Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Службовий автотранспорт для медичних працівників
Service vehicles for healthcare workers
Service vehicles for healthcare workers
Очікувана вартість
12 876 000,00 UAH
UA-2019-01-25-004045-b ● c775ae6134c64b7887fcbfef39f4ec1f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02013171 |
Вебсайт: | http://uozter.gov.ua |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська область обл., м. Тернопіль, вул. ГРУШЕВСЬКОГО, буд. 8 |
Контактна особа: |
Оксана Теодорівна Волчек +380352235094 volchek.o.t@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Наталя Богданівна Івахів +380979664072 nataliivachiv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | UPRAVLINNYA OKHORONY ZDOROVYA TERNOPILSKOYI OBLASNOYI DERZHAVNOYI ADMINISTRATSIYI |
National ID: | 02013171 |
Contact point: |
Oksana Theodorivna Volchek +380352235094 volchek.o.t@gmail.com |
Additional contacts: |
Наталя Богданівна Івахів +380979664072 nataliivachiv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 січня 2019 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2019 15:22 |
Очікувана вартість: | 12 876 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 380,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 25 січня 2019 17:17 |
Enquiries until: | 15 лютого 2019 21:00 |
Complaints submission until: | до 21 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 лютого 2019 21:00 |
Information
Estimated total value: | 12 876 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 64 380 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 штука
Службовий автотранспорт для медичних працівників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46021, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Грушевського, буд. 8
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Service vehicles for healthcare workers
CPV: 34110000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2019 11:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2019 11:54 |
Технічні вимоги_нова редакція.docx | |
13 лютого 2019 11:54 |
Рішення про внесення змін.docx | |
12 лютого 2019 15:02 |
Проект договору_нова редакція.docx | |
12 лютого 2019 15:02 |
Рішення про внесення змін.docx | |
11 лютого 2019 10:44 |
Тендерна документація.doc | |
11 лютого 2019 10:44 |
Рішення про внесення змін.docx | |
25 січня 2019 17:17 |
лист МОЗ.pdf | |
25 січня 2019 17:17 |
лист МОЗ авто.pdf |
13 лютого 2019 11:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
13 лютого 2019 11:54 |
Технічні вимоги_нова редакція.docx
|
|||||||||
13 лютого 2019 11:54 |
Рішення про внесення змін.docx
|
|||||||||
12 лютого 2019 15:02 |
Проект договору_нова редакція.docx
|
|||||||||
12 лютого 2019 15:02 |
Рішення про внесення змін.docx
|
|||||||||
11 лютого 2019 10:44 |
Тендерна документація.doc
|
|||||||||
11 лютого 2019 10:44 |
Рішення про внесення змін.docx
|
|||||||||
25 січня 2019 17:17 |
лист МОЗ.pdf
|
|||||||||
25 січня 2019 17:17 |
лист МОЗ авто.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-25-004045-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОГДАН-АВТО ІВАНО-ФРАНКІВСЬК", Код ЄДРПОУ:37582219
Дата подання: 11 лютого 2019 14:21
Внесення змін до технічниг вимог
Уважно розглянувши Вашу тендерну документацію та проаналізувавши пропозиції автомобілів які пропонуються на Українському ринку та пропозиції учасників в системі Prozorro з ціновою пропозицією до 444000 гривень за одиницю ми дійшли висновку,що вимогам по нормам токсичності, комфорту, обладнанню, відповідає лише один автомобіль.
Учасники можуть запропонувати вам автомобіль іншої марки, який буде дешевший та більш технологічний.
Наприклад, обґрунтуйте вимоги норми токсичності не менше EURO 6? Згідно Статті 2 Закону України "Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів" митне оформлення з метою вільного обігу та першу державну реєстрацію в Україні нових транспортних засобів за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД, як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам: не нижче рівня "ЄВРО-5" - з 1 січня 2016 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2015 року включно; не нижче рівня "ЄВРО-6" - з 1 січня 2020 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2019 року включно. Тобто вимога не менше EURO 6 є дискримінаційною.
Так само з іншимичисельними характеристиками такими як, «Передні бокові подушки безпеки водія та пасажира», Системадопомоги при старті на підйомі, Подушки-шторки безпеки,Обмежувач швидкості або аналогічна система»,«Трансмісія» МКПП-5 (механічна 5-ступінчата),розмір шин 215/65 R16, Об’єм паливного бака (л), не менше 50 л, які мають дискримінаційний характер та виключають наявність будь якого еквіваленту крім одного автомобіля. Але ці всі кращі характеристики можуть бути формальним приводом для дискваліфікації будь якого учасника, який запропонував більш вигідну пропозицію. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо по нормам токсичності, обладнанню, предмета закупівлі. Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий збір з відповідальних осіб тендерного комітету. Є судовий прецедент по аналогічним спорам http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Розгорнути
Згорнути
Учасники можуть запропонувати вам автомобіль іншої марки, який буде дешевший та більш технологічний.
Наприклад, обґрунтуйте вимоги норми токсичності не менше EURO 6? Згідно Статті 2 Закону України "Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів" митне оформлення з метою вільного обігу та першу державну реєстрацію в Україні нових транспортних засобів за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД, як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам: не нижче рівня "ЄВРО-5" - з 1 січня 2016 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2015 року включно; не нижче рівня "ЄВРО-6" - з 1 січня 2020 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2019 року включно. Тобто вимога не менше EURO 6 є дискримінаційною.
Так само з іншимичисельними характеристиками такими як, «Передні бокові подушки безпеки водія та пасажира», Системадопомоги при старті на підйомі, Подушки-шторки безпеки,Обмежувач швидкості або аналогічна система»,«Трансмісія» МКПП-5 (механічна 5-ступінчата),розмір шин 215/65 R16, Об’єм паливного бака (л), не менше 50 л, які мають дискримінаційний характер та виключають наявність будь якого еквіваленту крім одного автомобіля. Але ці всі кращі характеристики можуть бути формальним приводом для дискваліфікації будь якого учасника, який запропонував більш вигідну пропозицію. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо по нормам токсичності, обладнанню, предмета закупівлі. Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий збір з відповідальних осіб тендерного комітету. Є судовий прецедент по аналогічним спорам http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 лютого 2019 11:54
Тендерним комітетом Управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації детально розглянуто Вашу вимогу за № UA-2019-01-25-004045-b.a1 від 11.02.2019 р. та за результатами розгляду повідомляємо наступне.
Щодо внесення змін до технічних вимог.
Ми не можемо погодитись, що технічні вимоги прописані лише під один автомобіль з ціновою пропозицією до 444000 гривень. Вами не надано жодних офіційних досліджень щодо вартості автомобілів в автомобільних дилерів.
Разом з тим, з метою уникнення скарг та забезпечення участі у закупівлі більшої кількості учасників, прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації (технічних вимог) у розрізі параметрів, які не призведуть до погіршення предмету закупівлі, а саме:
відповідність екологічним нормам: не нижче рівня "ЄВРО-5;
виключено вимоги щодо (механічної 5-ступінчатої МКПП), розміру шин 215/65 R16, об’єму паливного бака (л), не менше 50 л.
Однак, ми залишаємо вимогу щодо подушок безпеки, оскільки це виплаває на безпеку працівників під час виконання ними трудових обов’язків. Станом на сьогодні, при великій інтенсивності руху, складних погодних умовах і незадовільному стану доріг, наявність подушок безпеки є доцільною.
Окрім цього, наявність механічної коробки передач є економнішою у розході палива та забезпечує кращу динаміку їзди автомобіля у сільській місцевості.
Звертаємо увагу, що вказані технічні вимоги враховують конкретні вимоги до колісних транспортних засобів надані Міністерством охорони здоров’я України та Міністерством інфраструктури України (підвищена прохідність М1G, кути в’їзду та з’їзду, дорожній просвіт тощо).
Щодо внесення змін до технічних вимог.
Ми не можемо погодитись, що технічні вимоги прописані лише під один автомобіль з ціновою пропозицією до 444000 гривень. Вами не надано жодних офіційних досліджень щодо вартості автомобілів в автомобільних дилерів.
Разом з тим, з метою уникнення скарг та забезпечення участі у закупівлі більшої кількості учасників, прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації (технічних вимог) у розрізі параметрів, які не призведуть до погіршення предмету закупівлі, а саме:
відповідність екологічним нормам: не нижче рівня "ЄВРО-5;
виключено вимоги щодо (механічної 5-ступінчатої МКПП), розміру шин 215/65 R16, об’єму паливного бака (л), не менше 50 л.
Однак, ми залишаємо вимогу щодо подушок безпеки, оскільки це виплаває на безпеку працівників під час виконання ними трудових обов’язків. Станом на сьогодні, при великій інтенсивності руху, складних погодних умовах і незадовільному стану доріг, наявність подушок безпеки є доцільною.
Окрім цього, наявність механічної коробки передач є економнішою у розході палива та забезпечує кращу динаміку їзди автомобіля у сільській місцевості.
Звертаємо увагу, що вказані технічні вимоги враховують конкретні вимоги до колісних транспортних засобів надані Міністерством охорони здоров’я України та Міністерством інфраструктури України (підвищена прохідність М1G, кути в’їзду та з’їзду, дорожній просвіт тощо).
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 01 березня 2019
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02013171 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна, Тернопільська область обл., м. Тернопіль, вул. ГРУШЕВСЬКОГО, буд. 8 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ТерКо Авто Центр | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Полісся Моторс Груп" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОГДАН-АВТО ІВАНО-ФРАНКІВСЬК" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТерКо Авто Центр #34334352 |
Переможець |
12 695 620,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2019 15:28
|
ДУ № 2 до Договору № 25 від 02.04.2019 року.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2019 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2019 12:35
|
ДУ № 1 до Договру № 25 від 25.03.2019 року.pdf | зміни до договору |
25 березня 2019 12:34
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2019 10:50
|
Договір № 25 від 22.03.2019 року.pdf | укладений |
22 березня 2019 10:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Продавця. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Договору, виклавши Додаток № 1 до Договору "Специфікація" у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |