Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з постачання медичної інформаційної системи «Програмне забезпечення для управління системою охорони здоров’я м. Дніпра»
Очікувана вартість
2 810 000,00 UAH
UA-2019-01-28-003771-b ● 1d3e6e847fcd41609d41182670463ad8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40429588 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Зайцева Ірина +380677551640 infotehnologu@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2019 19:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2019 20:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2019 20:10 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2019 13:47 |
Очікувана вартість: | 2 810 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 84300 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з постачання медичної інформаційної системи «Програмне забезпечення для управління системою охорони здоров’я м. Дніпра»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2019 18:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2019 18:52 |
Тендерна документація нова редакція.pdf | |
04 лютого 2019 18:52 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
04 лютого 2019 18:52 |
Перелік змін.pdf |
04 лютого 2019 18:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 лютого 2019 18:52 |
Тендерна документація нова редакція.pdf
|
|||
04 лютого 2019 18:52 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
|||
04 лютого 2019 18:52 |
Перелік змін.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо документації
Дата подання: 30 січня 2019 13:58
Дата відповіді: 04 лютого 2019 13:41
Доброго дня. Прошу надати відповіді на декілька питань:
1) Забезпечення виконання договору сплачується на рахунок замовника лише переможцем закупівлі?
2) Договір про забезпечення виконання договору підписується лише переможцем закупівлі?
3) Чи потрібно надавати підписаний зі сторони учасника договір завдатку під час подання тендерної пропозиції?
Дякую за вашу відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповіді на подані Вами запитання:
1) Питання оформлення забезпечення виконання договору закупівлі врегульоване пунктом 6 розділу VI тендерної документації, який кореспондується з положеннями статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі». Саме зазначеними нормами визначено, що «Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору…». Таким чином, забезпечення договору про закупівлю здійснюється саме УЧАСНИКОМ-ПЕРЕМОЖЦЕМ.
2) Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється на основі договору про забезпечення виконання договору. Форма такого договору (завдатку), додано до тендерної документації (додаток 8). Враховуючи, що договір забезпечення є похідним від основного договору, то він також укладається в аналогічній формі, отже є двостороннім. Таким чином, договір про забезпечення виконання договору закупівлі укладається замовником та учасником-переможцем.
3) Враховуючи, що стороною, яка зобов’язана надати забезпечення на виконання договору закупівлі, є учасник-переможець, то до визнання учасника переможцем зобов’язання щодо подання договору завдатку, рівно як і інших документів, обов’язкових для надання переможцем, у учасників не виникають.
1) Питання оформлення забезпечення виконання договору закупівлі врегульоване пунктом 6 розділу VI тендерної документації, який кореспондується з положеннями статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі». Саме зазначеними нормами визначено, що «Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору…». Таким чином, забезпечення договору про закупівлю здійснюється саме УЧАСНИКОМ-ПЕРЕМОЖЦЕМ.
2) Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється на основі договору про забезпечення виконання договору. Форма такого договору (завдатку), додано до тендерної документації (додаток 8). Враховуючи, що договір забезпечення є похідним від основного договору, то він також укладається в аналогічній формі, отже є двостороннім. Таким чином, договір про забезпечення виконання договору закупівлі укладається замовником та учасником-переможцем.
3) Враховуючи, що стороною, яка зобов’язана надати забезпечення на виконання договору закупівлі, є учасник-переможець, то до визнання учасника переможцем зобов’язання щодо подання договору завдатку, рівно як і інших документів, обов’язкових для надання переможцем, у учасників не виникають.
Питання щодо документації
Дата подання: 31 січня 2019 18:27
Дата відповіді: 04 лютого 2019 13:42
Доброго дня, прошу надати відповідь - лист-згода на обробку персональних даних відповідно до Додатку 6 документації надається у складі тендерної пропозиції підписана лише на посадову особу учасника або на всіх осіб, яких згадано у довідках (напр. про працівників)?Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Надана у додатку 6 форма листа-згоди є обов’язковою для оформлення посадовою особою учасника, як обов’язковий документ у складі тендерної пропозиції. Під час підготовки пропозиції учасник може використовувати зазначену форму і для інших випадків та документів, що передбачають надання згоди на обробку персональних даних, але не є обов’язковими.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2019 14:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ CIET Холдінг |
2 704 500,00
UAH
|
2 605 900,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ДАЙКОМ-ХАБ" |
2 622 040,00
UAH
|
2 607 990,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄХЕЛС» |
2 705 000,00
UAH
|
2 705 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ CIET Холдінг #39197392 |
Переможець |
2 605 900,00
UAH
|
14 лютого 2019 18:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2019 14:32
|
Додаткова угода №3 до договору №01031-19 від 01.03.2019.pdf | зміни до договору |
07 червня 2019 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2019 15:56
|
Додаткова угода №2 до договора №01031-19 від 01.03.2019.pdf | зміни до договору |
28 березня 2019 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2019 19:12
|
ДУ 1 від 04.03.2019.pdf | зміни до договору |
05 березня 2019 19:12
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2019 18:58
|
Договір Мед ПО.pdf | укладений |
01 березня 2019 18:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти пункт 5.1. Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 0103/1-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 0103/1-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з внесенням змін до рішення Дніпровської міської ради від 30.03.2016 № 28/5, затверджених рішенням Дніпровської міської ради від 20.03.2019 № 21/43, зміною КТПКВК МБ та розрахункового рахунку Замовника Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 0103/1-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 0103/1-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти пункт 4.4. Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 0103/1-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 0103/1-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |