Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин автомобільний А-92, дизельне паливо
Очікувана вартість
1 141 150,00 UAH
UA-2019-01-28-000864-c 72c5db8f86484090b8773415e8bf1ca7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Погребнюк Ірина Володимирівна

+380434122114 osvitabar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Барської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141288
Вебсайт: http://osvitabar.at.ua
Місцезнаходження: 23000, Україна , Вінницька обл., місто Бар, майдан Святого Миколая, 20
Контактна особа: Погребнюк Ірина Володимирівна
+380434122114
osvitabar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2019 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2019 00:00
Початок аукціону: 13 лютого 2019 13:34
Очікувана вартість: 1 141 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17660 л
бензин автомобільний А -92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Барський район, на АЗС
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
23000 л
дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Барський район, на АЗС
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 15:39
Додаток_5.docx
28 січня 2019 15:39
Додаток_4.docx
28 січня 2019 15:39
Додаток_3.docx
28 січня 2019 15:39
Додаток_2.docx
28 січня 2019 15:39
Додаток_1.docx
28 січня 2019 15:39
Тендерна_документацiя.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-11-000226 ● ccabee3883544348af8c36c61e535f63
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2019 16:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

11.03.2019 №12
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.03.2019 №12
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2019-01-28-000864-с 28.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділом освіти Барської райдержадміністрації було розглянуто наказ Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 11.03.2019 р. № 12 «Про початок моніторингу закупівель» та висновок ID моніторингу: UA-M-2019-03-11-000226 та прийнято рішення про задоволення вимоги та усунення порушення, шляхом укладення угоди від 19 березня 2019 року, щодо дострокового розірвання договору про закупівлю товару № 39 від 11 березня 2019 року. Файл з угодою про дострокове розірвання договору додається на 1 арк. в 1 прим.

2019-03-26 12:20:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником розірвано договір про закупівлю товару між ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» на підставі укладеної угоди від 19 березня 2019 року про дострокового розірвання договору про закупівлю товару № 39 від 11 березня 2019 року.

2019-03-26 13:10:11

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2019 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 1 019 170,00
UAH з ПДВ
1 018 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 1 055 410,80
UAH з ПДВ
1 018 993,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2019 16:41
Електронний підпис
19 лютого 2019 16:40
ЦП_оновлена.pdf
19 лютого 2019 16:40
Справка_МВД_Заць_20190123.pdf
19 лютого 2019 16:40
довідка МВС_06022019.pdf
18 лютого 2019 17:13
Електронний підпис
18 лютого 2019 17:12
Довідка_юстиція.pdf
18 лютого 2019 17:12
Справка_ГНИ_ЛТ_20190214.pdf
15 лютого 2019 11:33
Електронний підпис
14 лютого 2019 17:41
ЦП_оновлена.pdf
14 лютого 2019 17:33
довідка_кваліфікація.pdf
14 лютого 2019 17:32
Справка_ГНИ_ЛТ_20190204.pdf
12 лютого 2019 18:09
ЦП.pdf
12 лютого 2019 18:09
технічні вимоги.pdf
12 лютого 2019 18:09
проект договору.pdf
12 лютого 2019 18:09
Справка_ГНИ_ЛТ_20190204.pdf
12 лютого 2019 18:09
довідка_МВС.pdf
12 лютого 2019 18:08
відгук.jpg
12 лютого 2019 18:08
Установчі документи.7z

Публічні документи

12 лютого 2019 18:36
Електронний підпис
12 лютого 2019 17:58
щодо санкцій.pdf
12 лютого 2019 17:58
цінова пропозиція.pdf
12 лютого 2019 17:58
уповноважені особи.pdf
12 лютого 2019 17:58
Сертифікат А-92.pdf
12 лютого 2019 17:58
рішення власника.pdf
12 лютого 2019 17:58
паспорт якості ДП.pdf
12 лютого 2019 17:58
паспорт якості А-92.pdf
12 лютого 2019 17:58
ОККО КОНТРАКТ_Опис.jpg
12 лютого 2019 17:58
Наказ Стоянський.pdf
12 лютого 2019 17:58
мат-техніч база.pdf
12 лютого 2019 17:58
Довіреність Кучабська.pdf
12 лютого 2019 17:58
витяг_ОК.pdf
12 лютого 2019 17:58
Витяг з реєстру ПДВ_ОК.pdf
12 лютого 2019 17:58
витяг з протоколу НР.pdf
12 лютого 2019 17:58
азс Вінн, Вінн обл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
Переможець 1 018 000,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2019 16:17

Документи

15 лютого 2019 16:17
Електронний підпис
15 лютого 2019 16:14
Протокол 26 бензин.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2019 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
1 018 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2019 16:17
Електронний підпис
15 лютого 2019 16:14
Протокол 26 бензин.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2019 13:12
Ду бензин (розірвання договору).pdf укладений
19 березня 2019 12:50
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 15:02
ДУ бензин.pdf зміни до договору
11 березня 2019 14:59
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 14:45
Дог бензин 1018000.pdf укладений
11 березня 2019 14:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункт 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: На підставі наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 11.03.2019 р. № 12 «Про початок моніторингу закупівель» та висновку ID моніторингу: UA-M-2019-03-11-000226 Сторони дійшли згоди, щодо розірвання договору про закупівлю товару № 39 від 11 березня 2019 року