Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт Новоаркадійського колектору у м. Одесі на ділянці від вул. Генуезька, 36 до пров. Шампанський 11»
Очікувана вартість
116 525 500,00 UAH
UA-2019-01-28-001728-a 8ec5f99d08ae45f8af0f705619cd5a69
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

380487407282 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
380487407282
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2019 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2019 17:30
Початок аукціону: 14 лютого 2019 14:07
Очікувана вартість: 116 525 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 582 627,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Капітальний ремонт Новоаркадійського колектору у м. Одесі на ділянці від вул. Генуезька, 36 до пров. Шампанський 11»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт Новоаркадійського колектору у м. Одесі на ділянці від вул. Генуезька, 36 до пров. Шампанський 11»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, ділянці від вул. Генуезька, 36 до пров. Шампанський 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 16:00
Новоаркадийский коллектор.doc
28 січня 2019 15:56
7Т ТД )))).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-12-000032 ● 83fd32acd7134a6da5b67927552a34f6
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 березня 2019 16:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.03.2019 Одеса № 79


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 12.03.2019, службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 11.03.2019 та 12.03.2019.


Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.03.2019 № 79


Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-01-29-000187-b 29.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Валігурська Н.І.
2. UA-2018-12-27-000683-b 27.12.2018 Повідомленням в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Валігурська Н.І.
3. UA-2019-01-28-001728-a 28.01.2019 Повідомленням в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Нотєвський А.Д.
4. UA-2019-02-01-001301-c 01.02.2019 Повідомленням в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Шарапанівська А.В.



Продовження додатка
до наказу від 12.03.2019 № 79

5. UA-2019-02-13-000955-c 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Федоряка В.В.
6. UA-2019-02-06-002185-c 06.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Лузан Е.В.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 квітня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 116 358 112,40
UAH з ПДВ
115 670 966,70
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будвектор плюс" 116 507 485,00
UAH з ПДВ
115 900 100,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Безтраншейні технології та комунікації" 116 525 000,00
UAH з ПДВ
116 525 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2019 18:49
Документи переможця.pdf
13 лютого 2019 12:29
Штатний розпис.PDF
13 лютого 2019 12:28
Трудові книжки ч.2.PDF
13 лютого 2019 12:28
Тендерна пропозиція.PDF
13 лютого 2019 12:28
Скан Статуту.PDF
13 лютого 2019 12:28
Скан витягу ПДВ.pdf
13 лютого 2019 12:28
Рішення Засновника.PDF
13 лютого 2019 12:28
Проект договору.PDF
13 лютого 2019 12:28
паспорт, код директора.pdf
13 лютого 2019 12:28
Ліцензія.pdf
13 лютого 2019 12:28
Лист-згода на Учасника.PDF
13 лютого 2019 12:28
Договір ТФ Ескадор-РДС.pdf
13 лютого 2019 12:28
Довідка за ст.17.PDF
13 лютого 2019 12:28
Дговір Ескадор-РДС.PDF
13 лютого 2019 12:28
відгук.pdf
13 лютого 2019 12:28
Аналогічний договір.PDF
13 лютого 2019 12:28
09 02 2019.zip

Публічні документи

13 лютого 2019 09:46
працівники,труд.книж..pdf
13 лютого 2019 09:46
Статут та зміни.pdf
13 лютого 2019 09:46
технічне завдання.pdf
13 лютого 2019 09:46
тендерна пропозиція.pdf
13 лютого 2019 09:46
стосовно ст.17.pdf
13 лютого 2019 09:46
про працівників.pdf
13 лютого 2019 09:46
про обладнання.pdf
13 лютого 2019 09:46
перелік документів.pdf
13 лютого 2019 09:46
лист згода2.pdf
13 лютого 2019 09:46
лист згода1.pdf
13 лютого 2019 09:46
витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

13 лютого 2019 14:46
ПДВ.pdf
13 лютого 2019 14:46
img022.pdf
13 лютого 2019 14:46
img021.pdf
13 лютого 2019 14:46
img020.pdf
13 лютого 2019 14:46
img019.pdf
13 лютого 2019 14:46
img018.pdf
13 лютого 2019 14:46
img017.pdf
13 лютого 2019 14:46
img016.pdf
13 лютого 2019 14:46
img031.pdf
13 лютого 2019 14:46
img030.pdf
13 лютого 2019 14:46
img029.pdf
13 лютого 2019 14:46
img028.pdf
13 лютого 2019 14:45
img027.pdf
13 лютого 2019 14:45
img026.pdf
13 лютого 2019 14:45
img025.pdf
13 лютого 2019 14:45
img024.pdf
13 лютого 2019 14:45
img023.pdf
13 лютого 2019 14:45
img015.pdf
13 лютого 2019 14:45
img014.pdf
13 лютого 2019 14:45
img013.pdf
13 лютого 2019 14:45
img012.pdf
13 лютого 2019 14:45
img011.pdf
13 лютого 2019 14:45
img010.pdf
13 лютого 2019 14:45
img009.pdf
13 лютого 2019 14:45
img008.pdf
13 лютого 2019 14:45
img007.pdf
13 лютого 2019 14:45
Лицензия.pdf
13 лютого 2019 14:45
Лицензия 1.pdf
13 лютого 2019 14:45
Договір найму Янмар.pdf
13 лютого 2019 14:45
Договір найму Янмар 2.pdf
13 лютого 2019 14:45
Договір найму Форд.pdf
13 лютого 2019 14:45
Договір найму Форд 2.pdf
13 лютого 2019 14:45
Договір найму Ниссан.pdf
13 лютого 2019 14:45
Договір найму Ниссан 2.pdf
13 лютого 2019 14:45
Договір найму ЗИЛ 131.pdf
13 лютого 2019 14:45
Договір найму ЗИЛ 131 2.pdf
13 лютого 2019 14:45
Довідка-рахунок.pdf
13 лютого 2019 14:45
Довідка-рахунок Р80.pdf
13 лютого 2019 14:45
pdf708.pdf
13 лютого 2019 14:45
pdf707.pdf
13 лютого 2019 14:45
pdf706.pdf
13 лютого 2019 14:45
pdf705.pdf
13 лютого 2019 14:45
pdf704.pdf
13 лютого 2019 14:45
pdf703.pdf
13 лютого 2019 14:45
pdf702.pdf
13 лютого 2019 14:45
pdf701.pdf
13 лютого 2019 14:45
pdf700.pdf
13 лютого 2019 14:45
img033.pdf
13 лютого 2019 14:45
img032.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будвектор плюс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Безтраншейні технології та комунікації"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 115 670 966,70
UAH з ПДВ
15 лютого 2019 15:40

Документи

15 лютого 2019 15:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2019 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
115 670 966,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2019 15:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 10:30
дод. угода 7.pdf укладений
30 березня 2020 10:29
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 12:37
дод. угода 5.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 12:34
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2019 10:02
дод. угода 1.pdf зміни до договору
12 березня 2019 09:59
Електронний підпис укладений
05 березня 2019 16:55
договір 5-19П.pdf укладений
05 березня 2019 16:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 5-19/П
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 5-19/П
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 115 633 834,84
UAH (в тому числі ПДВ 19 272 305,81 UAH)