Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове, 82,5%
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2019-01-25-001454-a 164634ec1d624a85b028aadbe2973e23
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черніков Сергій Юрійович

380992463807
okip.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олімпійський коледж імені Івана Піддубного
Код ЄДРПОУ: 02125315
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, Матеюка, 4
Контактна особа: Черніков Сергій Юрійович
380992463807,
okip.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2019 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2019 13:00
Початок аукціону: 12 лютого 2019 12:02
Очікувана вартість: 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограми
Масло вершкове, 82,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, місто Київ, Київ, Матеюка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 лютого 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 16:52
ТД масло 25.01.19 зміни.docx
01 лютого 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 16:52
ТД масло 25.01.19 зміни.docx
25 січня 2019 14:37
ТД масло 25.01.19.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Эксплуатаційний дозвіл
Дата подання: 01 лютого 2019 11:33
Дата відповіді: 01 лютого 2019 16:54
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, що згідно Додатку 3 тендерної документації передбачається надання договору оренди складу у разі відсутності власного, а також вимагається надання експлуатаційного дозволу на складське приміщення виданого саме на учасника процедури, проте якщо склад орендований, то даний документ може видаватись на власника складів. Просимо звернути увагу і за для уникнення дискримінації учасників внести зміни у тендерну документацію
Розгорнути Згорнути
Відповідь: внесено зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-25-001454-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ТК Молімпекс", Код ЄДРПОУ:35414234
Дата подання: 15 лютого 2019 11:55
Оскарження
Відповідно до протоколу відхилення № 020 від 14.02.2019 року пропозиція конкурсних торгів ПП «ТК «Молімпекс» була відхилена Замовником з наступної підстави: первинна облікова документація не відповідає встановленій формі, зокрема, особиста медична книжка працівника не відповідають визначеному наказом МОЗ України від 21.02.2013 №150 зразку.
ПП «ТК «Молімпекс» повідомляє, що у наказі від 21.02.2013 № 150 Міністерства охорони здоров'я України чітко не зазначено, що особові медичні книжки старого зразка є недійсними на теперішній час.
Розглянувши наведене питання, ПП «ТК «Молімпекс» встановила наступне.
Згідно з п.5 Інструкції з підготовки тендерної документації конкурсних торгів, затвердженими протокольним рішенням комітету з конкурсних торгів Замовника від 25.01.2019, (надалі – Документація), замовником зазначаються кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно з законодавством. З метою такого підтвердження учасник надає документи, передбачені додатком № 3 Документації та іншими її розділами.
Відповідно до додатку № 3 Документації для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасникам Процедури закупівлі необхідно було надати, зокрема, "копії санітарної книжки водія (експедитора).
Документація не містить вимог до форми наданих медичних книжок працівників.
У складі пропозиції конкурсних торгів ПП «ТК «Молімпекс» міститься копія особистої медичної книжки на водія отже, Учасник не порушив вимоги Документації в цій частині.
Таким чином, пропозиція конкурсних торгів ПП «ТК «Молімпекс» була неправомірно відхилена Замовником з підстави, зазначеної у протоколі відхилення № 020 від 14.02.2019 року.
Вимагаємо перегляду рішення щодо дискваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 лютого 2019 09:20
- По-перше відповідно до Постанови Кабінету міністрів України №559 від 23 травня 2001 року:
«…проводяться обов'язкові попередні (до прийняття на роботу) та періодичні профілактичні медичні огляди (далі - обов'язкові медичні огляди) працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб (далі - працівники), та видача їм особистих медичних книжок.»
- По-друге: «Обов'язкові медичні огляди проводяться за рахунок роботодавців (підприємство, установа, організація або фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності, що використовують працю найманих працівників).»
- По –третє «Роботодавець забезпечує ведення журналу реєстрації особистих медичних книжок, де зазначаються номер, серія, дата видачі книжки, прізвище, ім'я та по батькові її власника.»
- - По-четверте «Роботодавець здійснює контроль за проходженням працівниками у встановлені терміни обов'язкових медичних оглядів і несе за це відповідальність»
- - По-п’яте «Зразок бланка особистої медичної книжки та порядок її ведення затверджуються МОЗ.»
Отже, підсумовуючи вищевикладене:
1. Учасник (роботодавець) контролює отримання особових медичних книжок, проходження періодичного медичного огляду і веде журнал реєстрації особистих медичних книжок.
2. Зразок бланка, регламентований Наказом МОЗ України від 21.02.2013 № 150 є чинним.
3. Порядок зміни старих особових медичних карток викладений в Постанові КМУ №559 від 23.05.2001 року «Порядок проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів та видачі особистих медичних книжок».
4. Посилання Скаржника на не вказаний у тендерній документації зразок особової медичної книжки, є безпідставним.

Головуючий запропонував проголосувати з даного питання.
Ухвалили:
Відхилити скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія «Молімпекс», надану на дії Замовника, як безпідставну.
Звернутись до регіонального відділення державного органу влади, що здійснює санітарний контроль у сфері державного управління, з запитом що є предметом суперечки, з метою перевірки санітарного контролю та дотримання підприємством ТОВ «ТК «Молімпекс» вказаного Порядку.
Номер вимоги: UA-2019-01-25-001454-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 20 лютого 2019 12:27
Невідповідність пропозиції
Пропозиція перерможця не відповідає вимогам тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі" в частині:


1) Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Учасник має 1.2. копія договору оренди (якщо склад орендований) або документ підтверджуючий право власності ;


Переможець в складі пропозиції не надає вказані документи. Всупереч вимогам тендерної документації перерможць надав договір про складське зберігання, який не є ні договором оренди, ні документом на право власності.


Звертаємо увагу, що по вашій організації вже є подібні рішення, зокрема в закупівлі UA-2018-10-26-000756-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-26-000756-b).


2) Відповідно до Додатку3 тендерної документації Учасник має надати - експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності або складське приміщення ( якщо товар тваринного походження) або рішення про державну реєстрацію потужностей (якщо діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишаються придатними для споживання людиною), видані на учасника процедури;


Вказані документи відсутні в складі пропозиції.


3)Відповідно до п. 3 розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю: 3.2. Порядок змін умов договору про закупівлю визначено згідно п. 4.4. цього Розділу та додатку 4 до цієї документації (Учасник в складі пропозиції надає - Гарантійний лист із зазначенням відповідної інформації.


Вказаний документ відсутній в складі пропозиції.


В такому разі пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі". Просимо Замовника виправити допущене порушення та відхилити пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2019 15:50
Щодо закупівлі UA-2019-01-25-001454-a

Р О З ’ Я С Н Е Н Н Я
Надаємо відповідь на вимогу, надану ФОП Сергієнко В.І., стосовно закупівлі UA-2019-01-25-001454-a.
В тендерній документації Замовника було визначено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо наявності складських приміщень для зберігання товару, що є предметом закупівлі. Зазначена довідка надана в складі пропозиції учасника – переможця.
Для підтвердження наявності складських приміщень (копія договору оренди (якщо склад орендований) або документ підтверджуючий право власності ) учасник надав копію договору складського зберігання, що не суперечить вимогам Замовника, оскільки за договором складського зберігання товарний склад зобов'язується за плату зберігати товар, переданий йому поклажодавцем, і повернути цей товар у схоронності (ч. 1 ст. 956 ЦК).
Натомість договір оренди укладають для надання орендареві права оплатного користування майном для здійснення своєї підприємницької діяльності з метою отримання прибутку від використання майна за його цільовим призначенням. Оскільки учасник-переможець не мав за мету отримати прибуток від оренди майна (складського приміщення) ним був укладений договір зберігання майна з метою забезпечення схоронності майна (товару) в тому вигляді, у якому його передали на зберігання.
Це не суперечить вимогам Замовника тому, що предметом закупівлі є товар, який повинен бути належної якості та зберігатись відповідно умов.
Вважаємо, що неможливо обмежувати права учасника, одним документом, оскільки надання тотожного документа не впливає на зміст пропозиції. Договір складського зберігання за змістом відповідає вимогам тендерної документації та є тотожним.
Замовник, викладаючи такий кваліфікаційний критерій, керувався практикою Органу оскарження (рішення №8624 –р/пк-пз від 22.08.2018 р.). Вимога, щодо наявності власних складських приміщень є дискримінаційною.
3)Відповідно до п. 3 розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю: 3.2. Порядок змін умов договору про закупівлю визначено згідно п. 4.4. цього Розділу та додатку 4 до цієї документації (Учасник в складі пропозиції надає - Гарантійний лист із зазначенням відповідної інформації.
Наводимо текст гарантійного листа з умовами відповідно п.3 Розділу Результати торгів та укладення договору про закупівлю, який міститься у пропозиції учасника переможця під назвою [08-02-2019 14.58.28]гарант.листи.pdf:


Таким чином, підсумовуючи вищевикладене, тендерний комітет відхиляє вимогу учасника Фізична особа-підприємець Сергієнко В.І.
З свого боку, тендерний комітет нагадує учаснику, що Замовник – Олімпійський коледж імені Івана Піддубного залишає за собою право звернутись з клопотанням щодо неправомірних дій ФОП Сергієнко В.І. у проведені публічних закупівель.



Голова тендерного комітету Поїзд Я.Д.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2019 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТК Молімпекс" 168 840,00
UAH з ПДВ
168 840,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна 307 000,00
UAH з ПДВ
188 400,00
UAH з ПДВ
Немає
Комунальне підприємство "Володимирський ринок" 220 000,00
UAH з ПДВ
208 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Продцентр-плюс" 269 760,00
UAH з ПДВ
259 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 270 000,00
UAH з ПДВ
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 276 840,00
UAH з ПДВ
262 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2019 20:24
МАСЛО.part2.rar
10 лютого 2019 20:24
МАСЛО.part1.rar

Публічні документи

08 лютого 2019 09:01
Електронний підпис
08 лютого 2019 09:00
Довідка-відгук.pdf
08 лютого 2019 09:00
Висновок HUNDAY.FR12.pdf
08 лютого 2019 09:00
витяг січень 2019.pdf
08 лютого 2019 08:59
договор аналог масло.pdf
08 лютого 2019 08:59
гарантійні листи.pdf
08 лютого 2019 08:59
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 лютого 2019 11:04
Електронний підпис
11 лютого 2019 11:02
тех.сан.паспорта LT 35.rar
11 лютого 2019 11:02
тех. сан.паспорт 914 D.rar
11 лютого 2019 11:02
Сертифікат.pdf
11 лютого 2019 11:02
Лист-гарантія на тр-т.pdf
11 лютого 2019 11:02
Експертний висновок.pdf
11 лютого 2019 11:02
Документи якості.pdf
11 лютого 2019 11:02
Документи СЕС.rar
11 лютого 2019 11:02
довідки та гар листи.pdf
11 лютого 2019 11:02
Гарантійні листи.pdf
11 лютого 2019 11:02
Установчі д-ти.rar
11 лютого 2019 11:02
Тех. вимоги.pdf
11 лютого 2019 11:02
Цінова пропозиція.pdf
11 лютого 2019 11:02
Проект договора.docx

Публічні документи

08 лютого 2019 14:58
гарант.листи.pdf
08 лютого 2019 14:48
установчі документи .pdf
08 лютого 2019 14:48
щодо лицензії.pdf
08 лютого 2019 14:48
технічне завдання.pdf
08 лютого 2019 14:48
техн.специфікації.pdf
08 лютого 2019 14:48
склад.pdf
08 лютого 2019 14:48
склад (акт перевірки).pdf
08 лютого 2019 14:48
сан.книжка на авто.pdf
08 лютого 2019 14:48
пропозиція.pdf
08 лютого 2019 14:48
анал.договора.pdf
08 лютого 2019 14:48
довідки ст.17.pdf
08 лютого 2019 14:48
проект договора.pdf
08 лютого 2019 14:48
дог оренди авто.pdf
08 лютого 2019 14:48
мед.книжки.pdf
08 лютого 2019 14:48
довідка склад.pdf
08 лютого 2019 14:48
гарант.листи.pdf
08 лютого 2019 14:48
договір дезінф склад.pdf
08 лютого 2019 14:48
довідка щодо авто.pdf
08 лютого 2019 14:48
Витяг 29.01.2019.zip
08 лютого 2019 14:48
акт дез авто.pdf

Публічні документи

08 лютого 2019 19:44
масло.jpg
08 лютого 2019 19:44
доки масло.pdf
08 лютого 2019 19:44
17.відгук сорочинці.pdf
08 лютого 2019 19:44
19. ВИТЯГ (5).jpg
08 лютого 2019 19:44
19. ВИТЯГ (4).jpg
08 лютого 2019 19:44
19. ВИТЯГ (3).jpg
08 лютого 2019 19:44
19. ВИТЯГ (2).jpg
08 лютого 2019 19:44
16.аналогічний.pdf
08 лютого 2019 19:44
19. ВИТЯГ (1).jpg
08 лютого 2019 19:44
склад.pdf
08 лютого 2019 19:44
повірка.pdf
08 лютого 2019 19:44
13. медичні книжки.pdf
08 лютого 2019 19:43
12.договір на мийку.pdf
08 лютого 2019 19:43
32. КОПІЯ ПАСПОРТУ.pdf
08 лютого 2019 19:43
31. ВИПИСКА (2).jpg
08 лютого 2019 19:43
31. ВИПИСКА (1).jpg
08 лютого 2019 19:43
4. Потужності.pdf
08 лютого 2019 19:43
3. копія холод.jpg
08 лютого 2019 19:43
3. довідка про скла.pdf
08 лютого 2019 19:43
20. тех паспорт (3).jpg
08 лютого 2019 19:43
0.установчі.pdf
08 лютого 2019 19:43
20. тех паспорт (2).jpg
08 лютого 2019 19:43
20. тех паспорт (1).jpg
08 лютого 2019 19:43
19. пояснення установчі.jpg
08 лютого 2019 19:43
19. ВИТЯГ (6).jpg
08 лютого 2019 19:43
20. тех паспорт (3).jpg
08 лютого 2019 19:43
20. тех паспорт (2).jpg
08 лютого 2019 19:43
20. тех паспорт (1).jpg
08 лютого 2019 19:42
19. пояснення установчі.jpg
08 лютого 2019 19:42
13. медичні книжки.pdf
08 лютого 2019 19:42
12.договір на мийку.pdf
08 лютого 2019 19:42
19. ВИТЯГ (6).jpg
08 лютого 2019 19:42
19. ВИТЯГ (5).jpg
08 лютого 2019 19:42
19. ВИТЯГ (4).jpg
08 лютого 2019 19:42
4. Потужності.pdf
08 лютого 2019 19:42
3. копія холод.jpg
08 лютого 2019 19:42
3. довідка про скла.pdf
08 лютого 2019 19:42
19. ВИТЯГ (3).jpg
08 лютого 2019 19:42
19. ВИТЯГ (2).jpg
08 лютого 2019 19:42
19. ВИТЯГ (1).jpg
08 лютого 2019 19:42
0.установчі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТК Молімпекс"

Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна

Комунальне підприємство "Володимирський ринок"

ПП "Продцентр-плюс"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ТК Молімпекс"
#35414234
Відхилено 168 840,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 10:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна
#3339705063
Відхилено 188 400,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 11:18
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
#01565129
Відхилено 208 998,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 11:34
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
Відхилено 259 800,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 12:01
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#3168209595
Переможець 260 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 12:33

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "ТК Молімпекс" #35414234

№ рішення у справі

60/32-р/к

Дата рішення у справі

11.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

14 лютого 2019 10:44
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна #3339705063

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

14 лютого 2019 11:17
Електронний підпис

Документи

14 лютого 2019 11:33
Електронний підпис

Документи

14 лютого 2019 12:00
Електронний підпис
14 лютого 2019 12:00
Протокол 022 масло.docx

Документи

14 лютого 2019 12:32
Електронний підпис
14 лютого 2019 12:32
Протокол 022 масло.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2019 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#3168209595
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2019 12:32
Електронний підпис
14 лютого 2019 12:32
Протокол 022 масло.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 15:13
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 13:18
Договір 038 масло Громік 25.02.19.pdf укладений
25 лютого 2019 13:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 260 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 43 333,30 UAH)