Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з діагностики та ремонту друкуючих пристроїв та сканерів.
Очікувана вартість
1 950 000,00 UAH
UA-2019-01-25-003161-b a3b5d0d82b9040b5a45bb308b12a0232
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Роман

+380445941170 nroman@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 січня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Наталія Роман
+380445941170
nroman@ukrgasbank.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


відповідно до Додатку №1 та Додатку №2 Договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з діагностики та ремонту друкуючих пристроїв та сканерів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки

Тендерна документація

25 січня 2019 15:30
Звіт 347.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СЕРВІС СОЛУШНС"
#39293583
Переможець 1 950 000,00
UAH з ПДВ
25 січня 2019 15:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДД№2.pdf зміни до договору
05 лютого 2020 12:21
Про зміну істотних умов дог ДД №2.pdf зміни до договору
05 лютого 2020 12:21
ДД№1.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:50
Про зміну істотних умов дог ДД №1.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:50
Договір 347.pdf укладений
25 січня 2019 15:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 1.3 розділу 1. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» Договору викладено в наступній редакції: «1.3. Послуги за цим Договором надаються протягом періоду з «20» грудня 2018 р. по «31» січня 2020 р. включно». Пункт 9.1 розділу 9. «ІНШІ УМОВИ» Договору викладено в наступній редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін і скріплення їх підписів відбитками печаток Сторін (за наявності) та діє до 28 лютого 2020 року.».
Номер договору про закупівлю: 347/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 1.3 розділу 1. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» Договору, викладено в наступній редакції: «1.3. Послуги за цим Договором надаються протягом періоду з «20» грудня 2018 р. по «31» березня 2020 р. включно». Пункт 4.1 розділу 4. «ЗАГАЛЬНА ВАРТІСТЬ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» Договору, викладено в наступній редакції: «4.1. Загальна вартість Договору визначається як сума вартості наданих Послуг та не може перевищувати 1 950 000,00 грн. (один мільйон дев’ятсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) без ПДВ, крім того ПДВ 390 000,00 грн. (триста дев’яносто тисяч гривень 00 копійок), всього з ПДВ 2 340 000,00 грн. (два мільйони триста сорок тисяч гривень 00 копійок) (надалі – Загальна вартість Договору).». Пункт 9.1 розділу 9. «ІНШІ УМОВИ» Договору, викладено в наступній редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін і скріплення їх підписів відбитками печаток Сторін (за наявності) та діє до 30 квітня 2020 року.».
Номер договору про закупівлю: 347/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML