Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Major repair of highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through Vinnytsia city) km 491+644 - km 495+360 within the Vinnytsia region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця |
Контактна особа: |
Стрембіцький Віталій +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Vinnytsia Oblast |
National ID: | 25845655 |
Contact point: |
Strembitskyi Vitalii +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2019 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2019 13:24 |
Очікувана вартість: | 159 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 795 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 795000 UAH |
Publication date: | 28 січня 2019 11:50 |
Enquiries until: | 28 червня 2019 09:00 |
Complaints submission until: | до 04 липня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 липня 2019 09:00 |
Information
Estimated total value: | 159 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 795 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може здійснювати оплату виконаних робіт/наданих послуг після завершення повного комплексу робіт передбачених проектом, технічним завданням тендерної документації (регенерації, нижнього шару, верхнього шару, освітлення, колесовідбію, тощо) на всій ділянці об’єкту ремонту, або частинами за такий комплекс робіт виконаний на окремих ділянках протяжністю не менше одного кілометра. Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за виконання робіт Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт. Остаточний розрахунок 20% - по завершенню виконання усіх робіт на об’єкті. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 20 |
Виконання робіт | Замовник може здійснювати оплату виконаних робіт/наданих послуг після завершення повного комплексу робіт передбачених проектом, технічним завданням тендерної документації (регенерації, нижнього шару, верхнього шару, освітлення, колесовідбію, тощо) на всій ділянці об’єкту ремонту, або частинами за такий комплекс робіт виконаний на окремих ділянках протяжністю не менше одного кілометра. Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за виконання робіт Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт. Остаточний розрахунок 20% - по завершенню виконання усіх робіт на об’єкті. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Виконання робіт, надання послуг на дорогах загального користування: | 30% |
Міжнародні (М): | 30% |
Національні, Регіональніні, Територіальні (Н,Р,Т): | 15% |
Обласні, Сільськи (О,С), Комунальні та інші: | 0% |
27 червня 2019 15:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2019 15:17 |
13) ТД євро САД Він М-12 491+644-495+360 - зміни -5.docx | |
27 червня 2019 15:17 |
13) Зміни до ТД-5.docx | |
26 червня 2019 17:38 |
13) ТД євро САД Він М-12 491+644-495+360 - зміни -4.docx | |
26 червня 2019 17:38 |
13) Зміни до ТД-4.docx | |
03 червня 2019 15:11 |
13) ТД євро САД Він М-12 491+644-495+360 - зміни -3.docx | |
03 червня 2019 15:11 |
13) Зміни до ТД-3.docx | |
19 квітня 2019 11:48 |
13) ТД євро САД Він М-12 491+644-495+360 - зміни -2.docx | |
19 квітня 2019 11:48 |
13) Зміни до ТД-2.docx | |
05 лютого 2019 11:33 |
13) Проект договору М-12 491+644-495+360 - зміни.docx | |
05 лютого 2019 11:33 |
13) ТД євро САД Він М-12 491+644-495+360 - зміни.docx | |
05 лютого 2019 11:33 |
13) Зиіни до ТД.docx | |
28 січня 2019 11:47 |
79 КР М-12 491-495 торги.ims | |
28 січня 2019 11:47 |
13) ТД євро САД Він М-12 491+644-495+360.docx | |
28 січня 2019 11:47 |
13) Проект договору М-12 491+644-495+360.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2). Може.
Дозвіл на викиди забруднюючих речовин видається на АБЗ, тому немає потреби вносити зміни в Тендерну документацію.
2. Тендерною документацією передбачено надання
копії паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
копії атестату виробництва;
копії документу, що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу, оренди, лізингу) засвідчену належним чином;
копії акту приймання-передачі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) за відповідним договором;
бухгалтерської довідки власника про наявність на балансі асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами;
гарантійного листа від власника асфальтозмішувальної установки (АБЗ) про передачу її учаснику у випадку, якщо АБЗ взято в оренду або лізінг.
Зазначені документи надаються на власний, орендований завод з виробництва асфальтобетону, або той, що знаходиться в лізингу.
2. Тендерною документацією передбачено надання
копії паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
копії атестату виробництва;
копії документу, що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу, оренди, лізингу) засвідчену належним чином;
копії акту приймання-передачі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) за відповідним договором;
бухгалтерської довідки власника про наявність на балансі асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами;
гарантійного листа від власника асфальтозмішувальної установки (АБЗ) про передачу її учаснику у випадку, якщо АБЗ взято в оренду або лізінг.
Зазначені документи надаються на власний, орендований завод з виробництва асфальтобетону, або той, що знаходиться в лізингу.
Враховуючи стислі строки ремонту об’єкту, переміщення АБЗ може зірвати строки виконання робіт на об’єкті.
1., 2., 3. Тендерною документацією не передбачено подання для підтвердження наявності документів щодо наявності мобільних АБЗ, які знаходяться на відстані понад 150 км від місця надання послуг.
Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації кваліфікаційні критерії встановлені Замовником до учасників відповідно до статті 16 Закону, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону визначена додатком 1 Документації.
У таблиці №4 додатку 1 Документації наведена інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до додатку 1 Документації учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) наступними інформацією та документами, зокрема, довідкою за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника згідно з формою, що встановлена таблицею № 4.
У таблиці 4 додатку 1 Документації передбачено необхідність надання інформації стосовно виконання учасником основних видів робіт з відповідними обсягами.
Чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог Документації.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону Документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене, вимоги Документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи положення статті 16 Закону, Замовником у Документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а також визначено межі обсягу виконаних учасниками аналогічних договорів, а саме загальний обсяг виконання робіт за ключовим видами в рамках одного чи декількох договорів повинен становити 100 відсотків від Технічного завдання (додаток 4 Документації).
Вимога щодо підтвердження учасниками обсягу виконаних робіт за встановленою Замовником межею, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання аналогічних договорів у визначених об’ємах та з їх належною якістю. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості.
Встановлення Замовником меж обсягу виконаних робіт є важливим критерієм і об’єктивною необхідністю для забезпечення якісного виконання договорів та не є дискримінаційним, оскільки Замовник не може однаково оцінювати учасників, з яких один має досвід у виконанні аналогічних робіт в обсязі 1 відсотка від 100 відсотків, а інший в обсязі 100 відсотків із 100.
Одночасно Вами у скарзі документально не доведено чому Ви не можете підтвердити досвід виконання аналогічного (-их) договору (-ів) за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує Ваші права та законні інтереси, перешкоджає Вам взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Також хочемо звернути увагу, що аналогічна позиція викладена Органом оскарження у рішенні № 2836-р/пк-пз від 13.03.2019.
Скарги до процедури
Дата подання: 22 лютого 2019 20:51
Дата подання: 19 квітня 2019 23:53
Дата подання: 07 червня 2019 23:49
Дата подання: 03 липня 2019 19:56
Дата подання: 28 липня 2019 23:30
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-20-000047 ● a2563a6b634a4f1a9ab9f06a1f6c0466
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 серпня 2019 17:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.08.2019 №46
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.08.2019 №46
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-01-28-000322-с 28.01.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-30 12:48:09
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 491+644 – км 495+360 в межах Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-28-000322-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
1. Яким чином замовником розглянуто тендерні пропозиції учасників ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» та ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво», яких відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 23 липня 2019 року №13-р) допущено до участі в аукціоні, на відповідність вимогам тендерної документації, в частині надання дійсних (діючих, невідкликаних) відгуків виданих не пізніше ніж за місяць до дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі від замовника з позитивним(и) висновком та оцінкою виконаних робіт по аналогічному договору (аналогічних договорах) з капітального та/або поточного середнього ремонту автомобільної дороги (автомобільних доріг) загального користування, інформація про який (які) відображена в Довідці про наявність досвіду аналогічного договору (додаток 1 до тендерної документації)?
2. Яким чином замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 23 липня 2019 року №13-р) допущено до участі в аукціоні, зокрема:
- документів завантажених в електронну систему у файлі «Garantiya_795 000_NEW.zip» (копія договору про надання банківських послуг №СКК-01022019/004-50 від 01.02.2019) на відповідність вимогам тендерної документації, в частині завантаження документів в електронну систему у вигляді файлів, які мають бути достатньої якості, що гарантує їх правильне розуміння замовником (п.1 розділ ІІІ тендерної документації);
- акту приймання-передачі АБЗ за відповідним договором (додаток 1 до тендерної документації)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-03 15:20:50
Відповідь
1. САД у Вінницькій області повідомляє, що розгляд тендерних пропозицій ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» та ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» здійснювався з чітким дотриманням положень Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Про затвердження форм» форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490, Тендерної документації замовника, в тому числі в частині допущення до участі в аукціоні учасників, у відповідності до вимог тендерної документації, надання дійсних (діючих, невідкликаних) відгуків, виданих не пізніше ніж за місяць до дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі від замовника з позитивним(и) висновком та оцінкою виконаних робіт по аналогічному договору (аналогічних договорах) з капітального та/або поточного середнього ремонту автомобільної дороги (автомобільних доріг) загального користування, інформація про який (які) відображена в Довідці про наявність досвіду аналогічного договору (додаток 1 до тендерної документації).
Окрім того, правомірність дій замовника щодо відповідності наданих учасниками відгуків кваліфікаційними критеріям перевірялося Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) при розгляді скарги учасника, що підтверджується рішенням Колегії від 18.07.2019 № 9705.
2. САД у Вінницькій області повідомляє, що розгляд тендерних пропозицій ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» здійснювався з чітким дотриманням положень Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Про затвердження форм» форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490, Тендерної документації замовника, в тому числі в частині:
- перевірки замовником документів завантажених учасником в електронну систему у файлі «Garantiya_795 000_NEW.zip» (копія договору про надання банківських послуг №СКК-01022019/004-50 від 01.02.2019) на відповідність вимогам тендерної документації, які були достатньої якості, для правильного розуміння замовником;
- надані учасником документи підтверджували факт приймання-передачі та володіння ним АБЗ за відповідним договором.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Служба автомобільних доріг у Вінницькій області повідомляє, що заперечує допущення порушень, які зазначені у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 13.09.2019 р. Водночас, з огляду на закінчення процедури закупівлі, укладення договору закупівлі та його фактичне виконання, у Служби автомобільних доріг у Вінницькій області відсутні технічні можливості вносити в систему інформацію та/або документи на усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, що викладені у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 13.09.2019 р.
2019-09-18 16:38:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ АВТОМАГІСТРАЛ ПІВДЕНЬ | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
158 500 000,00
UAH з ПДВ
|
155 714 285,71
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 108 999 999.99 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
158 896 000,00
UAH з ПДВ
|
155 730 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 109 011 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" #40148165 |
Переможець |
155 714 285,71
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 14:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 08:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2019 09:14
|
13) д.у. 2 до дог 126 19-П (1).pdf | зміни до договору |
11 грудня 2019 09:14
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2019 14:55
|
Договір 126 19-П.pdf | укладений |
28 серпня 2019 14:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 126/19-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |