Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сосиски вищого сорту; сардельки 1 сорту
Очікувана вартість
483 320,00 UAH
UA-2019-01-26-000141-b 01840020b2b245ad9f91ee6351a3b1bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галан Ігор Васильович

+380432520933 fire660203@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вище професійне училище ЛДУ БЖД (м.Вінниця)
Код ЄДРПОУ: 38821236
Вебсайт: http://vpu.ldubgd.edu.ua/
Місцезнаходження: 21020, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця генерала Арабея 7
Контактна особа: Галан Ігор Васильович
+380432520933
fire660203@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2019 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2019 16:56
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2019 16:56
Початок аукціону: 11 лютого 2019 13:01
Очікувана вартість: 483 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2810 кг
Сосиски вищого сорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21020, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
2810 кг
Сардельки 1 сорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21020, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 січня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2019 16:52
Тендерна документація січень 2019р. =мясопродукти.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-26-000141-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Літинський м'ясокомбінат", Код ЄДРПОУ:31380537
Дата подання: 24 лютого 2019 22:43
Вимога Замовнику щодо неправомірного визначення преможця у процедурі закупівлі
Тендерним комітетом прийнято рішення щодо неправомірного визначення ТОВ "Алан" переможцем, оскільки тендерна прпозиція ТОВ "Алан" не відповідає вимогам Замовника, що визначені у тендерній документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 лютого 2019 17:04
Директору
ТОВ “Літинський м'ясокомбінат”
Стрільчук Ю.А.


Відповідь на звернення до Замовника за роз’ясненнями
тендерного комітету Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця), (надалі – “училище”) (в рамках оголошення “Сосиски вищого сорту, сардельки 1 сорту”, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-26-000141-b).

Повідомляємо, що на даному етапі закупівлі Ваше звернення до Замовника за роз’ясненнями під назвою “Вимога згідно з ч. 3 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”” (вих. № 24/7 від 24.02.2019 р.) не підлягає розгляду тендерним комітетом училища з наступної причини.
В ч. 3 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”, (надалі – “Закон”) зазначається: “... У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель”. Так, як пропозиція учасника ТОВ “Літинський м'ясокомбінат” не була відхилена тендерним комітетом училища та зміст даного звернення стосується тендерної пропозиції іншого учасника, то розгляд такого звернення (учасника до замовника) на даному етапі закупівлі не передбачено Законом.
Разом з цим інформуємо, що для участі в закупівлі “М’ясопродукти”, код за ДК 021:2015 - 15130000-8 (сосиски вищого сорту, сардельки 1 сорту), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-26-000141-b, було зареєстровано тендерні пропозиції ТОВ “Літинський м'ясокомбінат” та ТОВ “Алан”, які після проведеного електронного аукціону були розглянуті в частині цінової пропозиції.
Крім цього, при розгляді тендерної пропозиції ТОВ “Алан” тендерним комітетом училища було встановлено, що вона відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації.

Щодо ваших зауважень, пояснюємо наступне:
- інформація щодо заходів, які застосовуються для захисту довкілля подані у формі Довідки щодо заходів із захисту довкілля, яка розміщена на сторінці 70 тендерної пропозиції (шлях до файлу: інші — 9 Установчі документи відповідно таб. 3 — сторінка № 41 з 46).
- зміст документу — Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 08.02.2019 року № 13791/2/10/04-36-52-60, видана Соборним управлінням ГУ ДФС у Дніпропетровській області — вказує на відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) у ТОВ “Алан”, тому не може бути причиною відхилення тендерної пропозиції даного учасника. Також, інформацію про відсутність податкового боргу перевірено у відкритих інформаційних доступах Державної фіскальної служби України.
Номер вимоги: UA-2019-01-26-000141-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Літинський м'ясокомбінат", Код ЄДРПОУ:31380537
Дата подання: 24 лютого 2019 22:50
вимога
неправомірне визначення переможцем ТОВ "АЛАН"
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 лютого 2019 17:04
Директору
ТОВ “Літинський м'ясокомбінат”
Стрільчук Ю.А.

Відповідь на звернення до Замовника за роз’ясненнями
тендерного комітету Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця), (надалі – “училище”) (в рамках оголошення “Сосиски вищого сорту, сардельки 1 сорту”, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-26-000141-b).

Повідомляємо, що на даному етапі закупівлі Ваше звернення до Замовника за роз’ясненнями під назвою “Вимога згідно з ч. 3 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”” (вих. № 24/7 від 24.02.2019 р.) не підлягає розгляду тендерним комітетом училища з наступної причини.
В ч. 3 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”, (надалі – “Закон”) зазначається: “... У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель”. Так, як пропозиція учасника ТОВ “Літинський м'ясокомбінат” не була відхилена тендерним комітетом училища та зміст даного звернення стосується тендерної пропозиції іншого учасника, то розгляд такого звернення (учасника до замовника) на даному етапі закупівлі не передбачено Законом.
Разом з цим інформуємо, що для участі в закупівлі “М’ясопродукти”, код за ДК 021:2015 - 15130000-8 (сосиски вищого сорту, сардельки 1 сорту), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-26-000141-b, було зареєстровано тендерні пропозиції ТОВ “Літинський м'ясокомбінат” та ТОВ “Алан”, які після проведеного електронного аукціону були розглянуті в частині цінової пропозиції.
Крім цього, при розгляді тендерної пропозиції ТОВ “Алан” тендерним комітетом училища було встановлено, що вона відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації.

Щодо ваших зауважень, пояснюємо наступне:
- інформація щодо заходів, які застосовуються для захисту довкілля подані у формі Довідки щодо заходів із захисту довкілля, яка розміщена на сторінці 70 тендерної пропозиції (шлях до файлу: інші — 9 Установчі документи відповідно таб. 3 — сторінка № 41 з 46).
- зміст документу — Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 08.02.2019 року № 13791/2/10/04-36-52-60, видана Соборним управлінням ГУ ДФС у Дніпропетровській області — вказує на відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) у ТОВ “Алан”, тому не може бути причиною відхилення тендерної пропозиції даного учасника. Також, інформацію про відсутність податкового боргу перевірено у відкритих інформаційних доступах Державної фіскальної служби України.

Документи

25 лютого 2019 17:03
Відповідь на звернення

Документи подані скаржником

24 лютого 2019 22:50
ВИМОГА

Документи

25 лютого 2019 17:04
Відповідь на звернення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-12-000017 ● 56a7a261146a422d8045e34efa202c21
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2019 14:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

12.08.2019 №44
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 12.08.2019 №44
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5.UA-2019-01-26-000141-b 26.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-15 14:24:07

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі сосисок вищого сорту, сардельок 1 сорту (ДК 021:2015: 15130000-8 «М’ясопродукти») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-26-000141-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
1. Яким чином замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «Алан», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 14 лютого 2019 року б/н) визначено переможцем торгів, на відповідність вимогам тендерної документації, зокрема щодо надання копій особистих медичних книжок водіїв, експедиторів, або водіїв-експедиторів (пункт 2 додатку №1 тендерної документації) ?
2. Що слугувало підставою для замовника при розгляді документів, оприлюднених переможцем торгів ТОВ «Алан» на виконання вимог тендерної документації, зокрема щодо :
- документального підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону (пункт 9 таблиці 2 додатку 1 тендерної документації), а саме довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, виданої Соборним управлінням ГУ ДФС у Дніпропетровській області для подання до Управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради Хмельницької області;
- тендерної пропозиції, приведеної у відповідність до показників за результатами аукціону (додаток 3 до тендерної документації), а саме щодо визначених в ній цін та загальних підсумків у розрізі видів продукції по співставленню із тендерною пропозицією, поданою ТОВ «Алан», як учасником торгів ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-20 18:21:00

ПОЯСНЕННЯ

Начальнику управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області

Олені ВАХНОВСЬКІЙ


П О Я С Н Е Н Н Я

Вище професійне училище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) (надалі - Замовник) уважно розглянуло Ваш запит “Про початок моніторингу закупівель згідно наказу від 12.08.2019 № 44” та надає пояснення щодо закупівлі “Сосиски вищого сорту, сардельки 1 сорту”, код згідно ДК 021:2015 - 15130000-8 - М'ясопродукти, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-26-000141-b (надалі-процедура закупівлі), а саме:
“1. Яким чином замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «Алан», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 14 лютого 2019 року) визначено переможцем торгів, на відповідність вимогам тендерної документації, зокрема щодо надання копій особистих медичних книжок водіїв, експедиторів, або водіїв-експедиторів (пункт 2 додатку №1 тендерної документації) ?
2. Що слугувало підставою для замовника при розгляді документів, оприлюднених переможцем торгів ТОВ «Алан» на виконання вимог тендерної документації, зокрема щодо :
2.1. документального підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону (пункт 9 таблиці 2 додатку 1 тендерної документації), а саме довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, виданої Соборним управлінням ГУ ДФС у Дніпропетровській області для подання до Управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради Хмельницької області;
2.2. тендерної пропозиції, приведеної у відповідність до показників за результатами аукціону (додаток 3 до тендерної документації), а саме щодо визначених в ній цін та загальних підсумків у розрізі видів продукції по співставленню із тендерною пропозицією, поданою ТОВ «Алан», як учасником торгів ?
У зв'язку з цим повідомляємо наступне:
1. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію № 2 - “Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід”, що встановлений Замовником відповідно вимог п.п. 2.1. п. 2 таблиці 1 Додатку № 1 тендерної документації, учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно було надати документ, який підтверджує відповідність кваліфікаційним вимогам (див. назву графи 2 таблиці ), а саме: “Відомості у довільній формі про працівників, які будуть здійснювати поставку товару.” На підтвердження цих відомостей потрібно було надати копії особистих медичних книжок цих працівників, тобто осіб, що будуть здійснювати поставку товару та виконувати функції водіїв, експедиторів, або водіїв-експедиторів. (таблиця 1 додатку 1 до тендерної документації додається).
Звертаємо увагу, що Замовником вимагалося надання інформації саме про тих працівників, які безпосередньо будуть займатися поставкою товару даної процедури закупівлі, тобто, запропоновано приблизний перелік посад, так як на багатьох підприємствах функції тих чи інших посад суміщено. Окрема вимога щодо обов'язкової наявності та кількості працівників за посадами водіїв, експедиторів, або водіїв-експедиторів в тендерній документації відсутня.

Учасник процедури закупівлі ТОВ “Алан” виконало дану вимогу Замовника тендерної документації, надавши в складі тендерної пропозиції відомості у довільній формі про працівників, які будуть здійснювати поставку товару у формі Довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (довідка додається), в якій надано роз'яснення що “... Всі працівники, що мають безпосередній контакт із продуктами харчування мають санітарні книжки та відповідними співробітниками підприємства проводиться постійний контроль щодо вчасного проходження медичних обстежень робітниками” та вказано перелік працівників. Також, учасник долучив у складі тендерної документації копії особистих медичних книжок трьох працівників, які будуть супроводжувати поставку товару, а саме: Боровик О.С., Ходикін О.І., Лисенко С.С. (копії довідок додаються).
Крім цього, учасник процедури закупівлі ТОВ “Алан” заповнив, скріпив підписом і печаткою та надав у складі тендерної пропозиції проект договору про закупівлю (додаток № 4 до тендерної документації), тим самим погодившись з його умовами, де в пункті 6.3. “Постачальник зобов'язаний:” зазначено”: “6.3.3. Забезпечити наявність у водіїв транспортних засобів, якими доставляється товар, відповідного спеціального одягу, копій особистих медичних книжок водіїв та надавати їх на вимогу Замовника для огляду...”. (проект договору про закупівлю додається).
Разом з цим, слід зауважити, що учасник процедури закупівлі ТОВ “Алан” надав лист про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 152 від 04.02.2019 (лист додається), в якому роз'яснення, що постачання продуктів харчування буде здійснюватися одним власним транспортним засобом, MERCEDES-BENZ SPRINTER 413 CDI фургон — рефрижератор С АЕ 8167 ЕХ, який має добрий технічний стан. Відповідно, на один транспортний засіб, що буде задіяний для поставки товару, достатньо одного водія.
На виконання вимог п.п. 2.1. п. 2 таблиці 1 Додатку № 1 тендерної документації Замовника задовольняє наявність зазначених вище документів для підтвердження відомостей про персонал та його допуск до роботи, пов'язаної з доставкою на склад продуктів харчування. Тому, на думку тендерного комітету Замовника, в цій частині тендерна пропозиція ТОВ “Алан” відповідає умовам тендерної документації.
Слід звернути увагу, що у тендерній документації Замовника відсутні окремі вимоги до учасників щодо їх штатного розпису, кількості персоналу, сумісності посад, обов'язків згідно посадових інструкцій, кількості наявності медичних книжок, тощо, так як такі вимоги могли б суттєво обмежити конкуренцію в рамках даної процедури закупівлі та дискримінувати тих учасників, які мають у штаті одного працівника або працівника, посадові обов'язки якого суміщено та який відповідно до вимог тендерної документації (таблиця 1 Додаток № 1) буде здійснювати поставку товару. А відповідно до частини третьої статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Тому, керуючись Законом, статтею 4 Закону України “Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні”, беручи до уваги частину другу статті 6, частину третю статті 1 цього закону Замовник не допустив дискримінації та обґрунтовано визначив переможця процедури закупівлі.
Саме дискримінація учасника процедури закупівлі ТОВ “Алан” могла б виникнути, як би Замовник відмовив йому у намірі укласти договір в зв'язку з наданням ним у складі тендерної пропозиції зазначених вище документів для підтвердження вимог п.п. 2.1. п. 2 таблиці 1 Додатку № 1 тендерної документації. Так як, жодний Замовник не в змозі передбачити, яка кількість водіїв, експедиторів, водіїв-експедиторів, тощо працює в учасника, адже в залежності від обсягів діяльності їх кількість може бути різна. Учасник самостійно визначає склад, кількість персоналу, який буде безпосередньо долучено до виконання зобов'язання в рамках даної закупівлі.
Взагалі ця кваліфікаційна вимога для Замовника полягає не в кількості працівників згідно штатів (штатних розписів) учасників, а в наявності у них персоналу, який здатний поставляти товар, відповідно до умов договору — якісно, своєчасно та у повному обсязі.
Разом з цим, в частині четвертій статті 16 Закону “Кваліфікаційні критерії” зазначено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет Замовника вважає, що вимоги п.п. 2.1. п. 2 таблиці 1 Додатку № 1 тендерної документації дотримані учасником ТОВ “Алан”.

2.1. Для виконання вимог пункту 9 таблиці 2 додатку 1 тендерної документації (таблиця 2 додатку 1 до тендерної документації додається) переможець торгів для підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону повинен надати інформацію, а саме: Електронна довідка або оригінал, або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа, або інформація видана органами Державної фіскальної служби, про наявність такої заборгованості*.

Учасник процедури закупівлі ТОВ “Алан” виконало дану вимогу Замовника тендерної документації, надавши у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, належно оформлені документи про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону у паперовому вигляді за адресою: м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, будинок №7, поштовий індекс 21020, як зазначено у примітці таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації, у тому числі, довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючи органи від 08.02.2019 року №13791/2/10/04-36-52-60. (копія довідки додається). Також, додатково, 14.02.2019 дана довідка була завантажена в електронну систему закупівель. (Посилання: https://www.dzo.com.ua/tenders/3411313 — Реєстр пропозицій — ТОВ Алан — пропозиція — акцепт.pdf — сторінка 5).
Звертаємо увагу, що для даної довідки в Законі чітко не встановлено строк, протягом якого переможець повинен надати документальне підтвердження, тому Замовник може самостійно встановлювати терміни та спосіб подання довідки про відсутність заборгованості, що і було визначено тендерною документацією Замовника.
З довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючи органи від 08.02.2019 року №13791/2/10/04-36-52-60 вбачається, що ТОВ “Алан” не має податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску, іншої заборгованості з платежів (у тому числі розсроченої, відстроченої, реструктуризованої), контроль за справлянням яких покладено на контролюючи органи. Дійсна дана довідка до 17.02.2019 року та видана для подання до Управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради Хмельницької області.
Так як, у вимогах тендерної документації не було встановлено, що дана довідка повинна бути видана на певного замовника, а зміст її підтверджує відсутність у ТОВ “Алан” заборгованості зі сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), Замовника задовольняє вчасне надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючи органи від 08.02.2019 року №13791/2/10/04-36-52-60 у спосіб встановлений тендерною документацією.
Разом з цим, слід зауважити, що з вимог частини 2 статті 17 Закону, де зазначено, що: “Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)”, вбачається, що навіть, при наявності заборгованості в Учасника Замовник може не відхиляти його пропозицію.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет Замовника вважає, що вимоги пункту 9 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації учасником ТОВ “Алан” виконані в повному обсязі .

2.2. Відповідно до вимог тендерної документації, зокрема примітки додатку № 3 до тендерної документації “Форма тендерної пропозиції” “Учасник, з мінімальною ціною після процедури “Електронний аукціон”, повторно протягом двох робочих днів надає замовнику тендерну пропозицію (згідно додатку №3) — приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Учасник процедури закупівлі ТОВ “Алан” виконало дану вимогу Замовника тендерної документації, надавши у строк, що не перевищує двох робочих днів тендерну пропозицію (згідно додатку №3) — приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Звертаємо увагу, що за результатами проведеного аукціону 11.02.2019 року остаточна пропозиція ТОВ “Алан” склала 382 000,00 грн, тобто, показник результату проведеного аукціону — 382 000,00 грн.
11.02.2019 року о 22:44 год. учасник ТОВ “Алан” завантажив в електрону систему закупівель файл під назвою: “ЦІНОВА ОН. Рdf” (тендерна пропозиція додається) , де в графі “Вартість пропозиції” зазначена сума 382 000,00 грн. з ПДВ, що відповідає остаточній пропозиції ТОВ “Алан”, тобто, ціновій пропозиції, приведеній у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Даний документ містить технічні помилки та описки в деяких інших графах таблиці, проте не впливають на зміст пропозиції та не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
Тому, на думку Замовника, вимоги тендерної документації в цій частині дотримані учасником ТОВ “Алан”.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що процедура закупівлі була проведена у відповідності до чинного законодавства, з дотриманням усіх принципів здійснення закупівель.
Вимоги, встановлені в тендерній документації, учасником відкритих торгів ТОВ “Алан” виконані, тому відповідно до рішення тендерного комітету Замовника (протокол засідання від 14.02.2019 року № 15) з найвигіднішою пропозицією, визначеною електронним аукціоном, учасника ТОВ “Алан” обрано переможцем процедури закупівлі “Сосиски вищого сорту, сардельки 1 сорту”, код згідно ДК 021:2015 - 15130000-8 - М'ясопродукти, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-26-000141-b.

Додатки: на 20 арк. у 1 прим.



Начальник училища Микола ГОВОРУЩАК

Надання інформації про усунення порушення замовником

Начальнику управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олені ВАХНОВСЬКІЙ Вище професійне училище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) (надалі - Замовник) уважно розглянуло Ваш висновок від 23.08.2019 року по моніторингу проведеної закупівлі “Сосиски вищого сорту; сардельки 1 сорту”, код згідно ДК 021:2015 - 15130000-8 - М'ясопродукти”, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-26-000141-b (надалі-процедура закупівлі) та в зв'язку з цим повідомляємо наступне. З висновком щодо порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) не погоджуємося. Зазначена невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ “Алан” вимогам тендерної документації (підпункту 2.1. пункту 2 таблиці 1 Додатку 1), а саме в частині відсутності копій особистих медичних книжок експедиторів, або водіїв експедиторів встановлена без врахування наданих Замовником усіх пояснень, у тому числі й тлумачення тендерної документації Замовника. На нашу думку, саме розбіжність в тлумаченні тендерної документації Замовника стала причиною такого висновку. І лише судові органи можуть визначити правильність тлумачення вимог, встановлених Замовником в підпункті 2.1. пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. Звертаємо увагу, що постачання товару ТОВ “Алан” за договором № 46 від 27.02.2019 року пов'язане із безперебійним забезпеченням згідно норм цілодобового харчування перемінного особового складу Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця), який знаходиться в постійній готовності до виконання дій за призначенням, залучається у заходах із запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій державного та регіонального рівнів, несе службу в складі чергових караулів навчальної пожежно-рятувальної частини, здійснює виїзди на пожежі та ліквідації надзвичайних ситуацій на території Вінницького обласного гарнізону, а також перебуває в оперативному резерві Голови служби ДСНС України тощо. Однак, зважаючи на те, що залишок коштів по договору № 46 від 27.02.2019 року становить незначну суму, яка суттєво не впливає на продовольче забезпечення Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) і кошторисі училища не передбачені кошти на судові витрати, враховуючи певний тиск контролюючих органів, Замовник змушений виконати зазначені у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області заходи та розірвати договір. До листа додається копія додаткового договору про розірвання договору № 46 від 27.02.2019 року. Додаток: на 2 арк. у 1 прим. З повагою Начальник училища Микола ГОВОРУЩАК

2019-08-30 16:44:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання замовником договору від 27.02.2019 №46 (додаткова угода від 29.08.2019 №131)

2019-09-03 14:47:18

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Алан 413 070,00
UAH з ПДВ
382 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Літинський м'ясокомбінат" 458 030,00
UAH з ПДВ
382 160,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2019 15:41
акцепт.pdf
11 лютого 2019 22:44
ЦІНОВА ОН.pdf
04 лютого 2019 15:45
Електронний підпис
04 лютого 2019 15:38
11 ЯКІСНІ ДОКУМЕНТИ.pdf
04 лютого 2019 15:38
інші.zip
04 лютого 2019 15:38
кваліфікаційні.zip
04 лютого 2019 15:38
1 РЕЄСТР.pdf

Публічні документи

10 лютого 2019 13:56
Електронний підпис
10 лютого 2019 13:55
41_Сертифікат ISO 22000_2018.pdf
10 лютого 2019 13:55
40_Сертифікат ISO 9001_2018.pdf
10 лютого 2019 13:55
39_Сертифікат HACCP.pdf
10 лютого 2019 13:55
37_Свідоцтво ПДВ.pdf
10 лютого 2019 13:55
25_Експертний висновок.PDF
10 лютого 2019 13:55
33_Опис_статут.pdf
10 лютого 2019 13:55
22_Виписка ЄДРПОУ.PDF
10 лютого 2019 13:55
21_Лист виробника.pdf
10 лютого 2019 13:55
30_Мед книжка Остапчук.PDF
10 лютого 2019 13:55
29_Копія статуту.pdf
10 лютого 2019 13:54
15_Про санкції.pdf
10 лютого 2019 13:54
2_Проект договору.дос.docx
10 лютого 2019 13:54
2_Проект договору.pdf
10 лютого 2019 13:54
1_Цінова пропозиція.pdf
10 лютого 2019 13:54
00_Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Алан

ТОВ "Літинський м'ясокомбінат"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Алан
#24447183
Переможець 382 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 13:31

Документи

14 лютого 2019 13:31
Електронний підпис
14 лютого 2019 13:30
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2019 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Алан
#24447183
382 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2019 13:31
Електронний підпис
14 лютого 2019 13:30
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 16:39
Додатковий договір укладений
30 серпня 2019 16:37
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 16:33
Додатковий договір 131.pdf зміни до договору
30 серпня 2019 16:31
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 16:25
Електронний підпис укладений
27 лютого 2019 14:40
Договір про закупівлю за державні кошти укладений
27 лютого 2019 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди розірвати договір № 46 від 27.02.2019 року
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 131
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 381 439,50
UAH (в тому числі ПДВ 63 573,25 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір №46 від 27.02.2019 року