Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01985185 |
Місцезнаходження: | 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 12 |
Контактна особа: |
Олена Віталіївна Воронцова +380996480216 ftzakupki@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2019 09:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2019 11:27 |
Очікувана вартість: | 1 655 518,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 277,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90480000-5: Послуги з управління каналізаційною системою
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2019 09:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2019 09:58 |
тд очисні 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Підпис власника паспорта, який знаходиться в іншому місці пошкоджує спеціальні видимі та невидимі захисні елементи бланку суворої звітності (СТОРІНКИ ПАСПОРТУ ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ) є НІКЧЕМНИМ, ЗІПСОВАНИМ, НЕДІСНИМ та підлягає обміну або знищенню й не може використовуватись для укладення будь-яких договорів, особливо пов’язаних з державними коштами.
Також підпис має значні істотні розбіжності, як на самих завірених копіях тендерної документації, так і в самому паспорті громадянина України серії ВВ №365265 й на завірених сторінках копії вищенаведеного паспорту громадянина України.
ТАКИМ ЧИНОМ, ВИМАГАЄМО ТЕРМІНОВОГО СКАСУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ ЗА ІДЕНТИФІКАТОРОМ ЗАКУПІВЛІ UA-2019-01-28-000261-B ТА ПРОВЕДЕННЯ ПОВТОРНИХ ДАНИХ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ ДЛЯ УНИКНЕННЯ ПІДРИВУ РОБОТИ ОБ’ЄКТУ Й ПРОВЕДЕННЯ ШАХРАЙСЬКИХ ДІЙ ПОВ’ЯЗАНИХ З ЗНАЧНОЮ СУМОЮ РОЗТРАТИ ДЕРЖАВНИХ КОШТІВ З БОКУ СУМНІВНИХ ПЕРЕМОЖЦІВ.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-05-000040 ● 71fce7f0d0eb48d6b934dbd711d68a0e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2019 16:54 |
04.07.2019 № 128
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 128
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
41 UA-2019-01-28-000261-b 28.01.2019
Комунальне підприємство «Дніпропетровське обласне клінічне лікувально-профілактичне об'єднання «Фтизіатрія» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України від 25.12.2015р № 922-VIII «тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.» Законом не передбачено, яким саме чином повинна затверджуватися тендерна документація. Тендерну документацію закупівлі 90480000-5 Послуги з управління каналізаційною системою (обслуговування та повна експлуатація комплексу каналізаційних та локальних очисних споруд на підставі технології очистки та знезараження стічних вод лікувальних установ пов'язаних з лікуванням хворих на туберкульоз) (UA-2019-01-09-001053-c) було оприлюднено на електронному майданчику та підписано електронним цифровим підписом. Електронний цифровий підпис (або скорочено – ЕЦП) за правовим статусом прирівняний до власноручного підпису або печатки. ЕЦП – це дані в електронній формі, отримані за результатами криптографічного перетворення, які додаються до інших даних або документів і забезпечують їх цілісність та ідентифікацію автора. За допомогою послуг ЕЦП можна підписувати електронні документи, користуватися електронними послугами, реєструватися на державних порталах тощо. Документи, підписані за допомогою ЕЦП, мають таку саму юридичну силу, як і звичайні. Враховуючи, що процедура закупівлі набула статус «Завершено» додати до тендерної документації протокол затвердження шляхом оприлюднення його через електронну систему не можливо. 2. Під час підготовки тендерної документації планувалось підписати договір з переможцем закупівлі до 01 березня 2019 року, однак враховуючи об’єктивні причини перебігу закупівлі, ця дата змістилась, договір було укладено 11 березня 2019 року. Згідно тендерної документації послуги повинні надаватись протягом десяти місяців березень-грудень, відповідно укладеного договору № 74 від 11.03.2019 року цей термін не змінився. Строк дії договору – це час, протягом якого існують господарські зобов’язання сторін, що виникли на основі цього договору. Договір набирає чинності з моменту його укладання. Відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону України від 25.12.2015р № 922-VIII забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур. Відповідно до ч.1 ст.12 Закону № 922 замовнику забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур. З огляду на це та виходячи з положень Закону № 922, щодо укладання договору з учасником-переможцем торгів за результатами проведення процедури закупівлі замовник не може отримувати товари, роботи та послуги. Згідно пункту 10.1. укладеного договору № 74 від 11.03.2019 року договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2019р. Усунути порушення не можливо внаслідок об’єктивних причин при перебігу процедури відкритих торгів.
2019-07-24 11:48:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Моніторингом встановлено, що в електронній системі закупівель оприлюднена тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів по зазначеній закупівлі, яка не затверджена Замовником, що суперечить пункту 29 частини 1 статті 1 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2019 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АКВА-АЕРО ЕКОЛОГІЧНІ ЕНЕРГО СИСТЕМИ" |
1 655 000,02
UAH з ПДВ
|
900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕРНА." |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
1 583 444,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПЕЦЕКОТЕХ" |
1 654 518,00
UAH з ПДВ
|
1 590 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АКВА-АЕРО ЕКОЛОГІЧНІ ЕНЕРГО СИСТЕМИ" #38986028 |
Відхилено |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2019 10:40
|
ТОВ "ІНТЕРНА." #42662615 |
Переможець |
1 583 444,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2019 09:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 09:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2020 15:36
|
ДУ№3.pdf | зміни до договору |
30 січня 2020 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 10:24
|
ДУ 2 к дог 74.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 09:14
|
ДУ 1 к дог 74.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2019 12:45
|
договір Інтерна.pdf | зміни до договору |
14 березня 2019 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2019 15:02
|
договір 74.pdf | укладений |
11 березня 2019 15:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 74 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |