Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обслуговування та експлуатації модульної котельні по виробництву теплової енергії)
Очікувана вартість
267 694,48 UAH
UA-2019-01-28-002897-b ad5eea92190f492fa66599799064fbaa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Вацьо

+380984174070 votsrbg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа"Обласний комплексний центр надання соціальних послуг"
Код ЄДРПОУ: 38503850
Місцезнаходження: 23252, Україна , Вінницька обл., смт. Вороновиця, вул. Гагаріна, 20Б
Контактна особа: Ольга Вацьо
+380984174070
votsrbg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2019 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2019 09:00
Початок аукціону: 15 лютого 2019 15:31
Очікувана вартість: 267 694,48 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 676,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обслуговування та експлуатації модульної котельні по виробництву теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23252, Україна, Вінницька область, смт. Вороновиця , вул. Гагаріна, 20Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2019 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 12:34
ДОГОВІР проект.docx
29 січня 2019 12:34
ЗТД.docx
29 січня 2019 12:34
зміни ТД.docx
29 січня 2019 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 12:34
ДОГОВІР проект.docx
28 січня 2019 16:08
ДОГОВІР проект.docx
29 січня 2019 12:34
ЗТД.docx
28 січня 2019 16:08
ТД.docx
29 січня 2019 12:34
зміни ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-13-000016 ● 5fa2bd048d2f441aaba79fc2c43e6987
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 березня 2019 17:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

13.03.2019 №13
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.03.2019 №13
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-01-28-002897-b 28.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-14 18:02:09

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з обслуговування та експлуатації модульної котельні по виробництву теплової енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-28-002897-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Яким чином учасник торгів Товариство з обмеженою відповідальністю "Агропром-М", якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 18.02.2019 №б/н) обрано переможцем, виконав вимоги наступних пунктів тендерної документації:
- щодо надання довідки в довільній формі на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (підпункт 5.2.1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»);
- щодо надання довідки, яка підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пунктів 5, 6 частини 1 статті 17 Закону, за визначеною законодавством формою, виданої уповноваженим органом в термін не більше ніж 60-денної давнини з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (підпункти 2.2, 2.3 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»);
- щодо надання довідки, яка підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з частиною 2 статті 17 Закону, а саме про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, виданої уповноваженим органом за визначеною законодавством формою та дійсною станом на дату подання учасником документів згідно пункту 2 розділу 3 тендерної документації (підпункт 3 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») ?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-18 19:24:50

Пояснення

Розглянувши Запит по моніторингу, уповноважена особа повідомляє наступне:
o Щодо відсутності довідки про досвід виконання аналогічних договорів у тендерній пропозиції учасника, то зазначаю що з даним учасником Замовник має досвід роботи в минулих роках. Оскільки сума закупівлі яку запропоновало Товариство з обмеженою відповідальністю "Агропром-М", є значно нижчою за пропозицію конкурента, а також враховуючи те, що на момент проведення закупівлі надворі температура повітря була нижче нуля, тому для забезпечення нормальних умов проживання людей, які перебувають у Комунальній установі "Обласний комплексний центр надання соціальних послуг" та на підставі вище наведеного було прийнято рішення про визначення переможцем закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Агропром-М".
o щодо надання довідки, яка підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пунктів 5, 6 частини 1 статті 17 Закону, за визначеною законодавством формою, виданої уповноваженим органом в термін не більше ніж 60-денної давнини з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (підпункти 2.2, 2.3 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»); та щодо надання довідки, яка підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з частиною 2 статті 17 Закону, а саме про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, виданої уповноваженим органом за визначеною законодавством формою та дійсною станом на дату подання учасником документів згідно пункту 2 розділу 3 тендерної документації (підпункт 3 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») повідомляю наступне. Учасник надав дані довідки не через електронну систему закупівель, а надав їх особисто за місцем знаходженням Замовника. Дані документи були отримані та зареєстровані вх. № 8 від 19.02.2019 та №9 від 19.02.2019 року.

На підставі даного моніторингу ДАСУ, Замовником було прийнято рішення про розірвання договору укладеного за результатом даної закупівлі, про що складено відповідну додаткову угоду та буде оприлюднено відповідно до ст. 10 Закону України «Про здійснення публічних закупівель»

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши Запит по моніторингу, уповноважена особа повідомляє наступне: o Щодо відсутності довідки про досвід виконання аналогічних договорів у тендерній пропозиції учасника, то зазначаю що з даним учасником Замовник має досвід роботи в минулих роках. Оскільки сума закупівлі яку запропоновало Товариство з обмеженою відповідальністю "Агропром-М", є значно нижчою за пропозицію конкурента, а також враховуючи те, що на момент проведення закупівлі надворі температура повітря була нижче нуля, тому для забезпечення нормальних умов проживання людей, які перебувають у Комунальній установі "Обласний комплексний центр надання соціальних послуг" та на підставі вище наведеного було прийнято рішення про визначення переможцем закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Агропром-М". o щодо надання довідки, яка підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пунктів 5, 6 частини 1 статті 17 Закону, за визначеною законодавством формою, виданої уповноваженим органом в термін не більше ніж 60-денної давнини з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (підпункти 2.2, 2.3 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»); та щодо надання довідки, яка підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з частиною 2 статті 17 Закону, а саме про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, виданої уповноваженим органом за визначеною законодавством формою та дійсною станом на дату подання учасником документів згідно пункту 2 розділу 3 тендерної документації (підпункт 3 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») повідомляю наступне. Учасник надав дані довідки не через електронну систему закупівель, а надав їх особисто за місцем знаходженням Замовника. Дані документи були отримані та зареєстровані вх. № 8 від 19.02.2019 та №9 від 19.02.2019 року. На підставі даного моніторингу ДАСУ, Замовником було прийнято рішення про розірвання договору укладеного за результатом даної закупівлі, про що складено відповідну додаткову угоду та буде оприлюднено відповідно до ст. 10 Закону України «Про здійснення публічних закупівель»

2019-03-20 14:39:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Договір від 04.03.2019 №26-01 замовником розірвано додатковою угодою від 15.03.2019 №1.

2019-03-20 15:36:00

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2019 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Агропром-М" 252 541,50
UAH з ПДВ
252 541,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДЕНИСОВ ВАЛЕРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 267 000,00
UAH з ПДВ
267 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2019 15:37
На тендер.rar
06 лютого 2019 15:37
Договір Вороновиця.pdf
06 лютого 2019 15:37
Пропозиція Вороновиця.pdf

Публічні документи

04 лютого 2019 17:19
На тендер.rar
04 лютого 2019 17:19
Договір Вороновиця.pdf
04 лютого 2019 17:19
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Агропром-М"

ФОП ДЕНИСОВ ВАЛЕРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Агропром-М"
#23062104
Переможець 252 541,50
UAH з ПДВ
18 лютого 2019 16:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2019 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Агропром-М"
#23062104
252 541,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2019 11:53
дод. угода 1.jpg укладений
18 березня 2019 19:36
Електронний підпис укладений
06 березня 2019 20:16
Договір.pdf укладений
06 березня 2019 19:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За згодою сторін