(Сміттєвоз з боковим завантаженням АТ-2122 на базі шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент); Сміттєвоз з системою змінних кузовів (портального типу) АТ-2034 на базі шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент)) згідно коду ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби
(Smіttєvoz z side zavantazhennyam AT-2122 on the base of the MAZ-4371N2 (abo ekvіvalent); Smіttєvvoz system of three bodies (portal type) AT-2034 on the base of the MAZ-4371N2 (aboqualvent) With the code DK 021: 2015 - 34140000-0 Velikovantazhnі mototransportnі zabobi
Очікувана вартість
19 496 048,00 UAH
UA-2019-01-25-004503-b 2e1d2b04b7b94b33979cee801eafcf93
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Код ЄДРПОУ: 03351823
Місцезнаходження замовника: 36008, Україна, Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84
Контактна особа замовника: Петро Миколайович Бедах
+380532592917
katp1628lav@gmail.com
Додаткові контактні особи: Bedakh Petro Mykolayovych
+380532592917
katp1628lav@gmail.com
Official name: Poltavske komunalne avtotransportne pidpryiemstvo 1628
National ID: 03351823
Contact point: Bedakh Petro Mykolayovych
+380532592917
katp1628lav@gmail.com
Additional contacts: Bedakh Petro Mykolayovych
+380532592917
katp1628lav@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2019 00:00
Початок аукціону: 01 квітня 2019 15:58
Очікувана вартість: 19 496 048,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 565 385,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 97 480,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 25 січня 2019 23:37
Enquiries until: 12 березня 2019 00:00
Complaints submission until: до 18 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 березня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 19 496 048 UAH including VAT
Minimal lowering step: 97 480 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 565 385,39 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 одиниця
Сміттєвоз з боковим завантаженням АТ-2122 на базі шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул.Кагамлика,84
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

(Smіttєvoz z side zavantazhennyam AT-2122 on the base of the MAZ-4371N2 (abo ekvіvalent)
CPV: 34140000-0
Період постачання: по 31 грудня 2019
2 одиниця
Сміттєвоз з системою змінних кузовів (портального типу) АТ-2034 на базі шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул.Кагамлика,84
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Smіttєvvoz system of three bodies (portal type) AT-2034 on the base of the MAZ-4371N2 (aboqualvent)
CPV: 34140000-0
Період постачання: по 31 грудня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 березня 2019 18:19
Електронний цифровий підпис
14 березня 2019 18:09
Додаток 3.docx
14 березня 2019 18:09
Зміни.docx
14 березня 2019 18:09
ТД нова редакція.docx
14 березня 2019 18:09
Протокол 2.pdf
15 лютого 2019 19:09
Протокол 1.pdf
15 лютого 2019 19:09
ТД нова редакція.docx
15 лютого 2019 19:09
Зміни.docx
12 лютого 2019 18:52
Протокол зміни.pdf
12 лютого 2019 18:52
додаток 4 договір.docx
12 лютого 2019 18:52
Зміни.docx
12 лютого 2019 18:52
ТД нова редакція.docx
12 лютого 2019 18:52
Додаток 3 - сміттєвози.doc
25 січня 2019 23:38
додаток 1.docx
25 січня 2019 23:38
додаток 5.docx
25 січня 2019 23:37
тд.doc
25 січня 2019 23:37
Додаток 3.doc
25 січня 2019 23:37
додаток 2.docx
25 січня 2019 23:37
додаток 4 договір.docx
14 березня 2019 18:19
Електронний цифровий підпис
12 лютого 2019 18:53
Електронний цифровий підпис
25 січня 2019 23:55
Електронний цифровий підпис
25 січня 2019 23:38
Електронний цифровий підпис
14 березня 2019 18:09
Додаток 3.docx
14 березня 2019 18:09
Зміни.docx
14 березня 2019 18:09
ТД нова редакція.docx
14 березня 2019 18:09
Протокол 2.pdf
15 лютого 2019 19:09
Протокол 1.pdf
15 лютого 2019 19:09
ТД нова редакція.docx
15 лютого 2019 19:09
Зміни.docx
12 лютого 2019 18:52
Протокол зміни.pdf
12 лютого 2019 18:52
додаток 4 договір.docx
12 лютого 2019 18:52
Зміни.docx
12 лютого 2019 18:52
ТД нова редакція.docx
12 лютого 2019 18:52
Додаток 3 - сміттєвози.doc
25 січня 2019 23:38
додаток 1.docx
25 січня 2019 23:38
додаток 5.docx
25 січня 2019 23:37
тд.doc
25 січня 2019 23:37
Додаток 3.doc
25 січня 2019 23:37
додаток 2.docx
25 січня 2019 23:37
додаток 4 договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимоги пункту
Дата подання: 13 лютого 2019 09:55
Дата відповіді: 15 лютого 2019 18:58
Просимо надати роз’яснення стосовно Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, вимога пункту: «-інформаційну довідку складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи, що містить інформацію про власників цінних паперів, які володіють пакетом акцій 25% та більше статутного капіталу. У разі, якщо усі власники цінних паперів володіють пакетом акцій, що становить менше 25% статутного капітал» Здається речення не закінчене?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті вашого питання інформуємо:

Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, містит вимогу надати у складі своєї тендерної пропозиції наступну інформацію: «-інформаційну довідку складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи, що містить інформацію про власників цінних паперів, які володіють пакетом акцій 25% та більше статутного капіталу. У разі, якщо усі власники цінних паперів володіють пакетом акцій, що становить менше 25% статутного капіталу».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-25-004503-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОКРАЗ", Код ЄДРПОУ:37468941
Дата подання: 07 лютого 2019 13:07
Внесення змін в проект договору
Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю «Сміттєвоз з боковим завантаженням АТ-2122 на базі шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент); Сміттєвоз з системою змінних кузовів (портального типу) АТ-2034 на базі шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент))», вимагаємо внести зміни в проект договору, а саме: п. 4.2 та п. 4.3 викласти в наступній редакції:
«4.2. При порушенні строків поставки Товару з вини Постачальника, вказаних в п. 2.1. даного Договору, Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від загальної вартості замовленого Товару за кожен день прострочення виконання зобов’язання, а в разі не поставки Товару більше ніж 30 календарних днів, Постачальник додатково сплачує Замовнику штраф в розмірі 3% від вартості непоставленого Товару.»
«4.3. Несвоєчасне виконання Замовником пункту 3.2 тягне оплату ним неустойки в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від загальної вартості замовленого Товару, за кожний день прострочення виконання зобов’язання, а в разі не оплати за Товар більше ніж 30 календарних днів, Замовник додатково сплачує Постачальнику штраф в розмірі 3% від вартості непоставленого Товару.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2019 18:34
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Шановний учасник, Проект договору, що міститься у додатку №4 є невід’ємною частиною тендерної документації. Метою даного проекту є ознайомлення потенційних учасників із умовами майбутнього договору, що буде вкладено за результатами проведеної процедури. Дана інформація розміщена для того щоб учасники оцінили заздалегіть свої можливості щодо виконання умов договору, а не коригували його «під себе».
Тендерний комітет вирішив залишити скаргу без задоволення
Номер вимоги: UA-2019-01-25-004503-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Автокрани України", Код ЄДРПОУ:37783462
Дата подання: 07 лютого 2019 16:37
Вимога до технічного завдання Замовника
Доброго дня! Для збільшення кола Учасників та проведення чесної та прозорої закупівлі просимо Вас внести зміни до технічного завдання тендерної документації в частині технічних вимог до двигуна, оскільки вірогідніше за все технічні параметри двигуна відносяться до ЯМЗ, що у нас час є неприйнятним – відкрита підтримка країни агресора.
Просимо внести зміни до тендерної документації та зазначати наступні параметри двигуна: потужність двигуна не менше 160 к.с.; максимальний крутний момент не менше 520 Нм.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2019 18:31
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті вашого питання інформуємо:
Шановний учасник, зменшення потужності двигуна є погіршенням предету закупівлі, адже цей параметр є одним з основних для транспортного засобу і чим більша потужність двигуна, тим більша потужність самого сміттєвоза, а це відповідно і більша кількість сміття, що перевозиться, і більша продуктивність роботи навісного обладнання.
Залишити скаргу без задоволення
Номер вимоги: UA-2019-01-25-004503-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Автокрани України", Код ЄДРПОУ:37783462
Дата подання: 07 лютого 2019 16:40
Внесення змін у тендерну документацію
Проаналізувавши тендерну документацію прийшли до висновку, що Замовником відверто лобіюються інтереси МАЗ та до цього з двигуном Російського виробництва. Замовник відверто показує всім, що не хоче бачити у тендері будь яки інших виробників автомобільної техніки – перш за все саме українського виробника, що є єдиним заводом-гігантом з виробництва вантажних автомобілів різнобічного призначення. Виходячи з країни-виробника даного товару (МАЗ) та, враховуючи економічну складову, при використанні російських матеріалів у виготовленні рами шасі, а також російського походження самого двигуна «ЯМЗ» напрошується висновок, що складові частини російських матеріалів даного шасі більше ніж 51%. З цього слідує, що ви відкрито підтримуєте країну агресора. тим самим зраджуючи своїй країні.
Для вирішення даного питання, вимагаємо, розглянути доцільність прийняття за базові технічні характеристики автомобіля, що виготовлено за участю країни агресора та внести зміни до тендерної документації в розділі Технічних вимог Замовника, а саме: кількість місць в кабіні – не менше 2; потужність двигуна не менше 160 к.с.; максимальний крутний момент не менше 520 Нм.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2019 18:28
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті вашого питання інформуємо:
Шановний учасник, Ви як Скаржник жодним чином не надав доказів (окрім власної хибної думки) щодо того, що прописаний двигун ЯМЗ і Замовник підтримує країну агресора, адже Замовник при виборі техніки аналізував ринок України і може стверджувати, що в нашій країні реалізуються шасі (та спеціальна техніка на їх базі) з використанням наступних двигунів:
- ММЗ Д-245.35Е5 (потужність 170 к.с.) виробництва Республіки Бєлорусь (не є країною агресором) - встановлюється на шасі МАЗ;
- Weichai Power (потужність 300 к.с. і вище) виробництва Китайської народної Республіки (не є країною агресором) - встановлюється на шасі КрАЗ;
- Tector (потужність 182 к.с.) виробництва European Engine Alliance (виробничі площі розташовані в ЄС, що жодним чином не відноситься до країн-агресорів) - втсановлюється на шасі Iveco та ще багато інших варіантів техніки.
У зв'язку з вищезазначеним звинувачення вважаємо безпідставними і такими, що не підлягають задоволенню.
Номер вимоги: UA-2019-01-25-004503-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОКРАЗ", Код ЄДРПОУ:37468941
Дата подання: 07 лютого 2019 16:48
Вимога до тендера
Уважно вивчивши умови тендерної документації Замовника, ми виявили в них вимоги, які не відповідають чинному законодавству в сфері публічних закупівель, обмежують конкуренцію та перешкоджають українському виробнику подати свою тендерну пропозицію. Таким чином інтереси тисяч українців, що спрямовують свою працю на покращення економіки своєї держави дискриміновані умовами тендерної документації.
ВИМОГА У ДОДАТКУ!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2019 18:26
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті вашого питання інформуємо:


Технічні вимоги до товару що закуповується розроблено із дотриманням чинного Законодавства України, щ регулює питання проведення публічних закупівель. Ваші пропозиції та скарги заводять в оману інших гравців даного ринку, доводячи правоту своєї хибної думки. При чому Ви примушуєте вчинити правочини які суперечать нормам ЗУ «Про публічні кошти». Шановний учасник, тендерний комітет Замовника буде змушений кваліфікувати Ваші вимоги, як спробу тиску на тендерний комітет.

Залишити скаргу без задоволення

Документи

12 лютого 2019 18:34
4.docx

Документи

12 лютого 2019 18:31
3.docx

Документи

12 лютого 2019 18:28
2.docx

Документи подані скаржником

07 лютого 2019 16:48
ВИМОГА.pdf

Документи

12 лютого 2019 18:26
1.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-25-004503-b.b5
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОКРАЗ", Код ЄДРПОУ:37468941
Дата подання: 15 лютого 2019 16:18
Вимоги щодо зміни вимог тендерної документації
Вимоги щодо зміни вимог тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 20 лютого 2019 12:40
Рішення від 19.02.2019 № 1734 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 20 лютого 2019 12:40
Рішення від 06.03.2019 № 2527.pdf
Дата публікації: 12 березня 2019 20:45

Документи подані скаржником

15 лютого 2019 16:18
Скарга Полтава.pdf

Документи подані замовником

14 березня 2019 18:02
Додаток 3.docx
14 березня 2019 18:02
Протокол 1.pdf
14 березня 2019 18:02
Зміни.docx
14 березня 2019 18:02
ТД нова редакція.docx
14 березня 2019 18:17
Протокол 1.pdf
14 березня 2019 18:17
Зміни.docx
14 березня 2019 18:17
ТД нова редакція.docx
14 березня 2019 18:17
Додаток 3.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-01-000046 ● 11fabdde06ce473cbc0df14c4c5ec7c8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-01-31
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-02-01 17:59:11
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
31.01.2019 № 5
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління І. САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 31.01.2019 № 5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2019-01-25-004503-b 25.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління І. САЛОГУБ

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до рішення тендерного комітету замовника від 12.02.2019р. Протокол №3 внесено зміни до тендерної документації Висновку ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 7 лютого розміщеного у системі електронних закупівель було прийнято рішення внести зміни до тендерної документації у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (Сміттєвоз з боковим завантаженням АТ-2122 на базі шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент); Сміттєвоз з системою змінних кузовів (портального типу) АТ-2034 на базі шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент)) згідно коду ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби.

2019-02-12 18:37:40

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 лютого 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 22 лютого 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628, 03351823, Україна, м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84
  2. Інформація про предмет закупівлі: Сміттєвоз з системою змінних кузовів (портального типу) АТ-2034 на базі шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент)) , 19496048UAH, 34140000-0, ДК021, 2, одиниця
  3. Інформація про оприлюднення: 2e1d2b04b7b94b33979cee801eafcf93, 2019-01-25
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 01 лютого 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порядок вибору процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 25.01.2019 № 2 та головою тендерного комітету Бедах П.М. (далі – тендерна документація). За результатом аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне. Замовником в тендерній документації не зазначено адресу посадової особи, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушено пункт 16 частини другої статті 22 Закону. Так, тендерна документація окрім іншого повинна містити адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, на що вказує пункт 16 частини другої статті 22 Закону. Нормами пункту 10 частини другої статті 22 Закону передбачено зокрема, що «Тендерна документація повинна містити… строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій». Водночас, у тендерній документації замовника (пункт 4 Розділу ІІІ) вказано, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів». Отже, тендерна документація не вказує дати, з якої починається строк дії тендерної пропозиції учасника, що суперечить нормам пункту 10 частини другої статті 22 Закону. При цьому, виходячи зі змісту статті 22 Закону, замовник визначає переможця строк дії тендерної пропозиції якого не минув. Встановлено, що замовником в тендерній документації вказано наступне «Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасників, до яких застосовано санкції відповідно до Законодавства України «Про санкції»…» (пункт 3 Розділу V тендерної документації). При цьому, вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначено в статті 30 Закону. Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу першого частини 3 статті 22 Закону в частині включення іншої інформації відповідно до законодавства. Крім того, замовник застосовує до переможця процедури закупівлі зобов’язання понад визначені Законом. Зокрема, в пункті 2 Розділу V тендерної документації передбачено оплату в сумі 30000,00 грн без ПДВ на користь третіх осіб за консультаційні послуги надані замовнику. Зазначена сума сплачується переможцем торгів протягом 3 робочих днів з моменту підписання договору замовника з переможцем на рахунок консультанта торгів, відповідно до укладеної між замовником та консультантом угоди. За таких обставин замовником встановлена вимога до переможця щодо здійснення оплати за витрати з надання консультаційних послуг за договором на користь третьої особи. Вказане є передумовою, що впливає на принципи здійснення публічних закупівель, закріплені в ст. 3 вказаного Закону та не відповідає меті Закону. Також тендерна документація не встановлює чітких норм щодо подання пропозицій за лотами. Зокрема, замовником в пункті 4.2. Розділу І тендерної документації зазначено опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції, і в цьому ж пункті 4.2 вказано, що подання пропозиції окремими лотами не передбачено. Тендерна документація замовника містить розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Згідно з пунктом 2 Розділу ІІI тендерної документації замовником встановлено вимоги щодо забезпечення тендерних пропозицій. Так, замовником встановлено, що в електронній банківській гарантії обов’язково зазначити предмет закупівлі, а саме: «(Сміттєвоз з боковим завантаженням АТ-2122 на базі шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент); Сміттєвоз з системою змінних кузовів (портального типу) АТ-2034 на базі шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент)) згідно коду ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби; згідно Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 43210000-8 Машини для земляних робіт». При цьому за даними оголошення про проведення відкритих торгів код ДК 021:2015 вказаний тільки один – «34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби». З урахуванням зазначеного умови тендерної документації суперечать інформації, розміщеній в оголошенні про проведення відкритих торгів та не встановлюють єдиних умов щодо оформлення забезпечення тендерної пропозиції. Крім того, додатком № 4 до тендерної документації замовником передбачено, що додатки до договору є його невід’ємною частиною (пункт 10.16 проекту договору), а саме: специфікація; технічні характеристики товару, що поставляються; заявка на поставку Товару. При цьому, заявка на поставку товару встановленої форми, а інші додатки (специфікація; технічні характеристики товару, що поставляються) містять виключно назву та не встановлюють форми, у якій має бути поданий документ учасником. Вказане не встановлює для учасників єдиного підходу при підготовці тендерних пропозицій., 06 лютого 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення пункту 10, пункту 16 частини другої, а також абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порядку вибору процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Замовником розміщено інформацію в електронній системі закупівель

2019-02-15 09:52:39

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 26 березня 2019
UA-2019-01-25-004503-b2e1d2b04b7b94b33979cee801eafcf93
Найменування замовника: Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Код ЄДРПОУ: 03351823
Місцезнаходження замовника: 36008, Україна, Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84
Учасник Документи Рішення
Приватне підприємство "Сула-2009" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ТД Будшляхмаш Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

22 березня 2019 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
26 березня 2019 16:27
Протокол розгляд.pdf
26 березня 2019 16:29
sign.p7s

Публічні документи

03 квітня 2019 11:10
sign.p7s
03 квітня 2019 11:10
sign.p7s
03 квітня 2019 11:06
Довідка МВС.pdf
03 квітня 2019 11:06
Довідка ДФС.pdf
18 березня 2019 10:16
sign.p7s
18 березня 2019 10:16
sign.p7s
16 березня 2019 16:36
Довідки банку.pdf
15 березня 2019 17:11
sign.p7s
15 березня 2019 17:11
sign.p7s
15 березня 2019 17:11
Технічка АТ-2122.pdf
15 березня 2019 17:11
Технічка АТ-2034.pdf
15 березня 2019 17:11
12716-1-1 СУЛА-2009 p7s_.rar
15 березня 2019 17:11
Кваліфікація.pdf
15 березня 2019 17:11
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

22 березня 2019 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
26 березня 2019 16:28
Протокол розгляд.pdf
26 березня 2019 16:29
sign.p7s

Публічні документи

20 березня 2019 10:04
sign.p7s
20 березня 2019 10:04
sign.p7s
20 березня 2019 09:30
Тех частина портальн.pdf
20 березня 2019 09:30
Будшляхмаш 11840-16-1 p7s.7z
20 березня 2019 09:30
Кваліф частина.pdf
20 березня 2019 09:30
Тендерна пропозиція.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Сула-2009" 19 462 800,00
UAH з ПДВ
19 462 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТД Будшляхмаш 19 494 048,00
UAH з ПДВ
19 494 048,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2019 11:10
sign.p7s
03 квітня 2019 11:10
sign.p7s
03 квітня 2019 11:06
Довідка МВС.pdf
03 квітня 2019 11:06
Довідка ДФС.pdf
18 березня 2019 10:16
sign.p7s
18 березня 2019 10:16
sign.p7s
16 березня 2019 16:36
Довідки банку.pdf
15 березня 2019 17:11
sign.p7s
15 березня 2019 17:11
sign.p7s
15 березня 2019 17:11
Технічка АТ-2122.pdf
15 березня 2019 17:11
Технічка АТ-2034.pdf
15 березня 2019 17:11
12716-1-1 СУЛА-2009 p7s_.rar
15 березня 2019 17:11
Кваліфікація.pdf
15 березня 2019 17:11
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 березня 2019 10:04
sign.p7s
20 березня 2019 10:04
sign.p7s
20 березня 2019 09:30
Тех частина портальн.pdf
20 березня 2019 09:30
Будшляхмаш 11840-16-1 p7s.7z
20 березня 2019 09:30
Кваліф частина.pdf
20 березня 2019 09:30
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Сула-2009"
#36618542
Переможець 19 462 800,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2019 17:52

Документи

02 квітня 2019 17:52
sign.p7s
02 квітня 2019 17:51
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2019 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Сула-2009"
#36618542
19 462 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2019 17:52
sign.p7s
02 квітня 2019 17:51
Протокол.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 квітня 2019 18:53
Договір ПП Сула-2009 сміттєвози.pdf укладений
15 квітня 2019 18:52

Актуальні тендери

До пошуку