за послугу із страхування, Законом "Про страхування" не встановлена і визначається правилами страхування або договором. Замовник у складі тендерної документації не вимагав від учасників надання платіжних документів, які б підтверджували здійснення страхових платежів за договором. Разом з тим згідно з частиною 7 статті 28 Закону «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції». За інформацією, отриманою від Страхової компанії «ВУСО», з якою учасником 13.02.2019 року укладено договір добровільного страхування відповідальності № 6764125-05-15-01 (далі – Договір страхування), встановлено, що страховий платіж в сумі 500,00 грн за Договором страхування було дійсно сплачено учасником 13.02.2019 року на поточний рахунок страхової компанії 26506010825003 в АТ «Альфа-Банк». Договір укладено на період з 13.02.2019 по 12.02.2020 року включно. Отже, Замовник не має повноважень щодо визнання нечинним такого договору та відхилення пропозиції учасника на підставі відсутності у складі тендерної пропозиції документів, вимога щодо надання яких відсутня у складі тендерної документації.
6. Частиною 6 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено інформацію та документи, які учасникам необхідно надати на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до додатків 4, 5 тендерної документації.
Відповідно до пункту 15 Додатка 2 до ТД учасники мають надати «інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 4 до Тендерної документації, у тому числі підтвердження якості, дотримання вимог з охорони навколишнього середовища при наданні послуг, визначити необхідність застосування заходів із захисту довкілля.» Згідно Додатку 2 тендерної документації, п.15 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 4 до Тендерної документації», ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА АРЕЙ - ПІВДЕНЬ" надано інформацію про відповідність технічним вимогам Замовника щодо надання послуг з охорони адміністративної будівлі Миколаївської обласної ради, а також прилеглих і внутрішніх прибудинкових територій та розташованих на них споруд і майна. Суттєвих невідповідностей такої інформації, що могли б вплинути на визначення результатів проведення процедури закупівлі та якість надання таких послуг, не встановлено. Також Учасником надано гарантійний лист від 05.02.2019 № 11-02-2019 щодо надання безумовної згоди на разі визначення його переможцем, укласти договір в редакції Замовника та забезпечити Замовнику надання послуг відповідної якості та в установлені терміни. Пунктом 2.1. Розділу ІІ «Якість послуг» визначено, що «Виконавець повинен надати Замовнику передбачені цим Договором послуги, якість яких відповідає умовам чинного законодавства України, зокрема, в галузі надання охоронних послуг».

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-04-22 15:58:24

Роз'яснення щодо висновку

В рамках оголошення «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку»
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-29-000342-c
22.04.2019: Звернення до Державної аудиторської служби України щодо роз’яснення змісту висновку проведеного моніторингу та зобов’язань Замовника Миколаївської обласної ради, визначених у висновку.
Висновком від 17.04.2019 за результатами проведеного моніторингу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області (далі – ДАСУ) зобов’язує Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених під час здійснення моніторингу порушень.
На підставі частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) просимо надати роз’яснення, чи будуть вважатися ДАСУ необхідними та/ або достатніми заходами щодо усунення порушень такі дії Замовника:
1) Завантаження до електронної системи закупівель відповідних доопрацьованих документів, визначених пунктом 1 частини ІІ «Констатуюча частина» Висновку про результати моніторингу закупівлі.
2) Вжиття заходів щодо дострокового припинення договору від 05.03.2019 № 012/03-2019.

Також просимо подовжити строк, визначений пунктом 3 частини ІІ «Констатуюча частина» Висновку про результати моніторингу закупівлі, на строк, необхідний для отримання роз’яснень, та повідомити Замовника через електронну систему про прийняте рішення щодо подовження строку.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-04-23 17:39:13

Відповідь на звернення

Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області на звернення за роз’ясненням щодо висновку повідомляє наступне.
1. Відповідно до частини першої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Також виходячи із змісту статті 25 Закону учасник має право подати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або її відкликати лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
2. Дострокове розірвання договору від 05.03.2019 № 012/03-2019, укладеного з ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь», є заходом щодо усунення порушень, встановлених моніторингом.
Крім того, повідомляємо, що строк для оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушень, викладених у висновку, або аргументованих заперечень до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень визначений абзацом другим частини восьмої статті 7-1 Закону та складає п’ять робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку.

Надання інформації про усунення порушення замовником

В рамках оголошення «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-29-000342-c Інформація про усунення порушень, виявлених під час моніторингу. 1. Замовник Миколаївська обласна рада зазначає, що предметом укладеного між обласною радою (далі – Замовник) та ТОВ «Охоронна фірма Арей –Південь» (далі – Виконавець) договору від 05.03.2019 № 12/03-2019 (далі – договір) є послуги з охорони адміністративної будівлі Миколаївської обласної ради, а також прилеглих і внутрішніх прибудинкових територій та розташованих на них споруд і майна. Замовником відповідно до визначеної частиною першою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) методикою оцінки, зазначеної Замовником у розділі 5 Тендерної документації, також з метою запобігання втрат бюджету при визначенні переможця закупівлі «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» застосовано єдиний критерій оцінки тендерних пропозицій учасників: ціна пропозиції – 100%. Відповідно до умов договору охорона здійснюється цілодобово, двома охоронцями згідно з дислокацією шляхом виставлення посту охорони. Послуги надаються відповідно до умов договору якісно та вчасно. 1.1. Транспортні засоби охорони використовуються за умовами договору за викликом у окремих випадках. Скан копії техпаспортів, нотаріально посвідчених договорів та актів приймання-передачі на транспортні засоби, що використовуються Виконавцем для надання послуг за договором, додаються. 1.2. Трудові відносини з працівниками та загальна кількість охоронців, що задіяні у виконанні договору, є внутрішньою компетенцією юридичної особи Виконавця. Листом від 22.04.2019 № 48/04/19 Виконавець повідомив Замовника про заміну охоронця Румянцева Олександра Сергійовича на охоронця Левчука Олега Валентиновича. Скан копії відповідних сертифікату про проходження профілактичного наркологичного огляду від 20.02.2019 серії 12ЯЯУ № 9093781978, медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів від 20.02.2019 серії 12ЯЯУ № 3933272244, сторінок трудової книжки, свідоцтва про освіту, наказу про призначення на посаду охоронця від 05.03.2019 № 4/5, посвідчення №8, виданого 06.03.2019, додаються. 1.3. Виконавець листом від 18.04.2019 № 45/04/19 (додається) повідомив Замовника, що при наданні ним охоронних послуг будуть передбачені та застосовані в межах його компетенції та повноважень усі необхідні заходи із захисту довкілля. 2. Відповідно до статті 525 Цивільного Кодексу України (далі – ЦКУ) одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Пунктом 6.3.1. договору визначено, що Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати договір у разі невиконання або неналежного виконання Виконавцем визначених цим договором зобов’язань. Враховуючи, що Виконавець якісно та сумлінно виконує свої обов’язки за договором, також на підставі частини першої статті 651 ЦКУ: зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом; - Замовник звернувся до Виконавця з пропозицією достроково припинити дію договору від 05.03.2019 № 012/03-2019 за взаємною згодою сторін. Скан копія листа від 24.04.2019 № 322-18/05-19 додається.

2019-04-24 16:54:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2019-05-06 15:08:38

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2019 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА АРЕЙ - ПІВДЕНЬ" 999 959,04
UAH з ПДВ
994 818,24
UAH з ПДВ
Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ 1 027 252,80
UAH з ПДВ
1 027 252,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІКІНГ ЛЮКС" 1 028 160,00
UAH з ПДВ
1 028 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2019 18:43
Електронний підпис
14 лютого 2019 18:06
Фінансовий звіт 2018.pdf
14 лютого 2019 18:06
Трудові договора.pdf
14 лютого 2019 18:06
Технічні вимоги.pdf
14 лютого 2019 18:06
Свідоцтво охороника.pdf
14 лютого 2019 18:06
Реєстр Документів.pdf
14 лютого 2019 18:06
Посвідчення.pdf
14 лютого 2019 18:06
паспор ІНН директора.pdf
14 лютого 2019 18:06
Додаток до ліцензії.pdf
14 лютого 2019 18:06
Договорів страхування.pdf
14 лютого 2019 18:06
Виписка з ЄДРЮО.pdf

Публічні документи

14 лютого 2019 14:35
19_Дог добр стахув2019(ОР).pdf
14 лютого 2019 14:35
7_Трудові_книжки(ОР).pdf
14 лютого 2019 14:35
7_Серт_нарколог (ОР).pdf
14 лютого 2019 14:35
7_Мед _дов_психіатра(ОР).pdf
14 лютого 2019 14:35
1 Forma_police(ОР).JPG

Публічні документи

13 лютого 2019 16:05
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА АРЕЙ - ПІВДЕНЬ"

УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

ТОВ "ВІКІНГ ЛЮКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА АРЕЙ - ПІВДЕНЬ"
#42058765
Переможець 994 818,24
UAH з ПДВ
21 лютого 2019 17:10

Документи

21 лютого 2019 17:10
Електронний підпис
21 лютого 2019 17:07
Протокол розгляду 15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2019 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА АРЕЙ - ПІВДЕНЬ"
#42058765
994 818,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2019 17:10
Електронний підпис
21 лютого 2019 17:07
Протокол розгляду 15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 14:12
Витяг з протоколу 28/2020 укладений
28 лютого 2020 14:09
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 11:18
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 11:16
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 14:53
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
13 січня 2020 14:49
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:33
ду3 4.pdf зміни до договору
02 січня 2020 12:31
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:18
Електронний підпис укладений
06 березня 2019 11:49
Д. У. 1 дог.12.pdf зміни до договору
06 березня 2019 11:46
Електронний підпис укладений
05 березня 2019 16:42
Договір 012 охорона укладений
05 березня 2019 16:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою сторін на підставі пункту 11.1. Договору відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" зменшено загальну суму Договору та визначено її у розмірі 978563,04 грн без ПДВ. Загальна кількість днів охорони до кінця року 301.
Номер договору про закупівлю: 012/03-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 012/03-2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до частини 5 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" в обсязі, що не перевищує 20% вартості, визначеної у договорі
Номер договору про закупівлю: 012/03-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3,4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із запровадженням міжнародного стандарту банківських рахунків IBAN сторони домовились викласти платіжні реквізити у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 012/03-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обсягів закупівлі в обсязі, що не перевищує 20% вартості, визначеної у договорі, та визначення її у сумі 182058,24 грн
Номер договору про закупівлю: 012/03-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2019 — 25 лютого 2020
Сума оплати за договором: 978 563,04
UAH