Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (Лот №1 «Розчини аптечного виробництва» (Chlorhexidine, Potassium chloride, Sodium chloride, Sodium hydrogen carbonate, Vaseline), Лот №2 «Наркотичні засоби та психотропні речовини» (Morphine, combinations, Diazepam, Fentanyl), Лот№ 3 «Медикаменти загальної групи» (Aciclovir, Atorvastatin, Atracurium, Barium sulfate, lmipenem + Cilastatin, Insulin injection (fast-acting), Clopidogrel, Meropenem, Nifedipine, Povidone-iodine, Ceftazidime, Cefuroxime, Glyceryl trinitrate, Amikacin, Sevoflurane, Iohexol, Naloxone, Dioxydine, lidocaine hydrochloride, Pantaprazole, Aprotinin, Ferric oxide dextran complex, Ademetionine), Лот №4 «Розчини заводського виробництва» (Glucose, Pentoxyfiline, Sodium chloride, Hydroxyethylstarch, Bupivacaine, Paracetamol, Acetylcysteine), Лот №5 «Вакцина антирабічна» (Rabies, inactivated, whole virus), Лот №6 «Вакцина протиправцева» (Tetanus toxoid), Лот №7 «Тести на групу крові» (Anti-А immunoglobulin, Anti-В immunoglobulin, Anti-D immunoglobulin).
Очікувана вартість
2 094 565,00 UAH
UA-2019-01-28-000404-a e8e341bce5b94cd5956ae5f59814a3f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Товчко Дмитро Михайлович

(044) 529-95-94 plankmkl12@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №12
Код ЄДРПОУ: 25680639
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ПІДВИСОЦЬКОГО, будинок 4-А
Контактна особа: Товчко Дмитро Михайлович
(044) 529-95-94
plankmkl12@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2019 10:54
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2019 11:00
Очікувана вартість: 2 094 565,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-28-000404-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Людмила-Фарм", Код ЄДРПОУ:24741764
Дата подання: 30 січня 2019 09:57
дискримінаційна закупівля
лот 3 - "смешались в кучу кони, люди"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2019 14:57
Скаргу не задоволено.
Увесь перелік фармацевтичної продукції, заявлений на відкриті торги за Лотом №3, відноситься до лікарських засобів. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року № 454, «Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів, а не виключно за показником 4 цифри Єдиного закупівельного словника, окрім того Замовник може, а не зобов’язаний ділити предмет закупівлі на окремі лоти. Предмет закупівлі визачений Замовником за показником 3 цифри Єдиного закупівельного словника – 33600000-6, що повністю відповідає вимогам Наказу.
Перелік лікарських засобів, який заявлено на торги за Лотом №3, був сформований виходячи з нагальної потреби в цих препаратах та для забезпечення безперервного лікувального процесу.
Щодо включення в перелік Лоту 3 лікарського засобу поз. 19 , який за словами Запитувача не має еквівалентів. Як було сказано вище, у лікувального закладу є нагальна потреба щодо закупівлі даного препарату, яка пов’язана з необхідністю забезпечення лікувального процесу відділення невідкладних станів та ІІ хірургічного відділення (для пацієнтів з обмороженнями, гнійними ранами). Даний лікарський засіб пропонується до продажу не єдиним постачальником на ринку лікарських засобів України.
Щодо вимоги надання гарантійного листа виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів на позиції №13, 15, 17, 19 по Лоту №3. Замовник хоче бути впевнений в тому, що учасником буде гарантовано здійснення своєчасної та якісної поставки вказаних лікарських засобів. Кімацеф 1,5г №1 в/в, в/м та Аміцил пор. ліоф. д/ін. 1,0 (позиції №13, 15) необхідні для І та ІІ щелепно-лицевих відділень; Томогексол раствор д/ин., 350 мг йода/мл по 100 мл во флак. №1 має бути завжди у наявності для проведення досліджень на апарат комп’ютерної томографії.
Якщо Ви (Учасник) не можете отримати гарантійні листи, тендерний комітет КМКЛ №12, на Вашу (вимогу) звернення додаткове, погодиться внести зміни до тендерної документації на закупівлю фармацевтичної продукції (Лот 3 «Медикаменти загальної групи») в частині заміни гарантійного листа виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) на гарантійний лист Учасника з таким же змістом.
Тендерна документація на закупівлю фармацевтичної продукції повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам інших нормативних актів, які регулюють відносини закупівлі товарів, робіт і послуг за публічні кошти та не містить дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищевикладене, Вашу скаргу не задоволено.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 «Розчини аптечного виробництва» (Chlorhexidine, Potassium chloride, Sodium chloride, Sodium hydrogen carbonate, Vaseline)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 98 040,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 980,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 19 лютого 2019 11:55
Закінчення: 19 лютого 2019 12:16
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2671 флак
Лот №1 «Розчини аптечного виробництва» (Chlorhexidine, Potassium chloride, Sodium chloride, Sodium hydrogen carbonate, Vaseline)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Chlorhexidine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київська, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ПІДВИСОЦЬКОГО, будинок 4-А
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2019 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 96 320,00
UAH з ПДВ
96 320,00
UAH з ПДВ
Документи
КП Комунальне підприємство Сумської обласної ради "Суми-Фарм" 98 039,02
UAH з ПДВ
98 039,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2019 11:10
пакет переможця
26 лютого 2019 11:10
оновлена цінова
26 лютого 2019 11:10
оновлена цінова
26 лютого 2019 11:10
оновлена цінова

Публічні документи

13 лютого 2019 09:11
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Фармація"

КП Комунальне підприємство Сумської обласної ради "Суми-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
Переможець 96 320,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 11:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 11:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
96 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 14:39
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 14:38
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 12:38
Додаткова угода №3 до договору Тз-20.pdf зміни до договору
19 лютого 2020 12:38
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 18:39
Додаткова угода 2 до договору №Тз-20.pdf зміни до договору
24 січня 2020 18:39
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 13:52
Додаткова угода №1 до договору №Тз-20.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:52
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 10:39
Договір КП Фармація Тз 20 фарм. продукція ЛОТ 1 11.03.2019.pdf укладений
11 березня 2019 10:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік;
Номер договору про закупівлю: Тз-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Тз-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік;
Номер договору про закупівлю: Тз-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (реквизитів);
Номер договору про закупівлю: Тз-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Тз-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...);
Номер договору про закупівлю: Тз-20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: Тз-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 115 575,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 560,98 UAH)