Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(Service vehicles for medical workers in health care institutions working in rural areas brand RENAULT, model-DAUSTER or equivalent)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38563265 |
Вебсайт: | http://www.smp.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69057, Україна , Запорізька область обл., м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 |
Контактна особа: |
Світлана Олегівна Дубова +380612238016 byxtmo2@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
switlana olegivna +380612238016 byxtmo2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunal'na ustanova "Terytorial'ne medichne objednannya "Oblasnyj centr ekstrenoji medychnoji dopomogy ta medycyny katastrof" Zaporiz'koji oblasnoji rady |
National ID: | 38563265 |
Contact point: |
switlana olegivna +380612238016 byxtmo2@gmail.com |
Additional contacts: |
switlana olegivna +380612238016 byxtmo2@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2019 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2019 12:29 |
Очікувана вартість: | 8 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Publication date: | 28 січня 2019 14:47 |
Enquiries until: | 17 березня 2019 17:00 |
Complaints submission until: | до 23 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 березня 2019 17:00 |
Information
Estimated total value: | 8 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 8 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2019 12:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2019 12:41 |
перелік змін 20.03.2019.docx | |
20 березня 2019 12:41 |
ТД автомобілі RENAULT зі змінами 20.03.19.docx |
20 березня 2019 12:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 березня 2019 12:41 |
перелік змін 20.03.2019.docx
|
|||||||||
20 березня 2019 12:41 |
ТД автомобілі RENAULT зі змінами 20.03.19.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників.
Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що тендерна документація даних торгів (далі по тексту – «ТД») складена з порушенням ст.ст. 3, 5, 22 Закону та інших нормативно-правових актів з наступних підстав.
Тендерна документація Замовника є дискримінаційною в частині технічних характеристик автомобіля, що визначені в Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ НОРМАТИВНО - ТЕХНІЧНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ ТА КІЛЬКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ», оскільки така документація має посилання на конкретну марку автомобіля, а саме RENAULT DUSTER. В порушення п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація не містить обґрунтування щодо необхідності у закупівлі даної марки автомобіля. Окрім цього, провівши аналіз ринку автомобілів України, можна зробити висновок, що схожі технічні характеристики мають аналогічні автомобілі. Дані технічні характеристики не відповідають тим, що заявлені у ТД, однак вони не можуть суттєво вплинути на основну функцію автомобіля, а саме перевезення лікарів у сільській місцевості. В той же час ми, як Учасник, позбавлені можливості запропонувати свій товар, а саме HAVAL H2 або Great Wall H6, у зв’язку з тим, що технічні характеристики предмету закупівлі, зазначені у ТД, стосуються виключно автомобіля RENAULT DUSTER. Зокрема звертаємо вашу увагу на неправомірність вимоги норми токсичності не менше «ЄВРО-6». Згідно ст. 2 Закону України "Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів" митне оформлення з мето вільного обігу та першу державну реєстрацію в Україні нових транспортних засобів за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД, як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам: не нижче рівня "ЄВРО-5" - з 1 січня 2016 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2015 року включно; не нижче рівня "ЄВРО-6" - з 1 січня 2020 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2019 року включно. Також ТД є дискримінаційною в частині інших характеритик, а саме «Габарити», «Система автоматичної зупинки та старту двигуна Stop & Start», «Режим ECO водіння», «Повітроводи для заднього ряду сидінь», «Передні та бокові подушки безпеки водія та переднього пасажира (з кнопкою вимкнення) + Подушки-шторки безпеки», «Датчик нагадування про непристібнуті ремені безпеки водія та 4x пасажирів», «Повнорозмірне запасне колесо», «Монітор 4х4 (кут нахилу, кут крена, компас)», «Оббивка сидінь Essential», «Чорні поздовжні металеві леера», «16" сталеві диски FIDJI (розмір шин 215/65 R16)», які мають дискримінаційний характер та виключають наявність будь-якого еквіваленту, крім автомобіля RENAULT DUSTER .
Також повідомляємо, що листом МОЗ України № 19.1-09-1277/22277 від 23.08.2018 повідомляється, що МОЗ та Мінінфраструктури України розроблено вимоги до колісних транспортних засобів, які планується закуповувати закладами охорони здоров’я. Також листом МОЗ України № 19.1-09-1313/23648 від 10.09.2018 рекомендовано закладам охорони здоров’я здійснювати закупівлі автомобілів підвищеної прохідності – категорії М1G. Автомобілі, що можемо запропонувати ми, як потенційний Учасник, а саме HAVAL H2 або Great Wall H6, відповідають вищезазначеним вимогам та рекомендаціям, однак в силу дискримінаційних положень ТД не можуть бути запропоновані в рамках даної процедури закупівлі.
За таких умов дискримінаційні положення тендерної документації Замовника підлягають зміні.
Керуючись ст. 5, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:
- внести зміни до тендерної документації відкритих торгів щодо державної закупівлі: Легкові автомобілі (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості, марки RENAULT , МОДЕЛЬ-DUSTER АБО еквівалент), ДК 021:2015-34110000-1 — Транспортні засоби спеціального призначення, в кількості 16 шт, очікуваною вартістю 8 000 000,00 UAH з ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-28-002097-b, що виключать дискримінаційні умови тендерної документації по вказаним відкритим торгам.
Скарги до процедури
Дата подання: 15 лютого 2019 19:07
Дата подання: 21 лютого 2019 16:31
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-17-000027 ● 83a0ac2924cc4427820d301e47720e37
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2019 17:34 |
НАКАЗ
17.10.2019 № 172
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону, моніторинг закупівель, які проводяться Комунальною установою «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради, відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 17.10.2019 № 172
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
5. UA-2019-01-28-002097-b, код ДК 021:2015 34110000-1 - Легкові автомобілі (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості, марки RENAULT , МОДЕЛЬ-DUSTER або еквівалент)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-23 16:08:56
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі Легкових автомобілів (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості, марки RENAULT , МОДЕЛЬ-DUSTER або еквівалент) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-28-002097-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
1. Відповідно до п. 1.1 Додатку 1 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційним критеріям, учасником у складі тендерної пропозиції повинна надаватися Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору або у 2016 році, або у 2017 році, або у 2018 році,в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягів (кількості) поставки, замовник, стан належного виконання договору стосовно якості та строків. Для підтвердження надається скан копія аналогічного договору з додатками в разі їх наявності, та оригінал листа-відгуку про співпрацю та виконання договору від покупця, який вказаний в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Учасником ТОВ "НАРА" надано довідку № 24 без дати - файл "28.Довідка про аналогічні договори.pdf", в якому зазначено два виконаних договори, а також вказано, що додатками до цієї довідки є:
- копія договору № 60 від 10.09.2018, видаткової накладної та акту приймання-передачі
- копія договору № 05/03-01 від 05.03.2018, видаткових накладних та актів приймання-передачі.
При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ "НАРА" не надано ані копії договору № 60 від 10.09.2018, ані листа-відгуку про співпрацю та виконання вказаного договору від покупця.
При цьому, тендерну пропозицію ТОВ "НАРА" Замовником визнано як таку, що відповідає умовам тендерної документації та допущено до аукціону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-28 09:40:50
Про надання інформації
ДК 021:2015 34110000-1 - Легкові автомобілі (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості, марки RENAULT , МОДЕЛЬ-DUSTER або еквівалент)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 листопада 2019 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38563265 |
Місцезнаходження: | 69057, Україна, Запорізька область обл., м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "НАРА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДП ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ МАКС ЛЛС" "АВТОІНВЕСТСТРОЙ-ЧЕРНІГІВ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ МАКС ЛЛС" "АВТОІНВЕСТСТРОЙ-ЧЕРНІГІВ" #30843190 |
Переможець |
8 491 500,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 18:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2019 15:17
|
допка 1.pdf | зміни до договору |
17 травня 2019 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2019 13:02
|
договор.pdf | укладений |
30 квітня 2019 12:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пп.3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі), Сторони дійшли згоди внести зміни до Додаток1 (специфікації), що є невід’ємною частиною Договору та викласти технічні характеристики товару Додатком 2 до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 2/3110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/3110 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |