Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб пшеничний; хліб житній; батон
Очікувана вартість
365 000,00 UAH
UA-2019-01-25-003567-b c85af842497f450789364a6c02637554
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куртова Олена

+380544465415 BUDICHAN@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ БУДИЩАНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03189423
Місцезнаходження: 41462, Україна , Сумська обл., с. Будища, ВУЛ.ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 00
Контактна особа: Куртова Олена
+380544465415
BUDICHAN@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2019 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2019 00:00
Початок аукціону: 11 лютого 2019 12:51
Очікувана вартість: 365 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 825,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


ДК 021:2015, код 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний; хліб житній; батон)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4140 кг
Хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
16600 кг
Хліб житній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
4200 кг
Батон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2019 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 16:08
Тендерна документація - хліб.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-25-003567-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛУХІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ:00379608
Дата подання: 12 лютого 2019 17:47
Не відповідність пропозиції тендерній документації
Вимога
в порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»

Відповідно до Протоколу №3 від 12.02.2019р. засідання тендерного комітету. КУ СОР «Будищанський психоневрологічний інтернат» визначив переможцем закупівлі ДК 021:2015, код 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний; хліб житній; батон) (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-01-25-003567-b) – ТОВ «Сумська паляниця» зазначивши при цьому, що їх пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Однак, ТДВ «Глухівський хлібокомбінат» вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «Сумська паляниця» не відповідає умовам тендерної документації і тому має бути відхилена, з наступних причин:
- В п.3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень установчих документів (статуту) та відповідно до вимог чинного законодавства подає інформацію у довільній формі про систему оподаткування.
ТОВ «Сумська паляниця» подало в складі своєї пропозиції Довідку про систему оподаткування № 18/94 від 08.02.2019р. (файл – «довідка про систему оподаткування» ) в якій зазначено, що воно є платником податку на додану вартість. Система оподаткування — це сукупність податків, зборів, інших обов’язкових платежів до бюджетів і внесків до державних цільових фондів, що справляються в установленому Податковим кодексом порядку. Відповідно до Податкового кодексу України в Україні існує загальна та спрощена система оподаткування. Тобто, платники податків можуть бути платником ПДВ або не платником ПДВ перебуваючи при цьому на загальній або на спрощеній системі оподаткування. Тобто, ТОВ «Сумська паляниця» в своїй пропозиції не виконала вимоги тендерної документації і не надало інформації саме про систему оподаткування на якій воно перебуває.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Також, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. Відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. При цьому, наголошуємо, що це є обо'вязком Замовника, а не його правом. За не дотримання Замовником законодавства про державні закупівлі, чинне законодавство передбачає відповідальність.

Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Сумська паляниця» не відповідає умовам тендерної документації, що є підставою для відхилення їхньої тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2019 14:41
Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Частиною 4 ст. 28 Закону встановлено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
В тендерній документації затвердженій Замовником встановлено вимоги про надання учасниками інформації та документів.
В результаті розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Сумська Паляниця» на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону та умовам тендерної документації згідно критерії та методики оцінки в порядку статті 28 Закону було підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації, затвердженої Замовником.
В ч. 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містилася вимога про надання учасниками:
- Інформацію у довільній формі про систему оподаткування Учасника.
У складі тендерної пропозиції учасника міститься витяг з реєстру платників податку на додану вартість та довідка в якій містяться відомості про систему оподаткування учасника. Учасник ТОВ «Сумська Паляниця» виконав вимогу тендерної документації про надання інформації у довільній формі.
Рішення тендерного комітету не може ґрунтуватися на припущеннях, відтак підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Сумська Паляниця» відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сумська Паляниця 253 774,20
UAH з ПДВ
234 218,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Хлебосолофф 342 540,00
UAH з ПДВ
238 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РОМЕНСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" 286 922,40
UAH з ПДВ
249 789,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛУХІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" 338 820,00
UAH з ПДВ
338 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2019 17:48
нова пропозиція.pdf
09 лютого 2019 17:48
новий проект договору.pdf
09 лютого 2019 17:07
статут зав.pdf
09 лютого 2019 17:07
сертифікат ХАСП.pdf
09 лютого 2019 17:07
серт ХАСП.pdf
09 лютого 2019 17:07
свідоцто селянський.pdf
09 лютого 2019 17:07
свідоцтво Колосок.pdf
09 лютого 2019 17:07
свідоцтво батон.pdf
09 лютого 2019 17:07
сан водія.pdf
09 лютого 2019 17:07
сан авто.pdf
09 лютого 2019 17:07
реквізити.pdf
09 лютого 2019 17:07
протокол сан.pdf
09 лютого 2019 17:07
пропозиція.pdf
09 лютого 2019 17:07
проект договору.pdf
09 лютого 2019 17:07
накладні.pdf
09 лютого 2019 17:07
наказ директор.pdf
09 лютого 2019 17:07
лист.pdf
09 лютого 2019 17:07
лист дод.pdf
09 лютого 2019 17:07
додідка договори.pdf
09 лютого 2019 17:07
догорір ЗОШ 3pdf.pdf
09 лютого 2019 17:07
договір Чебурашка.pdf
09 лютого 2019 17:07
договір Світлячок.pdf
09 лютого 2019 17:07
договір Ромашка.pdf
09 лютого 2019 17:07
договір ліцей pdf.pdf
09 лютого 2019 17:07
дог відділ освіти.pdf
09 лютого 2019 17:07
довідка якісні.pdf
09 лютого 2019 17:07
довідка працівники.pdf
09 лютого 2019 17:07
довідка оподаткування.pdf
09 лютого 2019 17:07
довідка обладнання.pdf
09 лютого 2019 17:07
довідка єдр.pdf
09 лютого 2019 17:07
довідка антикоруп.pdf
09 лютого 2019 17:07
держспожив.pdf
09 лютого 2019 17:07
дезинфpdf.pdf
09 лютого 2019 17:07
витяг.pdf
09 лютого 2019 17:07
IMG_1141.jpg
09 лютого 2019 17:07
IMG_1138.jpg
09 лютого 2019 17:07
IMG_1137.jpg

Публічні документи

09 лютого 2019 16:09
Електронний підпис
09 лютого 2019 16:07
Якість.zip
09 лютого 2019 16:07
Статут3.zip
09 лютого 2019 16:07
Статут2.zip
09 лютого 2019 16:07
Статут1.zip
09 лютого 2019 16:07
Статут.zip
09 лютого 2019 16:07
Квал.документи.zip

Публічні документи

07 лютого 2019 13:57
якісне.pdf
07 лютого 2019 13:57
якісне посвідчення.PDF
07 лютого 2019 13:57
тенд проп.pdf
07 лютого 2019 13:57
статут_глух.pdf
07 лютого 2019 13:57
ст17.pdf
07 лютого 2019 13:57
протокол дир уманська.pdf
07 лютого 2019 13:57
накладная.pdf
07 лютого 2019 13:57
наказ директор.pdf
07 лютого 2019 13:57
лист тех вимог.pdf
07 лютого 2019 13:57
дов сист опод.pdf
07 лютого 2019 13:57
дов прац.pdf
07 лютого 2019 13:57
дов маь тех база.pdf
07 лютого 2019 13:57
дов зах довкілля.pdf
07 лютого 2019 13:57
відом про учасн.pdf
07 лютого 2019 13:57
витяг єдрпоу.pdf
07 лютого 2019 13:57
вит ПДВ.pdf
07 лютого 2019 13:57
Висновок ДСЕЕ хліб (2).PDF
07 лютого 2019 13:57
Висновок ДСЕЕ батон (2).PDF
07 лютого 2019 13:57
аналог дог .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сумська Паляниця

ТОВ Хлебосолофф

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РОМЕНСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛУХІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сумська Паляниця
#36572867
Переможець 234 218,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2019 11:41

Документи

12 лютого 2019 11:41
Електронний підпис
12 лютого 2019 11:40
3. Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2019 11:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сумська Паляниця
#36572867
234 218,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2019 11:41
Електронний підпис
12 лютого 2019 11:40
3. Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2020 11:00
ДУ2 (1).pdf зміни до договору
06 березня 2020 10:59
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 18:01
Додаткова угода (хліб) (1).pdf зміни до договору
27 січня 2020 18:00
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:13
ДУ1 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:13
Електронний підпис укладений
27 лютого 2019 13:58
Договір хліб.pdf укладений
27 лютого 2019 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 31 березня 2020 року. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Дію договору продовжити на суму 46843,60 грн, та в обсязі: Хліб пшеничний – 840 кг, Хліб житній – 3305 кг, Батон – 840 кг. Загальна сума договору – 281061.60 грн. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Сума Договору на 2020 рік складає 46560,00 грн . Обсяг: Хліб пшеничний – 828 кг, Хліб житній – 3285 кг, Батон – 840 кг. Загальна сума договору – 280778,00 грн. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 280 341,60
UAH (в тому числі ПДВ 46 723,60 UAH)