Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко коров'яче питне пастеризоване 2,5% жиру
Очікувана вартість
3 420 000,00 UAH
UA-2019-01-28-000943-a 7302cf03d0fd49d9869cd4a210b846f7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корнієцька Людмила Віталіївна

380382651264
380382657399
Khm-osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146920
Вебсайт: http://education.km.ua/
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Грушевського буд. 53
Контактна особа: Корнієцька Людмила Віталіївна
380382651264,380382657399
Khm-osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2019 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 13 лютого 2019 15:00
Очікувана вартість: 3 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
190000 літр
Молоко коров'яче питне пастеризоване 2,5% жиру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 лютого 2019 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 10:00
Таблиця змін в ТД 31.01.2019 .docx
01 лютого 2019 09:59
ТД зі змінами 31.01.2019.doc
28 січня 2019 13:23
тендерна документація.do.doc
01 лютого 2019 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 10:00
Таблиця змін в ТД 31.01.2019 .docx
01 лютого 2019 09:59
ТД зі змінами 31.01.2019.doc
28 січня 2019 13:23
тендерна документація.do.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щоди вимог тендерної документації
Дата подання: 30 січня 2019 09:23
Дата відповіді: 01 лютого 2019 10:03
Відповідно до тендерної документації Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 1% від суми договору у формі: банківської гарантії або договору поруки фінансової установи. Вид забезпечення виконання умов договору (банківська гарантія або договір поруки фінансової установи) визначається Замовником торгів у протоколі про намір укласти договір, який розміщується на веб – порталі Уповноваженого органу, що зуперечить ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Просимо розглянути можливість щодо виключення з вимог поруки фінансової установи або залишити вибір між банківською гарантію або договором поруки. Згідно п.5 ст.5 ЗУ Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» № 2664-III від 12 липня 2001 року «Фінансові установи мають право надавати послуги з факторингу з урахуванням вимог Цивільного кодексу України та цього Закону. Фінансова установа, що надає послуги з факторингу, може надавати послуги з пов'язаного з цим ведення обліку грошових вимог, надання поруки за виконання боржником свого обов'язку за грошовими вимогами постачальників товарів (послуг) та пред'явлення до сплати грошових вимог від імені постачальників товарів (послуг) або від свого імені, а також інші послуги, спрямовані на одержання коштів від боржника.». Відповідно до ст.. 553 Цивільного кодексу України: За договором поруки поручитель поручається перед кредитором боржника за виконання ним свого обов'язку. Поручитель відповідає перед кредитором за порушення зобов'язання боржником. Тобто порука регулює кредитні відносини з боржником. Відповідно до тендерної документації та проекту договору сторонами є Замовник та Постачальник, а предметом є постачання товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Було внесено зміни в тендерну документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2019 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод» 3 192 000,00
UAH з ПДВ
3 192 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" 3 374 400,00
UAH з ПДВ
3 374 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2019 12:09
Електронний підпис
20 лютого 2019 12:09
Дов_дка ПРАТ ДМЗ 20.02.2019.pdf
12 лютого 2019 14:23
Електронний підпис
12 лютого 2019 14:22
Проект договору.pdf
12 лютого 2019 10:01
Електронний підпис
12 лютого 2019 10:01
Проект договору.pdf
12 лютого 2019 10:01
Тендерна пропозиція.pdf
12 лютого 2019 10:01
GRI0093LV19.pdf
12 лютого 2019 10:01
Декларація виробника.pdf
12 лютого 2019 10:01
Сертифікати.pdf

Публічні документи

11 лютого 2019 14:59
Сертифікат 2019-2022.pdf
11 лютого 2019 14:59
Сертифікат 2018 до 2021 р..pdf
11 лютого 2019 14:59
Експертний 04.02.19..pdf
11 лютого 2019 14:59
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
11 лютого 2019 14:59
11 1 Копія виписки ЄДР374.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод»

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод»
#14146210
Переможець 3 192 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2019 15:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2019 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод»
#14146210
3 192 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 10:32
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2020 16:53
0620 реквізити.pdf зміни до договору
23 січня 2020 16:52
0620 реквізити.pdf зміни до договору
20 січня 2020 11:04
Електронний підпис зміни до договору
08 січня 2020 07:18
0620.pdf зміни до договору
08 січня 2020 07:16
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 17:00
0620.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 17:00
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 16:02
!!!!молоко мінус.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:02
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2019 08:10
додаткова угода 5 молочко.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 08:09
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 16:11
додаткова угода 4 до договору №0620.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 16:07
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2019 18:11
Додаткова угода № 3 до дог № 0620.pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 18:10
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2019 17:41
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 17:40
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2019 10:51
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
27 травня 2019 10:49
Електронний підпис укладений
07 березня 2019 14:23
0620 Молоко та вершки.pdf укладений
07 березня 2019 14:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із коливанням ринкової ціни товару: код ДК 021:2015 – 15510000-6 «Молоко та вершки» (молоко коров’яче питне пастеризоване 2,5% жиру) та відповідно до п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3.4 розділу ІІІ Договору про постачання товару від 07.03.2019 року № 0620. Сторони домовились про збільшення ціни на продукцію, що постачається відповідно до укладеного договору, не більше ніж на 10 відсотків, починаючи з 27 травня 2019 року, не збільшуючи суми договору.
Номер договору про закупівлю: 0620
Договір:
Номер додаткової угоди: 0620
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти преамбулу договору №0620 про постачання товару від "07" березня 2019 в такій редакції та в розділі "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін постачальника" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 0620
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до взаємної згоди у розділі "ІІІ. Сума договору" змінити пункт 3.1. щодо суми Договору та викласти в наступній редакції: "3.1. Сума, визначена в договорі, становить 2 009 747 грн. 88 коп. (два мільйони дев’ять тисяч сімсот сорок сім гривень 88 копійок) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 0620
Договір:
Номер додаткової угоди: Додоткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із коливанням ринкової ціни товару: код ДК 021:2015 – 15510000-6 «Молоко та вершки» (молоко коров’яче питне пастеризоване 2,5% жиру) та відповідно до п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3.4 розділу ІІІ Договору про постачання товару від 07.03.2019 року № 0620. Сторони домовились про збільшення ціни на продукцію, що постачається відповідно до укладеного договору, не більше ніж на 10 відсотків, починаючи з 11.11.2019 року, не збільшуючи суми договору.
Номер договору про закупівлю: 0620
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до взаємної згоди у розділі «ІІІ. Сума договору» змінити пункт 3.1. щодо суми Договору та викласти в наступній редакції: « 3.1. Сума, визначена в договорі, становить 2 835 992 грн. 00 коп. (два мільйона вісімсот тридцять п’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дві гривні 00 копійок в т. ч. ПДВ) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 0620
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до взаємної згоди у розділі «ІІІ. Сума договору» змінити пункт 3.1. щодо суми Договору та викласти в наступній редакції: « 3.1. Сума, визначена в договорі, становить 2 631 526 грн. 80 коп. (два мільйона шістсот тридцять одна тисяча п’ятсот двадцять шість гривень 80 копійок) в т. ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 0620
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.03.20 р.
Номер договору про закупівлю: 0620
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до взаємної згоди дію договору № 0620 від 07.03.2019 року продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в даному договорі та становить 526 287 грн. 00 коп. (п’ятсот двадцять шість тисяч двісті вісімдесят сім гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 0620
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 0620
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 3 192 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 532 000,00 UAH)