Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень (послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження вм. Українка)
Planting and maintenance services of green areas (Services for greening the city, arranging lawns, care for trees and shrubs, their watering and dilution in the city Ukrainian)
Очікувана вартість
7 800 000,00 UAH
UA-2019-01-25-003324-b 5c5ffe0d48c54321b3890049558b09e7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Виконавчий комітет Української міської ради
Код ЄДРПОУ: 24884653
Місцезнаходження замовника: 08720, Україна, Київська обл., Обухів, Київська обл., Обухівський р-н, м. Українка, пл. Шевченка,1
Контактна особа замовника: ВК Української МР Закупівля
+380457220682
valenta2009@ukr.net
Official name: Executive committee of Ukrainka Local Council
National ID: 24884653
Contact point: Nikolaeva Irina
+380457220682
valenta2009@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2019 17:00
Початок аукціону: 07 березня 2019 11:45
Очікувана вартість: 7 800 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 25 січня 2019 15:46
Enquiries until: 14 лютого 2019 17:00
Complaints submission until: до 20 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 лютого 2019 17:00

Information

Estimated total value: 7 800 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 39 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень(послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в м. Українка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська обл., Українка, всі вулиці міста
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Services for greening the city, arranging lawns, care for trees and shrubs, their watering and dilution in the city Ukrainian
CPV: 77310000-6
Період постачання: з 01 березня 2019 по 31 грудня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

25 січня 2019 16:48
Електронний цифровий підпис
25 січня 2019 15:43
ТД озеленення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-25-003324-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41788608
Дата подання: 07 березня 2019 14:23
Невідповідність пропозиції учасника
Уважно розглянувши пропозицію учасника ТОВ "Міський житловий центр" повідомляємо про невідповідність пропозиції даного учасника умовам тендерної документації.
1. В Додатку 1. «Інші вимоги.» документації вимагалось:
«Довідка, складена у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів);
б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту;»
У складі пропозиції подано довідку (файл "Загал.відом.pdf"), де відсутня інформація про реквізити (телефон для контактів) та керівництво (телефон для контактів)
2. В Додатку 1 «Інші вимоги» документації вимагалось:
Проект договору про закупівлю (Додаток 6). Подається Учасником у складі тендерної пропозиції з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки (за наявності)
У складі пропозиції відсутній проект договору про закупівлю

Уважно розглянувши пропозицію учасника ПП «Бриз Дніпра» повідомляємо про невідповідність пропозиції даного учасника умовам тендерної документації.
1. В Додатку 1. «Інші вимоги.» документації вимагалось:
«Довідка, складена у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів);
б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту;»

У складі пропозиції ПП «Бриз Дніпра» подано довідку (файл "Загальна довідка.pdf"), де відсутня інформація про реквізити (телефон для контактів) та керівництво (телефон для контактів), що не відповідає умовам тендерної документації.
2. В Додатку 1. «Інші вимоги.» документації вимагалось:
Копія Статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі наявності).
У складі пропозиції подано копію Статуту, де відсутня частина тексту п. 3.2. Неможливо підтвердити повноваження засновника-власника учасника, зокрема щодо призначення директора. Неможливо підтвердити повноваження Акуленка Віктора Олександровича на підписання пропозиції та договору за результатом закупівлі, що не відповідає умовам Додатку 1 та п. 1 Розділу 3 тендерної документації (в частині документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.

Уважно розглянувши пропозицію учасника ТОВ "Київське управління механізації» повідомляємо про невідповідність пропозиції даного учасника умовам тендерної документації.
1. В Додатку 1. «Інші вимоги.» документації вимагалось:
«Довідка, складена у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів);
б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту;»
У складі пропозиції подано довідку, де відсутня інформація про керівництво (телефон для контактів)
2. В Додатку 1 п. 9 документації вимагалось:
Інформація в довільній формі за власноручним підписом учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що фізична особа не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку
У складі пропозиції відсутня довідка або довідка в довільній формі з обґрунтуванням, на якій підставі даний документ не може бути подано.

Вимагаємо відхилити тендерні пропозиції ТОВ "Міський житловий центр", ПП «Бриз Дніпра» та ТОВ "Київське управління механізації» на підставі п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 13 березня 2019 11:58
Причина: з'ясування

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-25-003324-b.c2
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА", Код ЄДРПОУ:39239505
Дата подання: 28 березня 2019 15:03
Скарга ПП "Бриз Дніпра" щодо порушень законодавства у сфері публічних закупівель по закіпівлі послуги з озеленення міста Українка.
ПП "Бриз Дніпра" направляє Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скаргу щодо порушення законодавства Замовником Виконавчим комітетом Української міської ради при здійсненні закупівлі "Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень (послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження вм. Українка)" номер у ПРОЗОРРО UA-2019-01-25-003324-b. Текст скарги викладено у файлі "Скарга до АМКУ.pdf" з додатками. Згадані у скарзі документи доступні на електронному майданчику у формі електронних файлів. До Скарги додається платіжне доручення №107 від 28.03.2019 про сплату суми 5000,0 грн за подання Скарги
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 02 квітня 2019 10:20
рішення від 01.04.2019 № 3752 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2019 10:20
рішення від 16.04.2019 № 4604.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2019 17:26

Документи подані скаржником

28 березня 2019 15:03
СКАРГА ДО АМКУ.PDF
28 березня 2019 15:03
ПРОПОЗИЦІЯ 2 ОЗЕЛЕННЯ.PDF
28 березня 2019 15:03
ТД озеленення.doc
28 березня 2019 15:03
Протокол №1.doc
28 березня 2019 15:03
Протокол №24.doc
28 березня 2019 15:03
Протокол №26.doc
28 березня 2019 15:03
Протокол №28.doc
10 квітня 2019 14:26
Рішення від 12.01.2019 № 1467.pdf

Документи подані замовником

08 квітня 2019 14:04
Пояснення.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-14-000243 ● f2ba238e8f2e47278026881b430169d8
  • Статус: завершено ● Дата: 03 червня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-03-13
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-03-15 12:27:05
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.03.2019 № 52
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник О. КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.03.2019 № 52

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-25-003324-b 25.01.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-03 15:48:49

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.04.2019 № 74
Київ

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-01-25-003324-b в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-25-003324-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 15 березня 2019 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 13 березня 2019 року № 52 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.

Начальник О. КАРАБАНОВ

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-03 15:48:56

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.04.2019 № 74
Київ

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-01-25-003324-b в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-25-003324-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 15 березня 2019 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 13 березня 2019 року № 52 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.

Начальник О. КАРАБАНОВ

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 24 квітня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Виконавчий комітет Української міської ради, 24884653, Україна, Обухів, Київська обл., Обухівський р-н, м. Українка, пл. Шевченка,1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень(послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в м. Українка), 7800000UAH, 77310000-6, ДК021, 1, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 5c5ffe0d48c54321b3890049558b09e7, 2019-01-25
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 15 березня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітенту від 25.01.2019 № 8, протокол розгляду тендерних пропозицій від 01.03.2019 № 1, тендерні пропозиції ПП «Бриз Дніпра», ТОВ «Міський житловий центр», ТОВ «Дан Девелопмент», ТОВ «Укр Ландшафт Парк», ТОВ «Прімекс-клінінг», ТОВ «Київське управління механізації», Торгівельно-виробниче приватне підприємства «Ресурс», протокол засідання тендерного комітету від 13.03.2019 № 24., 23 квітня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час планування закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розкритті тендерних пропозицій, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Міський житловий центр», порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 01 березня 2019
UA-2019-01-25-003324-b5c5ffe0d48c54321b3890049558b09e7
Найменування замовника: Виконавчий комітет Української міської ради
Код ЄДРПОУ: 24884653
Місцезнаходження замовника: 08720, Україна, Київська обл., Обухів, Київська обл., Обухівський р-н, м. Українка, пл. Шевченка,1
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Міський житловий центр Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ЛАНДШАФТ ПАРК" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМЕКС-КЛІНІНГ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Торгівельно-виробниче приватне підпириємство "Ресурс" Документи
Відхилено
Документи

Документи

01 березня 2019 18:13
Протокол №1.docx
01 березня 2019 18:13
sign.p7s

Публічні документи

03 травня 2019 07:40
sign.p7s
03 травня 2019 07:40
sign.p7s
14 березня 2019 09:08
sign.p7s
14 березня 2019 08:51
ПРОПОЗИЦІЯ 2 ОЗЕЛЕННЯ.PDF
14 березня 2019 08:50
sign.p7s
21 лютого 2019 08:27
sign.p7s
21 лютого 2019 08:27
sign.p7s
20 лютого 2019 08:17
СТАТУТ ПП БРИЗ ДНІПРА.PDF
20 лютого 2019 08:17
СТАТТЯ 17.PDF
20 лютого 2019 08:17
ОРЕНДА ТЕХН 2018 (ТС).PDF
20 лютого 2019 08:17
ЗАГАЛЬНА ДОВІДКА.PDF
20 лютого 2019 08:17
ДОЗВІЛ НА ВИШКУ.PDF
20 лютого 2019 08:17
ДОД УГОДИ ОЗЕЛЕНЕННЯ.PDF
20 лютого 2019 08:17
ДОГОВІР ОРЕНДИ МР2.PDF
20 лютого 2019 08:17
ДОГОВІР ОРЕНДИ МДК12.PDF
20 лютого 2019 08:17
Дог оренди СТН МР.PDF
20 лютого 2019 08:17
ДОГ ОРЕНДИ НА ТЕХНІКУ.PDF
20 лютого 2019 08:17
ВИТЯГ ПДВ.PDF
20 лютого 2019 08:17
ВИПИСКА НОВА.PDF
20 лютого 2019 08:16
ПРОПОЗИЦІЯ ОЗЕЛЕНЕННЯ.PDF

Документи

01 березня 2019 18:14
Протокол №2.docx
01 березня 2019 18:15
sign.p7s

Публічні документи

21 лютого 2019 16:39
sign.p7s
21 лютого 2019 16:39
sign.p7s
20 лютого 2019 16:25
Наказ протокол МЖЦ.PDF
20 лютого 2019 16:25
Витяг ПДВ.PDF
20 лютого 2019 16:25
Статут (нова редакція).PDF
20 лютого 2019 16:25
ст17.PDF
20 лютого 2019 16:25
дог85 догляд.PDF
20 лютого 2019 16:25
дог84 садіння.PDF
20 лютого 2019 16:25
дог83 викошування.PDF
20 лютого 2019 16:25
дог 122 з дод.угод.PDF
20 лютого 2019 16:25
досвід.PDF
20 лютого 2019 16:25
працівникі.PDF
20 лютого 2019 16:25
оренда Київська174.PDF
20 лютого 2019 16:25
Київська 148.PDF
20 лютого 2019 16:25
Каштанова 23 з 01.03.19.PDF
20 лютого 2019 16:25
Каштанова 23 до 28.02.19.PDF
20 лютого 2019 16:25
оренда МТЗ 80.PDF
20 лютого 2019 16:25
дог автовишка.PDF
20 лютого 2019 16:25
обладнання.PDF
20 лютого 2019 16:25
захист довкілля.PDF
20 лютого 2019 16:25
загал.відом.PDF
20 лютого 2019 16:25
деф акт.PDF
20 лютого 2019 16:25
зведен коштор.PDF
20 лютого 2019 16:25
локал коштор.PDF
20 лютого 2019 16:25
економ розрах.PDF
20 лютого 2019 16:25
техніч якіс характ.PDF
20 лютого 2019 16:25
договір.PDF
20 лютого 2019 16:25
Пропозиція.PDF

Документи

01 березня 2019 18:24
Протокол №3.docx
01 березня 2019 18:24
sign.p7s

Публічні документи

22 лютого 2019 15:11
sign.p7s
22 лютого 2019 15:11
sign.p7s
22 лютого 2019 15:05
sign.p7s
22 лютого 2019 15:04
sign.p7s
22 лютого 2019 15:04
3. Документи.pdf
22 лютого 2019 15:04
4. Кваліфікаційні.pdf
22 лютого 2019 15:04
1. Довідки.pdf
22 лютого 2019 15:04
2. Технічні.pdf
22 лютого 2019 15:04
0. Цінова.pdf

Документи

01 березня 2019 18:27
Протокол №4.docx
01 березня 2019 18:27
sign.p7s

Публічні документи

22 лютого 2019 15:33
Штатний розклад.pdf
22 лютого 2019 15:33
Статут.pdf
22 лютого 2019 15:33
Проект договору.pdf

Документи

24 лютого 2019 17:05
Звіт з ЄДР (припинено)
01 березня 2019 18:29
Протокол №5.docx
01 березня 2019 18:29
sign.p7s

Документи

01 березня 2019 18:33
Протокол №6.docx
01 березня 2019 18:33
sign.p7s

Публічні документи

20 березня 2019 16:29
Цінова пропозиція_20.03_.pdf
20 березня 2019 14:59
Цінова пропозиція_20.03.pdf
24 лютого 2019 15:07
Відповід. СТ.17 ЗУ.pdf
24 лютого 2019 15:07
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 лютого 2019 15:07
Розрахунок ЗП.pdf
24 лютого 2019 15:07
Розрахунок_Прибуток.pdf
24 лютого 2019 15:07
Розрах. трансп. витрат.pdf
24 лютого 2019 15:07
Пояснюв. записка.pdf
24 лютого 2019 15:07
Договірна ціна.pdf
24 лютого 2019 15:07
Гарант. лист.pdf
24 лютого 2019 15:07
Аналог. договора.pdf
24 лютого 2019 15:07
Довідки відпов. СТ.16.pdf
24 лютого 2019 15:07
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
24 лютого 2019 15:07
ДОДАТОК 7_.pdf
24 лютого 2019 15:07
СТАТУТ.pdf
24 лютого 2019 15:07
Проект договору.pdf
24 лютого 2019 15:07
ОПИС ДО СТАТУТУ.pdf
24 лютого 2019 15:07
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
24 лютого 2019 15:07
ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
24 лютого 2019 15:07
ВИТЯГ ПДВ.pdf
24 лютого 2019 15:07
ВИТЯГ З ЄДР.pdf

Документи

01 березня 2019 18:35
Протокол №7.docx
01 березня 2019 18:36
sign.p7s

Публічні документи

24 лютого 2019 16:59
sign.p7s
24 лютого 2019 16:59
Технічні вмимоги.pdf
24 лютого 2019 16:59
Судимість.pdf
24 лютого 2019 16:59
Про санкції.pdf
24 лютого 2019 16:59
Працівники.pdf
24 лютого 2019 16:58
МТБ.pdf
24 лютого 2019 16:58
корупція учасник.pdf
24 лютого 2019 16:58
Корупція директор.pdf
24 лютого 2019 16:58
Копія Статуту.pdf
24 лютого 2019 16:58
Копія Свідоцтва ПДВ.pdf
24 лютого 2019 16:58
Довкілля.pdf
24 лютого 2019 16:58
Банкрутство.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2019 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Міський житловий центр 6 029 563,21
UAH з ПДВ
4 945 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА" 6 416 293,00
UAH з ПДВ
4 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" 7 792 180,73
UAH з ПДВ
6 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" 7 756 320,00
UAH з ПДВ
7 260 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2019 16:39
sign.p7s
21 лютого 2019 16:39
sign.p7s
20 лютого 2019 16:25
Наказ протокол МЖЦ.PDF
20 лютого 2019 16:25
Витяг ПДВ.PDF
20 лютого 2019 16:25
Статут (нова редакція).PDF
20 лютого 2019 16:25
ст17.PDF
20 лютого 2019 16:25
дог85 догляд.PDF
20 лютого 2019 16:25
дог84 садіння.PDF
20 лютого 2019 16:25
дог83 викошування.PDF
20 лютого 2019 16:25
дог 122 з дод.угод.PDF
20 лютого 2019 16:25
досвід.PDF
20 лютого 2019 16:25
працівникі.PDF
20 лютого 2019 16:25
оренда Київська174.PDF
20 лютого 2019 16:25
Київська 148.PDF
20 лютого 2019 16:25
Каштанова 23 з 01.03.19.PDF
20 лютого 2019 16:25
Каштанова 23 до 28.02.19.PDF
20 лютого 2019 16:25
оренда МТЗ 80.PDF
20 лютого 2019 16:25
дог автовишка.PDF
20 лютого 2019 16:25
обладнання.PDF
20 лютого 2019 16:25
захист довкілля.PDF
20 лютого 2019 16:25
загал.відом.PDF
20 лютого 2019 16:25
деф акт.PDF
20 лютого 2019 16:25
зведен коштор.PDF
20 лютого 2019 16:25
локал коштор.PDF
20 лютого 2019 16:25
економ розрах.PDF
20 лютого 2019 16:25
техніч якіс характ.PDF
20 лютого 2019 16:25
договір.PDF
20 лютого 2019 16:25
Пропозиція.PDF

Публічні документи

03 травня 2019 07:40
sign.p7s
03 травня 2019 07:40
sign.p7s
14 березня 2019 09:08
sign.p7s
14 березня 2019 08:51
ПРОПОЗИЦІЯ 2 ОЗЕЛЕННЯ.PDF
14 березня 2019 08:50
sign.p7s
21 лютого 2019 08:27
sign.p7s
21 лютого 2019 08:27
sign.p7s
20 лютого 2019 08:17
СТАТУТ ПП БРИЗ ДНІПРА.PDF
20 лютого 2019 08:17
СТАТТЯ 17.PDF
20 лютого 2019 08:17
ОРЕНДА ТЕХН 2018 (ТС).PDF
20 лютого 2019 08:17
ЗАГАЛЬНА ДОВІДКА.PDF
20 лютого 2019 08:17
ДОЗВІЛ НА ВИШКУ.PDF
20 лютого 2019 08:17
ДОД УГОДИ ОЗЕЛЕНЕННЯ.PDF
20 лютого 2019 08:17
ДОГОВІР ОРЕНДИ МР2.PDF
20 лютого 2019 08:17
ДОГОВІР ОРЕНДИ МДК12.PDF
20 лютого 2019 08:17
Дог оренди СТН МР.PDF
20 лютого 2019 08:17
ДОГ ОРЕНДИ НА ТЕХНІКУ.PDF
20 лютого 2019 08:17
ВИТЯГ ПДВ.PDF
20 лютого 2019 08:17
ВИПИСКА НОВА.PDF
20 лютого 2019 08:16
ПРОПОЗИЦІЯ ОЗЕЛЕНЕННЯ.PDF

Публічні документи

20 березня 2019 16:29
Цінова пропозиція_20.03_.pdf
20 березня 2019 14:59
Цінова пропозиція_20.03.pdf
24 лютого 2019 15:07
Відповід. СТ.17 ЗУ.pdf
24 лютого 2019 15:07
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 лютого 2019 15:07
Розрахунок ЗП.pdf
24 лютого 2019 15:07
Розрахунок_Прибуток.pdf
24 лютого 2019 15:07
Розрах. трансп. витрат.pdf
24 лютого 2019 15:07
Пояснюв. записка.pdf
24 лютого 2019 15:07
Договірна ціна.pdf
24 лютого 2019 15:07
Гарант. лист.pdf
24 лютого 2019 15:07
Аналог. договора.pdf
24 лютого 2019 15:07
Довідки відпов. СТ.16.pdf
24 лютого 2019 15:07
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
24 лютого 2019 15:07
ДОДАТОК 7_.pdf
24 лютого 2019 15:07
СТАТУТ.pdf
24 лютого 2019 15:07
Проект договору.pdf
24 лютого 2019 15:07
ОПИС ДО СТАТУТУ.pdf
24 лютого 2019 15:07
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
24 лютого 2019 15:07
ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
24 лютого 2019 15:07
ВИТЯГ ПДВ.pdf
24 лютого 2019 15:07
ВИТЯГ З ЄДР.pdf

Публічні документи

22 лютого 2019 15:11
sign.p7s
22 лютого 2019 15:11
sign.p7s
22 лютого 2019 15:05
sign.p7s
22 лютого 2019 15:04
sign.p7s
22 лютого 2019 15:04
3. Документи.pdf
22 лютого 2019 15:04
4. Кваліфікаційні.pdf
22 лютого 2019 15:04
1. Довідки.pdf
22 лютого 2019 15:04
2. Технічні.pdf
22 лютого 2019 15:04
0. Цінова.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
#41638010
Рішення скасоване 6 700 000,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 16:01
ТОВ Міський житловий центр
#37360998
Рішення скасоване 4 945 000,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 16:10
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА"
#39239505
Рішення скасоване 4 950 000,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 16:10
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
#41638010
Рішення скасоване 6 700 000,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 16:10
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41788608
Рішення скасоване 7 260 000,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 16:10
ТОВ Міський житловий центр
#37360998
Відхилено 4 945 000,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 16:28
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА"
#39239505
Переможець 4 950 000,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 16:33

Документи

26 березня 2019 10:31
sign.p7s
26 березня 2019 10:31
Протокол №28.docx
19 березня 2019 18:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 березня 2019 11:23
sign.p7s
13 березня 2019 11:23
Протокол №24.docx
07 березня 2019 12:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 березня 2019 18:28
sign.p7s
19 березня 2019 18:27
Протокол №26.docx
13 березня 2019 11:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 травня 2019 16:10
sign.p7s
02 травня 2019 16:10
Протокол №38.docx

Документи

02 травня 2019 16:28
sign.p7s
02 травня 2019 16:28
Протокол №39.docx

Документи

02 травня 2019 16:33
sign.p7s
02 травня 2019 16:33
Протокол №40.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2019 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА"
#39239505
4 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 травня 2019 16:33
sign.p7s
02 травня 2019 16:33
Протокол №40.docx

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 травня 2019 08:59
Договір № 155 від 13 05 2019.PDF укладений
13 травня 2019 08:58

Актуальні тендери

До пошуку