Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72250000-2. Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (програмно-технічне супроводження програмного забезпечення інформаційно-телекомунікаційної системи проведення логічного і арифметичного контролю декларацій)
Очікувана вартість
1 264 000,00 UAH
UA-2019-01-25-003484-b 12fbe05af38142978f4ceaefce89820f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кушнарьова Тетяна

+380442000839 zakupkinazk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Кушнарьова Тетяна
+380442000839
zakupkinazk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2019 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 11 лютого 2019 12:26
Очікувана вартість: 1 264 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 320,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
72250000-2. Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (програмно-технічне супроводження програмного забезпечення інформаційно-телекомунікаційної системи проведення логічного і арифметичного контролю декларацій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київ, м. Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 16:00
ТД 72250000-2 супроводження ІТС ЛАК.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-25-003484-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ Фінпорт Текнолоджіс Інк., Код ЄДРПОУ:31056116
Дата подання: 30 січня 2019 12:45
Вимога, щодо усунення порушень ТД
Користуючись своїм правом відповідно до ст 23 Закону України «Про публічні закупівлі», де вказано, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення Законодавства в тендерній документації, а саме:
В додатку 5 до тендерної документації, де викладено примірник Договору про закупівлю далі Договір), в п 3.1. Договору вказано: 3.1. «Загальна вартість Послуг (Ціна Договору) за Договором встановлюється на підставі Калькуляції витрат наданих послуг (Додаток 2) і Протоколу погодження договірної ціни послуг (Додаток 3) та складає…». Хочемо зауважити, що відповідно до ст 28 Закону України про Публічні закупівлі , у відкритих торгах ціна встановлюється на умовах відкритого аукціону, де визначається найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій. Таким чином вважаємо, що загальна вартість Послуг не може встановлюватись на підставі Калькуляції і Протоколу погодження договірної ціни, а тому цей пункт Договору просимо виключити або змінити відповідно до діючого Законодавства, та виключити Додаток 2 «Калькуляцію витрат» та Додаток 3 «Протокол погодження» з Договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2019 16:03
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням принципів, закріплених статтею 3 Закону, у тендерній документації може міститись інформація, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. У даному випадку замовник вважає за необхідне включення в проект договору Додатку 2 – Калькуляція витрат наданих послуг та Додатку 3 – Протокол погодження договірної ціни.
Частиною другою статті 180 Господарського кодексу України також передбачено, що істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При цьому, законодавство не містить будь-яких обмежень щодо переліку умов, що можуть бути визначені на вимогу однією із сторін істотними. З огляду на викладене, проект договору, викладений у Додатку 5 до тендерної документації, відповідає вимогам законодавства України та не потребує внесення відповідних змін.
Відповідно до пункту 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації за предметом «72250000-2. Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (програмно-технічне супроводження програмного забезпечення інформаційно-телекомунікаційної системи проведення логічного і арифметичного контролю декларацій)», затвердженої рішенням тендерного комітету Національного агентства з питань запобігання корупції від 25.01.2019, протокол № 11, Учасник надає заповнену форму «Тендерна пропозиція» із обов’язковим зазначенням ціни кожного із визначених у Додатку 4 найменувань послуг та у разі зменшення ціни пропозиції протягом електронного аукціону здійснює перерахунок вартості послуг після електронного аукціону, а саме: пропорційно зменшує їх ціни відносно ціни початкової пропозиції Учасника. Остаточна тендерна пропозиція за результатами аукціону повинна бути завантажена учасником на сайт протягом доби.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Фінпорт Текнолоджіс Інк. 1 255 000,00
UAH з ПДВ
1 248 680,00
UAH з ПДВ
Документи
"Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс" 1 259 100,00
UAH з ПДВ
1 252 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2019 16:41
Електронний підпис
12 лютого 2019 10:48
Електронний підпис
08 лютого 2019 17:29
Електронний підпис

Публічні документи

07 лютого 2019 12:34
Електронний підпис
07 лютого 2019 12:33
13_Проект_договору.pdf
07 лютого 2019 12:33
12_Щодо_санкцій.pdf
07 лютого 2019 12:33
11_Тендерна_пропозиція.pdf
07 лютого 2019 12:33
10_Наказ_про_директора.PDF
07 лютого 2019 12:33
08_Статут_ІнфоПлюс.PDF
07 лютого 2019 12:33
06_Щодо_статті_17.pdf
07 лютого 2019 12:33
04_Аналогічний_договір.pdf
07 лютого 2019 12:33
01_Реєстр_документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Фінпорт Текнолоджіс Інк.

АТ “ІнфоПлюс”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Фінпорт Текнолоджіс Інк.
#31056116
Переможець 1 248 680,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2019 15:22

Документи

18 лютого 2019 15:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2019 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Фінпорт Текнолоджіс Інк.
#31056116
1 248 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 лютого 2019 15:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 18:29
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:56
18_19_д1.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:49
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 17:10
18_19.pdf укладений
01 березня 2019 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу 3 Договору викласти в такій редакції: «3.1. Загальна вартість Послуг (Ціна Договору) за Договором встановлюється на підставі Калькуляції витрат наданих послуг (Додаток 2) і Протоколу погодження договірної ціни послуг (Додаток 3) та складає 1 498 416,00 грн. (Один мільйон чотириста дев’яносто вісім тисяч чотириста шістнадцять грн. 00 коп.), без ПДВ на термін дії Договору.». 2. Пункт 4.3 розділу 4 Договору викласти в такій редакції: «4.3. Строк надання послуг по Договору: з дати укладання по 29 лютого 2020 року включно.». 3. Пункт 10.1. розділу 10 Договору викласти в такій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладення Сторонами і діє по 29.02.2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.». 4. Додаток 2 до Договору (Калькуляція витрат наданих Послуг) викласти у новій редакції, що додається. 5. Додаток 3 до Договору (Протокол погодження договірної ціни Послуг) викласти у новій редакції, що додається. 6. Інші умови Договору, залишаються без змін та є обов’язковими до виконання Сторонами. 7. Цю Додаткову угоду укладено і підписано в двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної зі Сторін. 8. Додаткова угода набирає чинності з дати її укладення та є невід’ємною частиною Договору. 9. Невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди є: 9.1. Додаток 2 до Договору (Калькуляція витрат наданих Послуг). 9.2. Додаток 3 до Договору (Протокол погодження договірної ціни Послуг)
Номер договору про закупівлю: 18/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 498 416,00
UAH з ПДВ