Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 194+800 – км 199+430
Current and middle repair of principal motor road N-03 Zhytomyr - Chernivtsi on the section km 194+800 - km 199+430
Очікувана вартість
161 772 200,00 UAH
UA-2019-01-25-001529-a ac13af3db98240c2baa516d28c59857d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адуканець Леся Василівна

380382783250 tenderhm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Контактна особа: Адуканець Леся Василівна
380382783250
tenderhm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Khmelnytska Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25879878
Contact point: Adukanets Lesia Vasylivna
380382783250
tenderhm@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 січня 2019 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2019 15:00
Початок аукціону: 03 квітня 2019 15:43
Очікувана вартість: 161 772 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 617 722,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 25 січня 2019 14:44
Enquiries until: 16 лютого 2019 15:00
Complaints submission until: до 22 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 лютого 2019 15:00

Information

Estimated total value: 161 772 200 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 617 722 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 194+800 – км 199+430
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Свободи, 77
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current and middle repair of principal motor road N-03 Zhytomyr - Chernivtsi on the section km 194+800 - km 199+430
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звернення за розясненнями щодо умов ТД
Дата подання: 15 лютого 2019 12:09
Пунктом 3.7. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ передбачено, що "Заробітна плата в складі прямих витрат розраховується на підставі наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016р. №281 “Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів”, листа від 03.04.2017р. №7/15-3463 “Щодо кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва” та листа Укравтодору від 03.08.2017р. №915/1/13-9 “Щодо рівня заробітної плати на 2017 рік при визначенні вартості ремонтно-будівельних робіт”". Але відповідно до роз'яснення Державного підприємства "Державний дорожній науково-дослідний інститут" розмір кошторисної заробітної плати , що застосовується замовником при визначенні вартості дорожніх робіт, має бути не нижчим ніж 8527,52 грн. Просимо надати роз'яснення , який розмір заробітної плати необхідно враховувати при розрахунку договірної ціни в даній тендерній пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Звернення за розясненнями щодо коректного розрахунку тендерної пропозиції
Дата подання: 15 лютого 2019 14:31
Для коректного розрахунку тендерної пропозиції та з метою правильної оцінки пропозицій всіх учасників у відповідності до кошторисної документації, яка є основою для оголошення конкурсу, просимо замість пояснювальної записки до робочого проекту, надати документи, які є складовою для економічного розрахунку, а саме локальні кошториси або зведену відомість обсягів з урахуванням всіх запроектованих видів робіт, без економічного розрахунку, а тільки з кількісними параметрами. Так як, згідно пояснювальної записки неможливо здійснити розрахунок, який буде перевірятись у відповідності до кошторису, розробленого проектним інститут, або внести зміни в тендерну документацію про те, що в склад пропозиції не входять економічні розрахунки, а приводяться у відповідності до проекту згідно проведеного аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розяснення щодо Технічного завдання
Дата подання: 15 лютого 2019 15:18
Розглянувши технічне завдання, нашим підприємством виявлено ряд невідповідностей щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Просимо надати роз’яснення на наступні питання. 1. п 1.1. Чи передбачено проектом вивезення сміття після розчищення укосів земляного полотна та прилеглої території від чагарнику? Якщо передбачено, просимо вказати обсяг сміття та відстань перевезення. 2. п. 1.6 Не вказано кількість металобрухту та сміття від розбирання автопавільйонів. 3. п. 2.1.1. Чи передбачено проектом робота на відвалі та планування площ. 4. пп. 2.3.1 та 2.4.1 Чи передбачено проектом вивезення ґрунту після влаштування корита? На яку відстань? 5. пп. 2.5.2 та 3.2.1 Не вказана фракція щебеню. 6. пп.3.2.1, 3.2.5 Не вказана марка бетону 7. п. 3.2.9 Влаштування прикромочного лотка має здійснюватись з бетонного лотку Б-2-22-75. В той самий час у відомості обсягів робіт запроектовано лотки Б-1-22-75. Просимо уточнити. 8. пп. 4.2.3, 4.3.10, 4.4.5, 5.2.2, 6.1.3 Встановлена позиція «Оптимальна щебенево-піщана суміш ЩПС-40 оброблена цементом». Просимо вказати яка саме технологія укладання суміші передбачена проектом та вказати відсоток цементу. 9. п. 4.3.3 Кількість асфальтобетонної суміші завищена у 10 разів. 10. п.4.5. Просимо вказати, з якого матеріалу проектом передбачено влаштування дренуючого шару . 11. пп. 4.6.1 (2), 5.4.1, 5.4.2 Чи передбачено проектом влаштування корита під бортовий камінь. З якого матеріалу дренуючий шар? Не вказана марка бетону. 12. У главі 7 Облаштування та обстановка дороги кількість дорожніх знаків вказана у вигляді «43шт./29шт., 1/-, 12/10». Просимо роз’яснити яку саме кількість знаків треба враховувати. 13. Чи передбачено проектом розмічання дорожньої розмітки? 14. п. 7.3.1 передбачено, що обсяг нанесення розмітки 1.1 шириною 0,10 м становить 11100 м. В той самий час площа також складає 11100 м2. Просимо надати роз’яснення. 15. п.7.4.2 Не вказано тип бар’єрної огорожі на острівцях безпеки. 16. п. 5.6.2 Відсутня окрема відомість щодо влаштування переходів для мобільних груп населення. Також слід зазначити, що не всі позиції технічного завдання відскановані достатньо розбірливо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 лютого 2019 11:36
Коментар щодо відміни: Голова тендерного комітету Нечай Л. Є., який повідомив, що отримали звернення через електронну систему закупівель питання на тендер, тема: роз’яснення щодо Технічного завдання в особистий кабінет на Майданчику e-tender в системі ProZorro (дата реєстрації питання в ЦБД: 15-02-2019, 15:18), а саме: Розглянувши технічне завдання, нашим підприємством виявлено ряд невідповідностей щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Просимо надати роз’яснення на наступні питання. 1. п 1.1. Чи передбачено проектом вивезення сміття після розчищення укосів земляного полотна та прилеглої території від чагарнику? Якщо передбачено, просимо вказати обсяг сміття та відстань перевезення. 2. п. 1.6 Не вказано кількість металобрухту та сміття від розбирання автопавільйонів. 3. п. 2.1.1. Чи передбачено проектом робота на відвалі та планування площ. 4. пп. 2.3.1 та 2.4.1 Чи передбачено проектом вивезення ґрунту після влаштування корита? На яку відстань? 5. пп. 2.5.2 та 3.2.1 Не вказана фракція щебеню. 6. пп.3.2.1, 3.2.5 Не вказана марка бетону 7. п. 3.2.9 Влаштування прикромочного лотка має здійснюватись з бетонного лотку Б-2-22-75. В той самий час у відомості обсягів робіт запроектовано лотки Б-1-22-75. Просимо уточнити. 8. пп. 4.2.3, 4.3.10, 4.4.5, 5.2.2, 6.1.3 Встановлена позиція «Оптимальна щебенево-піщана суміш ЩПС-40 оброблена цементом». Просимо вказати яка саме технологія укладання суміші передбачена проектом та вказати відсоток цементу. 9. п. 4.3.3 Кількість асфальтобетонної суміші завищена у 10 разів. 10. п.4.5. Просимо вказати, з якого матеріалу проектом передбачено влаштування дренуючого шару . 11. пп. 4.6.1 (2), 5.4.1, 5.4.2 Чи передбачено проектом влаштування корита під бортовий камінь. З якого матеріалу дренуючий шар? Не вказана марка бетону. 12. У главі 7 Облаштування та обстановка дороги кількість дорожніх знаків вказана у вигляді «43шт./29шт., 1/-, 12/10». Просимо роз’яснити яку саме кількість знаків треба враховувати. 13. Чи передбачено проектом розмічання дорожньої розмітки? 14. п. 7.3.1 передбачено, що обсяг нанесення розмітки 1.1 шириною 0,10 м становить 11100 м. В той самий час площа також складає 11100 м2. Просимо надати роз’яснення. 15. п.7.4.2 Не вказано тип бар’єрної огорожі на острівцях безпеки. 16. п. 5.6.2 Відсутня окрема відомість щодо влаштування переходів для мобільних груп населення. Також слід зазначити, що не всі позиції технічного завдання відскановані достатньо розбірливо. Розглянувши питання та проаналізувавши технічне завдання (додається як Додаток разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі) тендерний комітет прийняв рішення про відміну торгів у зв’язку з виявленою помилкою в п. 4.3.3 зведеної відомості обсягів робіт щодо кількості асфальтобетонної суміші передбаченої у проектно-кошторисній документації. На підставі вище зазначеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» статтею 31 частиною 1: «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель» відмінити відкриті торги з публікацією англійською мовою №UA-2019-01-25-001529-a на «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 194+800 – км 199+430. 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь». Торги будуть оголошені повторно після внесення відповідних змін у проектно-кошторисну документацію.
Документи:
20 лютого 2019 11:32
Протокол 4І8 від 20.02.19.PDF