Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90480000-5 Послуги з управління каналізаційною системою (обслуговування та повна експлуатація комплексу каналізаційних та локальних очисних споруд на підставі технології очистки та знезараження стічних вод лікувальних установ пов'язаних з лікуванням хворих на туберкульоз)
Очікувана вартість
1 655 518,00 UAH
UA-2019-01-28-000261-b dcd6023e858e44e68d3d7ee30c28c7f4
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Віталіївна Воронцова

+380996480216 ftzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985185
Місцезнаходження: 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 12
Контактна особа: Олена Віталіївна Воронцова
+380996480216
ftzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2019 09:58
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 14 лютого 2019 11:27
Очікувана вартість: 1 655 518,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 277,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90480000-5: Послуги з управління каналізаційною системою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
90480000-5 Послуги з управління каналізаційною системою (обслуговування та повна експлуатація комплексу каналізаційних та локальних очисних споруд на підставі технології очистки та знезараження стічних вод лікувальних установ пов'язаних з лікуванням хворих на туберкульоз)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Бехтерева, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90480000-5 — Послуги з управління каналізаційною системою

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2019 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 09:58
тд очисні 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-28-000261-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СПЕЦЕКОТЕХ", Код ЄДРПОУ:40216732
Дата подання: 01 березня 2019 12:43
Скасування рішення тендерного комітету за закупівлею UA-2019-01-28-000261-b про визначення переможця ТОВ "ІНТЕРНА" (42662615) у зв'язку з підозрою проведення шахрайських дій з державними коштами
Створення компаній-близнюків для проведення шахрайських дій державними коштами, а саме ТОВ "ЕККОСЕМ" (40526002) (має значний податковий борг перед державою, де згідно ст.88 Податкового Кодексу України виникло право податкової застави на майно ТОВ "ЕККОСЕМ) й ТОВ "ІНТЕРНА" (42662615) (створена компанія у грудні 2018 року, а аукціон проводився 14.02.2019 року, за місяць до аукціону). Кінцевий бенефіціар цих двох компаній Сьомін Олександр Олександрович. Додатково: додається переписка з тендерним комітетом, де на перше листа відповідь замовника не зрозуміла та й не повна, а на друге листа - взагалі відповідь відсутня.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2019 21:44
В торгах приймало участь ТОВ «ІНТЕРНА.», яким надано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи виданої державною фіскальною службою 19 лютого 2019 року № 18450/10/00-3650-09 за даними якої, у ТОВ «ІНТЕРНА.» відсутній податковий борг. ТОВ «ЕККОСЕМ» в торгах участі не брало, тому і документи цієї компанії не розглядались. Місцем реєстрації ТОВ «ІНТЕРНА.» є вул. Мічуріна, буд 4, м. Дніпро. Це житловий будинок з адміністративними приміщеннями, де розташовані різні товариства та підприємства, що не суперечить вимогам чинного законодавства і не впливає на результат розгляду пропозиції.
Номер вимоги: UA-2019-01-28-000261-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СПЕЦЕКОТЕХ", Код ЄДРПОУ:40216732
Дата подання: 02 березня 2019 15:36
Скасування рішення тендерного комітету за закупівлею UA-2019-01-28-000261-b про визначення переможця ТОВ "ІНТЕРНА" (42662615) у зв'язку з підозрою проведення шахрайських дій з державними коштами
Копія паспорта громадянина України підтверджує, що оригінал паспорту України серії АН № 365265 на фізичну особу Сьомін Олександр Олександрович є нікчемним (зіпсованим, недійсним) у зв’язку з тим, що він оформлений з порушенням вимог чинного законодавства України та зіпсованим під час заповнення (згідно Постанови Верховної Ради України від 26.0.1992 № 2503-XII із змінами «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон» та відповідним додатком до положення про паспорт громадянина України), тобто підпис власника повинен знаходиться у рядку зазначеному для підпису власника під фотографічною карткою, але не нижче й не в іншому місці (копія сторінок паспорту додаються нижче).
Підпис власника паспорта, який знаходиться в іншому місці пошкоджує спеціальні видимі та невидимі захисні елементи бланку суворої звітності (СТОРІНКИ ПАСПОРТУ ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ) є НІКЧЕМНИМ, ЗІПСОВАНИМ, НЕДІСНИМ та підлягає обміну або знищенню й не може використовуватись для укладення будь-яких договорів, особливо пов’язаних з державними коштами.
Також підпис має значні істотні розбіжності, як на самих завірених копіях тендерної документації, так і в самому паспорті громадянина України серії ВВ №365265 й на завірених сторінках копії вищенаведеного паспорту громадянина України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2019 21:46
Скаржник звертає увагу тендерного комітету на те, що паспорт директора ТОВ «ІНТЕРНА.» - Сьоміна Олександар Олександровича є недійсним. Паспорт громадянина України Сьоміна Олександра Олександровича серія АН номер 365265, виданий 14 квітня 2005 року Самарським РВ ДМУ УМВС України в Дніпропетровській області. Висновки щодо дійсності паспорту мають робити органи, в компетенцію яких входить виконання цих обов'язків.
Номер вимоги: UA-2019-01-28-000261-b.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "СПЕЦЕКОТЕХ", Код ЄДРПОУ:40216732
Дата подання: 04 березня 2019 23:37
Скасування переможця торгів ТОВ "Інтерна" та скасування взагалі конкурсних торгів з метою уникнення підриву роботи об'єкту та розтрати значних державних коштів з боку сумнівних переможців й проведення повторного тендеру.
Замовник не зміг обґрунтувати повною мірою висунуті зауваження до проведених конкурсних торгів за ідентифікатором закупівлі UA-2019-01-28-000261-b код ДК 021:2015: 90480000-5 Послуги з управління каналізаційною системою (Обслуговування та повна експлуатація комплексу каналізаційних та локальних очисних споруд на підставі технології очистки та знезараження стічних вод лікувальних установ пов’язаних з лікуванням хворих на туберкульоз) за адресою Україна, 49115, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Бехтерева, 12а., тим самим ставить під сумнів вищезазначених проведених торгів за державні кошти з метою розтрати значних державних коштів або підриву роботи об’єкта.


ТАКИМ ЧИНОМ, ВИМАГАЄМО ТЕРМІНОВОГО СКАСУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ ЗА ІДЕНТИФІКАТОРОМ ЗАКУПІВЛІ UA-2019-01-28-000261-B ТА ПРОВЕДЕННЯ ПОВТОРНИХ ДАНИХ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ ДЛЯ УНИКНЕННЯ ПІДРИВУ РОБОТИ ОБ’ЄКТУ Й ПРОВЕДЕННЯ ШАХРАЙСЬКИХ ДІЙ ПОВ’ЯЗАНИХ З ЗНАЧНОЮ СУМОЮ РОЗТРАТИ ДЕРЖАВНИХ КОШТІВ З БОКУ СУМНІВНИХ ПЕРЕМОЖЦІВ.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

01 березня 2019 12:43
відповідь на скаргу .pdf
01 березня 2019 12:43
Лист від 14-02-2019.pdf
01 березня 2019 12:43
ЛИСТ від 22-02-2019.pdf

Документи

Документи подані скаржником

02 березня 2019 15:36
Вимога_01-03-2019.pdf

Документи

Документи подані скаржником

04 березня 2019 23:37
Вимога 70 від 04-03-2019.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-05-000040 ● 71fce7f0d0eb48d6b934dbd711d68a0e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 липня 2019 16:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

04.07.2019 № 128
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 128

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
41 UA-2019-01-28-000261-b 28.01.2019
Комунальне підприємство «Дніпропетровське обласне клінічне лікувально-профілактичне об'єднання «Фтизіатрія» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України від 25.12.2015р № 922-VIII «тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.» Законом не передбачено, яким саме чином повинна затверджуватися тендерна документація. Тендерну документацію закупівлі 90480000-5 Послуги з управління каналізаційною системою (обслуговування та повна експлуатація комплексу каналізаційних та локальних очисних споруд на підставі технології очистки та знезараження стічних вод лікувальних установ пов'язаних з лікуванням хворих на туберкульоз) (UA-2019-01-09-001053-c) було оприлюднено на електронному майданчику та підписано електронним цифровим підписом. Електронний цифровий підпис (або скорочено – ЕЦП) за правовим статусом прирівняний до власноручного підпису або печатки. ЕЦП – це дані в електронній формі, отримані за результатами криптографічного перетворення, які додаються до інших даних або документів і забезпечують їх цілісність та ідентифікацію автора. За допомогою послуг ЕЦП можна підписувати електронні документи, користуватися електронними послугами, реєструватися на державних порталах тощо. Документи, підписані за допомогою ЕЦП, мають таку саму юридичну силу, як і звичайні. Враховуючи, що процедура закупівлі набула статус «Завершено» додати до тендерної документації протокол затвердження шляхом оприлюднення його через електронну систему не можливо. 2. Під час підготовки тендерної документації планувалось підписати договір з переможцем закупівлі до 01 березня 2019 року, однак враховуючи об’єктивні причини перебігу закупівлі, ця дата змістилась, договір було укладено 11 березня 2019 року. Згідно тендерної документації послуги повинні надаватись протягом десяти місяців березень-грудень, відповідно укладеного договору № 74 від 11.03.2019 року цей термін не змінився. Строк дії договору – це час, протягом якого існують господарські зобов’язання сторін, що виникли на основі цього договору. Договір набирає чинності з моменту його укладання. Відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону України від 25.12.2015р № 922-VIII забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур. Відповідно до ч.1 ст.12 Закону № 922 замовнику забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур. З огляду на це та виходячи з положень Закону № 922, щодо укладання договору з учасником-переможцем торгів за результатами проведення процедури закупівлі замовник не може отримувати товари, роботи та послуги. Згідно пункту 10.1. укладеного договору № 74 від 11.03.2019 року договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2019р. Усунути порушення не можливо внаслідок об’єктивних причин при перебігу процедури відкритих торгів.

2019-07-24 11:48:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Моніторингом встановлено, що в електронній системі закупівель оприлюднена тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів по зазначеній закупівлі, яка не затверджена Замовником, що суперечить пункту 29 частини 1 статті 1 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АКВА-АЕРО ЕКОЛОГІЧНІ ЕНЕРГО СИСТЕМИ" 1 655 000,02
UAH з ПДВ
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРНА." 1 600 000,00
UAH з ПДВ
1 583 444,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦЕКОТЕХ" 1 654 518,00
UAH з ПДВ
1 590 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2019 10:34
тендерна пропозиція.pdf
12 лютого 2019 10:34
кошторис.pdf
12 лютого 2019 10:34
4 частина ТП.pdf
12 лютого 2019 10:34
3 частина ТП.pdf
12 лютого 2019 10:34
2 частина ТП.pdf
12 лютого 2019 10:34
1 частина ТП.pdf

Публічні документи

22 лютого 2019 21:06
Електронний підпис
22 лютого 2019 21:05
документи переможця.rar
13 лютого 2019 15:43
Електронний підпис
12 лютого 2019 20:08
Електронний підпис
12 лютого 2019 20:05
Електронний підпис
12 лютого 2019 19:50
тендерна пропозиція.pdf
12 лютого 2019 19:50
паспорт.pdf
12 лютого 2019 19:45
статут.pdf
12 лютого 2019 19:45
специфікація.pdf
12 лютого 2019 19:45
рішення 1.pdf
12 лютого 2019 19:45
рахунки.pdf
12 лютого 2019 19:45
проект договору.pdf
12 лютого 2019 19:45
наказ.pdf
12 лютого 2019 19:45
лист згода.pdf
12 лютого 2019 19:45
лист гарантия ст17.pdf
12 лютого 2019 19:45
кошторис.pdf
12 лютого 2019 19:45
код.pdf
12 лютого 2019 19:45
істотні умови.pdf
12 лютого 2019 19:45
зміст.pdf
12 лютого 2019 19:45
довкідка довкілля.pdf
12 лютого 2019 19:45
довідка ст.6п.1, ст.50.pdf
12 лютого 2019 19:45
довідка працівники.pdf
12 лютого 2019 19:45
довідка право підпису.pdf
12 лютого 2019 19:45
довідка податки.pdf
12 лютого 2019 19:45
довідка офшори.pdf
12 лютого 2019 19:45
довідка корупція.pdf
12 лютого 2019 19:45
довідка засудженість.pdf
12 лютого 2019 19:45
довідка банкрут.pdf
12 лютого 2019 19:45
гарантійний лист.pdf
12 лютого 2019 19:45
відомості учасника.pdf
12 лютого 2019 19:45
витяг податок.pdf
12 лютого 2019 19:45
виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

12 лютого 2019 14:23
Електронний підпис
12 лютого 2019 14:18
тендерна_пропозиція_3.pdf
12 лютого 2019 14:18
тендерна_пропозиція_2.pdf
12 лютого 2019 14:18
тендерна_пропозиція_1.pdf
12 лютого 2019 14:18
цінова_пропозиція.pdf
12 лютого 2019 14:18
детальний_кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АКВА-АЕРО ЕКОЛОГІЧНІ ЕНЕРГО СИСТЕМИ"

ТОВ "ІНТЕРНА."

ТОВ "СПЕЦЕКОТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АКВА-АЕРО ЕКОЛОГІЧНІ ЕНЕРГО СИСТЕМИ"
#38986028
Відхилено 900 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2019 10:40
ТОВ "ІНТЕРНА."
#42662615
Переможець 1 583 444,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 09:35

Документи

18 лютого 2019 10:40
Електронний підпис
18 лютого 2019 10:38
Протокол 85.pdf

Документи

22 лютого 2019 09:35
Електронний підпис
22 лютого 2019 09:34
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2019 09:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРНА."
#42662615
1 583 444,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 лютого 2019 09:35
Електронний підпис
22 лютого 2019 09:34
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 09:51
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 15:36
ДУ№3.pdf зміни до договору
30 січня 2020 15:35
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 10:24
ДУ 2 к дог 74.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 10:23
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 09:14
ДУ 1 к дог 74.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 09:14
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2019 12:45
договір Інтерна.pdf зміни до договору
14 березня 2019 12:44
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 15:02
договір 74.pdf укладений
11 березня 2019 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 583 444,00
UAH (в тому числі ПДВ 263 907,33 UAH)