Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

на проведення електронної закупівлі індикаторів контролю параметрів стерилізації
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-01-25-001608-a 6956fb78af49468ba9b8112122362395
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Седченко Ірина Володимирівна

380445177018 plankdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Вебсайт: http://health.kiev.ua
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5
Контактна особа: Седченко Ірина Володимирівна
380445177018
plankdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2019 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2019 12:00
Початок аукціону: 31 січня 2019 13:47
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Строк поставки товару:
Протягом п’яти робочих днів після заявки замовника (в електронному або паперовому вигляді), в кількості, заявленій замовником.
Місце поставки товару:
02002 ,м. Київ вул. Митрополита Андрея Шептицького,5, кабінет № 601
.Умови поставки товарів:
Доставка товарів, завантажувально-розвантажувальні роботи виконуються транспортом постачальника чи транспортом перевізника за рахунок постачальника.

Перелік тест-індикаторів контролю параметрів парової та повітряної стерилізації

№п/п Найменування предмету закупівлі Одиниці виміру Кількість
планова
1 Тест-індикатори контролю параметрів повітряної стерилізації 180/60 (внутрішні) упаковка 15
2 Тест-індикатори контролю параметрів парової стерилізації 132/20 5 клас,1000шт. упаковка 13
3 Тест-індикатори контролю параметрів повітряної стерилізації 180/60 (зовнішні) упаковка 41
4 Тест-індикатори контролю параметрів парової стерилізації 121/20 (зовнішні ) упаковка 3

Призначення:
1.Для застосування у медичній практиці.
Призначення: - для оперативного візуального контролю дотримання критичних параметрів повітряної (парової) стерилізації – температури та часу, в камері повітряних (парових) стерилізаторів, всередині та зовні упаковок з виробами, які стерилізуються

Детальний опис предмета закупівель:
1.Індикатори паперові повітряної стерилізації, хімічні, багатопараметричні, одноразові, з липким шаром на зворотній стороні індикатора, закритим захисним папером, з кольоровим переходом від початкового до остаточного. Кількість одиниць виробу в упаковці – 1000 штук. ТУ У 20.5 – 16292890-010:2015. ДСТУ ISO 9001:2009 ; ДСТУ ISO 13485:2005.
2.Індикатори паперові парової стерилізації, хімічні, багатопараметричні, одноразові, з липким шаром на зворотній стороні індикатора, закритим захисним папером, з кольоровим переходом від початкового до остаточного. Кількість одиниць виробу в упаковці – 1000 штук. ТУ У 20.5 – 16292890-010:2015. ДСТУ ISO 9001:2009 ; ДСТУ ISO 13485:2005.
Кваліфікаційні критерії учасників з їх документальним підтвердженням
1.Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Тендерною документацією та пропозицією Учасника (На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки). Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
2.При постачанні повинна додержуватись цілісність стандартної упаковки з необхідними реквізитами виробника. Замовлені товари повинні поставлятися у формі випуску та розфасовці заявленій закладом.
3.Поставка,завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника. На кожну партію товару повинен видаватись сертифікат (паспорт)якості підприємства – виробника ,завірений згідно чинного законодавства та документ,що підтверджує сертифікацію товару на території України, та методичні вказівки щодо застосування товару .
4.Товар повинен мати залишковий термін зберігання не менше 80%.
5. Документи повинні бути завантаженні до проведення аукціону. У разі не виконання вимог Замовника щодо завантаження документів у т.ч. необґрунтованої відсутності документів, що підтверджують якість – пропозиція підлягає відхиленню або Замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо пропозиція торгів не відповідає умовам Замовника.
Додаткові умови:
1.Термін дії договору – до 31.12.2019 року, або до повного його виконання.
2.Поставка - протягом п’яти робочих днів після заявки замовника (в електронному або паперовому вигляді), в кількості, заявленій замовником.
3.Оплата здійснюється по факту поставки продукції.
4. Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, надає замовнику копії всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином .
5.У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником на момент проведення оцінки (яка відбувається у строк не більше ніж 3 робочі дні після завершення аукціону), Замовник має право дискваліфікувати учасника.
6.Замовник відхиляє пропозицію, у разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 упаковка
на проведення електронної закупівлі індикаторів контролю параметрів стерилізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул.Митрополита Андрея Шептицького 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 лютого 2019  —  13 лютого 2019
ДК 021:2015: 33198000-4 — Лікарняні паперові вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови участі
Дата подання: 25 січня 2019 19:46
Добрий вечір! Завантажте будь-ласка технічні характеристики до предмету закупівлі
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2019 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКР-МЕДІКОН" 9 167,76
UAH з ПДВ
9 167,76
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Якунькін С.С. 9 936,00
UAH з ПДВ
9 936,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2019 16:55
Електронний підпис
29 січня 2019 16:54
Статут Укр-Медікон.pdf
29 січня 2019 16:54
Інструкція 180 60.pdf
29 січня 2019 16:54
інструкція 132 20.pdf
29 січня 2019 16:54
відомості з ЄДРПОУ.pdf
29 січня 2019 16:54
виписка з ЄДР юр осіб.pdf
29 січня 2019 16:54
ГЭР лист КНП.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКР-МЕДІКОН"

ФОП Якунькін С.С.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКР-МЕДІКОН"
#42033096
Відхилено 9 167,76
UAH з ПДВ
04 лютого 2019 16:42
ФОП Якунькін С.С.
#3034419230
Переможець 9 936,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2019 17:21

Документи

04 лютого 2019 16:41
Протокол 250.docx

Документи

04 лютого 2019 17:21
Протокол 251.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2019 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Якунькін С.С.
#3034419230
9 936,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2019 17:21
Протокол 251.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог.31 від 11.02.2019 стр.1.jpeg укладений
11 лютого 2019 14:13
дог.31 від 11.02.2019 стр.3.jpeg укладений
11 лютого 2019 14:13
дог.31 від 11.02.2019 стр.2.jpeg укладений
11 лютого 2019 14:13
дог.31 від 11.02.2019 стр.4.jpeg укладений
11 лютого 2019 14:13