Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ (2 лота)
Очікувана вартість
2 696 536,34 UAH
UA-2019-01-28-000313-c ed5fb4841da84374a028013778cbe999
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравцова Людмила Петрівна

0485225895 belzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний Заклад "Біляївська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998704
Місцезнаходження: 67600, Україна , Одеська обл., БІЛЯЇВКА, вул. Московська, 32
Контактна особа: Кравцова Людмила Петрівна
0485225895
belzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2019 11:46
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2019 11:00
Очікувана вартість: 2 696 536,34 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Лот 1: пункт споживання, обладнаний вузлами обліку з коректором;
Лот 2: пункт споживання, обладнаний вузлами обліку без коректора

Тендерна документація

28 січня 2019 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 11:44
Додаток 5 Проект договору Лот 2.doc
28 січня 2019 11:44
Додаток 5 Проект договору Лот 1.doc
28 січня 2019 11:44
ТД Природний газ 2019.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-28-000313-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 07 березня 2019 12:36
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 березня 2019 10:56
рішення від 12.03.2019 № 2698 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 березня 2019 10:56
Рішення від 28.03.2019 № 3683.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2019 22:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано.
Дата виконання рішення замовником: 23 квітня 2019 13:39

Документи подані скаржником

07 березня 2019 12:36
платіжне доручення.pdf
07 березня 2019 12:36
Скарга АМКУ.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-25-000002 ● 96369963a6584e90b4a78b58bd9c2497
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 лютого 2019 10:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.02.2019 Одеса № 56
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 21.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 21.02.2019.





Начальник О. МУРАТОВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 21.02.2019 № 56


Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-01-23-002642-b 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
2. UA-2019-01-21-000959-b 21.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
3. UA-2019-02-20-000245-b 20.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
4. UA-2019-02-08-001311-a 08.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Кутафін Р.О.
5. UA-2019-02-19-000479-c 19.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
6. UA-2019-02-12-001206-a 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Федоряка В.В.
7. UA-2019-01-31-000234-a 31.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-01-10-000213-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
9. UA-2019-01-22-002536-a 22.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
10. UA-2019-01-22-002530-a 22.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
11. UA-2019-01-23-001973-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
12. UA-2019-01-23-002549-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
13. UA-2019-01-31-000234-a 31.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
14. UA-2019-02-05-002380-b 05.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
15. UA-2019-01-28-000313-c 28.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-03-01 09:52:55

Заперечення щодо висновку.

Статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. із змінами (далі – Закон) встановлено перелік підстав за наявності яких замовник може або зобов’язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі.
Частиною другою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам. Згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно з абзацом третім частини третьої статті 17 Закону замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Таким чином, тендерна документація повинна містити вимогу про надання учасниками виключно у довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону.
Разом з тим, оскільки згідно з пунктом третім частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо зокрема наявні підстави, зазначені у статті 17 та частині сьомій статті 28 цього Закону, тендерний комітет або уповноважена особа під час розгляду тендерних пропозицій має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
При цьому для переможця процедури закупівлі замовником визначається та указується у тендерній документації спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених відповідними пунктами частини першої та другої статті 17 Закону (крім документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах) за визначеною законодавством формою документів, які містять відповідну інформацію, передбачену статтею 17 Закону, видані уповноваженими на це органами.
Крім того, абзацом другим частини третьої статті 17 Закону встановлено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону.
Згідно з частиною третьою статті 32 Закону у разі ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-03-06 16:42:18

Роз'яснення змісту висновку

Південний офіс Держаудитслужби розглянув звернення комунального закладу «Біляївська центральна районна лікарня» (далі – Замовник) щодо роз’яснення змісту висновку та повідомляє наступне. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно частини третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону. Замовником, на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону у пункті 3 Додатку 2 до тендерної документації встановлені вимоги щодо надання переможцем документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, а саме: надання інформацій в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення та учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Обгрунтування

2019-03-11 09:33:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 1
Опис предмету закупівлі:
Пункт споживання, обладнаний вузлами обліку з коректором за адресою: вул.Московська, 32, м.Біляївка, Одеська область, 67600, КЗ Біляївська центральна районна лікарня"
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 638 860,74 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 13 194,30 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 14 лютого 2019 11:20
Закінчення: 14 лютого 2019 11:47
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

196740 м³
Природний газ
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67600, Україна, Одеська область, БІЛЯЇВКА, вул.Московська, 32
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2019-01-28-000313-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 07 березня 2019 12:36
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 березня 2019 10:56
рішення від 12.03.2019 № 2698 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 березня 2019 10:56
Рішення від 28.03.2019 № 3683.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2019 22:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано.
Дата виконання рішення замовником: 23 квітня 2019 13:39

Документи подані скаржником

07 березня 2019 12:36
платіжне доручення.pdf
07 березня 2019 12:36
Скарга АМКУ.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2019 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ" 1 723 442,40
UAH з ПДВ
1 723 442,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" 1 581 789,60
UAH з ПДВ
1 581 789,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" 1 891 064,88
UAH з ПДВ
1 891 064,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2019 09:20
Електронний підпис
27 лютого 2019 09:18
Електронний підпис
20 лютого 2019 14:44
Електронний підпис
20 лютого 2019 14:43
Електронний підпис
20 лютого 2019 14:42
Тендерна пропозиція.pdf
11 лютого 2019 16:22
Електронний підпис
11 лютого 2019 16:17
Електронний підпис
11 лютого 2019 16:15
щодо санкцій (2).pdf
11 лютого 2019 16:15
Технічні вимоги.pdf
11 лютого 2019 16:15
Тендерна пропозиція.pdf
11 лютого 2019 16:15
Проектр лот 1.pdf
11 лютого 2019 16:15
Проект Договору лот 2.pdf
11 лютого 2019 16:15
Копія Договору оренди.pdf
11 лютого 2019 16:15
Гарантійний лист.pdf
11 лютого 2019 16:15
Гарантійний лист 1.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 17:11
Електронний підпис
04 квітня 2019 17:10
ст 17.pdf
04 квітня 2019 17:10
пропозиція.pdf
04 квітня 2019 17:10
МВС.pdf
04 квітня 2019 17:10
Податкова.pdf
15 лютого 2019 18:26
Електронний підпис
15 лютого 2019 18:24
повторна пропозиція.pdf
13 лютого 2019 10:51
Електронний підпис
13 лютого 2019 10:50
Виписка ЄДР.pdf
13 лютого 2019 10:30
Електронний підпис
13 лютого 2019 10:29
22копія статуту.pdf
13 лютого 2019 10:29
20копія паспорта.pdf
13 лютого 2019 10:29
16Яворів договір 146.pdf
13 лютого 2019 10:29
Проект Лот 1.pdf
13 лютого 2019 10:29
11 договір Сахарова.pdf
13 лютого 2019 10:29
18витяг ЄДР.pdf
13 лютого 2019 10:29
диплом Козловський.pdf
13 лютого 2019 10:29
пропозиція.pdf
13 лютого 2019 10:29
11 оплата Сахарова 2018 р.pdf
13 лютого 2019 10:29
технічне завдання.pdf
13 лютого 2019 10:29
протокол зборів.pdf
13 лютого 2019 10:29
Відомості.pdf
13 лютого 2019 10:29
технічна специфікація.pdf
13 лютого 2019 10:29
16Відгук-2.pdf
13 лютого 2019 10:29
копія фхп.pdf
13 лютого 2019 10:29
ст 17.pdf
13 лютого 2019 10:28
захист довкілля.pdf
13 лютого 2019 10:28
ПАЛИВТОРГ 14001.pdf
13 лютого 2019 10:28
гарантійний ліна.pdf
13 лютого 2019 10:28
Санкції.pdf
13 лютого 2019 10:28
16 Відгук Городок.pdf
13 лютого 2019 10:28
працівники.pdf
13 лютого 2019 10:28
персональні.pdf
13 лютого 2019 10:28
ПАЛИВТОРГ ISO.pdf
13 лютого 2019 10:28
паспорт ФХП.pdf
13 лютого 2019 10:28
6. довіреність.pdf
13 лютого 2019 10:28
10 мтб.pdf
13 лютого 2019 10:28
відповідність.pdf
13 лютого 2019 10:28
11 накладна телефон.pdf
13 лютого 2019 10:28
6 доручення.pdf
13 лютого 2019 10:28
гарантійний номінація.pdf
13 лютого 2019 10:28
16 аналогічні.pdf
13 лютого 2019 10:28
11 сканер.pdf
13 лютого 2019 10:28
включення витрат.pdf
13 лютого 2019 10:28
11 грохот компютер.pdf
13 лютого 2019 10:28
достовірність.pdf
13 лютого 2019 10:28
витрати.pdf
13 лютого 2019 10:28
24 про свідоцтво ПДВ.pdf
13 лютого 2019 10:28
згода істотні.pdf
13 лютого 2019 10:28
19єдиний податок.pdf
13 лютого 2019 10:28
16Відгук Яворів 146.PDF
13 лютого 2019 10:28
11 купівля ваги.pdf
13 лютого 2019 10:28
5. виписка з протоколу.pdf

Публічні документи

04 лютого 2019 16:09
Електронний підпис
04 лютого 2019 14:07
технічне завдання.pdf
04 лютого 2019 14:07
СТАТУТ З ОПИСОМ.pdf
04 лютого 2019 14:07
СТ 17.pdf
04 лютого 2019 14:07
Сертифікати якості.pdf
04 лютого 2019 14:07
Протокол.pdf
04 лютого 2019 14:07
пропозиція.pdf
04 лютого 2019 14:07
проект договору.pdf
04 лютого 2019 14:07
Наказ про призначення.pdf
04 лютого 2019 14:07
ЛИСТ ВІДГУК ХІМ ТЕХ.pdf
04 лютого 2019 14:07
ДОВІДКА Ч 2 СТ 17.pdf
04 лютого 2019 14:06
Довідка про ліцензію.pdf
04 лютого 2019 14:06
ДОВІДКА П 9 Ч 1 СТ 17.pdf
04 лютого 2019 14:06
ДОВІДКА П 8 Ч 1 СТ 17.pdf
04 лютого 2019 14:06
ДОВІДКА П 7 Ч 1 СТ 17.pdf
04 лютого 2019 14:06
ДОВІДКА П 6 Ч 1 СТ 17.pdf
04 лютого 2019 14:06
ДОВІДКА П 4 Ч 1 СТ 17.pdf
04 лютого 2019 14:06
ДОВІДКА П 3 Ч 1 СТ 17.pdf
04 лютого 2019 14:06
ДОВІДКА П 2 Ч 1 СТ 17.pdf
04 лютого 2019 14:06
ДОВІДКА П 10 Ч 1 СТ 17.pdf
04 лютого 2019 14:06
ДОВІДКА П 1 Ч 1 СТ 17.pdf
04 лютого 2019 14:06
дипломи працівників.pdf
04 лютого 2019 14:06
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ДСТУ.pdf
04 лютого 2019 14:06
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
04 лютого 2019 14:06
ВИТЯГ ЄДР 08.01.2019.pdf
04 лютого 2019 14:06
Виписка.pdf
04 лютого 2019 14:06
36. видаткові накладні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"
#40220890
Рішення скасоване 1 581 789,60
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 10:04
ТОВ "ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ"
#39525257
Рішення скасоване 1 723 442,40
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 10:04
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"
#40220890
Переможець 1 581 789,60
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 10:12

Документи

20 лютого 2019 14:21
Електронний підпис
20 лютого 2019 14:16
Протокол № 23.pdf

Документи

26 лютого 2019 14:50
Електронний підпис
26 лютого 2019 14:49
Протокол № 26.pdf

Документи

04 квітня 2019 10:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2019 10:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"
#40220890
1 581 789,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2019 10:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 11:04
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 11:31
скан ду 6.jpg зміни до договору
05 лютого 2020 11:30
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 11:55
Паливторг №23-04.jpg зміни до договору
20 січня 2020 11:54
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 11:46
Паливторг №23-04.jpg зміни до договору
24 грудня 2019 11:43
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 13:46
Договір Лот 1. Природний газ.pdf укладений
23 квітня 2019 13:45
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 12:42
Договір Лот 1. Природний газ.pdf укладений
23 квітня 2019 12:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 23/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору, ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 23/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору, ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 23/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 062 188,52
UAH (в тому числі ПДВ 177 031,42 UAH)