Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові будівельні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт дорожньої мережі м. Києва: вул. Алма-Атинська від вул. Празької до вул. Літинської»
Очікувана вартість
91 844 130,00 UAH
UA-2019-01-28-002216-a 07ab7ea72cb9439eb67931717f088f2a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
В процесі виконання робіт виникла необхідність у виконанні додаткових будівельних робіт, які не зазначені у початковому проекті, але пов’язані з основними дорожніми роботами. Додаткові будівельні роботи внесено до проектно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу та перезатверджена в установленому порядку.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2019 17:57
Оскарження наміру укласти договір: 09 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Додаткові будівельні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт дорожньої мережі м. Києва: вул. Алма-Атинська від вул. Празької до вул. Літинської»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові будівельні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт дорожньої мережі м. Києва: вул. Алма-Атинська від вул. Празької до вул. Літинської»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

28 січня 2019 17:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВШЛЯХБУД»
#36156238
Переможець 91 844 130,00
UAH з ПДВ
29 січня 2019 17:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2019 17:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВШЛЯХБУД»
#36156238
91 844 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова 5.pdf укладений
10 грудня 2019 15:32
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2019 10:36
Додаткова 4.pdf зміни до договору
12 липня 2019 10:35
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2019 17:52
Додаткова 3.pdf зміни до договору
03 квітня 2019 17:52
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2019 10:16
Додаткова 2.pdf зміни до договору
15 березня 2019 10:15
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2019 17:23
Додаткова 1.pdf зміни до договору
28 лютого 2019 17:23
Електронний підпис укладений
15 лютого 2019 09:50
Електронний підпис укладений
15 лютого 2019 09:48
11-10.pdf укладений
15 лютого 2019 09:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Лкнкйний графік
Номер договору про закупівлю: 11-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 11-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 11-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 2.1 зміна договірної ціни (у звязку із зміною обсягів). 2. Виключено п.4.2 (фінансування на наступні бюджетні періоди). 3. Пункт 5.1 надання авансу лише з дозволу головного розпорядника бюджетних коштів. 4. Розділ VI доповнено п. 6.4.19 (забезпечення на обєкті незалежної сертифікованої лабораторії для контролю якості робіт та матеріалів) та п. 6.4.20 (складання та підписання актів на приховані роботи представниками: Виконавця, технагляд та представник якості Замовника, балансоутримувача). 5. Внесення змін в розділі XVII про порядок вненсення змін, розірвання та призупинення дії Договору підряду. 6. Зміна строку дії Договору до 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 11-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 55 584 696,50
UAH (в тому числі ПДВ 9 264 116,08 UAH)