Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба, рибне філе та інше м'ясо риби мороженої
Очікувана вартість
1 490 699,95 UAH
UA-2019-01-28-000544-c 4f9d55f859a740f395d0db4fba3b7838
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Оксана Петрівна

0980719795 tendertern@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142307
Місцезнаходження: 50079, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Матросова 75
Контактна особа: Бикова Оксана Петрівна
0980719795
tendertern@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2019 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2019 10:00
Початок аукціону: 19 лютого 2019 14:05
Очікувана вартість: 1 490 699,95 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 453,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Хек с/м;
Минтай с/м
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10650 кг.
Минтай с/м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, Заклади освіти району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
10650 кг.
Хек с/м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, Заклади освіти району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 лютого 2019 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2019 11:04
риба.docx
07 лютого 2019 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2019 11:04
риба.docx
01 лютого 2019 10:21
риба.docx
28 січня 2019 13:56
риба.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-28-000544-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГАСТРО-КР, Код ЄДРПОУ:42321793
Дата подання: 07 березня 2019 16:09
скарга на дії замовника
Вих №205 Від 07.03.2019 До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАСТРО - КР» (код ЄДРПОУ 42321793) Адреса: 50086, м. Кривий Ріг електронна пошта: G42321793@ukr.net телефон 067-539-58-99 Замовник: Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02142307) Адреса: 50079 Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Матросова 77 , електронна пошта: tendertern@ukr.net телефон: тел: 0980719795 Інформація про закупівлю ID: 4f9d55f859a740f395d0db4fba3b7838 Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-01-28-000544-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 01.03.2019 року Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі:UA-2019-01-28-000544-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАСТРО - КР» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (ТД) подало тендерну пропозицію Предметом закупівлі було, - Класифікація за ДК 021:2015: 15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (минтай с/м, хек с/м) , що зазначено у оголошенні та ТД. До участі у закупівлі (UA-2019-01-28-000544-c) було подано пропозиції від наступних учасників: 1. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОН-А" (код ЄДРПОУ 30643369) 2. Фізична особа-підприємець Луняченко Владислав Юрійович (код ІПН 2558100335) 3. ТОВ Валекс КО (код ЄДРПОУ 39801362) 4. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА (код ІПН 2385108023) 5. ТОВ ГАСТРО - КР (код ЄДРПОУ 42321793). За результатами аукціону мінімальну цінову пропозицію надав Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА (код ІПН 2385108023) цінова пропозиція якого є 1 249 244.00 грн За результатами розгляду пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА (код ІПН 2385108023) Замовником було прийнято рішення про укладення договору на постачання продуктів харчування за предметом закупівлі (протокол засідання тендерного комітету відділу освіти Тернівської районної в місті ради про результати проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» № 50 від 01.03.2019 року) та було опубліковано повідомлення про намір укласти договір. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Після огляду завантажених документів Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА (код ІПН 2385108023) нашим підприємством було виявлено грубі порушення допущенні вище зазначеним Учасником, які не було помічено Замовником та не взято до уваги при акцептуванні, а саме: 1. П.6 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції має бути надано - декларація оператору ринку/якісне посвідчення на товар, який пропонується до постачання, що підтверджує якість товару (видані не раніше, ніж за 6 місяців до дати подання пропозиції); - - документи, що підтверджують застосування учасником вимог передбачених ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" та ДСТУ ISО 22000:2007 ( або ISО 22000:2005)"Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданих на ім'я учасника відповідно до виду діяльності. *. - *учасники, які не застосовують систему аналізу ризиків та контролю (регулювання) у критичних точках надають документальне підтвердження застосування інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та/або обігу харчових продуктів, відповідно до виду діяльності учасника, в тому числі: - - гарантійний лист із посиланням на стандарти, у відповідності до яких виготовляється продукція, - - зазначення в декларації оператору ринку/якісному посвідченні чи інших товаросупровідних документах, які надаються в складі тендерної пропозиції, відомостей про відповідність товару ДСТУ, ГОСТів, ТУУ, тощо. - - копія документу, що підтверджують застосування оператором ринку вимог ДСТУ ISО 22000:2007 (або ISО 22000:2005)" "СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕЧНІСТЮ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданих на ім'я оператору ринку товару або довідка уповноваженого органу щодо проведення процедури сертифікації ДСТУ ISО 22000:2007 (або ISО 22000:2005)", або протоколи досліджень товару, який пропонується до постачання, видані акредитованою лабораторією (видані не раніше, ніж за три місяці до дати подання пропозиції). ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА (код ІПН 2385108023) надає в складі пропозиції декларацію виробника про якість від 02.11.2018 та від 29.10.2018 однак, в даних деклараціях не має відомостей про відповідність товару ДСТУ, ГОСТів, ТУУ, тощо (також даний Учасник не надає документи, що підтверджують застосування учасником вимог передбачених ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" та ДСТУ ISО 22000:2007 ( або ISО 22000:2005)"Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданих на ім'я учасника відповідно до виду діяльності) 2. П.6 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції має бути надано вимог ДСТУ ISО 22000:2007 (або ISО 22000:2005)" "СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕЧНІСТЮ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданих на ім'я оператору ринку товару або довідка уповноваженого органу щодо проведення процедури сертифікації ДСТУ ISО 22000:2007 (або ISО 22000:2005)", або протоколи досліджень товару, який пропонується до постачання, видані акредитованою лабораторією (видані не раніше, ніж за три місяці до дати подання пропозиції). ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА (код ІПН 2385108023) не надає в складі пропозиції протокол випробувань на хек та не надає ДСТУ ISО 22000:2007 (або ISО 22000:2005)" "СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕЧНІСТЮ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданих на ім'я оператору ринку товару або довідка уповноваженого органу щодо проведення процедури сертифікації ДСТУ ISО 22000:2007 (або ISО 22000:2005)" (тобто не надає даний документ на виробника, бо ТОВ «АЙСБЕРГ –ФІШ» не є виробником продукції. Роз’яснень з даного приводу теж не має) 3. П.1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції має бути надано - Учасник гарантує належну якість та безпечність товару, для підтвердження чого учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації, із зазначенням відомостей про відповідність товару технічним умовам та/або стандартам, відповідність потужностей (виробничих та/або складських приміщень) вимогам санітарного законодавства. Також учасник повинен вказати інформацію про країну походження предмету закупівлі, назву виробника та предмету закупівлі, умови зберігання товару-температурний режим. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА (код ІПН 2385108023) надає в складі пропозиції гарантійний лист про відповідність якості товару №104 від 15.02.2019 року, однак в даному листі не містяться відомості про виробника (так, як ТОВ «АЙСБЕРГ –ФІШ» постачальник товару, а не виробник в деклараціях виробника наданих даним учасником виробниками зазначено інші підприємства) .Також в даному листі не зазначено умови зберігання для мороженої риби хек с/м. 4. П.6 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції має бути надано - - документи, що підтверджують застосування учасником вимог передбачених ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" та ДСТУ ISО 22000:2007 ( або ISО 22000:2005)"Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданих на ім'я учасника відповідно до виду діяльності. *. - *учасники, які не застосовують систему аналізу ризиків та контролю (регулювання) у критичних точках надають документальне підтвердження застосування інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та/або обігу харчових продуктів, відповідно до виду діяльності учасника, в тому числі: - - гарантійний лист із посиланням на стандарти, у відповідності до яких виготовляється продукція, - - зазначення в декларації оператору ринку/якісному посвідченні чи інших товаросупровідних документах, які надаються в складі тендерної пропозиції, відомостей про відповідність товару ДСТУ, ГОСТів, ТУУ, тощо. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА (код ІПН 2385108023) в складі своєї пропозиції не надає документи, що підтверджують застосування учасником вимог передбачених ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" та ДСТУ ISО 22000:2007 ( або ISО 22000:2005)"Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданих на ім'я учасника відповідно до виду діяльності Якщо брати до уваги примітку *учасники, які не застосовують систему аналізу ризиків та контролю (регулювання) у критичних точках надають документальне підтвердження застосування інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та/або обігу харчових продуктів, відповідно до виду діяльності учасника, в тому числі: - гарантійний лист із посиланням на стандарти, у відповідності до яких виготовляється продукція, - зазначення в декларації оператору ринку/якісному посвідченні чи інших товаросупровідних документах, які надаються в складі тендерної пропозиції, відомостей про відповідність товару ДСТУ, ГОСТів, ТУУ, тощо. то все одно даний Учасник не надає документальне підтвердження застосування інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та/або обігу харчових продуктів, відповідно до виду діяльності учасника 5. згідно п.3 додатку 1 тендерної документації необхідно надати Лист в довільній формі, за підписом учасника /або його уповноваженої особи та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічними є договори на поставку продуктів харчування за кодом ДК 021:2015, за яким визначено предмет закупівлі або на поставку продуктів харчування, назва яких відповідає назві предмету закупівлі, сторонами визначена ціна договору, вартість за одиницю товару, строк дії договору), із зазначенням найменування замовника (покупця), його адреси, коду ЄДРПОУ, номеру телефону та ПІБ відповідальної особи; - Копія виконаного аналогічного договору з усіма додатками, якщо додатки передбачені договором та специфікацією до договору; - Оригінал позитивного відгуку від замовника, що має бути складений на фірмовому бланку покупця та виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. Якщо в минулому учасник цієї процедури закупівлі мав досвід виконання аналогічного договору із відділом освіти виконкому Тернівської районної у місті ради, у складі тендерної пропозиції він повинен подати позитивний відгук від замовника цих торгів. Позитивний відгук у розумінні замовника-відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів, щодо порушення учасником умов договору. Якщо учасник в минулому не мав досвіду виконання аналогічного договору із відділом освіти виконкому Тернівської районної у місті ради подає відповідний лист щодо відсутності співпраці за відповідним предметом закупівлі в минулому. - Кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору прямо передбачений ст. 16 Закону та встановлений Замовником з огляду на значні обсяги поставок та конкретні особливості закупівлі - для організації харчування дітей. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА (код ІПН 2385108023) надає в своїй пропозиції копії договорів №18 від 16.01.2016 року та №104 від 13.03.2017 року заключених з відділом освіти виконкому Тернівської районної в місті ради (зазначених в довідці №099 від 10.02.2019), однак лист відгук наданий від відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради №1/165 від 08.02.2019 року наданий не зрозуміло на який договір (на один чи на два) тому не можна вважати підтвердженням наданий лист відгук який гарантує відсутність обґрунтованих претензій, позовів, щодо порушення учасником умов договору ( бо договорів два, а наданий лист відгук один без конкретних відомостей щодо будь-якого договору) 6. згідно п.2 додатку 1 тендерної документації необхідно надати лист в довільній формі, за підписом учасника /або його уповноваженої особи та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про працівників (не менше двох) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання (освіту) та досвід (стаж роботи), яких планується залучити до виконання договору (у вигляді переліку, із зазначенням стажу роботи у даного учасника та відомостей про дату проходження останнього медичного огляду кожного працівника). Обов'язково надання відомостей про водія, вантажника, експедитора, комірника (за наявності), особи відповідальної за прийняття заявок. Однак, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА (код ІПН 2385108023) надає довідку вих№036 від 08.01.2019 року щодо працівників але в даній довідці не має відомостей щодо особи відповідальної за прийняття заявок. Наступною тендерною пропозицією за ціною є пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАСТРО - КР», яка має бути розглянута Замовником та у разі відповідності кваліфікаційним вимогам, акцептувати та укласти договір. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА (код ІПН 2385108023), адже його пропозиція не відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного прийняття пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА (код ІПН 2385108023), як наслідок, Замовником не було розглянуто нашої пропозиції, яка йде наступною за ціновою пропозицією, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу 2. Розглянути тендерну пропозицію учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА (код ІПН 2385108023) 3. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Тернівської районної в місті ради скасувати «Протокол засідання тендерного комітету відділу освіти Тернівської районної в місті ради про результати проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» № 50 від 01.03.2019 року яким визнано переможцем ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА (код ІПН 2385108023) 4. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Тернівської районної в місті ради відхилити тендерну пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА (код ІПН 2385108023) 5. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Тернівської районної в місті ради розглянути наступні тендерні пропозиції учасників. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. З повагою Директор __________ Момот В.І.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 березня 2019 20:28
Рішення від 13.03.2019 № 2754 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 13 березня 2019 20:28
рішення від 28.03.2019 № 3648.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2019 20:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення виконано в повному обсязі пропозиції переглянуті
Дата виконання рішення замовником: 04 червня 2019 15:00
Номер скарги: UA-2019-01-28-000544-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГАСТРО-КР, Код ЄДРПОУ:42321793
Дата подання: 17 квітня 2019 17:30
скарга на дії Замовника
Вих №227 Від 17.04.2019 До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАСТРО - КР» (код ЄДРПОУ 42321793) Адреса: 50086, м. Кривий Ріг електронна пошта: G42321793@ukr.net телефон 067-539-58-99 Замовник: Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02142307) Адреса: 50079 Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Матросова 77 , електронна пошта: tendertern@ukr.net телефон: тел: 0980719795 Інформація про закупівлю ID: 4f9d55f859a740f395d0db4fba3b7838 Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-01-28-000544-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 09.04.2019 року Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі:UA-2019-01-28-000544-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАСТРО - КР» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (ТД) подало тендерну пропозицію Предметом закупівлі було, - Класифікація за ДК 021:2015: 15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (минтай с/м, хек с/м) , що зазначено у оголошенні та ТД. До участі у закупівлі (UA-2019-01-28-000544-c) було подано пропозиції від наступних учасників: 1. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОН-А" (код ЄДРПОУ 30643369) 2. Фізична особа-підприємець Луняченко Владислав Юрійович (код ІПН 2558100335) 3. ТОВ Валекс КО (код ЄДРПОУ 39801362) 4. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА (код ІПН 2385108023) 5. ТОВ ГАСТРО - КР (код ЄДРПОУ 42321793). За результатами розгляду нашої скарги до АМКУ та відповідно на підставі рішення АМКУ №3648-р/пк-пз від 28.03.2019 року Замовником було дискваліфіковано ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ АНГЕЛЕЙКО АЛЛУ ВАЛЕНТИНІВНУ (код ІПН 2385108023) цінова пропозиція якого є 1 249 244.00 грн Наступною ціновою пропозицією за ціною є пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАСТРО - КР» (код ЄДРПОУ 42321793), цінова пропозиція якого є 1 310 482, 00 грн. Однак, Замовник відхилив пропозицію Скаржника згідно Протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради про перегляд рішення стосовно визначення переможцем ФОП Ангелейко А.В. за результатами проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Риба, рибне філе та інше м'ясо риби мороженої» від 09.04.2019 року. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». 1. По- перше Замовник вказує причину відхилення як таку що сертифікати ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" та ISО 22000:2007 (ISО 22000:2005)"Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга видані на ТОВ «ГАСТРО КР» не відповідають вимогам діяльності. Однак, це твердження не відповідає дійсності, так як П.6 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі має бути надано…. -документи, що підтверджують застосування учасником вимог передбачених ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" та ДСТУ ISО 22000:2007 ( або ISО 22000:2005)"Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданих на ім'я учасника відповідно до виду діяльності. Скаржником в свою чергу надано дані документи в тендерній пропозиції (оригінали додаємо додатково до скарги) ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" та ДСТУ ISО 22000:2007 ( або ISО 22000:2005)"Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданих на ім'я ТОВ «ГАСТРО-КР». Замовником не доведено того факту що дані сертифікати не відповідають за вимогами діяльності, а тому причина для відхилення є неправомірною. Дані сертифікати видаються спеціалізованою організацією (орган із сертифікації) встановленого зразка, а тому повністю відповідають нормам чинного законодавства України. 2. По –друге Замовник вказує що в довідці про наявність матеріально-технічної бази, транспорт який дозволяє перевезення молока АЕ 6374 НЕ з рефрижератором, який належить ФОП Наливайченко О.І. вказаним автомобілем ТОВ «ГАСТРО-КР» користується на підставі договору найму. Також в той самий період цим автомобілем користується ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», хоча п.5.1. передбачено що наймодавець стверджує, що автомобіль на момент укладання договору нікому іншому в найм не передано, тому члени комітету не мають можливості ідентифікувати наймача, який справді має право на користування автомобілем. Однак, підкреслимо, що закупівля риби а не молока, тому не зрозуміло чому в протоколі йде мова про молоко. Також в тендерній документації були конкретні вимоги щодо надання відомостей про автомобіль, а саме в Додатку 1 до ТД вимагається надати Лист у довільній формі за підписом Учасника /або його уповноваженої особи/ та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, (виробничі потужності, складські приміщення призначених для зберігання продукції в період між поставками, автотранспортні засоби), пристосованих для виробництва /зберігання/, транспортування продуктів харчування та відповідають вимогам санітарного законодавства в залежності від виду діяльності учасника; Документ, що посвідчує право власності на виробничі потужності, складські приміщення, або документ (дійсний на дату розкриття) що підтверджує право використання зазначених приміщень (надається на потужності - складські приміщення, зазначені в листі учасника); - Експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності, складське приміщення (якщо товар тваринного походження) або рішення про державну реєстрацію потужностей (якщо діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишаються придатними для споживання людиною), - Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо проводження з харчовими продуктами виданий відповідним управлінням Держпродспоживслужби, з зазначенням в акті потужностей учасника (складські приміщення), які зазначені в листі учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, та реєстраційного номеру потужності, отриманий не пізніше, ніж за 180 днів до дати подання пропозиції виданих на ім’я учасника; Свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів) та документ (и) про їх санітарну обробку (документ має містити не менше двох відміток про проведену санітарну обробку, з організацією з якою в учасника заключено договір, що дозволяє простежити періодичність обробки транспортних засобів для перевезення харчових продуктів відповідно до вимог санітарних правил та норм) на кожен із зазначених в листі транспортних засобів та документи, що підтверджують право використання цих(цього) транспортного(их) засобу(ів); Документальне підтвердження відповідності транспортних засобів вимогам ст. 44 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" (акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо проводження з харчовими продуктами виданий відповідним управлінням Держпродспоживслужби на всі потужності - транспортні засоби, зазначені в листі учасника, із обов'язковим зазначенням в Акті реєстраційного номеру потужності, отриманий не пізніше, ніж за 180 днів до дати подання пропозиції (з відміткою про відсутність порушень (відсутністю відомостей про виявлені порушення у відповідному розділі Акту)); Довідку учасника щодо відповідності типу наданого(их) транспортного (их) засобу(ів) умовам щодо перевезення товару, який є предметом закупівлі.* * для продукції тваринного походження обов'язково наявність автомобіля обладнаного холодильною установкою ; для продукції, що потребує дотримання температурних умов від +50С до +200С (соки, овочі, фрукти тощо) можливо використання автомобіля з ізотермічною будкою. (після укладання договору учасник-переможець зобов'язаний на першу вимогу Замовника надавати документи, що підтверджують відповідність вимогам санітарного законодавства приміщень та автотранспортних засобів, в тому числі але не виключно - документ про санітарну обробку, особисті медичні книжки працівників та ін.). Отже, проаналізувавши всі вимоги які були виставлені Замовником – Скаржник виконав та надав всі передбачені вище документи. Будь-яких інших вимог щодо автотранспорту не було, тому не зрозуміло чому Замовник відхиляє тендерну пропозицію Скаржника на підставі дій ФОП Наливайченко О.І. не зрозуміло. Документація не містила окремих вимог щодо необхідності підтвердження того, що автомобіль більше не буде передавитись в оренду. Замовник не довів, що пропозиція ТОВ «ГАСТРО –КР» не відповідає його вимогам в цій частині теж. Крім того, Замовник не аргументував та не підтвердив, яким чином оформлення Скаржником своєї Пропозиції впливає на зміст Пропозиції А тому наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для дискваліфікації Скаржника та підтверджує неправомірні дії Замовника Що стосується рішення Замовника «Протокол засідання тендерного комітету відділу освіти Тернівської районної в місті ради про результати проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Риба, рибне філе та інше м'ясо риби мороженої» № 89 від 16.04.2019 року ТОВ «Валекс Ко» (код ЄДРПОУ 39801362), то вважаємо, що дане рішення не є законним з наступних причин: 1.По-перше керуючись раніше зазначеним Додатком №1 до Тендерної документації Учасник має надати Свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів) та документ (и) про їх санітарну обробку (документ має містити не менше двох відміток про проведену санітарну обробку, з організацією з якою в учасника заключено договір, що дозволяє простежити періодичність обробки транспортних засобів для перевезення харчових продуктів відповідно до вимог санітарних правил та норм) на кожен із зазначених в листі транспортних засобів та документи, що підтверджують право використання цих(цього) транспортного(их) засобу(ів) ТОВ «Валекс Ко» (код ЄДРПОУ 39801362) надає в своїй пропозиції відомості та документи щодо 4 автотранспортних засобів в тому числі у довідці вих№21/2 від 08.02.2019 року. Даним учасником надано договір про надання послуг з перевезення №1 від 02.01.2019 року укладений із ФОП Кравченко О.С. на дані 4 автомобіля. В свою чергу ФОП Кравченко О.С. дані автомобілі бере в оренду на підставі договорів оренди без номеру 28.12.2018 року які взяті в оренду у Жадан В.Г. (3 авто) та 1 авто згідно договору від 13.12.2017 року взято у Пономаренко О.І. В переліку документів надано договір №2 від 03.01.2019 року та довідки про санобробку на авто видані на перевізника ФОП Кравченко О.С, а не на Учасника як того вимагає тендерна документація 2. По-друге в Додатку 1 до Тендерної документації в п.2 прописано що Учасник має надати Лист в довільній формі, за підписом учасника /або його уповноваженої особи та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про працівників (не менше двох) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання (освіту) та досвід (стаж роботи), яких планується залучити до виконання договору (у вигляді переліку, із зазначенням стажу роботи у даного учасника та відомостей про дату проходження останнього медичного огляду кожного працівника). Обов'язково надання відомостей про водія, вантажника, експедитора, комірника (за наявності), особи відповідальної за прийняття заявок. - Звіт за формою №1-ДФ за останній звітний період, зазначена в якому кількість працівників має бути не меншою, ніж зазначено в листі учасника* * Якщо окремі працівники залучаються на підставі договорів (перевезення, транспортне експедирування тощо) та не увійшли до звіту, учасник повинен чітко вказати про це в листі із зазначенням підстав залучення кожного окремого працівника. В довідці про працівників №21/5 від 08.02.2019 ТОВ «Валекс Ко» (код ЄДРПОУ 39801362) зазначено 5 працівників які працюють у даного учасника, по крайній мірі так виходить додумувати, бо в цій же довідці ще є 4 особи які працюють у ФОП Кравченка О.С., то виходить що 5 осіб Жадан В.Г, Шевченко В.Б., Дмитриченко О.Г., Пономаренко О.І., Барвінок Н.М. є працівниками безпосередньо ТОВ «Валекс Ко». Також в даній довідці не має відомостей щодо особи відповідальної за прийняття заявок. В свою чергу довідка форми 1 ДФ за 4 квартал міститься відомість про 8 осіб. Роз’яснень щодо розбіжностей відомостей 5 і 8 чоловік не має в тендерній пропозиції (є лише роз’яснення щодо залучених осіб ФОП Кравченка О.С.), а отже даний Учасник не виконав вимоги тендерної документації. 3.По – третє ТОВ «Валекс Ко» (код ЄДРПОУ 39801362) не надає в переліку документів наступні документи, які передбачені п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ гарантійний лист із посиланням на стандарти, у відповідності до яких виготовляється продукція, - зазначення в декларації виробника/якісному посвідченні чи інших товаросупровідних документах, які надаються в складі тендерної пропозиції, відомостей про відповідність товару ДСТУ, ГОСТів, ТУУ, тощо - протоколи досліджень товару, який пропонується до постачання, видані акредитованою лабораторією (видані не раніше, ніж за три місяці до дати подання пропозиції), - копія документу, що підтверджують застосування виробником вимог ДСТУ ISО 22000:2007 (ISО 22000:2005)" "СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕЧНІСТЮ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданих на ім'я виробника товару або довідка уповноваженого органу щодо проведення процедури сертифікації ДСТУ ISО 22000:2007 (ISО 22000:2005)" - гарантійний лист від виробника товару щодо забезпечення ним під час виробництва постійного контролю за якістю та безпечністю товару/продукції. Додатково зазначаємо що сертифікати ДСТУ ISО 22000:2007 (ISО 22000:2005)" "СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕЧНІСТЮ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", та ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" видані на ім’я ТОВ «Валекс Ко» зазначені коди ДКПП 52.10.1, 49.41.1 які у видах діяльності взагалі відсутні (згідно витягу з ЄДРЮОФОПтаГО від 04.02.2019). Тому не зрозуміло відповідають видам діяльності дані сертифікати у даного учасника чи ні? Бо як Замовник виносить рішення по даним сертифікатам не зовсім зрозуміло. А отже даний Учасник не виконав вимоги тендерної документації. 4.По – четверте П.1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції має бути надано - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТОВ «Валекс Ко» (код ЄДРПОУ 39801362) не надає в складі пропозиції вищевказаний документ Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «ГАСТРО-КР» (Код ЄДРПОУ 42321793), адже його пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації А пропозиція ТОВ «Валекс Ко» (код ЄДРПОУ 39801362) не відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірної дискваліфікації Скаржника та прийняття пропозиції ТОВ «Валекс Ко» (код ЄДРПОУ 39801362) і, як наслідок, Замовником не було акцептовано пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу 2. Розглянути тендерну пропозицію учасника ТОВ «Валекс Ко» (код ЄДРПОУ 39801362) 3. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Тернівської районної в місті ради скасувати «Протокол засідання тендерного комітету відділу освіти Тернівської районної в місті ради про результати проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Риба, рибне філе та інше м'ясо риби мороженої» № 89 від 16.04.2019 року, яким визнано переможцем ТОВ «Валекс Ко» (код ЄДРПОУ 39801362) 4. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Тернівської районної в місті ради відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Валекс Ко» (код ЄДРПОУ 39801362) 5. Розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ГАСТРО-КР» (Код ЄДРПОУ 42321793), 5. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Тернівської районної в місті ради скасувати Протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради про перегляд рішення стосовно визначення переможцем ФОП Ангелейко А.В. за результатами проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Риба, рибне філе та інше м'ясо риби мороженої» від 09.04.2019 року, яким дискваліфіковано ТОВ «ГАСТРО-КР» (Код ЄДРПОУ 42321793) 6. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Тернівської районної в місті ради визнати переможцем ТОВ «ГАСТРО-КР» (Код ЄДРПОУ 42321793) Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. 2. Оригінали сертифікатів ISO 9001:2015 та 22000:2007 видані на ім’я ТОВ «ГАСТРО-КР» 3. Виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань ТОВ «ГАСТРО-КР»; наказ на призначення директора та рішення засновника (щодо зміни директора ТОВ «ГАСТРО-КР») З повагою Директор __________ Гурський О.Г.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 квітня 2019 16:52
рішення від 19.04.2019 № 4789 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2019 16:51
рішення від 10.05.2019 № 5744.pdf
Дата публікації: 14 травня 2019 22:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення виконано пропозиції переглянуті
Дата виконання рішення замовником: 04 червня 2019 14:51

Документи подані скаржником

07 березня 2019 16:09
скарга платіжне доручення
07 березня 2019 16:09
платіжне доручення

Документи подані скаржником

17 квітня 2019 17:30
скарга
17 квітня 2019 17:30
платіжне доручення
17 квітня 2019 17:30
иссо
17 квітня 2019 17:30
виписка
17 квітня 2019 17:30
наказ
17 квітня 2019 17:30
рішення
17 квітня 2019 17:30
архів документів всіх

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2019 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА 1 398 877,50
UAH з ПДВ
1 249 244,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Луняченко Владислав Юрійович 1 490 600,00
UAH з ПДВ
1 249 245,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГАСТРО-КР 1 408 462,50
UAH з ПДВ
1 310 482,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОН-А" 1 479 285,00
UAH з ПДВ
1 479 285,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Валекс КО 1 490 148,00
UAH з ПДВ
1 490 148,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2019 14:26
2-й тур рыба.pdf
16 лютого 2019 13:47
Електронний підпис
16 лютого 2019 13:45
ст,17.pdf
16 лютого 2019 13:45
РИБА ТЕРНИ.pdf

Публічні документи

22 травня 2019 15:56
Електронний підпис
22 травня 2019 15:28
пакет переможця
04 квітня 2019 14:32
цінова оновлена
18 лютого 2019 09:50
Електронний підпис
18 лютого 2019 09:48
1 док-ти риба.pdf

Публічні документи

11 лютого 2019 11:54
Електронний підпис
11 лютого 2019 11:53
Кваліфікація.pdf
11 лютого 2019 11:53
Технічна частина.pdf
11 лютого 2019 11:53
Пропозиція.pdf

Публічні документи

15 лютого 2019 16:17
Електронний підпис
15 лютого 2019 16:15
ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА

Фізична особа-підприємець Луняченко Владислав Юрійович

ТОВ ГАСТРО-КР

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОН-А"

ТОВ Валекс КО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА
#2385108023
Рішення скасоване 1 249 244,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 10:27
ТОВ Валекс КО
#39801362
Рішення скасоване 1 490 148,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 11:14
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА
#2385108023
Рішення скасоване 1 249 244,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 11:57
Фізична особа-підприємець Луняченко Владислав Юрійович
#2558100335
Рішення скасоване 1 249 245,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 11:57
ТОВ ГАСТРО-КР
#42321793
Рішення скасоване 1 310 482,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 11:57
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОН-А"
#30643369
Рішення скасоване 1 479 285,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 11:57
ТОВ Валекс КО
#39801362
Рішення скасоване 1 490 148,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 11:57
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА
#2385108023
Відхилено 1 249 244,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 12:50
Фізична особа-підприємець Луняченко Владислав Юрійович
#2558100335
Відхилено 1 249 245,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 13:49
ТОВ ГАСТРО-КР
#42321793
Переможець 1 310 482,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 13:59

Документи

01 березня 2019 10:01
Сканировать10001.PDF

Документи

16 квітня 2019 15:44
Електронний підпис
16 квітня 2019 15:43
Сканировать1.PDF

Документи

03 квітня 2019 14:28
Електронний підпис
03 квітня 2019 14:27
Сканировать1.PDF

Документи

03 квітня 2019 15:21
Електронний підпис
03 квітня 2019 15:20
Сканировать10001.PDF

Документи

09 квітня 2019 16:28
Електронний підпис
09 квітня 2019 16:26
Сканировать1.PDF
09 квітня 2019 16:26
Сканировать1.PDF

Документи

12 квітня 2019 13:48
Електронний підпис
12 квітня 2019 13:47
Сканировать10002.PDF

Документи

21 травня 2019 11:53
Електронний підпис
21 травня 2019 11:52
Сканировать10001.PDF
21 травня 2019 11:21
Сканировать10001.PDF
21 травня 2019 11:17
Сканировать10001.PDF
21 травня 2019 11:17
Сканировать10001.PDF

Документи

21 травня 2019 12:49
Електронний підпис
21 травня 2019 12:48
Сканировать1.PDF

Документи

21 травня 2019 13:48
Електронний підпис
21 травня 2019 13:44
Сканировать1.PDF

Документи

21 травня 2019 13:58
Електронний підпис
21 травня 2019 13:57
Сканировать1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2019 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГАСТРО-КР
#42321793
1 310 482,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2019 13:58
Електронний підпис
21 травня 2019 13:57
Сканировать1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 12:03
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 12:02
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 11:48
Сканировать1.PDF зміни до договору
10 березня 2020 11:48
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 14:04
Сканировать10004.PDF зміни до договору
10 січня 2020 14:04
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:27
Сканировать1.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 10:27
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:17
Сканировать10015.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 15:17
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:15
Сканировать10014.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 15:15
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 13:49
Сканировать10002.PDF зміни до договору
05 грудня 2019 13:49
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 15:43
Сканировать10002.PDF зміни до договору
20 листопада 2019 15:43
Сканировать10002.PDF зміни до договору
20 листопада 2019 15:42
Сканировать10002.PDF зміни до договору
20 листопада 2019 15:42
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 15:36
Сканировать10001.PDF зміни до договору
20 листопада 2019 15:36
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 15:23
Сканировать10001.PDF зміни до договору
09 жовтня 2019 15:22
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 14:49
Сканировать10001.PDF укладений
04 червня 2019 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 416
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 416
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 416
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 416
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 416
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовженнят строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 416
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження троку
Номер договору про закупівлю: 416
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 416
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 416
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 857 887,01
UAH