Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція: Морфіну гідрохлорид (Morphine), Сибазон (Діазепам (Diazepam), Фентаніл (Fentanyl)
Pharmaceutical products: Morphine, Diazepam, Fentanyl
Очікувана вартість
7 845 634,00 UAH
UA-2019-01-28-001866-a f30089abfe204469ace44f5a5e121806
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Вікторія Владиславівна

380445276913 bsmp_pev1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги
Код ЄДРПОУ: 00184945
Місцезнаходження: 02166, Україна , Київська область обл., Київ, Братиславська, 3
Контактна особа: Сорока Вікторія Владиславівна
380445276913
bsmp_pev1@ukr.net
Додаткові контактні особи: Альона Лахман
380672986459
akkrandjamena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Kyiv emergency hospital
National ID: 00184945
Contact point: Victoriya Soroka
380445276913
bsmp_pev1@ukr.net
Additional contacts: Alyona Lakhman
380672986459
akkrandjamena@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 січня 2019 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2019 17:00
Початок аукціону: 07 березня 2019 14:20
Очікувана вартість: 7 845 634,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 228,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 28 січня 2019 16:16
Enquiries until: 17 лютого 2019 17:00
Complaints submission until: до 23 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 лютого 2019 17:00

Information

Estimated total value: 7 845 634 UAH including VAT
Minimal lowering step: 39 228 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 упаковка
Морфіну гідрохлорид
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, місто Київ, Київ, Братиславська,3
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Morphine

Morphine
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 31 грудня 2019
14000 упаковка
Фентаніл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, місто Київ, Київ, Братиславська,3
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Fentanyl

Fentanyl
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 31 грудня 2019
1800 упаковка
Сибазон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, місто Київ, Київ, Братиславська,3
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Diazepam

Diazepam
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2019 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 14:11
Зміни 2 до ТД.pdf
15 лютого 2019 14:10
ТД_фармацевтична продукція_зміни-2.doc
15 лютого 2019 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 14:11
Зміни 2 до ТД.pdf
07 лютого 2019 16:25
Зіни.pdf
15 лютого 2019 14:10
ТД_фармацевтична продукція_зміни-2.doc
07 лютого 2019 16:23
ТД_фармацевтична продукція_зміни.doc
28 січня 2019 16:23
ТД_фармацевтична продукція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 12 лютого 2019 18:03
Дата відповіді: 15 лютого 2019 12:39
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до ч. 14 ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Відповідно до вимог тендерної документації (медико-технічні вимоги), термін придатності лікарських засобів на момент поставки товару повинен бути не менше 80% від загального строку придатності визначеного виробником. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 80% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2019 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до тендерної документації та встановити, що строк придатності товару на момент поставки замовнику повинен становити не менше 12 місяців.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни щодо строку придатності товару
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 12 лютого 2019 18:03
Дата відповіді: 15 лютого 2019 12:37
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів. Не рекомендується встановлювати такий строк поставки лікарських засобів, який завідомо обмежує конкуренцію, створює дискримінаційні вимоги та ускладнює поставку лікарського засобу (наприклад, 5 днів). Відповідно до частини 14 статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Проте, замовником у тендерній документації встановлені вимоги про те, що поставка товару повинна здійснюватися протягом 3-х робочих днів з моменту отримання заявки та відбуватися виключно на протязі робочого часу установи. (див. пункт 10 додатку 2 до документації; додаток 3 до документації). Зазначені вимоги є дискримінаційними та спрямовані на створення антиконкурентних умов для учасників, насамперед, за територіальною ознакою. Зважаючи на неприпустимість порушення принципів публічних закупівель, та з урахуванням висловленої позиції Антимонопольного комітету, Мінекономрозвитку та МОЗ України просимо внести зміни до тендерної документації та встановити строк поставки 10 календарних днів з моменту надходження відповідної заявки. Питання ж забезпечення нагальної потреби можуть бути вирішені Замовником шляхом належного планування потреби та залишків без створення дискримінаційних умов.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання маємо зазначити, що підчас проведення процедур закупівель замовник дотримується усіх норм чинного законодавства, зокрема Закону "Про публічні закупівлі" та не намагається порушувати принципів здійснення закупівель та бере до уваги всі відповідні рекомендації. Враховуючи специфіку роботи лікарні швидкої допомоги, яка надає невідкладну ургентну допомогу, дуже важко спрогнозувати кількість пацієнтів, відтак не можливо визначити чітку конкретну потребу навіть шляхом належного планування та врахування залишків. Саме тому замовник вимушений встановити вимогу щодо поставки товару протягом 3 робочих днів, щоб забезпечити безперебійну роботу лікарні та надання невідкладної допомоги.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 12 лютого 2019 18:03
Дата відповіді: 15 лютого 2019 12:33
Добрий день. Умовами тендерної документації передбачено вимогу, відповідно до якої учасники повинні у складі тендерної пропозиції надати калькуляцію вартості предмета закупівлі із зазначенням ціни за одиницю товару по кожному найменуванню. Звертаємо Вашу увагу на те, що розкриття тендерної пропозиції учасника процедури в частині інформації про ціну на етапі, коли розкривається лише частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, є порушенням законодавства з питань публічних закупівель. Зважаючи на вказане, просимо виключити вимогу щодо надання калькуляцію вартості предмета закупівлі із зазначенням ціни за одиницю товару по кожному найменуванню зі змісту тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання зазначаємо, що відповідно до п.4 Таблиці 2 Додатку 1 тендерної документації Замовник включив до тендерної документації вимогу надати Калькуляцію вартості предмета закупівлі із зазначенням ціни за одиницю товару по кожному найменуванню. Дана вимога міститься в розділі Інші документи, що вимагаються замовником, про що свідчить назва таблиці 2. Згідно з ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Стаття.16 Закону встановлює лише 3 способи підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.. В тендерній документації замовника встановлено лише один критерій - досвід виконання аналогічного договору (п.5 розділу ІІІ). В п.6 розділу ІІІ тендерної документації "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" також не міститься вимоги щодо надання калькуляції вартості предмету закупівлі. Отже, дана вимога не має ніякого відношення ані до розділу кваліфікаційні критерії, ані до розділу про технічні та якісні характеристики, які відкриваються на етапі прекваліфікації. Вважаємо запитання недоречним
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 березня 2019
UA-2019-01-28-001866-af30089abfe204469ace44f5a5e121806
Найменування: Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги
Код ЄДРПОУ: 00184945
Місцезнаходження: 02166, Україна, Київська область обл., Київ, Братиславська, 3
Учасник Документи Рішення
Комунальне підприємство "Фармація" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

01 березня 2019 11:33
Електронний підпис

Публічні документи

21 березня 2019 17:46
Електронний підпис
13 березня 2019 15:05
Пакет переможця
12 березня 2019 17:48
Електронний підпис
26 лютого 2019 12:49
Електронний підпис
26 лютого 2019 12:49
Електронний підпис
26 лютого 2019 12:45
Інф_лист_субпідрядник.pdf
26 лютого 2019 12:45
Проект_договору.pdf
26 лютого 2019 12:45
Технічна_частина_2.pdf
26 лютого 2019 12:45
Технічна_частина_1.pdf
26 лютого 2019 12:45
Тендерна_пропозиція.pdf

Документи

01 березня 2019 11:35
Електронний підпис

Публічні документи

26 лютого 2019 17:06
Електронний підпис
26 лютого 2019 17:06
Електронний підпис
26 лютого 2019 17:05
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Фармація"

ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2019 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 7 766 323,22
UAH з ПДВ
7 766 323,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" 7 826 035,64
UAH з ПДВ
7 826 035,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2019 17:46
Електронний підпис
13 березня 2019 15:05
Пакет переможця
12 березня 2019 17:48
Електронний підпис
26 лютого 2019 12:49
Електронний підпис
26 лютого 2019 12:49
Електронний підпис
26 лютого 2019 12:45
Інф_лист_субпідрядник.pdf
26 лютого 2019 12:45
Проект_договору.pdf
26 лютого 2019 12:45
Технічна_частина_2.pdf
26 лютого 2019 12:45
Технічна_частина_1.pdf
26 лютого 2019 12:45
Тендерна_пропозиція.pdf

Публічні документи

26 лютого 2019 17:06
Електронний підпис
26 лютого 2019 17:06
Електронний підпис
26 лютого 2019 17:05
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Фармація"

ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
Переможець 7 766 323,22
UAH з ПДВ
11 березня 2019 16:02

Документи

11 березня 2019 16:01
Електронний підпис
11 березня 2019 16:01
Протокол_переможець.pdf
07 березня 2019 14:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
7 766 323,22
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2019 16:01
Електронний підпис
11 березня 2019 16:01
Протокол_переможець.pdf
07 березня 2019 14:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 12:12
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 13:57
Дод уг до Тз-48_5.pdf зміни до договору
30 березня 2020 13:56
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 16:07
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
21 січня 2020 16:06
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 16:43
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 16:43
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 16:57
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 16:56
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 11:35
Договір Тз-48.pdf укладений
25 березня 2019 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни договору без зміни кількості
Номер договору про закупівлю: Тз-48
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі, строк дії договору продовжується на строк достатній для проведення процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: Тз-48
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору збільшується у розмірі не більше 20% від суми договору, відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Тз-48
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення суми Додаткової угоди №3 (20% додатктова угода)
Номер договору про закупівлю: Тз-48
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 8 310 995,86
UAH (в тому числі ПДВ 543 710,01 UAH)