Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Planting and maintenance services of green areas (Services for greening the city, arranging lawns, care for trees and shrubs, their watering and dilution in the city Ukrainian)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Української міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24884653 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Обухів, Київська обл., Обухівський р-н, м. Українка, пл. Шевченка,1 |
Контактна особа: |
ВК Української МР Закупівля +380457220682 valenta2009@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Executive committee of Ukrainka Local Council |
National ID: | 24884653 |
Contact point: |
Nikolaeva Irina +380457220682 valenta2009@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2019 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2019 11:45 |
Очікувана вартість: | 7 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 25 січня 2019 15:46 |
Enquiries until: | 14 лютого 2019 17:00 |
Complaints submission until: | до 20 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 лютого 2019 17:00 |
Information
Estimated total value: | 7 800 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 39 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2019 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2019 15:43 |
ТД озеленення.docx |
25 січня 2019 16:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 січня 2019 15:43 |
ТД озеленення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. В Додатку 1. «Інші вимоги.» документації вимагалось:
«Довідка, складена у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів);
б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту;»
У складі пропозиції подано довідку (файл "Загал.відом.pdf"), де відсутня інформація про реквізити (телефон для контактів) та керівництво (телефон для контактів)
2. В Додатку 1 «Інші вимоги» документації вимагалось:
Проект договору про закупівлю (Додаток 6). Подається Учасником у складі тендерної пропозиції з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки (за наявності)
У складі пропозиції відсутній проект договору про закупівлю
Уважно розглянувши пропозицію учасника ПП «Бриз Дніпра» повідомляємо про невідповідність пропозиції даного учасника умовам тендерної документації.
1. В Додатку 1. «Інші вимоги.» документації вимагалось:
«Довідка, складена у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів);
б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту;»
У складі пропозиції ПП «Бриз Дніпра» подано довідку (файл "Загальна довідка.pdf"), де відсутня інформація про реквізити (телефон для контактів) та керівництво (телефон для контактів), що не відповідає умовам тендерної документації.
2. В Додатку 1. «Інші вимоги.» документації вимагалось:
Копія Статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі наявності).
У складі пропозиції подано копію Статуту, де відсутня частина тексту п. 3.2. Неможливо підтвердити повноваження засновника-власника учасника, зокрема щодо призначення директора. Неможливо підтвердити повноваження Акуленка Віктора Олександровича на підписання пропозиції та договору за результатом закупівлі, що не відповідає умовам Додатку 1 та п. 1 Розділу 3 тендерної документації (в частині документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
Уважно розглянувши пропозицію учасника ТОВ "Київське управління механізації» повідомляємо про невідповідність пропозиції даного учасника умовам тендерної документації.
1. В Додатку 1. «Інші вимоги.» документації вимагалось:
«Довідка, складена у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів);
б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту;»
У складі пропозиції подано довідку, де відсутня інформація про керівництво (телефон для контактів)
2. В Додатку 1 п. 9 документації вимагалось:
Інформація в довільній формі за власноручним підписом учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що фізична особа не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку
У складі пропозиції відсутня довідка або довідка в довільній формі з обґрунтуванням, на якій підставі даний документ не може бути подано.
Вимагаємо відхилити тендерні пропозиції ТОВ "Міський житловий центр", ПП «Бриз Дніпра» та ТОВ "Київське управління механізації» на підставі п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Дата подання: 28 березня 2019 15:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-14-000243 ● f2ba238e8f2e47278026881b430169d8
- Статус: завершено ● Дата: 03 червня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 березня 2019 12:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.03.2019 № 52
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.03.2019 № 52
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-25-003324-b 25.01.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-03 15:48:49
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.04.2019 № 74
Київ
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-01-25-003324-b в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-25-003324-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 15 березня 2019 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 13 березня 2019 року № 52 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник О. КАРАБАНОВ
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-03 15:48:56
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.04.2019 № 74
Київ
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-01-25-003324-b в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-25-003324-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 15 березня 2019 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 13 березня 2019 року № 52 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник О. КАРАБАНОВ
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2019 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Виконавчий комітет Української міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24884653 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна, Київська обл., Обухів, Київська обл., Обухівський р-н, м. Українка, пл. Шевченка,1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Міський житловий центр | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ЛАНДШАФТ ПАРК" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМЕКС-КЛІНІНГ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Торгівельно-виробниче приватне підпириємство "Ресурс" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2019 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Міський житловий центр |
6 029 563,21
UAH з ПДВ
|
4 945 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА" |
6 416 293,00
UAH з ПДВ
|
4 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" |
7 792 180,73
UAH з ПДВ
|
6 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
7 756 320,00
UAH з ПДВ
|
7 260 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" #41638010 |
Рішення скасоване |
6 700 000,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2019 16:01
|
ТОВ Міський житловий центр #37360998 |
Рішення скасоване |
4 945 000,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2019 16:10
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА" #39239505 |
Рішення скасоване |
4 950 000,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2019 16:10
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" #41638010 |
Рішення скасоване |
6 700 000,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2019 16:10
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41788608 |
Рішення скасоване |
7 260 000,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2019 16:10
|
ТОВ Міський житловий центр #37360998 |
Відхилено |
4 945 000,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2019 16:28
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА" #39239505 |
Переможець |
4 950 000,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2019 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2020 09:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2020 09:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2020 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2019 08:59
|
Договір № 155 від 13 05 2019.PDF | укладений |
13 травня 2019 08:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору на наступний рік відповідно до п.5 ст.36 ЗУ"Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 155 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дод.угода на обсяг, що не перевищує 20% від суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 155 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 155 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |