«Демонтаж об'єктів нерухомого майна, що обмежена просп. Слобожанським, вул. Столєтова, вул. Каштановою та територією ПАО «ІНТЕРПАЙП НТЗ» в м. Дніпро»
Очікувана вартість
47 669 791,00 UAH
UA-2019-01-28-000125-b 174a7a04489349c5aca4815266d8da46
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОЕКОВТОРРЕСУРС" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38836263
Вебсайт замовника: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-dniproekovtorresurs-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа замовника: Іван Садохін
+380676301240
devr77@i.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2019 16:00
Початок аукціону: 25 березня 2019 12:27
Очікувана вартість: 47 669 791,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 238 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 238 348,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Демонтаж об'єктів нерухомого майна, що обмежена просп. Слобожанським, вул. Столєтова, вул. Каштановою та територією ПАО «ІНТЕРПАЙП НТЗ» в м. Дніпро»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Бориса Кротова 21-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Объемы работ
Дата подання: 28 січня 2019 15:39
Дата відповіді: 28 січня 2019 15:56
В Вашей закупке ни в одном из дополнений нет объемов работ. В дополнении 4 на которое идет ссылка о объемах и видах робот не корректно . Дополните пожалуйста тендерную документацию объемами работ.
Відповідь: Шановний Учасник! Доповнення в повному обсязі будуть опубліковані у вівторок 29.01.2018. Дякуємо за Вашу зацікавленість!
Объемы работ
Дата подання: 29 січня 2019 17:30
Дата відповіді: 29 січня 2019 17:59
На вчерашний запрос 28.01.2019 года по поводу объемов работ Вами был дан ответ ,что завтра 29.01.2019 вы до грузите всю техническую документацию и объемы работ. На данный момент а именно 17 часов 30 минут 29.01.2019 года информации НЕТ. Когда Вы выложите всю информацию ?
Відповідь: На Ваш запит від 28.01.19, 15:39 дана відповідь - "Доповнення в повному обсязі будуть опубліковані у вівторок 29.01.2018" .Сьогодні вівторок - 29.01.2019, 17:48 і запитувана Вами інформація опублікована. Дякуємо за Вашу зацікавленість!

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-04-000012 ● 36427092c3cb459bb09a79e0d4d82ef9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-04
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-04 16:18:52
Рішення про початок моніторингу:

04.07.2019 № 128

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
38 UA-2019-01-28-000125-b 28.01.2019 Комунальне підприємство «Дніпроековторресурс» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-05 11:12:33

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі демонтажу об'єктів нерухомого майна, що обмежена просп. Слобожанським, вул. Столєтова, вул. Каштановою та територією ПАО «ІНТЕРПАЙП НТЗ» в м. Дніпро «ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-01-28-000125-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Оголошення процедури закупівлі в електронній системі закупівель відбулося 28.01.2019р. Річний план закупівель, яким затверджено проведення вказаної процедури закупівлі оприлюднений 01.02.2019р.
Частиною третьою статті 11 Закону визначено обов’язки тендерного комітету або уповноваженої особи серед яких, зокрема, зазначено: «планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель» та «забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону». Згідно з частиною 4 статті 11 Закону рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Нормою статті 4 чинного Закону встановлено, що річний план закупівель в електронній системі закупівель публікується протягом п’ятиденного терміну після ухвалення.
Враховуючи зазначене, також те, що на законодавчому рівні не зобов’язано замовників оприлюднювати інформацію, створену ними на паперових носіях, а саме рішення (протокол) тендерного комітету або уповноваженої особи, якими затверджені річний план/додаток до річного плану закупівель та/або змін до них, а отже володіє такою інформацію безпосередньо замовник, просимо надати пояснення та документальне підтвердження щодо дати затвердження річного плану/додатку до річного плану закупівель та/або змін до них.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-10 15:21:06

Пояснення та документальне підтвердження щодо дати затвердження річного плану закупівель.

Найменування предмету закупівлі: «Демонтаж об'єктів нерухомого майна, що обмежена просп. Слобожанським, вул. Столєтова, вул. Каштановою та територією ПАО «ІНТЕРПАЙП НТЗ» в м. Дніпро» (ДК 021:2015 код 45110000-1 —Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)ID: UA-2019-01-28-000125-b
Відповідно до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
28.01.2019 р відбулося засідання тендерного комітету на якому був затверджений річний план закупівель. На виконання ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідна інформація - річний план закупівель, був опублікований в електронній системі закупівель протягом п’яти днів після ухвалення - 01.02.2018 р. Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2019-02-01-005074-b.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-11 09:57:52

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі демонтажу об'єктів нерухомого майна, що обмежена просп. Слобожанським, вул. Столєтова, вул. Каштановою та територією ПАО «ІНТЕРПАЙП НТЗ» в м. Дніпро «ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-01-28-000125-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
1. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що Договір про закупівлю від 12.04.2019 №12/04-1 Замовником оприлюднено – 15.04.2019 о13:57, що на 1 день пізніше ніж передбачено частиною 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Чому Замовником порушено строки оприлюднення Договору про закупівлю?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-16 10:30:24

Пояснення щодо строка оприлюднення Договору про закупівлю.

Найменування предмету закупівлі: «Демонтаж об'єктів нерухомого майна, що обмежена просп. Слобожанським, вул. Столєтова, вул. Каштановою та територією ПАО «ІНТЕРПАЙП НТЗ» в м. Дніпро» (ДК 021:2015 код 45110000-1 —Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)ID: UA-2019-01-28-000125-b
Щодо Вашого запиту повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
При цьому відповідно до абзацу дев’ятого пункту 2 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 робочий час - проміжок часу з понеділка по п’ятницю з 8 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин (крім вихідних та святкових днів).
Відповідно до частини п’ятої статті 254 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день.
З огляду на викладене, для обчислення строків необхідно керуватися ЦК України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом.
Таким чином, якщо останній день строку для оприлюднення інформації припадає на вихідний, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день.
Договір про закупівлю №12/04-1 був підписаний- 12.04.2019, останній день строку для оприлюднення інформації - 14.04.2019 припав на вихідний, календарний день -неділя. Відповідно до частини п’ятої статті 254 Цивільного кодексу України днем закінчення строку є перший за ним робочий день, в даному випадку це був понеділок - 15.04.2019 р.
Договір про закупівлю №12/04-1 Замовником був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу – 15.04.2019 о 13:57, що повністю відповідає нормам діючого Законодавства.
На офіційному веб-сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Департаментом регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України було опубліковано роз'яснення за аналогічним запитом.
http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=011d5df6-768e-46e9-9f66-86a71737584d&lang=uk-UA

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 23 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОЕКОВТОРРЕСУРС" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 38836263, Україна, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Демонтаж об'єктів нерухомого майна, що обмежена просп. Слобожанським, вул. Столєтова, вул. Каштановою та територією ПАО «ІНТЕРПАЙП НТЗ» в м. Дніпро», 47669791UAH, 45110000-1, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 174a7a04489349c5aca4815266d8da46, 2019-01-28
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 04 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію на закупівлю «Демонтаж об'єктів нерухомого майна, що обмежена просп. Слобожанським, вул. Столєтова, вул. Каштановою та територією ПАО «ІНТЕРПАЙП НТЗ» в м. Дніпро», реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ ГЛОМАЛКОМПАНІ, тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОЛІМПІКС", тендерна пропозиція ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ", протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідань тендерного комітету від 01.04. 2019 №12, повідомлення про намір укласти договір, договір від 12.04.2019 №12/04-1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель, звернення громадської організації «Платформа «Громадський Контроль. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, оголошення процедури закупівлі в електронній системі закупівель відбулося 28.01.2019р. Річний план закупівель, яким передбачено проведення вказаної процедури закупівлі затверджено протоколом від 28.01.2019р. №1/5 та оприлюднено 01.02.2019. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) повідомлення про намір укласти договір, не містить інформації про джерело фінансування закупівлі. Інформація, викладена у зверненні громадської організації «Платформа «Громадський Контроль» від 26.06.2019 № 759d6/19, що стала підставою для проведення моніторингу закупівлі не підтвердилась., 23 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490, в частині відсутності пункту 11, визначеного формою. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490, в частині відсутності пункту 11, визначеного формою.)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2019 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГЛОМАЛКОМПАНІ 47 635 673,00
UAH з ПДВ
47 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОЛІМПІКС" 47 129 630,45
UAH з ПДВ
47 129 630,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" 47 527 194,00
UAH з ПДВ
47 527 194,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2019 12:33
sign.p7s
22 березня 2019 12:29
ГР001ГЛО19.pdf.rar
22 березня 2019 12:29
ГР001ГЛО19.pdf
22 березня 2019 12:29
Файл 7.PDF
22 березня 2019 12:29
Файл 6.pdf
22 березня 2019 12:29
Файл 5-1.rar
22 березня 2019 12:29
Файл 5.pdf
22 березня 2019 12:29
Файл 4.pdf
22 березня 2019 12:29
Файл 3.pdf
22 березня 2019 12:29
Файл 2.pdf
22 березня 2019 12:29
Файл 1.pdf

Публічні документи

22 березня 2019 15:55
sign.p7s
22 березня 2019 14:40
платеж гарантия (2).pdf
22 березня 2019 14:40
Банківська ліцензія (2).pdf
22 березня 2019 14:33
Реєстр документів.pdf
22 березня 2019 14:33
Інші документи.rar
21 березня 2019 19:00
Кваліфікація 1.rar
21 березня 2019 19:00
Кваліфікація.rar
21 березня 2019 18:38
Технічне завдання.pdf
21 березня 2019 18:38
Кошторис.pdf
21 березня 2019 18:38
Договірна ціна.pdf
21 березня 2019 18:38
Проект договору.pdf
21 березня 2019 18:38
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 16:14
sign.p7s
22 березня 2019 15:00
sign.p7s
22 березня 2019 14:58
Техніка.pdf
22 березня 2019 14:58
Статутнi.pdf
22 березня 2019 14:58
Реєстр.pdf
22 березня 2019 14:58
Пропозиція .pdf
22 березня 2019 14:58
Проект договору .pdf
22 березня 2019 14:58
Працівники.pdf
22 березня 2019 14:58
Повноваження.pdf
22 березня 2019 14:58
Підписаний_G0219-8069-GL_tender.pdf
22 березня 2019 14:58
Пiдписаний_G0219-8069-GL_tender.pdf
22 березня 2019 14:58
Ліцензія АВК5.pdf
22 березня 2019 14:58
Кошторис.rar
22 березня 2019 14:58
Довiдки.pdf
22 березня 2019 14:58
Банк.pdf
22 березня 2019 14:58
Аналогічний.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГЛОМАЛКОМПАНІ
#41085337
Відхилено 47 120 000,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2019 16:00
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОЛІМПІКС"
#39288133
Відхилено 47 129 630,45
UAH з ПДВ
01 квітня 2019 16:03
ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42498847
Переможець 47 527 194,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2019 16:08

Документи

01 квітня 2019 16:00
sign.p7s
01 квітня 2019 15:56
Протокол10-1.tiff
01 квітня 2019 15:56
Протокол10-2.tiff
01 квітня 2019 15:56
Протокол10-3.tiff
25 березня 2019 12:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 квітня 2019 16:03
sign.p7s
01 квітня 2019 16:02
Протокол11-2.tiff
01 квітня 2019 16:02
Протокол11-3.tiff
01 квітня 2019 16:02
Протокол11-1.tiff

Документи

01 квітня 2019 16:08
sign.p7s
01 квітня 2019 16:06
Протокол12-1.tiff
01 квітня 2019 16:06
Протокол12-2.tiff
01 квітня 2019 16:06
Протокол12-3.tiff

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2019 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42498847
47 527 194,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 квітня 2019 16:08
sign.p7s
01 квітня 2019 16:06
Протокол12-1.tiff
01 квітня 2019 16:06
Протокол12-2.tiff
01 квітня 2019 16:06
Протокол12-3.tiff

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 квітня 2019 14:43
1.jpeg укладений
15 квітня 2019 14:41
2.jpeg укладений
15 квітня 2019 14:41
3.jpeg укладений
15 квітня 2019 14:41
4.jpeg укладений
15 квітня 2019 14:41
1.tiff укладений
15 квітня 2019 13:57
2.tiff укладений
15 квітня 2019 13:57
3.tiff укладений
15 квітня 2019 13:57
4.tiff укладений
15 квітня 2019 13:57
5.tiff укладений
15 квітня 2019 13:57
6.tiff укладений
15 квітня 2019 13:57
7.tiff укладений
15 квітня 2019 13:57
8.tiff укладений
15 квітня 2019 13:57
9.tiff укладений
15 квітня 2019 13:57
10.tiff укладений
15 квітня 2019 13:57
11.tiff укладений
15 квітня 2019 13:57

Актуальні тендери

До пошуку