Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясопродукти
Очікувана вартість
623 910,00 UAH
UA-2019-01-26-000193-b 060c230af6284d7bb60a0906fe448ef2
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Миколаївна Бєкірова

+380553432472 gen_osvita@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Централізована бухгалтерія по обслуговуванню закладів освіти Генічеської районної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 38212592
Місцезнаходження: 75500, Україна , Херсонська обл., м. Генічеськ, вул. Вокзальна, буд. 15
Контактна особа: Людмила Миколаївна Бєкірова
+380553432472
gen_osvita@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2019 00:00
Початок аукціону: 11 лютого 2019 15:31
Очікувана вартість: 623 910,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 623,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6286 кілограм
Сосиски
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75500, Україна, Херсонська область, м. Генічеськ та Генічеський р-н, за адресами підпорядкованих закладів замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
1400 штука
Тушонка яловича
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75500, Україна, Херсонська область, м. Генічеськ та Генічеський р-н, за адресами підпорядкованих закладів замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-26-000193-b.a1
Статус:
Задоволено
Скаржник: Фізична особа-підприємець Стоєв Віталій Іванович, Код ЄДРПОУ:2926520170
Дата подання: 26 лютого 2019 12:43
скарга на рішення замовника
Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45. Суб’єкт оскарження: Учасник Фізична особа – підприємець Стоєв Віталій Іванович 72319, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Ярослава Мудрого, буд. 6 кв. 135 Код ІПН:2926520170. Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Централізована бухгалтерія по обслуговуванню закладів освіти Генічеської районної ради Херсонської області 75500, Україна, Херсонська обл., м. Генічеськ, вул. Вокзальна, буд 15. Код ЄДРПОУ: 38212592. СКАРГА на рішення Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції від 18.02.2019 року, Замовником (Централізована бухгалтерія по обслуговування закладів освіти Генічеської районної ради Херсонської області) відхилено тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Стоєва Віталія Івановича на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме: - в тендерній пропозиції вказано строк дії пропозиції – 90 днів що є значно меншим строком, ніж строк визначений у Тендерній документації; - не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів. Відповідно до рішення уповноваженої особи Замовника від 18.02.2019 року про намір укласти договір, Замовником визначено переможцем закупівлі та прийнято рішення про укладення договору з Учасником - ФОП Богдановою Л.Г. Вважаю, що рішення Замовника (Централізована бухгалтерія по обслуговування закладів освіти Генічеської районної ради Херсонської області) відносно відхилення моєї тендерної пропозиції та рішення про намір укласти договір з ФОП Богдановою Л.Г. є незаконними, необґрунтованими, прийнятими з надуманих підстав та підлягають скасуванню. Підстави подання скарги. 1. Стосовно відхилення тендерної пропозиції ФОП Стоєва В.І. (рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції від 18.02.2019 року). По-перше: В пункті 2 додатку 1 форми «Тендерна пропозиція» до тендерної документації по закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» код ДК 021:2015 – 15130000-8 – М’ясопродукти (сосиски, тушонка яловича), затвердженої протоколом тендерного комітету Замовника від 25.01.2019 року Замовником визначено дослівно: «2. Ми згідні дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом ___ днів з дня розкриття тендерної пропозицій. Наша тендерна пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована замовником у будь – який час до закінчення встановленого законом терміну». При цьому п. 2 форми «Тендерна пропозиція» не містить слова «робочих днів», а визначено розрахунок строку в днях. Таким чином, відхилення Замовником тендерної пропозиції ФОП Стоєва В.І. через підписання форми «Тендерна пропозиція» без зазначення в пункті 2 слів «робочих днів» є безпідставне. По-друге, У складі пропозиції ФОП Стоєва В.І. містяться договори на постачання продуктів харчування, які підтверджують досвід виконання аналогічних договорів: - Договір поставки № 11 від 02.01.2018 року укладеного з ФОП Карпачев Д.О.; - Договір поставки № 2 від 02.01.2018 року укладеного з ФОП Єфімова О.М. Ч.1 ст. 628 Цивільного кодексу України передбачено: «Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства». Цивільний кодекс України не містить положень щодо обов’язковості в договорах укладених між фізичними особами – підприємцями визначення пункту про «суму договору». В складі тендерної пропозиції ФОП Стоєва В.І. розміщена довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів в якій зазначено суми вищевказаних аналогічних договорів поставки: - Договір поставки № 11 від 02.01.2018 року – сума 405 тис. грн.; - Договір поставки № 2 від 02.01.2018 року – сума 357 тис. грн. Тобто, загальна сума за договорами становить 762 тис. грн. Згідно положень тендерної документації до формальних (несуттєвих помилок), які не призводять до відхилення пропозиції, відносяться в тому числі: «-зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника». Зважаючи на те, що тендерна пропозиція ФОП Стоєва В.І. містить документ про суму договорів поставки продуктів харчування, відхилення Замовником тендерної пропозиції Учасника з формулюванням «Проте, з наданих у тендерній пропозиції аналогічних договорів неможливо встановити їх суму, оскільки вони не містять зазначеної інформації» є необґрунтованим та протизаконним. У рішенні Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Стоєва В.І. підставою для відхилення є надання Учасником аналогічних договорів на поставку продуктів харчування, укладених між фізичними особами – підприємцями, що не відповідає вимогам тендерної документації, згідно яких необхідно було надати договори на постачання продуктів харчування у навчальні заклади. Вважаємо, що вимога Замовника про надання аналогічних договорів на поставку продуктів харчування лише до навчальних закладів є дискримінаційною та обмежує коло осіб (учасників), які можуть прийняти участь у процедурі закупівлі. ФОП Стоєвим В.І. надано документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та можливості в разі перемоги в торгах здійснювати постачання продуктів харчування за результатами торгів. ФОП Стоєв В.І. надав документальне підтвердження наявності необхідного обладнання та матеріальної бази, у тому числі транспорт для поставки продуктів харчування. 2. Стосовно визначення переможцем закупівлі та прийняття рішення про укладення договору з Учасником - ФОП Богдановою Л.Г. (рішення уповноваженої особи Замовника від 18.02.2019 року про намір укласти договір). 1)Відповідно до п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» тендерної документації по закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» код ДК 021:2015 – 15130000-8 – М’ясопродукти (сосиски, тушонка яловича), затвердженої протоколом тендерного комітету Замовника від 25.01.2019 року визначено: «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними». Учасником - ФОП Богдановою Л.Г. у складі своєї пропозиції надано форму «Тендерна пропозиція». В пункті 2 тендерної пропозиції зазначено, що Учасник згоден дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 робочих днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Пунктом 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» тендерної документації Замовника передбачено: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів з дня розкриття тендерних пропозицій». У зв’язку з вищенаведеним, строк дії забезпечення тендерної пропозиції (електронна банківська гарантія) Учасника – ФОП Богданової Л.Г. повинен становити не менш 90 робочих днів. Розкриття тендерних пропозицій Учасників по закупівлі відбулося 18.02.2019 року (18:56 год.). Розрахунок строку дії забезпечення тендерної пропозиції (90 робочих днів): У лютому 2019 року кількість робочих днів починаючи з 18.02.2019 року – 9; У березні 2019 року кількість робочих днів – 20; У квітні 2019 року кількість робочих днів – 20; У травні 2019 року кількість робочих днів – 22; У червні 2019 року кількість робочих днів – 18. У липні 2019 року – 1 робочий день (понеділок – 1 липня) 9+20+20+22+18+1=90 робочих днів Робочими днями згідно чинного законодавства є - кожний день тижня, за винятком вихідних, святкових і неробочих днів, встановлених законодавством. Таким чином, строк дії забезпечення тендерної пропозиції Учасника – Богданової Л.Г. повинен становити не менше ніж до 01 липня 2019 року включно. В порушення вимог тендерної документації та власної пропозиції Учасником у складі тендерної пропозиції надано електронну банківську гарантію № 1950/19-ТГ, видану ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень», на менший строк - до 25 червня 2019 року включно. 2) Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що Учасник у складі пропозиції повинен надати: «довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі, а також документи передбачені чинним законодавством, що підтверджують законність взаємовідносин між учасником закупівлі та працівниками». Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про працівників в якій не зазначено інформацію про чисельність працівників, досвід роботи та кваліфікацію працівників. Натомість в довідці зазначено, що Учасник працює самостійно та сама здійснюватиме виконання умов договору, при цьому довідка не містить інформації що безпосередньо Учасник має досвід роботи та кваліфікацію. При цьому виникає сумнів, що ФОП Богданова Лариса Геннадіївна самостійно здійснюватиме керування орендованого транспорту та здійснюватиме розвантаження продукції в закладах освіти. Отже, тендерна пропозиція ФОП Богданової Л.Г. не відповідає вимогам тендерної документації Замовника по закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» код ДК 021:2015 – 15130000-8 – М’ясопродукти (сосиски, тушонка яловича). Фактичні обставини, що можуть це підтвердити. - Тендерна документація для процедури закупівлі ВІДКРИТІ ТОРГИ код ДК 021:2015 – 15130000-8 – М’ясопродукти (сосиски, тушонка яловича), затвердженої протоколом тендерного комітету Замовника від 25.01.2019 року; - довідка про виконання аналогічних договорів від Учасника, договір поставки № 11 від 02.01.2018 року та договір поставки № 2 від 02.01.2018 року зазначені в довідці, форма «Тендерна пропозиція» - надані у складі тендерної пропозиції ФОП Стоєва В.І.; - електронна банківська гарантія № 1950/19-ТГ, форма «Тендерна пропозиція», довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – надані у складі тендерної пропозиції ФОП Богданової Л.Г. Зазначені документи додані до цієї скарги. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. В наслідок порушення Замовником - Централізованою бухгалтерією по обслуговування закладів освіти Генічеської районної ради Херсонської області вимог Закону України «Про публічні закупівлі», вимог своєї ж тендерної документації, ФОП Стоєв В.І. позбавлено можливості на укладення договору на поставку продукції за процедурою закупівлі ВІДКРИТІ ТОРГИ код ДК 021:2015 – 15130000-8 – М’ясопродукти (сосиски, тушонка яловича). Своїми рішеннями Замовник незаконно відхилив тендерну пропозицію ФОП Стоєва В.І. на суму 412 335,00 грн. без ПДВ та незаконно визнав переможцем процедури ФОП Богданову Л.Г. на суму 599 890,00 грн. без ПДВ. Замовником своїми діями порушено основні принципи, визначені ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі»: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Беручи до уваги наведене, керуючись ст. 18, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1) Прийняти цю скаргу до розгляду. 2) Зобов’язати Централізовану бухгалтерію по обслуговування закладів освіти Генічеської районної ради Херсонської області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції від 18.02.2019 року, яким тендерну пропозицію ФОП Стоєва В.І. відхилено. 3) Зобов’язати Централізовану бухгалтерію по обслуговування закладів освіти Генічеської районної ради Херсонської області скасувати рішення від 18.02.2019 року про намір укласти договір з ФОП Богдановою Л.Г. 4) За неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі ВІДКРИТІ ТОРГИ код ДК 021:2015 – 15130000-8 – М’ясопродукти (сосиски, тушонка яловича) (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-26-000193-b). Додатки: 1) документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження (у вигляді pdf формату файла); 2) рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції від 18.02.2019 року, яким тендерну пропозицію ФОП Стоєва В.І. відхилено (у вигляді pdf формату файла); 3) довідка про виконання аналогічних договорів від Учасника ФОП Стоєва В.І., договір поставки № 11 від 02.01.2018 року та договір поставки № 2 від 02.01.2018 року зазначені в довідці, форма «Тендерна пропозиція» - надані у складі тендерної пропозиції ФОП Стоєва В.І. (у вигляді pdf формату файлах); 4) рішення Замовника від 18.02.2019 року про намір укласти договір з ФОП Богдановою Л.Г. (у вигляді pdf формату файла); 5) електронна банківська гарантія № 1950/19-ТГ, форма «Тендерна пропозиція», довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – надані у складі тендерної пропозиції ФОП Богданової Л.Г. (у вигляді pdf формату файлах). 25.02.2019р. Фізична особа – підприємець Стоєв В.І.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 березня 2019 14:56
Рішення від 01.03.2019 № 2238.pdf
Дата публікації: 01 березня 2019 14:55
Рішення від 19.03.2019 № 3077.pdf
Дата публікації: 22 березня 2019 20:11

Документи подані скаржником

26 лютого 2019 12:40
Додатки до скарги.rar

Документи Органу Оскарження

01 березня 2019 14:55
Рішення від 01.03.2019 № 2238.pdf
22 березня 2019 20:11
Рішення від 19.03.2019 № 3077.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Стоєв Віталій Іванович 412 335,00
UAH з ПДВ
412 335,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Апорін Олексій Юрійович" 604 450,00
UAH з ПДВ
599 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОГДАНОВА ЛАРИСА ГЕННАДІЇВНА " 620 000,00
UAH з ПДВ
599 890,00
UAH з ПДВ
Документи
Заготконтора 619 024,00
UAH з ПДВ
599 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2019 18:05
6. Установчі документи.rar
09 лютого 2019 18:05
3. Техничні вимоги.rar
09 лютого 2019 18:05
2. Довідка ст.17.docx
09 лютого 2019 18:05
7. Інші документи.rar
09 лютого 2019 18:05
FW_ гарантия.zip
09 лютого 2019 18:05
4. Договір.docx
09 лютого 2019 18:05
1. Тендерна пропозиція.docx

Публічні документи

08 лютого 2019 18:11
Електронний підпис
08 лютого 2019 18:01
БанкГарантия.pdf
08 лютого 2019 17:35
УставнДок.pdf
08 лютого 2019 17:35
ТехАвто.pdf
08 лютого 2019 17:35
СертМясо.pdf
08 лютого 2019 17:35
МедКнижка.pdf
08 лютого 2019 17:35
ДозвДок.pdf
08 лютого 2019 17:35
Договор_Аренды.pdf
08 лютого 2019 17:35
Довідка_Банк_рахунок.pdf
08 лютого 2019 17:35
Дезинфекция_Договор.pdf
08 лютого 2019 17:35
БанкГарантия.pdf
08 лютого 2019 17:35
АналогДоговор.pdf
08 лютого 2019 17:35
ТендернаДокументація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Стоєв Віталій Іванович

ФОП "Апорін Олексій Юрійович"

ФОП "БОГДАНОВА ЛАРИСА ГЕННАДІЇВНА "

Заготконтора

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Стоєв Віталій Іванович
#2926520170
Відхилено 412 335,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2019 18:51
ФОП "Апорін Олексій Юрійович"
#2918405556
Відхилено 599 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2019 18:56
ФОП "БОГДАНОВА ЛАРИСА ГЕННАДІЇВНА "
#2282311046
Переможець 599 890,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2019 19:01

Документи

18 лютого 2019 18:51
Електронний підпис
18 лютого 2019 18:47
Прот.вiдх.Стоeв.pdf

Документи

18 лютого 2019 18:56
Електронний підпис
18 лютого 2019 18:55
Прот._вiдх._Апорiн.pdf

Документи

18 лютого 2019 19:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2019 19:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОГДАНОВА ЛАРИСА ГЕННАДІЇВНА "
#2282311046
599 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 лютого 2019 19:01
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 березня 2019 20:56
Коментар щодо відміни: Відхилення всіх пропозицій
Документи:
29 березня 2019 20:56
Електронний підпис
29 березня 2019 20:54
Прот.вiдх.Стоeв.pdf
29 березня 2019 20:54
Вiдхилення_ФОП_Богданова.pdf
29 березня 2019 20:54
Вiдхилення_СК_Заготконтора.pdf