Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація сміття та поводження зі сміттям(Послуги з забезпечення екологічно безпечного збирання та перевезення побутових відходів із території в м. Українка та с. Плюти)
Refuse disposal and treatment (Services on provision of environmentally safe collection and transportation of household waste from the territory in the city of Ukrainka and the village Plyuta)
Очікувана вартість
8 100 000,00 UAH
UA-2019-01-25-004295-b a2bcbaf12cff44d8a20ee8bf695ae5c9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ВК Української МР Закупівля

+380457220682 valenta2009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Виконавчий комітет Української міської ради
Код ЄДРПОУ: 24884653
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., Обухів, Київська обл., Обухівський р-н, м. Українка, пл. Шевченка,1
Контактна особа: ВК Української МР Закупівля
+380457220682
valenta2009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Executive committee of Ukrainka Local Council
National ID: 24884653
Contact point: Nikolaeva Irina
+380457220682
valenta2009@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 січня 2019 19:05
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2019 20:00
Початок аукціону: 06 березня 2019 11:47
Очікувана вартість: 8 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 25 січня 2019 19:05
Enquiries until: 14 лютого 2019 20:00
Complaints submission until: до 20 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 лютого 2019 20:00

Information

Estimated total value: 8 100 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 40 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з забезпечення екологічно безпечного збирання та перевезення побутових відходів із території в м. Українка та с. Плюти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська обл., Українка, м.Українка
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Services on provision of environmentally safe collection and transportation of household waste from the territory in the city of Ukrainka and the village Plyuta
CPV: 90510000-5
Період постачання: з 01 березня 2019 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2019 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 12:19
Перелік змін.docx
15 лютого 2019 12:19
Тех.хар-ки зі змінами.docx
15 лютого 2019 12:19
ТД із змінами.docx
25 січня 2019 19:02
Тех.характер.утилізація.doc
25 січня 2019 19:02
ТД утилізація.docx
15 лютого 2019 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 19:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 12:19
Перелік змін.docx
15 лютого 2019 12:19
Тех.хар-ки зі змінами.docx
15 лютого 2019 12:19
ТД із змінами.docx
25 січня 2019 19:02
Тех.характер.утилізація.doc
25 січня 2019 19:02
ТД утилізація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-25-004295-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41788608
Дата подання: 06 березня 2019 13:45
Невідповідність пропозиції учасника
Уважно розглянувши пропозицію учасника ПП «Бриз Дніпра» повідомляємо про невідповідність пропозиції даного учасника умовам тендерної документації.
1. В Додатку 1. «Інші вимоги.» документації вимагалось:
«Довідка, складена у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів);
б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту;»

У складі пропозиції ПП «Бриз Дніпра» подано довідку (файл "Загальна довідка.pdf"), де відсутня інформація про реквізити (телефон для контактів) та керівництво (телефон для контактів), що не відповідає умовам тендерної документації.
2. В Додатку 1. «Інші вимоги.» документації вимагалось:
Копія Статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі наявності).
У складі пропозиції подано копію Статуту, де відсутня частина тексту п. 3.2. Неможливо підтвердити повноваження засновника-власника учасника, зокрема щодо призначення директора. Неможливо підтвердити повноваження Акуленка Віктора Олександровича на підписання пропозиції та договору за результатом закупівлі, що не відповідає умовам Додатку 1 та п. 1 Розділу 3 тендерної документації (в частині документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.

Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ПП «Бриз Дніпра» на підставі п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 06 березня 2019 16:00
Причина: Вимога не актуальна
Номер вимоги: UA-2019-01-25-004295-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41788608
Дата подання: 07 березня 2019 14:06
Невідповідність пропозиції учасника
Уважно розглянувши пропозицію учасника ПП «Бриз Дніпра» повідомляємо про невідповідність пропозиції даного учасника умовам тендерної документації.
1. В Додатку 1. «Інші вимоги.» документації вимагалось:
«Довідка, складена у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів);
б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту;»

У складі пропозиції ПП «Бриз Дніпра» подано довідку (файл "Загальна довідка.pdf"), де відсутня інформація про реквізити (телефон для контактів) та керівництво (телефон для контактів), що не відповідає умовам тендерної документації.
2. В Додатку 1. «Інші вимоги.» документації вимагалось:
Копія Статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі наявності).
У складі пропозиції подано копію Статуту, де відсутня частина тексту п. 3.2. Неможливо підтвердити повноваження засновника-власника учасника, зокрема щодо призначення директора. Неможливо підтвердити повноваження Акуленка Віктора Олександровича на підписання пропозиції та договору за результатом закупівлі, що не відповідає умовам Додатку 1 та п. 1 Розділу 3 тендерної документації (в частині документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.

Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ПП «Бриз Дніпра» на підставі п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 13 березня 2019 11:58
Причина: з'ясування

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-27-000008 ● 00adaf3b142543bc8c549a2cd47851d5
  • Статус: завершено ● Дата: 17 січня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2019 17:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.08.2019 № 161
Київ


Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2019 № 161

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-25-004295-b 25.01.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 вересня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 лютого 2019
UA-2019-01-25-004295-ba2bcbaf12cff44d8a20ee8bf695ae5c9
Найменування: Виконавчий комітет Української міської ради
Код ЄДРПОУ: 24884653
Місцезнаходження: 08720, Україна, Київська обл., Обухів, Київська обл., Обухівський р-н, м. Українка, пл. Шевченка,1
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

28 лютого 2019 17:18
Протокол№1.docx
28 лютого 2019 17:18
Електронний підпис

Публічні документи

07 березня 2019 08:14
ІНФОРМАЦІЯ СТ.17.PDF
07 березня 2019 08:13
Електронний підпис
07 березня 2019 08:07
Електронний підпис
07 березня 2019 08:06
ІНФОРМАЦІЯ СТ.17.PDF
22 лютого 2019 14:26
Електронний підпис
22 лютого 2019 14:26
Електронний підпис
22 лютого 2019 14:24
СТАТУТ ПП БРИЗ ДНІПРА.PDF
22 лютого 2019 14:24
РІШЕННЯ СЕСІЇ МР.PDF
22 лютого 2019 14:24
ДОД УГОДИ СМІТТЯ.PDF
22 лютого 2019 14:24
ДОГОВІР ОРЕНДИ МР2.PDF
22 лютого 2019 14:24
ДОГОВІР НА УТИЛІЗАЦІЮ.PDF
22 лютого 2019 14:24
ДОГ ОРЕНДИ НА ТЕХНІКУ.PDF
22 лютого 2019 14:24
ДОВІДКА СПЕЦТЕХНІКА.PDF
22 лютого 2019 14:24
ДОВІДКА ДОЗВІЛ.PDF
22 лютого 2019 14:24
ВИТЯГ ПДВ.PDF
22 лютого 2019 14:24
ВИПИСКА НОВА.PDF
22 лютого 2019 14:24
АН ДОГОВОРИ СМІТТЯ.PDF
22 лютого 2019 14:24
ТЕХ.ВИМОГИ З ДОДАТКАМИ.PDF
22 лютого 2019 14:24
ПРОПОЗИЦІЯ СМІТТЯ.PDF
22 лютого 2019 14:24
ЕК.РОЗРАХУНКИ СМІТТЯ.PDF
22 лютого 2019 14:24
ДОГОВІР НА ВАГИ СМІТТЯ.PDF
22 лютого 2019 14:24
ДОВІДКА ВАГИ,МИЙКА.PDF
22 лютого 2019 14:24
СТАТТЯ 17.PDF
22 лютого 2019 14:24
ЗАГАЛЬНА ДОВІДКА.PDF

Документи

28 лютого 2019 17:21
Протокол№2.docx
28 лютого 2019 17:21
Електронний підпис

Публічні документи

22 лютого 2019 16:58
Протокол.PDF
22 лютого 2019 16:58
Наказ.PDF
22 лютого 2019 16:58
Наказ №1.PDF

Документи

28 лютого 2019 17:23
Протокол№3.docx
28 лютого 2019 17:23
Електронний підпис

Публічні документи

22 лютого 2019 18:34
Електронний підпис
22 лютого 2019 18:34
Електронний підпис
22 лютого 2019 18:34
3. Документи.pdf
22 лютого 2019 18:34
2. Технічні.pdf
22 лютого 2019 18:34
4. Кваліфікаційні.pdf
22 лютого 2019 18:34
1. Довідки.pdf
22 лютого 2019 18:34
0. Цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА"

ПП "ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2019 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА" 7 225 747,21
UAH з ПДВ
7 225 747,21
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" 8 017 350,00
UAH з ПДВ
7 896 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2019 08:14
ІНФОРМАЦІЯ СТ.17.PDF
07 березня 2019 08:13
Електронний підпис
07 березня 2019 08:07
Електронний підпис
07 березня 2019 08:06
ІНФОРМАЦІЯ СТ.17.PDF
22 лютого 2019 14:26
Електронний підпис
22 лютого 2019 14:26
Електронний підпис
22 лютого 2019 14:24
СТАТУТ ПП БРИЗ ДНІПРА.PDF
22 лютого 2019 14:24
РІШЕННЯ СЕСІЇ МР.PDF
22 лютого 2019 14:24
ДОД УГОДИ СМІТТЯ.PDF
22 лютого 2019 14:24
ДОГОВІР ОРЕНДИ МР2.PDF
22 лютого 2019 14:24
ДОГОВІР НА УТИЛІЗАЦІЮ.PDF
22 лютого 2019 14:24
ДОГ ОРЕНДИ НА ТЕХНІКУ.PDF
22 лютого 2019 14:24
ДОВІДКА СПЕЦТЕХНІКА.PDF
22 лютого 2019 14:24
ДОВІДКА ДОЗВІЛ.PDF
22 лютого 2019 14:24
ВИТЯГ ПДВ.PDF
22 лютого 2019 14:24
ВИПИСКА НОВА.PDF
22 лютого 2019 14:24
АН ДОГОВОРИ СМІТТЯ.PDF
22 лютого 2019 14:24
ТЕХ.ВИМОГИ З ДОДАТКАМИ.PDF
22 лютого 2019 14:24
ПРОПОЗИЦІЯ СМІТТЯ.PDF
22 лютого 2019 14:24
ЕК.РОЗРАХУНКИ СМІТТЯ.PDF
22 лютого 2019 14:24
ДОГОВІР НА ВАГИ СМІТТЯ.PDF
22 лютого 2019 14:24
ДОВІДКА ВАГИ,МИЙКА.PDF
22 лютого 2019 14:24
СТАТТЯ 17.PDF
22 лютого 2019 14:24
ЗАГАЛЬНА ДОВІДКА.PDF

Публічні документи

22 лютого 2019 18:34
Електронний підпис
22 лютого 2019 18:34
Електронний підпис
22 лютого 2019 18:34
3. Документи.pdf
22 лютого 2019 18:34
2. Технічні.pdf
22 лютого 2019 18:34
4. Кваліфікаційні.pdf
22 лютого 2019 18:34
1. Довідки.pdf
22 лютого 2019 18:34
0. Цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА"
#39239505
Переможець 7 225 747,21
UAH з ПДВ
06 березня 2019 17:49

Документи

06 березня 2019 17:49
Електронний підпис
06 березня 2019 17:48
Протокол №21.docx
06 березня 2019 12:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2019 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА"
#39239505
7 225 747,21
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2019 17:49
Електронний підпис
06 березня 2019 17:48
Протокол №21.docx
06 березня 2019 12:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 15:01
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 11:29
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:53
Електронний підпис укладений
19 березня 2019 15:45
Договір №65.PDF укладений
19 березня 2019 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на наступний рік відповідно до п.5 ст.36 ЗУ"Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дод.угода на обсяг, що не перевищує 20% від суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2019 — 29 лютого 2020
Сума оплати за договором: 8 660 180,32
UAH (в тому числі ПДВ 1 443 363,39 UAH)