Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Барської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141288 |
Вебсайт: | http://osvitabar.at.ua |
Місцезнаходження: | 23000, Україна , Вінницька обл., місто Бар, майдан Святого Миколая, 20 |
Контактна особа: |
Погребнюк Ірина Володимирівна +380434122114 osvitabar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2019 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2019 13:34 |
Очікувана вартість: | 1 141 150,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,09% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2019 16:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2019 15:39 |
Додаток_5.docx | |
28 січня 2019 15:39 |
Додаток_4.docx | |
28 січня 2019 15:39 |
Додаток_3.docx | |
28 січня 2019 15:39 |
Додаток_2.docx | |
28 січня 2019 15:39 |
Додаток_1.docx | |
28 січня 2019 15:39 |
Тендерна_документацiя.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-11-000226 ● ccabee3883544348af8c36c61e535f63
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2019 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.03.2019 №12
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.03.2019 №12
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2019-01-28-000864-с 28.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділом освіти Барської райдержадміністрації було розглянуто наказ Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 11.03.2019 р. № 12 «Про початок моніторингу закупівель» та висновок ID моніторингу: UA-M-2019-03-11-000226 та прийнято рішення про задоволення вимоги та усунення порушення, шляхом укладення угоди від 19 березня 2019 року, щодо дострокового розірвання договору про закупівлю товару № 39 від 11 березня 2019 року. Файл з угодою про дострокове розірвання договору додається на 1 арк. в 1 прим.
2019-03-26 12:20:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Замовником розірвано договір про закупівлю товару між ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» на підставі укладеної угоди від 19 березня 2019 року про дострокового розірвання договору про закупівлю товару № 39 від 11 березня 2019 року.
2019-03-26 13:10:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2019 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
1 019 170,00
UAH з ПДВ
|
1 018 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
1 055 410,80
UAH з ПДВ
|
1 018 993,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Переможець |
1 018 000,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2019 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2019 13:12
|
Ду бензин (розірвання договору).pdf | укладений |
19 березня 2019 12:50
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2019 15:02
|
ДУ бензин.pdf | зміни до договору |
11 березня 2019 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2019 14:45
|
Дог бензин 1018000.pdf | укладений |
11 березня 2019 14:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункт 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 39 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 березня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На підставі наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 11.03.2019 р. № 12 «Про початок моніторингу закупівель» та висновку ID моніторингу: UA-M-2019-03-11-000226 Сторони дійшли згоди, щодо розірвання договору про закупівлю товару № 39 від 11 березня 2019 року |