Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Refuse disposal and treatment (Services on provision of environmentally safe collection and transportation of household waste from the territory in the city of Ukrainka and the village Plyuta)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Української міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24884653 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Обухів, Київська обл., Обухівський р-н, м. Українка, пл. Шевченка,1 |
Контактна особа: |
ВК Української МР Закупівля +380457220682 valenta2009@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Executive committee of Ukrainka Local Council |
National ID: | 24884653 |
Contact point: |
Nikolaeva Irina +380457220682 valenta2009@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2019 19:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2019 11:47 |
Очікувана вартість: | 8 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 25 січня 2019 19:05 |
Enquiries until: | 14 лютого 2019 20:00 |
Complaints submission until: | до 20 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 лютого 2019 20:00 |
Information
Estimated total value: | 8 100 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 40 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2019 12:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2019 12:19 |
Перелік змін.docx | |
15 лютого 2019 12:19 |
Тех.хар-ки зі змінами.docx | |
15 лютого 2019 12:19 |
ТД із змінами.docx | |
25 січня 2019 19:02 |
Тех.характер.утилізація.doc | |
25 січня 2019 19:02 |
ТД утилізація.docx |
15 лютого 2019 12:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 лютого 2019 12:19 |
Перелік змін.docx
|
|||
15 лютого 2019 12:19 |
Тех.хар-ки зі змінами.docx
|
|||
15 лютого 2019 12:19 |
ТД із змінами.docx
|
|||
25 січня 2019 19:02 |
Тех.характер.утилізація.doc
|
|||
25 січня 2019 19:02 |
ТД утилізація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. В Додатку 1. «Інші вимоги.» документації вимагалось:
«Довідка, складена у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів);
б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту;»
У складі пропозиції ПП «Бриз Дніпра» подано довідку (файл "Загальна довідка.pdf"), де відсутня інформація про реквізити (телефон для контактів) та керівництво (телефон для контактів), що не відповідає умовам тендерної документації.
2. В Додатку 1. «Інші вимоги.» документації вимагалось:
Копія Статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі наявності).
У складі пропозиції подано копію Статуту, де відсутня частина тексту п. 3.2. Неможливо підтвердити повноваження засновника-власника учасника, зокрема щодо призначення директора. Неможливо підтвердити повноваження Акуленка Віктора Олександровича на підписання пропозиції та договору за результатом закупівлі, що не відповідає умовам Додатку 1 та п. 1 Розділу 3 тендерної документації (в частині документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ПП «Бриз Дніпра» на підставі п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
1. В Додатку 1. «Інші вимоги.» документації вимагалось:
«Довідка, складена у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів);
б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту;»
У складі пропозиції ПП «Бриз Дніпра» подано довідку (файл "Загальна довідка.pdf"), де відсутня інформація про реквізити (телефон для контактів) та керівництво (телефон для контактів), що не відповідає умовам тендерної документації.
2. В Додатку 1. «Інші вимоги.» документації вимагалось:
Копія Статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі наявності).
У складі пропозиції подано копію Статуту, де відсутня частина тексту п. 3.2. Неможливо підтвердити повноваження засновника-власника учасника, зокрема щодо призначення директора. Неможливо підтвердити повноваження Акуленка Віктора Олександровича на підписання пропозиції та договору за результатом закупівлі, що не відповідає умовам Додатку 1 та п. 1 Розділу 3 тендерної документації (в частині документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ПП «Бриз Дніпра» на підставі п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-27-000008 ● 00adaf3b142543bc8c549a2cd47851d5
- Статус: завершено ● Дата: 17 січня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2019 17:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.08.2019 № 161
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2019 № 161
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-25-004295-b 25.01.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 вересня 2019 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Виконавчий комітет Української міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24884653 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна, Київська обл., Обухів, Київська обл., Обухівський р-н, м. Українка, пл. Шевченка,1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2019 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА" |
7 225 747,21
UAH з ПДВ
|
7 225 747,21
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
8 017 350,00
UAH з ПДВ
|
7 896 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА" #39239505 |
Переможець |
7 225 747,21
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 17:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2020 15:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2020 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2019 15:45
|
Договір №65.PDF | укладений |
19 березня 2019 15:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору на наступний рік відповідно до п.5 ст.36 ЗУ"Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дод.угода на обсяг, що не перевищує 20% від суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |