Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 491+644 – км 495+360 в межах Вінницької області
Major repair of highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through Vinnytsia city) km 491+644 - km 495+360 within the Vinnytsia region
Очікувана вартість
159 000 000,00 UAH
UA-2019-01-28-000322-c 07d971fe9754404c9b77a654fa8d249d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрембіцький Віталій

+380432671305 tendersadvin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України
Код ЄДРПОУ: 25845655
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця
Контактна особа: Стрембіцький Віталій
+380432671305
tendersadvin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Vinnytsia Oblast
National ID: 25845655
Contact point: Strembitskyi Vitalii
+380432671305
tendersadvin@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 січня 2019 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 09:00
Початок аукціону: 16 серпня 2019 13:24
Очікувана вартість: 159 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 795 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 795000 UAH
Publication date: 28 січня 2019 11:50
Enquiries until: 28 червня 2019 09:00
Complaints submission until: до 04 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 липня 2019 09:00

Information

Estimated total value: 159 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 795 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 491+644 – км 495+360 в межах Вінницької області (джерело фінансування - за рахунок коштів державного, місцевого бюджетів та інших джерел фінансування.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Major repair of highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through Vinnytsia city) km 491+644 - km 495+360 within the Vinnytsia region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може здійснювати оплату виконаних робіт/наданих послуг після завершення повного комплексу робіт передбачених проектом, технічним завданням тендерної документації (регенерації, нижнього шару, верхнього шару, освітлення, колесовідбію, тощо) на всій ділянці об’єкту ремонту, або частинами за такий комплекс робіт виконаний на окремих ділянках протяжністю не менше одного кілометра. Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за виконання робіт Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт. Остаточний розрахунок 20% - по завершенню виконання усіх робіт на об’єкті. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт. Пiсляоплата 7 Робочі 20
Виконання робіт Замовник може здійснювати оплату виконаних робіт/наданих послуг після завершення повного комплексу робіт передбачених проектом, технічним завданням тендерної документації (регенерації, нижнього шару, верхнього шару, освітлення, колесовідбію, тощо) на всій ділянці об’єкту ремонту, або частинами за такий комплекс робіт виконаний на окремих ділянках протяжністю не менше одного кілометра. Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за виконання робіт Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт. Остаточний розрахунок 20% - по завершенню виконання усіх робіт на об’єкті. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт. Пiсляоплата 7 Робочі 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Виконання робіт, надання послуг на дорогах загального користування: 30%
Міжнародні (М): 30%
Національні, Регіональніні, Територіальні (Н,Р,Т): 15%
Обласні, Сільськи (О,С), Комунальні та інші: 0%
27 червня 2019 15:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 14:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 17:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 15:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 11:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 11:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 11:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 15:17
13) ТД євро САД Він М-12 491+644-495+360 - зміни -5.docx
27 червня 2019 14:28
13) ТД євро САД Він М-12 491+644-495+360 - зміни -5.docx
27 червня 2019 15:17
13) Зміни до ТД-5.docx
27 червня 2019 14:28
13) Зміни до ТД-5.docx
26 червня 2019 17:38
13) ТД євро САД Він М-12 491+644-495+360 - зміни -4.docx
26 червня 2019 17:38
13) Зміни до ТД-4.docx
03 червня 2019 15:11
13) ТД євро САД Він М-12 491+644-495+360 - зміни -3.docx
03 червня 2019 15:11
13) Зміни до ТД-3.docx
19 квітня 2019 11:48
13) ТД євро САД Він М-12 491+644-495+360 - зміни -2.docx
19 квітня 2019 11:48
13) Зміни до ТД-2.docx
05 лютого 2019 11:33
13) Проект договору М-12 491+644-495+360 - зміни.docx
05 лютого 2019 11:33
13) ТД євро САД Він М-12 491+644-495+360 - зміни.docx
05 лютого 2019 11:33
13) Зиіни до ТД.docx
28 січня 2019 11:47
79 КР М-12 491-495 торги.ims
28 січня 2019 11:47
13) ТД євро САД Він М-12 491+644-495+360.docx
28 січня 2019 11:47
13) Проект договору М-12 491+644-495+360.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звернення за роз’ясненнями щодо умов ТД
Дата подання: 28 січня 2019 17:46
Дата відповіді: 30 січня 2019 15:36
Доброго дня. Просимо надати роз’яснення з наступного приводу. Згідно вимог тендерної документації учасник для підтвердження наявності матеріально-технічної бази має надати у тому числі: «копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (засвідчену належним чином)». Питання: -1) якщо учасник володіє АБЗ на підставі договору оренди, чи достатньо буде надати дозвіл на викиди забруднюючих речовин, виданий власнику заводу (сам орендар такого дозволу не отримував)? -2) якщо учасник орендує АБЗ, власник якого не отримував дозвіл на викиди забруднюючих речовин, чи може учасник надати дозвіл на викиди забруднюючих речовин, виданий безпосередньо учаснику (орендарю заводу)? Для виключення непорозумінь просимо Вас внести зміни до Тендерної документації в цій частині, детально роз’яснивши наведені питання. Заздалегідь вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1). Достатньо.
2). Може.
Дозвіл на викиди забруднюючих речовин видається на АБЗ, тому немає потреби вносити зміни в Тендерну документацію.
Надання розяснень щодо умов ТД
Дата подання: 04 лютого 2019 18:48
Дата відповіді: 07 лютого 2019 09:31
В додатку №1 до Тендерної документації (Довідка, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази) встановлено що відстань перевезення асфальтобетону з місця виробництва на обєкт виконання робіт/надання послуг по предмету закупівлі не може перевищувати 150 км. В переліку документів, що надаються учасником в п.6 вказано про необхідність подачі копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, а також копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ) та копія атестату виробництва; У зв’язку з цим просимо Вас надати відповідь на наступні питання: 1. ЧИ може учасник для підтвердження у нього спроможності забезпечити надання послуг по предмету закупівлі а саме для підтвердження кваліфікації подати не власний АБЗ чи договора оренди, а надати договора на постачання асфальтобетону укладеному із його виробниками, які мають можливість забезпечити учасника відповідною кількістю асфальтобетону для виконання робіт (надання послуг) згідно предмету закупівлі. 2. У випадку якщо учасник має право для підтвердження наявності АБЗ подати договора на поставку асфальтобетону із виробником, і оскільки АБЗ йому не належить і не переданий в користування (оренду) чи не необхідно такому учаснику подавати документи які є у власника (орендаря) а саме копія технічного паспорту асфальтозмішувальної установки (п.1), копія акту приймання-передачі асфальтозмішувальної установки за відповідним договором (п.4), гарантійний лист від власника про передачу її учаснику (п.7.), копії дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (п.6.), бухгалтерську довідку власника про наявність АБЗ на балансі (п.5.), копію документа що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження АБЗ (п.3).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Придбання асфальтобетонної суміші за договорами на постачання асфальтобетону тендерною документацією не передбачено.
2. Тендерною документацією передбачено надання
копії паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
копії атестату виробництва;
копії документу, що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу, оренди, лізингу) засвідчену належним чином;
копії акту приймання-передачі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) за відповідним договором;
бухгалтерської довідки власника про наявність на балансі асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами;
гарантійного листа від власника асфальтозмішувальної установки (АБЗ) про передачу її учаснику у випадку, якщо АБЗ взято в оренду або лізінг.
Зазначені документи надаються на власний, орендований завод з виробництва асфальтобетону, або той, що знаходиться в лізингу.
щодо уточнення умов ТД
Дата подання: 05 лютого 2019 21:09
Дата відповіді: 08 лютого 2019 15:53
В додатку №1 до Тендерної документації (Довідка, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази) встановлено що відстань перевезення асфальтобетону з місця виробництва на обєкт виконання робіт/надання послуг по предмету закупівлі не може перевищувати 150 км. В переліку документів, що надаються учасником в п.6 вказано про необхідність подачі копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, а також копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ) та копія атестату виробництва; У зв’язку з цим просимо Вас надати відповідь на наступні питання: 1. ЧИ може учасник для підтвердження у нього спроможності забезпечити надання послуг по предмету закупівлі а саме для підтвердження кваліфікації подати не власний АБЗ чи договора оренди, а надати договора на постачання асфальтобетону укладеному із його виробниками, які мають можливість забезпечити учасника відповідною кількістю асфальтобетону для виконання робіт (надання послуг) згідно предмету закупівлі. 2. У випадку якщо учасник має право для підтвердження наявності АБЗ подати договора на поставку асфальтобетону із виробником, і оскільки АБЗ йому не належить і не переданий в користування (оренду) чи не необхідно такому учаснику подавати документи які є у власника (орендаря) а саме копія технічного паспорту асфальтозмішувальної установки (п.1), копія акту приймання-передачі асфальтозмішувальної установки за відповідним договором (п.4), гарантійний лист від власника про передачу її учаснику (п.7.), копії дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (п.6.), бухгалтерську довідку власника про наявність АБЗ на балансі (п.5.), копію документа що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження АБЗ (п.3).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Придбання асфальтобетонної суміші за договорами на постачання асфальтобетону тендерною документацією не передбачено.
2. Тендерною документацією передбачено надання
копії паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
копії атестату виробництва;
копії документу, що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу, оренди, лізингу) засвідчену належним чином;
копії акту приймання-передачі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) за відповідним договором;
бухгалтерської довідки власника про наявність на балансі асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами;
гарантійного листа від власника асфальтозмішувальної установки (АБЗ) про передачу її учаснику у випадку, якщо АБЗ взято в оренду або лізінг.
Зазначені документи надаються на власний, орендований завод з виробництва асфальтобетону, або той, що знаходиться в лізингу.
щодо змін
Дата подання: 05 лютого 2019 21:10
Дата відповіді: 08 лютого 2019 15:54
Пунктом 2. Переліку документів, які надаються учасником до довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази згідно Додатку №1 до Тендерної документації передбачено обов’язковість надання копію атестату виробництва (АБЗ). Слід зазначити що чинне законодавство України не містить обов’язку субєктів господарювання, які здійснюють діяльність щодо виробництва асфальтобетонних сумішей, щодо проведення атестації таких виробництв. Контроль якості асфальтобетону згідно вимог державних стандартів здійснюється під час та після влаштування відповідного асфальтобетонного покриття (а не при його виробництві). Проведення атестації виробництв асфальтобетонних сумішей є правом а не обов’язком виробників, і здійснюється ними добровільно (а може і не здійснюватися). Таким чином вимога тендерної документації щодо обов’язкової необхідності копії атестату виробництва є неправомірною, оскільки дискримінує (перешкоджає взяти участь у тендері) тих учасників які не проводили відповідної атестації виробництва асфальтобетону, а також дискримінує і інших учасників, які б бажали взяти участь у закупівлі використавши (на умовах оренди, лізингу тощо), АБЗ добровільна сертифікацію якого не проводилася. У зв’язку з чим просимо внести зміни до документації усунувши з неї дану дискримінаційну вимогу (щодо необхідності подачі копії атестату виробництва).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Наказі ДЕРЖАВНОГО АГЕНТСТВА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ «Про забезпечення якості при виконанні дорожніх робіт» наведено перелік техніки, виробництв та матеріалів, що підлягають атестації та сертифікації. Згідно додатку до наказу - виробництво асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей підлягає атестації.
зміни до умов
Дата подання: 05 лютого 2019 21:10
Дата відповіді: 08 лютого 2019 15:54
В додатку №1 до Тендерної документації (Довідка, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази) встановлено, що виробнича потужність АБЗ повинна складати не менше 100 т/год. При цьому не враховано те, що учасником може використовуватися не одна а кілка асфальтобетонних установок потужність кожної з яких менше ніж 100 т/год однак загальна кількість буде значно перевищувати необхідну потужність (100 т/год) а відповідно такий учасник маючи можливість забепечити поставку необхідної кількості асфальтобетону буде безпідставно дискримінований такою вимогою тендерної документації і не зможе взяти участь у закупівлі, у зв’язку з чим просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник може використовувати декілька асфальтобетонних установок загальна виробнича потужність яких не менше ніж 100 т/год. Тендерна пропозиція такого учасника не буде відхилена.
щодо АБЗ
Дата подання: 05 лютого 2019 21:11
Дата відповіді: 08 лютого 2019 15:55
Тендерною документацію передбачено, що відстань перевезення асфальтобетону на об’єкт не може перевищувати 150 км. та вимагається надання атестату виробництва, паспорту АБЗ а також копії дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Наше підприємство має на право власності мобільні АБЗ, які можуть бути у випадку виграшу даного тендеру бути перенесені в район запланованого виконання робіт (до 150 км), однак можливість використання таких АБЗ ніяк не передбачено тендерною документацією. Також слід зазначити, що таку документи як атестат виробництва (у новому місці розташування) а також копії дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря можуть бути одержані тільки після фактичного переміщення АБЗ до місця надання послуг. Одержання таких документів до проведення закупівлі і перебазування АБЗ є неможливим, оскільки перебазування АБЗ має досить коштовною операцією здійснювати яку є доцільно тільки у випадку перемоги у даній закупівлі. У зв’язку з цим просимо надати відповідь: 1. Чи можна учаснику на підтвердження наявності АБЗ надати документи на АБЗ, що в даний час розміщений на відстані більше ніж 150 км. з одночасним подання підтвердження щодо проведення переміщення такого АБЗ в місце надання послуг у випадку його перемоги у тендері та підписанні договору. 2. Чи може учасник який має у власності мобільний АБЗ подати підтверджуючі документи, а саме атестат виробництва, копії дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря в яких зазначено теперішнє місце розташування АБЗ (на відстані що перевищує 150 км. ). 3. У випадку якщо на вашу думку подання для підтвердження наявності документів щодо наявності мобільних АБЗ, які знаходяться на відстані понад 150 від місця надання послуг, однак можуть бути у випадку перемоги у закупівлі в короткі строки переміщення в місце надання послуг за предметом закупівлі, не відповідає вимогам тендерної документації, просимо вас усунути дану вимогу оскільки вона дискримінує учасників, які мають у власності мобільні АБЗ та штучно зменшує конкуренцію та кількість учасників публічної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Переміщення та встановлення АБЗ, отримання погодження земельної ділянки, узгодження з громадськістю, отримання дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, атестату виробництва займає багату часу.
Враховуючи стислі строки ремонту об’єкту, переміщення АБЗ може зірвати строки виконання робіт на об’єкті.

1., 2., 3. Тендерною документацією не передбачено подання для підтвердження наявності документів щодо наявності мобільних АБЗ, які знаходяться на відстані понад 150 км від місця надання послуг.
Щодо вимог Тендерної документації
Дата подання: 28 червня 2019 07:45
Дата відповіді: 02 липня 2019 14:18
Відповідно до вимог тендерної документації, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в Додатку 1 у формі «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (табл. 4) замовником встановлені вимоги до об’ємів робіт, які мають бути в аналогічному (их) договорі(ах). Вважаємо такі вимоги в тендерній документації (далі також — ТД) дискримінаційними та такими, що порушують норми ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема новостворених. Наявність даної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ми не можемо підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимозі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію. Таким чином Замовник штучно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі (учасники, які мають необхідне обладнання та кваліфікованих працівників (в достатній кількості для виконання робіт по даному об’єкту), проте не мають вищезазначених об’ємів робіт в аналогічних договорах – такі учасники не зможуть прийняти участі в закупівлі). Ми вважаємо, що учасник, який має досвід виконання аналогічних договорів проте з меншими об’ємами робіт, зазначених в Додатку 1 до ТД у формі «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (табл. 4), зможе також виконати роботи за даним предметом закупівлі. Враховуючи вищевикладене, просимо (вимагаємо) Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги з неї, а саме: ВИКЛЮЧИТИ З ТД ВИМОГУ СТОСОВНО ОБ’ЄМІВ РОБІТ, ЩО МАЮТЬ БУТИ В ОБ’ЄМАХ РОБІТ В АНАЛОГІЧНОМУ (ИХ) ДОГОВОРІ(АХ).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації (далі – Документація) Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема, інформацію та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації кваліфікаційні критерії встановлені Замовником до учасників відповідно до статті 16 Закону, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону визначена додатком 1 Документації.
У таблиці №4 додатку 1 Документації наведена інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до додатку 1 Документації учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) наступними інформацією та документами, зокрема, довідкою за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника згідно з формою, що встановлена таблицею № 4.
У таблиці 4 додатку 1 Документації передбачено необхідність надання інформації стосовно виконання учасником основних видів робіт з відповідними обсягами.
Чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог Документації.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону Документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене, вимоги Документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи положення статті 16 Закону, Замовником у Документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а також визначено межі обсягу виконаних учасниками аналогічних договорів, а саме загальний обсяг виконання робіт за ключовим видами в рамках одного чи декількох договорів повинен становити 100 відсотків від Технічного завдання (додаток 4 Документації).
Вимога щодо підтвердження учасниками обсягу виконаних робіт за встановленою Замовником межею, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання аналогічних договорів у визначених об’ємах та з їх належною якістю. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості.
Встановлення Замовником меж обсягу виконаних робіт є важливим критерієм і об’єктивною необхідністю для забезпечення якісного виконання договорів та не є дискримінаційним, оскільки Замовник не може однаково оцінювати учасників, з яких один має досвід у виконанні аналогічних робіт в обсязі 1 відсотка від 100 відсотків, а інший в обсязі 100 відсотків із 100.
Одночасно Вами у скарзі документально не доведено чому Ви не можете підтвердити досвід виконання аналогічного (-их) договору (-ів) за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує Ваші права та законні інтереси, перешкоджає Вам взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Також хочемо звернути увагу, що аналогічна позиція викладена Органом оскарження у рішенні № 2836-р/пк-пз від 13.03.2019.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-28-000322-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 22 лютого 2019 20:51
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 лютого 2019 14:25
Рішення від 26.02.2019 № 2056.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2019 14:25
Рішення від 18.03.2019 № 3018.pdf
Дата публікації: 21 березня 2019 21:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано, зміни внесені
Дата виконання рішення замовником: 19 квітня 2019 11:54
Номер скарги: UA-2019-01-28-000322-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 19 квітня 2019 23:53
Скарга на дискримінаційну вимогу тендерної документації
Скарга на дискримінаційну вимогу тендерної документації (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 квітня 2019 16:46
Рішення від 23.04.2019 № 4944 +лист Замовник.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2019 16:46
Рішення від 14.05.2019 № 5919.pdf
Дата публікації: 17 травня 2019 22:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 03 червня 2019 15:23
Номер скарги: UA-2019-01-28-000322-c.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 07 червня 2019 23:49
Скарга на дискримінаційні вимоги документації
Скарга на дискримінаційні вимоги документації
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 12 червня 2019 21:16
Рішення від 12.06.2019 № 7604 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 12 червня 2019 21:16
Рішення від 01.07.2019 № 8611.pdf
Дата публікації: 04 липня 2019 21:09
Номер скарги: UA-2019-01-28-000322-c.a4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 03 липня 2019 19:56
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (див. додану скаргу).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 08 липня 2019 20:35
Рішення від 08.07.2019 № 9014.pdf
Дата публікації: 08 липня 2019 20:35
Рішення від 18.07.2019 № 9705.pdf
Дата публікації: 22 липня 2019 23:03
Номер скарги: UA-2019-01-28-000322-c.b5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ АВТОМАГІСТРАЛ ПІВДЕНЬ, Код ЄДРПОУ:43037023
Дата подання: 28 липня 2019 23:30
Скарга на рішення про допуск учасників замовником
Рішення Замовника про допуск зазначених учасників порушує право Скаржника на об’єктивну і неупереджену оцінку тендерної пропозиції, яка є одним з принципів здійснення закупівель, що передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», в зв’язку з чим рішення Замовника підлягає скасуванню.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 31 липня 2019 19:49
Рішення від 31.07.2019 № 10346 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 31 липня 2019 19:49
Рвшення від 08.08.19 № 10909.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2019 22:38

Документи подані скаржником

22 лютого 2019 20:49
ДСТУ Б В.2.7-119:2011

Документи Органу Оскарження

27 лютого 2019 14:25
Рішення від 26.02.2019 № 2056.pdf
21 березня 2019 21:12
Рішення від 18.03.2019 № 3018.pdf

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

17 липня 2019 08:38
UA-2019-01-28-000322-c.pdf

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

08 серпня 2019 14:39
Пояснення UA-2019-01-28-000322-c.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-20-000047 ● a2563a6b634a4f1a9ab9f06a1f6c0466
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2019 17:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

20.08.2019 №46
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.08.2019 №46
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-01-28-000322-с 28.01.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-30 12:48:09

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 491+644 – км 495+360 в межах Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-28-000322-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
1. Яким чином замовником розглянуто тендерні пропозиції учасників ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» та ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво», яких відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 23 липня 2019 року №13-р) допущено до участі в аукціоні, на відповідність вимогам тендерної документації, в частині надання дійсних (діючих, невідкликаних) відгуків виданих не пізніше ніж за місяць до дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі від замовника з позитивним(и) висновком та оцінкою виконаних робіт по аналогічному договору (аналогічних договорах) з капітального та/або поточного середнього ремонту автомобільної дороги (автомобільних доріг) загального користування, інформація про який (які) відображена в Довідці про наявність досвіду аналогічного договору (додаток 1 до тендерної документації)?
2. Яким чином замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 23 липня 2019 року №13-р) допущено до участі в аукціоні, зокрема:
- документів завантажених в електронну систему у файлі «Garantiya_795 000_NEW.zip» (копія договору про надання банківських послуг №СКК-01022019/004-50 від 01.02.2019) на відповідність вимогам тендерної документації, в частині завантаження документів в електронну систему у вигляді файлів, які мають бути достатньої якості, що гарантує їх правильне розуміння замовником (п.1 розділ ІІІ тендерної документації);
- акту приймання-передачі АБЗ за відповідним договором (додаток 1 до тендерної документації)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-03 15:20:50

Відповідь

1. САД у Вінницькій області повідомляє, що розгляд тендерних пропозицій ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» та ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» здійснювався з чітким дотриманням положень Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Про затвердження форм» форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490, Тендерної документації замовника, в тому числі в частині допущення до участі в аукціоні учасників, у відповідності до вимог тендерної документації, надання дійсних (діючих, невідкликаних) відгуків, виданих не пізніше ніж за місяць до дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі від замовника з позитивним(и) висновком та оцінкою виконаних робіт по аналогічному договору (аналогічних договорах) з капітального та/або поточного середнього ремонту автомобільної дороги (автомобільних доріг) загального користування, інформація про який (які) відображена в Довідці про наявність досвіду аналогічного договору (додаток 1 до тендерної документації).
Окрім того, правомірність дій замовника щодо відповідності наданих учасниками відгуків кваліфікаційними критеріям перевірялося Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) при розгляді скарги учасника, що підтверджується рішенням Колегії від 18.07.2019 № 9705.

2. САД у Вінницькій області повідомляє, що розгляд тендерних пропозицій ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» здійснювався з чітким дотриманням положень Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Про затвердження форм» форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490, Тендерної документації замовника, в тому числі в частині:
- перевірки замовником документів завантажених учасником в електронну систему у файлі «Garantiya_795 000_NEW.zip» (копія договору про надання банківських послуг №СКК-01022019/004-50 від 01.02.2019) на відповідність вимогам тендерної документації, які були достатньої якості, для правильного розуміння замовником;
- надані учасником документи підтверджували факт приймання-передачі та володіння ним АБЗ за відповідним договором.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Служба автомобільних доріг у Вінницькій області повідомляє, що заперечує допущення порушень, які зазначені у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 13.09.2019 р. Водночас, з огляду на закінчення процедури закупівлі, укладення договору закупівлі та його фактичне виконання, у Служби автомобільних доріг у Вінницькій області відсутні технічні можливості вносити в систему інформацію та/або документи на усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, що викладені у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 13.09.2019 р.

2019-09-18 16:38:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 липня 2019
UA-2019-01-28-000322-c07d971fe9754404c9b77a654fa8d249d
Найменування: Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України
Код ЄДРПОУ: 25845655
Місцезнаходження: 21036, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
ТОВ АВТОМАГІСТРАЛ ПІВДЕНЬ Документи
Відхилено
Документи

Документи

23 липня 2019 14:18
13) ПРозгляду ТП.docx
23 липня 2019 14:18
Електронний підпис

Публічні документи

19 серпня 2019 14:29
Електронний підпис
19 серпня 2019 14:27
Довідка МВС
19 серпня 2019 14:27
Довідка ДФС
05 липня 2019 15:14
Електронний підпис
05 липня 2019 15:14
Електронний підпис
05 липня 2019 15:11
23.2. Відгук км 445-450.pdf
05 липня 2019 15:11
23.1. Відгук км 399-403.pdf
10 червня 2019 18:26
Електронний підпис
10 червня 2019 18:26
Електронний підпис
10 червня 2019 18:06
35. Довідка щодо акту.pdf
10 червня 2019 18:06
Garantiya_795 000_NEW.zip
24 квітня 2019 18:16
Електронний підпис
24 квітня 2019 18:16
Електронний підпис
24 квітня 2019 18:14
34. Лист-згода.pdf
24 квітня 2019 18:14
22. Договір _27_18-П км 399-403.pdf
22 лютого 2019 20:05
Електронний підпис
22 лютого 2019 20:05
Електронний підпис
22 лютого 2019 20:02
Garantiya_795 000.zip
22 лютого 2019 20:02
31. Проект договору.pdf
22 лютого 2019 20:02
26. Ліцензія.pdf
22 лютого 2019 20:02
23. Відгук.pdf
22 лютого 2019 20:02
15. Договір_акт ДС 50Б.pdf
22 лютого 2019 20:01
10. Паспорт КДМ2067.pdf
22 лютого 2019 20:01
9. Акт_накладна КДМ 2067.pdf
22 лютого 2019 20:01
4. Ст 17.pdf

Документи

23 липня 2019 14:22
13) ПРозгляду ТП.docx
23 липня 2019 14:23
Електронний підпис

Публічні документи

03 липня 2019 12:04
Електронний підпис
03 липня 2019 12:03
Електронний підпис
03 липня 2019 12:02
Довідки.rar
03 липня 2019 12:01
12. Погодження з ціною.pdf
03 липня 2019 12:01
13.2. Істотні умови.pdf
03 липня 2019 12:01
4.1. Вик.дог.36-17П ч.1.pdf
03 липня 2019 12:01
договора оренди.zip
03 липня 2019 12:01
4. Договір 36-17П .pdf
03 липня 2019 12:01
4.2. Вик.дог.36-17П ч.2.pdf
03 липня 2019 12:01
4.3. Договір 49-18-П.pdf
03 липня 2019 12:01
1. 12 Дозв_л.pdf
03 липня 2019 12:00
2. Працівники.pdf
03 липня 2019 12:00
5. Відгуки.pdf
03 липня 2019 12:00
1. 6 АБЗ.pdf
03 липня 2019 12:00
Установчі документи.zip
03 липня 2019 12:00
БАНК (2).zip
03 липня 2019 12:00
10. ПОВНОВАЖЕННЯ.rar
03 липня 2019 12:00
13520-10 ЕДБ p7s.rar
03 липня 2019 12:00
8. Ліцензія .pdf
03 липня 2019 12:00
10.1. Протокол № 62.pdf
03 липня 2019 11:59
6 Довідка ст.17.pdf

Документи

22 липня 2019 23:08

код ЄДРПОУ 40984166 у ЄДР не знайдено.

23 липня 2019 14:15
13) ПРозгляду ТП.docx
23 липня 2019 14:15
Електронний підпис

Публічні документи

05 липня 2019 15:08
Технічне завдання.pdf
05 липня 2019 15:08
Проект договору.pdf
05 липня 2019 15:08
Лабораторія.pdf
05 липня 2019 15:08
Ліцензія з додатком.pdf
05 липня 2019 15:08
Документи банку.rar
05 липня 2019 15:07
Довідка про витрати.PDF
05 липня 2019 15:07
Довідка працівники.pdf
05 липня 2019 15:07
Довідка мат-тех база.PDF
05 липня 2019 15:07
Гарантійні листи.PDF
05 липня 2019 15:07
Витяг.pdf
05 липня 2019 15:07
АБЗ.pdf

Документи

23 липня 2019 14:17
13) ПРозгляду ТП.docx
23 липня 2019 14:17
Електронний підпис

Публічні документи

07 липня 2019 22:47
СТАТУТ.pdf
07 липня 2019 22:47
ПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.pdf
07 липня 2019 22:47
ВИПИСКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”

ТОВ Миколаївбудцентр

ТОВ АВТОМАГІСТРАЛ ПІВДЕНЬ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" 158 500 000,00
UAH з ПДВ
155 714 285,71
UAH з ПДВ
1.4285714286 108 999 999.99 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” 158 896 000,00
UAH з ПДВ
155 730 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 109 011 000 Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 14:29
Електронний підпис
19 серпня 2019 14:27
Довідка МВС
19 серпня 2019 14:27
Довідка ДФС
05 липня 2019 15:14
Електронний підпис
05 липня 2019 15:14
Електронний підпис
05 липня 2019 15:11
23.2. Відгук км 445-450.pdf
05 липня 2019 15:11
23.1. Відгук км 399-403.pdf
10 червня 2019 18:26
Електронний підпис
10 червня 2019 18:26
Електронний підпис
10 червня 2019 18:06
35. Довідка щодо акту.pdf
10 червня 2019 18:06
Garantiya_795 000_NEW.zip
24 квітня 2019 18:16
Електронний підпис
24 квітня 2019 18:16
Електронний підпис
24 квітня 2019 18:14
34. Лист-згода.pdf
24 квітня 2019 18:14
22. Договір _27_18-П км 399-403.pdf
22 лютого 2019 20:05
Електронний підпис
22 лютого 2019 20:05
Електронний підпис
22 лютого 2019 20:02
Garantiya_795 000.zip
22 лютого 2019 20:02
31. Проект договору.pdf
22 лютого 2019 20:02
26. Ліцензія.pdf
22 лютого 2019 20:02
23. Відгук.pdf
22 лютого 2019 20:02
15. Договір_акт ДС 50Б.pdf
22 лютого 2019 20:01
10. Паспорт КДМ2067.pdf
22 лютого 2019 20:01
9. Акт_накладна КДМ 2067.pdf
22 лютого 2019 20:01
4. Ст 17.pdf

Публічні документи

03 липня 2019 12:04
Електронний підпис
03 липня 2019 12:03
Електронний підпис
03 липня 2019 12:02
Довідки.rar
03 липня 2019 12:01
12. Погодження з ціною.pdf
03 липня 2019 12:01
13.2. Істотні умови.pdf
03 липня 2019 12:01
4.1. Вик.дог.36-17П ч.1.pdf
03 липня 2019 12:01
договора оренди.zip
03 липня 2019 12:01
4. Договір 36-17П .pdf
03 липня 2019 12:01
4.2. Вик.дог.36-17П ч.2.pdf
03 липня 2019 12:01
4.3. Договір 49-18-П.pdf
03 липня 2019 12:01
1. 12 Дозв_л.pdf
03 липня 2019 12:00
2. Працівники.pdf
03 липня 2019 12:00
5. Відгуки.pdf
03 липня 2019 12:00
1. 6 АБЗ.pdf
03 липня 2019 12:00
Установчі документи.zip
03 липня 2019 12:00
БАНК (2).zip
03 липня 2019 12:00
10. ПОВНОВАЖЕННЯ.rar
03 липня 2019 12:00
13520-10 ЕДБ p7s.rar
03 липня 2019 12:00
8. Ліцензія .pdf
03 липня 2019 12:00
10.1. Протокол № 62.pdf
03 липня 2019 11:59
6 Довідка ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"
#40148165
Переможець 155 714 285,71
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 14:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"
#40148165
155 714 285,71
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 08:17
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 09:14
13) д.у. 2 до дог 126 19-П (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2019 09:14
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 14:55
Договір 126 19-П.pdf укладений
28 серпня 2019 14:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 126/19-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 152 749 909,60
UAH (в тому числі ПДВ 25 458 318,27 UAH)