Легкові автомобілі (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості, марки RENAULT , МОДЕЛЬ-DUSTER або еквівалент)
(Service vehicles for medical workers in health care institutions working in rural areas brand RENAULT, model-DAUSTER or equivalent)
Очікувана вартість
8 500 000,00 UAH
UA-2019-01-28-002097-b d9c743df47fb4cf295c67d3d862ae3f7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38563265
Вебсайт замовника: http://www.smp.zp.ua
Місцезнаходження замовника: 69057, Україна , Запорізька область обл., м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6
Контактна особа замовника: Світлана Олегівна Дубова
+380612238016
byxtmo2@gmail.com
Додаткові контактні особи: switlana olegivna
+380612238016
byxtmo2@gmail.com
Official name: Komunal'na ustanova "Terytorial'ne medichne objednannya "Oblasnyj centr ekstrenoji medychnoji dopomogy ta medycyny katastrof" Zaporiz'koji oblasnoji rady
National ID: 38563265
Contact point: switlana olegivna
+380612238016
byxtmo2@gmail.com
Additional contacts: switlana olegivna
+380612238016
byxtmo2@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2019 17:00
Початок аукціону: 15 квітня 2019 12:29
Очікувана вартість: 8 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %
Publication date: 28 січня 2019 14:47
Enquiries until: 17 березня 2019 17:00
Complaints submission until: до 23 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 березня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 8 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 8 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штука
Легкові автомобілі (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості, марки RENAULT , МОДЕЛЬ-DUSTER або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69013, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вулиця Оріхівське шосе, 10
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

(Service vehicles for medical workers in health care institutions working in rural areas brand RENAULT, model-DAUSTER or equivalent)
CPV: 34110000-1
Період постачання: по 31 травня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вельмишановний замовник! Ваша документація має дискримінаційні ознаки та прописана під одного виробника та виключає єквівалент! Вимогаємо внести зміни!
Дата подання: 30 січня 2019 17:43
Дата відповіді: 04 лютого 2019 17:41
Уважно розглянувши Вашу тендерну документацію та проаналізувавши пропозиції повнопривідних автомобілів 4х4 які пропонуються на Українському ринку та пропозиції учасників в системі Prozorro з ціновою пропозицією до 550000 гривень ми дійшли висновку що чисельним під час не обґрунтованим вимогам по нормам токсичності, комфорту, обладнанню, медіа та дизайну відповідає лише один автомобіль RENAULT DUSTER. Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь якого обгрунтування зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є ВИКЛЮЧНО характеристиками конкретної марки автомобіля, а саме RENAULT DUSTER конкретного виробника і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які привели б до економії та ефективному використанню бюджетних коштів. Учасники можуть запропонувати вам автомобіль іншої марки, який буде дешевший та більш технологічний. Наприклад, обгрунтуйте вимоги норми токсичності не менше EURO 6? Згідно Статті 2 Закону України "Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів" митне оформлення з метою вільного обігу та першу державну реєстрацію в Україні нових транспортних засобів за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД, як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам: не нижче рівня "ЄВРО-5" - з 1 січня 2016 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2015 року включно; не нижче рівня "ЄВРО-6" - з 1 січня 2020 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2019 року включно. Тоб то вимога не менше EURO 6 є дискримінаційною. Так само з іншими чисельними характеристиками такими як «ГАБАРИТИ», «Система автоматичної зупинки та старту двигуна Stop & Start», «Режим ECO водіння», «Повнорозмірне запасне колесо», «Повітроводи для заднього ряду сидінь», «Передні та бокові подушки безпеки водія та переднього пасажира (з кнопкою вимкнення) + Подушки-шторки безпеки», «Датчик нагадування про непристібнуті ремені безпеки водія та 4x пасажирів», «Повнорозмірне запасне колесо», «Монітор 4х4 (кут нахилу, кут крена, компас)», «Оббивка сидінь Essential», «Чорні поздовжні металеві леера», «16" сталеві диски FIDJI (розмір шин 215/65 R16)» які мають дискримінаційний характер та виключають наявність будь якого еквіваленту крім автомобіля RENAULT DUSTER . Але ці всі кращі характеристики можуть бути формальним приводом для дискваліфікації будь якого участника, який запропонував більш вигідну пропозицію. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо по нормам токсичності, комфорту, обладнанню, медіа та дизайну предмета закупівлі. Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий збір з відповідальних осіб тендерного комітету. Є судовий прецедент по аналогічним спорам http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши уважно ваші запитання та пропозиції Замовник готується внести зміни до тендерної документації
Внесіть зміни!
Дата подання: 17 лютого 2019 16:00
Дата відповіді: 18 лютого 2019 12:33
Посилання указ який втратив чинність є порушенням в ДКТ! "Закон України "Про санкції", Указом Президента України від 16.09.2015 № 549/2015 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02.09.2015 "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)".
Відповідь: Шановний Замовник, у відповідь на Ваше зауваження - внесени та опубліковані зміни в тендерній документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-28-002097-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ «Богдан-Авто Запоріжжя», Код ЄДРПОУ:37708102
Дата подання: 12 лютого 2019 17:53
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Електронною системою закупівель на сайті https://prozorro.gov.ua/ оголошено відкриті торги щодо державної закупівлі: Легкові автомобілі (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості, марки RENAULT, МОДЕЛЬ-DUSTER АБО еквівалент), ДК 021:2015-34110000-1 — Легкові автомобілі, в кількості 16 шт, очікуваною вартістю 8 000 000,00 UAH з ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-28-002097-b (далі по тексту – «Товар»).
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників.
Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що тендерна документація даних торгів (далі по тексту – «ТД») складена з порушенням ст.ст. 3, 5, 22 Закону та інших нормативно-правових актів з наступних підстав.
Тендерна документація Замовника є дискримінаційною в частині технічних характеристик автомобіля, що визначені в Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ НОРМАТИВНО - ТЕХНІЧНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ ТА КІЛЬКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ», оскільки така документація має посилання на конкретну марку автомобіля, а саме RENAULT DUSTER. В порушення п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація не містить обґрунтування щодо необхідності у закупівлі даної марки автомобіля. Окрім цього, провівши аналіз ринку автомобілів України, можна зробити висновок, що схожі технічні характеристики мають аналогічні автомобілі. Дані технічні характеристики не відповідають тим, що заявлені у ТД, однак вони не можуть суттєво вплинути на основну функцію автомобіля, а саме перевезення лікарів у сільській місцевості. В той же час ми, як Учасник, позбавлені можливості запропонувати свій товар, а саме HAVAL H2 або Great Wall H6, у зв’язку з тим, що технічні характеристики предмету закупівлі, зазначені у ТД, стосуються виключно автомобіля RENAULT DUSTER. Зокрема звертаємо вашу увагу на неправомірність вимоги норми токсичності не менше «ЄВРО-6». Згідно ст. 2 Закону України "Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів" митне оформлення з мето вільного обігу та першу державну реєстрацію в Україні нових транспортних засобів за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД, як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам: не нижче рівня "ЄВРО-5" - з 1 січня 2016 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2015 року включно; не нижче рівня "ЄВРО-6" - з 1 січня 2020 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2019 року включно. Також ТД є дискримінаційною в частині інших характеритик, а саме «Габарити», «Система автоматичної зупинки та старту двигуна Stop & Start», «Режим ECO водіння», «Повітроводи для заднього ряду сидінь», «Передні та бокові подушки безпеки водія та переднього пасажира (з кнопкою вимкнення) + Подушки-шторки безпеки», «Датчик нагадування про непристібнуті ремені безпеки водія та 4x пасажирів», «Повнорозмірне запасне колесо», «Монітор 4х4 (кут нахилу, кут крена, компас)», «Оббивка сидінь Essential», «Чорні поздовжні металеві леера», «16" сталеві диски FIDJI (розмір шин 215/65 R16)», які мають дискримінаційний характер та виключають наявність будь-якого еквіваленту, крім автомобіля RENAULT DUSTER .
Також повідомляємо, що листом МОЗ України № 19.1-09-1277/22277 від 23.08.2018 повідомляється, що МОЗ та Мінінфраструктури України розроблено вимоги до колісних транспортних засобів, які планується закуповувати закладами охорони здоров’я. Також листом МОЗ України № 19.1-09-1313/23648 від 10.09.2018 рекомендовано закладам охорони здоров’я здійснювати закупівлі автомобілів підвищеної прохідності – категорії М1G. Автомобілі, що можемо запропонувати ми, як потенційний Учасник, а саме HAVAL H2 або Great Wall H6, відповідають вищезазначеним вимогам та рекомендаціям, однак в силу дискримінаційних положень ТД не можуть бути запропоновані в рамках даної процедури закупівлі.
За таких умов дискримінаційні положення тендерної документації Замовника підлягають зміні.
Керуючись ст. 5, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:

- внести зміни до тендерної документації відкритих торгів щодо державної закупівлі: Легкові автомобілі (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості, марки RENAULT , МОДЕЛЬ-DUSTER АБО еквівалент), ДК 021:2015-34110000-1 — Транспортні засоби спеціального призначення, в кількості 16 шт, очікуваною вартістю 8 000 000,00 UAH з ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-28-002097-b, що виключать дискримінаційні умови тендерної документації по вказаним відкритим торгам.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
14 лютого 2019 11:44
Згідно Вашої вимоги Замовником було внесено та опубліковано зміни до тендерної документації.

Документи подані скаржником

12 лютого 2019 17:51
скарга запоріжжя (2).PDF
12 лютого 2019 17:51
скарга Запоріжжя.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-28-002097-b.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ «Богдан-Авто Запоріжжя», Код ЄДРПОУ:37708102
Дата подання: 15 лютого 2019 19:07
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі Електронною системою закупівель на сайті https://prozorro.gov.ua/ оголошено відкриті торги щодо державної закупівлі: Легкові автомобілі (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості, марки RENAULT, МОДЕЛЬ-DUSTER АБО еквівалент), ДК 021:2015-34110000-1 — Легкові автомобілі, в кількості 16 шт, очікуваною вартістю 8 000 000,00 UAH з ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-28-002097-b (далі по тексту – «Товар»). Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників. Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що тендерна документація даних торгів (далі по тексту – «ТД») складена з порушенням ст.ст. 3, 5, 22 Закону та інших нормативно-правових актів з наступних підстав. Тендерна документація Замовника є дискримінаційною в частині технічних характеристик автомобіля, що визначені в Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ НОРМАТИВНО - ТЕХНІЧНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ ТА КІЛЬКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ», оскільки така документація має посилання на конкретну марку автомобіля, а саме RENAULT DUSTER. В порушення п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація не містить обґрунтування щодо необхідності у закупівлі даної марки автомобіля. Окрім цього, провівши аналіз ринку автомобілів України, можна зробити висновок, що схожі технічні характеристики мають аналогічні автомобілі. Дані технічні характеристики не відповідають тим, що заявлені у ТД, однак вони не можуть суттєво вплинути на основну функцію автомобіля, а саме перевезення лікарів у сільській місцевості. В той же час ми, як Учасник, позбавлені можливості запропонувати свій товар, а саме HAVAL H2 або Great Wall H6, у зв’язку з тим, що технічні характеристики предмету закупівлі, зазначені у ТД, стосуються виключно автомобіля RENAULT DUSTER. Зокрема звертаємо вашу увагу на неправомірність вимоги норми токсичності не менше «ЄВРО-6». Згідно ст. 2 Закону України "Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів" митне оформлення з мето вільного обігу та першу державну реєстрацію в Україні нових транспортних засобів за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД, як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам: не нижче рівня "ЄВРО-5" - з 1 січня 2016 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2015 року включно; не нижче рівня "ЄВРО-6" - з 1 січня 2020 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2019 року включно. Також ТД є дискримінаційною в частині інших характеритик, а саме «Габарити - Ширина зі складеними/розкладеними дзеркалами заднього огляду, мм Не більша ніж 1805», «Габарити - Висота, мм Не більше 1693», «Габарити - Кут в’їзду - Не менший 25°», «Габарити - Споряджена маса, кг Не більше 1450», «Габарити - Максимальна маса, кг Не більше 1900», «Двигун - Об’єм двигуна (см3) Не менший 1590», які мають дискримінаційний характер та виключають наявність будь-якого еквіваленту, крім автомобіля RENAULT DUSTER . Також повідомляємо, що листом МОЗ України № 19.1-09-1277/22277 від 23.08.2018 повідомляється, що МОЗ та Мінінфраструктури України розроблено вимоги до колісних транспортних засобів, які планується закуповувати закладами охорони здоров’я. Також листом МОЗ України № 19.1-09-1313/23648 від 10.09.2018 рекомендовано закладам охорони здоров’я здійснювати закупівлі автомобілів підвищеної прохідності – категорії М1G. Автомобілі, що можемо запропонувати ми, як потенційний Учасник, а саме HAVAL H2 або Great Wall H6, відповідають вищезазначеним вимогам та рекомендаціям, однак в силу дискримінаційних положень ТД не можуть бути запропоновані в рамках даної процедури закупівлі. За таких умов дискримінаційні положення тендерної документації Замовника підлягають зміні. Керуючись ст. 5, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу: - внести зміни до тендерної документації відкритих торгів щодо державної закупівлі: Легкові автомобілі (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості, марки RENAULT , МОДЕЛЬ-DUSTER АБО еквівалент), ДК 021:2015-34110000-1 — Транспортні засоби спеціального призначення, в кількості 16 шт, очікуваною вартістю 8 000 000,00 UAH з ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-28-002097-b, що виключать дискримінаційні умови тендерної документації по вказаним відкритим торгам.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 19.02.2019 № 1740.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2019 12:23
Номер скарги: UA-2019-01-28-002097-b.a3
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ «Богдан-Авто Запоріжжя», Код ЄДРПОУ:37708102
Дата подання: 21 лютого 2019 16:31
СКАРГА на тендерну документацію Замовника
Електронною системою закупівель на сайті https://prozorro.gov.ua/ оголошено відкриті торги щодо державної закупівлі: Легкові автомобілі (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості, марки RENAULT, МОДЕЛЬ-DUSTER АБО еквівалент), ДК 021:2015-34110000-1 — Легкові автомобілі, в кількості 16 шт, очікуваною вартістю 8 000 000,00 UAH з ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-28-002097-b (далі по тексту – «Товар»). Замовник торгів - Комунальна установа «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради (код ЄДРПОУ – 38563265). Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників. Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На виконання вимоги Учасника Замовником 14.02.2019 було внесено зміни до тендерної документації (далі по тексту – «ТД»). Однак вважаємо, що попри внесені зміни, ТД Замовника, в порушення ст.ст. 3, 5, 22 Закону, має дискримінаційний характер з наступних підстав. Тендерна документація Замовника є дискримінаційною в частині технічних характеристик автомобіля, що визначені в Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ НОРМАТИВНО - ТЕХНІЧНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ ТА КІЛЬКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ». Ми, як потенційний Учасник, позбавлені можливості запропонувати свої автомобілі які мають повний привід та колісну формулу 4х4 (категорії М1G), а саме HAVAL H2 або Great Wall H6, у зв’язку з тим, що технічні характеристики предмету закупівлі, зазначені у ТД, стосуються виключно автомобіля RENAULT DUSTER, хоча дані характеристики не можуть суттєво вплинути на основну функцію автомобіля, а саме перевезення лікарів у сільській місцевості. Листом МОЗ України № 19.1-09-1277/22277 від 23.08.2018 повідомляється, що МОЗ та Мінінфраструктури України розроблено вимоги до колісних транспортних засобів, які планується закуповувати закладами охорони здоров’я. Також листом МОЗ України № 19.1-09-1313/23648 від 10.09.2018 рекомендовано закладам охорони здоров’я здійснювати закупівлі автомобілів підвищеної прохідності – категорії М1G. Автомобілі, що можемо запропонувати ми, як потенційний Учасник, а саме HAVAL H2 або Great Wall H6, відповідають вищезазначеним вимогам та рекомендаціям, однак в силу дискримінаційних положень ТД не можуть бути запропоновані в рамках даної процедури закупівлі. Нами, як потенційним Учасником, був проведений моніторинг ринку автомобілів України, які мають повний привід та колісну формулу 4х4 (повнопривідних). В результаті даного моніторингу складена порівняльна таблиця (Додаток 1), у якій наведені технічні характеристики, що вимагаються Замовником, та аналогічні технічні характеристики автомобілів, вартістю до 550000 грн., де сірим кольором позначені характеристики, які не відповідають вимогам Замовника. Виходячи з результату даного моніторингу можна зробити висновок, що окремі технічні вимоги до предмета закупівлі, що були змінені під час внесення змін до ТД, також являються дискримінаційними та такими, що виключають можливість запропонувати будь-який інший автомобіль, окрім RENAULT DUSTER. Наприклад вимоги щодо ширини зі складеними дзеркалами заднього огляду, мм - не більша ніж 1805 (до змін в ТД - не менша ніж 1804), спорядженої маси, кг - не більше 1450 (до змін в ТД - не менше 1351-1434) та об’єму двигуна (см3) - не менший 1590 (до змін в ТД - не більший 1598). Як можна побачити, Замовник змінив дані вимоги лише на декілька одиниць вимірювання в сторону збільшення або зменшення, тим самим усуваючи будь-якого Учасника, який може запропонувати будь який інший автомобіль. Також нами було проведено моніторинг пропозицій Учасників в системі Prozorro під час здійснення аналогічних закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-04-000435-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-03-000090-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-29-001578-b, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-26-000123-b, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-17-005056-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-04-003727-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-03-001160-b, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-03-000611-b, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-03-000536-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-30-001755-a) з ціною до 550000 гривень. В усіх аналогічних закупівлях автомобілів зі схожими технічними вимогами визнано переможцем Учасників, які пропонували виключно автомобіль RENAULT DUSTER. Додатково повідомляємо, що автомобілі LADA 4х4 та Chevrolet NIVA, які зазначені у Додатку 1 наведені лише для порівняння, вони не можуть брати участь у публічних закупівлях та допускатися до оцінки, оскільки на них поширюється дія Указу Президента України від 14.05.2018 № 126/2018 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02.05.2018 "Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)". Основним акціонером ПАТ «АвтоВАЗ», що є виробником автомобіля LADA 4х4, являється Державна корпорація із сприяння розробці, виробництву та експорту високотехнологічної промислової продукції «Ростех» (государственная корпорация по содействию разработке, производству и экспорту высокотехнологичной промышленной продукции «Ростех»), основний державний реєстраційний номер – 1077799030847, ідентифікаційний номер платника податків – 7704274402, місцезнаходження юридичної особи – 119991, Російська Федерація, м. Москва, Гоголевський бульв., 21 (Российская Федерация, г. Москва, Гоголевский бульв. 21), що підтверджується інформацією з офіційного веб-сайту ДК «Ростех» (https://rostec.ru/about/companies/). Дана юридична особа знаходиться у Додатку 2 до рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) під порядковим номером 100 (Додаток 2). ЗАТ «GM-АВТОВАЗ», що є виробником автомобіля Chevrolet NIVA, є спільним підприємством ПАТ «АвтоВАЗ» та GM Auslandsprojekte GMBH, що підтверджується інформацією з офіційного веб-сайту ЗАТ «GM-АВТОВАЗ» (https://chevrolet-niva.ru/about#shareholders). Як було зазначено вище, основним акціонером ПАТ «АвтоВАЗ», що є співзасновником ЗАТ «GM-АВТОВАЗ», являється Державна корпорація із сприяння розробці, виробництву та експорту високотехнологічної промислової продукції «Ростех» ПАТ «АвтоВАЗ» являється дочірньою структурою ДК «Ростех», тому на продукцію ЗАТ «GM-АВТОВАЗ» поширюється дія Указу Президента України від 14.05.2018 № 126/2018 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02.05.2018 "Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)". За таких умов дискримінаційні положення тендерної документації Замовника підлягають зміні. Керуючись ст. 5, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу: • зобов’язати Комунальну установу «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради внести зміни до тендерної документації відкритих торгів щодо державної закупівлі: Легкові автомобілі (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості, марки RENAULT , МОДЕЛЬ-DUSTER АБО еквівалент), ДК 021:2015-34110000-1 — Транспортні засоби спеціального призначення, в кількості 16 шт, очікуваною вартістю 8 000 000,00 UAH з ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-28-002097-b, що виключать дискримінаційні умови тендерної документації по вказаним відкритим торгам.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2019 19:34
Рішення від 26.02.2019 № 2060+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2019 19:34
Рішення від 12.03.2019 № 2734.pdf
Дата публікації: 15 березня 2019 18:07

Документи подані скаржником

15 лютого 2019 19:06
Скарга 15-02-2019.pdf

Документи Органу Оскарження

20 лютого 2019 12:23
Рішення від 19.02.2019 № 1740.pdf

Документи подані скаржником

21 лютого 2019 16:29
Платіжне дорученя.pdf
21 лютого 2019 16:29
Порівняльна таблиця.pdf
21 лютого 2019 16:30
LADA 4X4.pdf
21 лютого 2019 16:30
Скарга Запоріжжя.pdf
21 лютого 2019 16:30
Haval H2.pdf
21 лютого 2019 16:30
Great Wall H6.pdf
21 лютого 2019 16:30
Chevrolet NIVA .pdf
21 лютого 2019 16:30
Renault DUSTER.pdf
21 лютого 2019 16:30
Suzuki Jimny.pdf

Документи подані замовником

20 березня 2019 12:43
письмо на АМКУ на рено.doc.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-17-000027 ● 83a0ac2924cc4427820d301e47720e37
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-17 17:34:32
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ
17.10.2019 № 172
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону, моніторинг закупівель, які проводяться Комунальною установою «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради, відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 17.10.2019 № 172

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

5. UA-2019-01-28-002097-b, код ДК 021:2015 34110000-1 - Легкові автомобілі (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості, марки RENAULT , МОДЕЛЬ-DUSTER або еквівалент)

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-23 16:08:56

Про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі Легкових автомобілів (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості, марки RENAULT , МОДЕЛЬ-DUSTER або еквівалент) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-28-002097-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
1. Відповідно до п. 1.1 Додатку 1 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційним критеріям, учасником у складі тендерної пропозиції повинна надаватися Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору або у 2016 році, або у 2017 році, або у 2018 році,в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягів (кількості) поставки, замовник, стан належного виконання договору стосовно якості та строків. Для підтвердження надається скан копія аналогічного договору з додатками в разі їх наявності, та оригінал листа-відгуку про співпрацю та виконання договору від покупця, який вказаний в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Учасником ТОВ "НАРА" надано довідку № 24 без дати - файл "28.Довідка про аналогічні договори.pdf", в якому зазначено два виконаних договори, а також вказано, що додатками до цієї довідки є:
- копія договору № 60 від 10.09.2018, видаткової накладної та акту приймання-передачі
- копія договору № 05/03-01 від 05.03.2018, видаткових накладних та актів приймання-передачі.
При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ "НАРА" не надано ані копії договору № 60 від 10.09.2018, ані листа-відгуку про співпрацю та виконання вказаного договору від покупця.
При цьому, тендерну пропозицію ТОВ "НАРА" Замовником визнано як таку, що відповідає умовам тендерної документації та допущено до аукціону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-28 09:40:50

Про надання інформації

ДК 021:2015 34110000-1 - Легкові автомобілі (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості, марки RENAULT , МОДЕЛЬ-DUSTER або еквівалент)

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 01 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, 38563265, Україна, м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6
  2. Інформація про предмет закупівлі: Легкові автомобілі (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості, марки RENAULT , МОДЕЛЬ-DUSTER або еквівалент), 8500000UAH, 34110000-1, ДК021, 17, штука
  3. Інформація про оприлюднення: d9c743df47fb4cf295c67d3d862ae3f7, 2019-01-28
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 17 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Комунальної установи «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради (далі - Замовник), що оформлено протоколом засідання тендерного комітету від 20.03.2019 року № 65 (зі змінами); протоколи засідання тендерного комітету від 08.04.2019 № 83 та від 15.04.2019 № 93; реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ДП ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ МАКС ЛЛС" "АВТОІНВЕСТСТРОЙ-ЧЕРНІГІВ" та ТОВ "НАРА"; повідомлення про намір укласти договір від 15.04.2019; договір від 30.04.2019 № 2/3110 та додаткову угоду до нього від 14.05.2019 № 1; пояснення замовника, отримані 28.10.2019. Порушень не установлено., 01 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушень не установлено
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Відсутні

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 08 квітня 2019
UA-2019-01-28-002097-bd9c743df47fb4cf295c67d3d862ae3f7
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38563265
Місцезнаходження замовника: 69057, Україна, Запорізька область обл., м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6
Учасник Документи Рішення
ТОВ "НАРА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДП ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ МАКС ЛЛС" "АВТОІНВЕСТСТРОЙ-ЧЕРНІГІВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 березня 2019 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
08 квітня 2019 14:09
sign.p7s

Публічні документи

25 березня 2019 14:46
sign.p7s
25 березня 2019 14:46
sign.p7s
25 березня 2019 14:44
1. Тендерна пропозиція1.pdf
25 березня 2019 14:44
Тех характеристики.pdf
25 березня 2019 14:44
проект договору.pdf
27 лютого 2019 15:52
sign.p7s
27 лютого 2019 15:52
sign.p7s
27 лютого 2019 15:50
36. Протокол (1).pdf
27 лютого 2019 15:50
35. Наказ.pdf
27 лютого 2019 15:50
25. Витяг.pdf
27 лютого 2019 15:50
22. Дилерська угода.pdf
27 лютого 2019 15:50
18.Статут ТОВ «НАРА».pdf
27 лютого 2019 15:50
8. Довідка про СТО.pdf
27 лютого 2019 15:50
7. Згода на обробку ПД.pdf
27 лютого 2019 15:50
1. Тендерна пропозиція.pdf
27 лютого 2019 15:50
33. Лист-відгук.pdf
27 лютого 2019 15:50
26.Відгук.pdf
27 лютого 2019 15:50
21. сертификат типа.pdf
27 лютого 2019 15:50
20.New_Duster_brochure.pdf
27 лютого 2019 15:50
4. Тех характеристики.pdf
27 лютого 2019 15:50
3. Проект договору.pdf
27 лютого 2019 15:50
2. Довідка про мтб.pdf

Документи

27 березня 2019 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
08 квітня 2019 14:11
sign.p7s

Публічні документи

17 квітня 2019 16:52
Ст.17.pdf
17 квітня 2019 16:52
Довідка з МВС 29.03.2019.pdf
17 квітня 2019 16:52
Дов_дка п_дпр 16 04 19.pdf
17 квітня 2019 16:52
Дов_дка директор 16 04 2019.pdf
17 квітня 2019 16:52
9 Статут 2019 завірений.pdf
17 квітня 2019 16:52
01 Виписка з ЄДРЮ.PDF
25 березня 2019 14:31
sign.p7s
25 березня 2019 14:31
sign.p7s
25 березня 2019 13:11
Ст.17.pdf
25 березня 2019 13:11
ЛИСТ - ЗГОДА.pdf
25 березня 2019 13:11
Тендерна пропозиція.pdf
25 березня 2019 13:11
Відомості про учасника.pdf
25 березня 2019 13:11
Витяг з ЄДР.pdf
25 березня 2019 13:11
X52_SR_UA_46A(b)_0009_05.pdf
25 березня 2019 13:11
New_Duster_brochure.pdf
25 березня 2019 13:11
20 Дилерський договір.pdf
25 березня 2019 13:11
01 Виписка з ЄДРЮ.PDF
25 березня 2019 13:11
11 Св-во платника податку.pdf
25 березня 2019 13:11
9 Статут 2019 завірений.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ МАКС ЛЛС" "АВТОІНВЕСТСТРОЙ-ЧЕРНІГІВ" 8 491 500,00
UAH з ПДВ
8 491 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАРА" 8 498 300,00
UAH з ПДВ
8 498 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2019 16:52
Ст.17.pdf
17 квітня 2019 16:52
Довідка з МВС 29.03.2019.pdf
17 квітня 2019 16:52
Дов_дка п_дпр 16 04 19.pdf
17 квітня 2019 16:52
Дов_дка директор 16 04 2019.pdf
17 квітня 2019 16:52
9 Статут 2019 завірений.pdf
17 квітня 2019 16:52
01 Виписка з ЄДРЮ.PDF
25 березня 2019 14:31
sign.p7s
25 березня 2019 14:31
sign.p7s
25 березня 2019 13:11
Ст.17.pdf
25 березня 2019 13:11
ЛИСТ - ЗГОДА.pdf
25 березня 2019 13:11
Тендерна пропозиція.pdf
25 березня 2019 13:11
Відомості про учасника.pdf
25 березня 2019 13:11
Витяг з ЄДР.pdf
25 березня 2019 13:11
X52_SR_UA_46A(b)_0009_05.pdf
25 березня 2019 13:11
New_Duster_brochure.pdf
25 березня 2019 13:11
20 Дилерський договір.pdf
25 березня 2019 13:11
01 Виписка з ЄДРЮ.PDF
25 березня 2019 13:11
11 Св-во платника податку.pdf
25 березня 2019 13:11
9 Статут 2019 завірений.pdf

Публічні документи

25 березня 2019 14:46
sign.p7s
25 березня 2019 14:46
sign.p7s
25 березня 2019 14:44
1. Тендерна пропозиція1.pdf
25 березня 2019 14:44
Тех характеристики.pdf
25 березня 2019 14:44
проект договору.pdf
27 лютого 2019 15:52
sign.p7s
27 лютого 2019 15:52
sign.p7s
27 лютого 2019 15:50
36. Протокол (1).pdf
27 лютого 2019 15:50
35. Наказ.pdf
27 лютого 2019 15:50
25. Витяг.pdf
27 лютого 2019 15:50
22. Дилерська угода.pdf
27 лютого 2019 15:50
18.Статут ТОВ «НАРА».pdf
27 лютого 2019 15:50
8. Довідка про СТО.pdf
27 лютого 2019 15:50
7. Згода на обробку ПД.pdf
27 лютого 2019 15:50
1. Тендерна пропозиція.pdf
27 лютого 2019 15:50
33. Лист-відгук.pdf
27 лютого 2019 15:50
26.Відгук.pdf
27 лютого 2019 15:50
21. сертификат типа.pdf
27 лютого 2019 15:50
20.New_Duster_brochure.pdf
27 лютого 2019 15:50
4. Тех характеристики.pdf
27 лютого 2019 15:50
3. Проект договору.pdf
27 лютого 2019 15:50
2. Довідка про мтб.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ МАКС ЛЛС" "АВТОІНВЕСТСТРОЙ-ЧЕРНІГІВ"
#30843190
Переможець 8 491 500,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 15:51

Документи

15 квітня 2019 15:51
sign.p7s
15 квітня 2019 15:49
протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2019 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ МАКС ЛЛС" "АВТОІНВЕСТСТРОЙ-ЧЕРНІГІВ"
#30843190
8 491 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2019 15:51
sign.p7s
15 квітня 2019 15:49
протокол переможця.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
30 квітня 2019 13:02
договор.pdf укладений
30 квітня 2019 12:59
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 18:35
sign.p7s зміни до договору
17 травня 2019 15:17
допка 1.pdf зміни до договору
17 травня 2019 14:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пп.3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі), Сторони дійшли згоди внести зміни до Додаток1 (специфікації), що є невід’ємною частиною Договору та викласти технічні характеристики товару Додатком 2 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 2/3110
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/3110
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 491 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 415 250,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку