Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 -71340000-3 Комплексні інженерні послуги (послуга: «Кваліфікація арматури та вимикальних пристроїв енергоблока №5 ВП «Запорізька АЕС» на сейсмічні впливи»)
Очікувана вартість
2 722 415,75 UAH
UA-2019-01-25-001685-b 9e721fb9c45f457cb0b60cac43910fd7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієнко Наталія

+380613955781 oskt51560@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Гордієнко Наталія
+380613955781
oskt51560@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2019 12:46
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2019 09:00
Початок аукціону: 18 лютого 2019 12:29
Очікувана вартість: 2 722 415,75 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,61%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13612.08 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги


Код ДК 021:2015 -71340000-3 Комплексні інженерні послуги (послуга: «Кваліфікація арматури та вимикальних пристроїв енергоблока №5 ВП «Запорізька АЕС» на сейсмічні впливи») (згідно з Технічними вимогами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Код ДК 021:2015 -71340000-3 Комплексні інженерні послуги (послуга: «Кваліфікація арматури та вимикальних пристроїв енергоблока №5 ВП «Запорізька АЕС» на сейсмічні впливи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019  —  30 квітня 2020
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-25-001685-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ», Код ЄДРПОУ:16392628
Дата подання: 31 січня 2019 22:11
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Відповідно до вимог п. 5.2 та п. 5.3 Тендерної документації учаснику необхідно показати досвід щодо виконання аналогічного договору (договорів) з проведення кваліфікації арматури та вимикальних пристроїв енергоблоків АЕС на сейсмічні впливи, а також персонал, що має відповідний досвід. Вимога замовника щодо наявності у учасника досвіду з проведення кваліфікації арматури, а також (саме) вимикальних пристроїв, енергоблоків АЕС енергоблоків АЕС на сейсмічні впливи є дискримінаційною на наш погляд та такою, що штучно обмежує коло потенційних учасників. Згідно Технічним вимогам кваліфікації методами, передбаченими Додатком 2 НП 306.2.208-2016, підлягає арматура та вимикальні пристрої, що наведені в Додатку А. На наш погляд кваліфікація вимикальних пристроїв, як одного з типів арматури, не потребує спеціальних знань, досвіду чи навичок в порівнянні з іншими типами. Наведене не суперечить вимогам і рекомендаціям Додатку 2 НП 306.2.208-2016, в якому вимикальні пристрої окремо не виділено. Тому вважаємо за необхідне вилучити з п. 5.2 та п. 5.3 Тендерної документації запис «…і вимикальні пристрої…». При цьому самі методи та принципи кваліфікації арматури енергоблоків АЕС на сейсмічні впливи не відрізняються від методів та принципів кваліфікації вимикальних пристроїв енергоблоків АЕС на сейсмічні впливи. Наше підприємство має успішний досвід виконання кваліфікації арматури енергоблоків АЕС на сейсмічні впливи, що в тому числі дає можливість якісно та кваліфіковано надати послуги з кваліфікації вимикальних пристроїв енергоблоків АЕС. Вимагаємо від замовника викласти вимогу в частині наявності у учасника досвіду щодо виконання аналогічного договору (договорів), а також персоналу, що має відповідний досвід, наступним чином: досвід учасника та його персоналу щодо виконання аналогічних договорів (договору), з проведення кваліфікації арматури енергоблоків АЕС на сейсмічні впливи. У разі незадоволення даної вимоги наше підприємство буде змушене звернутися до АМКУ для оскарження умов закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 лютого 2019 14:00
Питання щодо можливості внесення змін до тендерної документації планується розглянути на засіданні тендерного комітету

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-25-001685-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРТРОН-АРКОС ЛТД, Код ЄДРПОУ:25184774
Дата подання: 15 березня 2019 15:00
Скарга щодо прийнятих рішень Тендерного комітету Відокремленого підрозділу «Запорізька атомна електрична станція» Державного підприємства «НАЕК «Енергоатом» при проведенні закупівлі послуг за темою: Код ДК 021:2015 -71340000-3
Як свідчить аналіз тендерної пропозиції Державного підприємства «Державний науково-інженерний центр систем контролю та аварійного реагування» у документах, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям виявлено наступні порушення: 1. Пункт 5.1.1. Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації № 83-2/19-004 зобов’язує учасника надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, достатніх для надання послуг згідно з технічними вимогами. Однак, в тендерній пропозиції Державного підприємства «Державний науково-інженерний центр систем контролю та аварійного реагування» відсутня інформація про наявність спеціалізованих засобів для проведення візуального обстеження, а також інформація про випробувальну лабораторію, яка буде виконувати роботи згідно п. 3.2.11 Технічних вимог. При цьому, Державне підприємство «Державний науково-інженерний центр систем контролю та аварійного реагування», згідно з «Інформацією про субпідрядників» не планує залучати субпідрядні організації. 2. Відповідно до пункту 5.2.1. Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації № 83-2/19-004 для участі у процедурі закупівлі учасники повинні надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, яка підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з проведення кваліфікації арматури енергоблоків АЕС на сейсмічні впливи. Однак, серед документів, що їх було надано Державним підприємством «Державний науково-інженерний центр систем контролю та аварійного реагування» відсутня інформація (сертифікати та ін.) щодо підтвердження кваліфікації працівників, як експертів, при проведенні кваліфікації, а також інформація (сертифікати та ін.) щодо підтвердження кваліфікації працівників, які можуть використовувати відповідне програмне забезпечення під час проведення кваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 березня 2019 22:07
Рішення від 20.03.2019 № 3137.pdf
Дата публікації: 20 березня 2019 22:07
рішення від 05.04.2019 № 4077.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2019 19:29

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2019 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР СИСТЕМ КОНТРОЛЮ ТА АВАРІЙНОГО РЕАГУВАННЯ" 1 140 000,00
UAH
1 049 999,00
UAH
Документи
Харківська філія "Інженерно-технічний центр" КОРО" товариства з обмеженою відповідальністю "Орган з оцінки відповідності "СЕРТАТОМ" 1 150 000,00
UAH
1 050 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Експертно-Технічний Центр "ЕНЕРГОРЕСУРС" 2 400 000,00
UAH
1 099 500,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС" 1 649 000,00
UAH
1 297 000,00
UAH
Документи
ТОВ Фундаментстроймакс 1 687 897,76
UAH
1 298 000,00
UAH
Документи
UNIX CZ s.r.o. 1 693 058,66
UAH
1 299 000,00
UAH
Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ» 2 041 811,81
UAH
1 450 000,00
UAH
Документи
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРТРОН-АРКОС ЛТД 2 722 415,75
UAH
2 656 415,75
UAH
Документи
Акціонерне товариство «Харківський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект» 2 700 000,00
UAH
2 700 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 березня 2019 08:13
Електронний підпис
11 березня 2019 08:12
документи переможця.pdf
14 лютого 2019 15:46
Електронний підпис
14 лютого 2019 15:45
про субпідрядників.pdf
14 лютого 2019 15:45
Технічна пропозиція.pdf
14 лютого 2019 15:45
Договір страхування.pdf
14 лютого 2019 15:45
Відгуки.pdf
14 лютого 2019 15:45
Цінова пропозиція.pdf
14 лютого 2019 15:45
Статут оригінал.pdf
14 лютого 2019 15:45
довідки.pdf
14 лютого 2019 15:45
витяг ПДВ.pdf
14 лютого 2019 15:45
лист-заявка.pdf

Публічні документи

14 лютого 2019 14:34
Електронний підпис
14 лютого 2019 14:29
Договір страхування.PDF
14 лютого 2019 14:29
Платіжне доручення.PDF
14 лютого 2019 14:29
Положення.pdf
14 лютого 2019 14:29
Довідки ст.17.PDF
14 лютого 2019 14:29
Документи пропозиції.PDF
14 лютого 2019 14:29
Статут.PDF
14 лютого 2019 14:29
Протокол.pdf
14 лютого 2019 14:29
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

13 лютого 2019 15:02
Електронний підпис
13 лютого 2019 14:59
страховка.rar
13 лютого 2019 14:59
16. надання кошториса.pdf
13 лютого 2019 14:59
15 погодження з умовами.pdf
13 лютого 2019 14:59
14 Повноваженя.pdf
13 лютого 2019 14:59
12 аналогічні договори.pdf
13 лютого 2019 14:59
11 персонал.pdf
13 лютого 2019 14:59
10 субподряд.pdf
13 лютого 2019 14:59
8 обладнання та пз_.pdf
13 лютого 2019 14:59
7 цінова пропозиція.pdf
13 лютого 2019 14:59
6 відсутність підстав.pdf
13 лютого 2019 14:59
4. Статут.pdf
13 лютого 2019 14:59
3. единий податок.pdf
13 лютого 2019 14:59
2 Витяг з ПДВ актуал.pdf
13 лютого 2019 14:59
1. лист-заявка на торги.pdf

Публічні документи

14 лютого 2019 18:28
Електронний підпис
14 лютого 2019 18:26
Електронний підпис
14 лютого 2019 18:14
Електронний підпис
14 лютого 2019 18:14
Цінова пропозиція.pdf
14 лютого 2019 18:14
Страхова гарантія.rar
14 лютого 2019 18:14
Статут.pdf
14 лютого 2019 18:13
Платіжне доручення.pdf
14 лютого 2019 18:13
Лист_кошторис.pdf
14 лютого 2019 18:13
Лист_заявка.pdf
14 лютого 2019 18:13
Договір страхування.pdf
14 лютого 2019 18:13
Довіреність.pdf
14 лютого 2019 18:13
Довідка_персонал.pdf
14 лютого 2019 18:13
Довідка депозитарій.PDF
14 лютого 2019 18:13
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

08 лютого 2019 10:46
Цінова пропозиція.pdf
08 лютого 2019 10:46
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
08 лютого 2019 10:46
Підписаний_G0219-8041-GL_tender.pdf
08 лютого 2019 10:46
Лист погодження.pdf
08 лютого 2019 10:46
Лист підтверджееня.pdf
08 лютого 2019 10:46
Лист заявка.pdf
08 лютого 2019 10:46
Довіреність.pdf
08 лютого 2019 10:46
Витяг ПДВ АТ ХІ.pdf
08 лютого 2019 10:46
Виписка ЄДРПОУ АТ 2018.pdf
08 лютого 2019 10:46
Mirgorodsky_1166-K-O_verified_copy_signed.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР СИСТЕМ КОНТРОЛЮ ТА АВАРІЙНОГО РЕАГУВАННЯ"

Харківська філія "Інженерно-технічний центр" КОРО" товариства з обмеженою відповідальністю "Орган з оцінки відповідності "СЕРТАТОМ"

ТОВ "Експертно-Технічний Центр "ЕНЕРГОРЕСУРС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС"

ТОВ Фундаментстроймакс

UNIX CZ s.r.o.

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ»

НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРТРОН-АРКОС ЛТД

Акціонерне товариство «Харківський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР СИСТЕМ КОНТРОЛЮ ТА АВАРІЙНОГО РЕАГУВАННЯ"
#24249112
Переможець 1 049 999,00
UAH
07 березня 2019 10:04

Документи

07 березня 2019 10:04
Електронний підпис
07 березня 2019 10:04
Протокол розгляду.doc
22 лютого 2019 10:12
Електронний підпис
22 лютого 2019 10:11
п. 1.5 від 21.02.2019.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2019 10:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР СИСТЕМ КОНТРОЛЮ ТА АВАРІЙНОГО РЕАГУВАННЯ"
#24249112
1 049 999,00
UAH
Документи

Документи

07 березня 2019 10:04
Електронний підпис
07 березня 2019 10:04
Протокол розгляду.doc
22 лютого 2019 10:12
Електронний підпис
22 лютого 2019 10:11
п. 1.5 від 21.02.2019.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 12:13
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 12:51
Додаткова угода 9 до 75-53-19 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 12:51
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 15:49
Додаткова угода 8 до 75-53-19 (1).pdf зміни до договору
09 грудня 2020 15:49
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 14:48
Додаткова угода 7 до 75-53-19 (1).pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 14:48
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 16:43
Додаткова угода 6 до 75-53-19 (1).pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 16:42
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 13:25
Додаткова угода №5 (1).pdf зміни до договору
04 вересня 2020 13:24
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 09:29
Додаткова угода 4 до 75-53-19 (1).pdf зміни до договору
22 липня 2020 09:06
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2020 15:59
Додаткова угода 3 до 75-53-19 (1).pdf зміни до договору
27 травня 2020 15:43
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 14:29
Додаткова угода 2 до 75-53-19 (1).pdf зміни до договору
28 лютого 2020 14:29
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 16:31
Додаткова угода 1 до 75-53-19 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2019 16:31
Електронний підпис укладений
12 квітня 2019 13:15
Договір.pdf укладений
12 квітня 2019 13:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/53-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/53-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/53-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/53-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Номер договору про закупівлю: 75/53-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/53-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/53-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/53-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/53-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 квітня 2019 — 30 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 038 759,17
UAH