Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари та офісне приладдя (ДК021:2015 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"
Очікувана вартість
23 905,00 UAH
UA-2019-01-28-001736-a a720ee0ccf8a48aa876da45507eb687b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Демянюк Олена Юріївна

380974505048 b.meriya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 січня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04344386
Місцезнаходження: 12700, Україна , Житомирська обл., Баранівка, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 20
Контактна особа: Демянюк Олена Юріївна
380974505048
b.meriya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Канцелярські товари та офісне приладдя (ДК021:2015 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" закуполвується в рамках реалізації проекту "Мололдіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської ОТГ" згідно грантового договору № ENI/2017/392-857 від 29.12.2017 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 місяць
Канцелярські товари та офісне приладдя (ДК 021:2015 код 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" закуповується в рамках реалізації проекту "Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської ОТГ" згідно грантового договору № ENI/2017/392-857 від 29.12.2017 року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, Баранівка, Соборна 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

28 січня 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 15:57
проток. № 5.2019 канци з методикою.docx
28 січня 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 15:57
проток. № 5.2019 канци з методикою.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сидорівський Василь Миколайович
#2646809217
Переможець 23 905,00
UAH
28 січня 2019 16:02

Документи

28 січня 2019 16:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 13:52
IMG_0001.jpg зміни до договору
20 грудня 2019 13:51
Електронний підпис укладений
28 січня 2019 17:59
Договір канци 2 сторінка.jpg укладений
28 січня 2019 17:58
Договір канци 1 сторінка .jpg укладений
28 січня 2019 17:57

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Канцелярські товари та офісне приладдя (ДК 021:2015 код 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" закуповується в рамках реалізації проекту "Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської ОТГ" згідно грантового договору № ENI/2017/392-857 від 29.12.2017 року 11 місяць 2 170,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупывлі
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Канцелярські товари та офісне приладдя (ДК 021:2015 код 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" закуповується в рамках реалізації проекту "Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської ОТГ" згідно грантового договору № ENI/2017/392-857 від 29.12.2017 року 11 місяць 2 170,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 14 691,75
UAH