Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Масло вершкове, 82,5%
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2019-01-25-001454-a ● 164634ec1d624a85b028aadbe2973e23
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Олімпійський коледж імені Івана Піддубного |
Код ЄДРПОУ: | 02125315 |
Місцезнаходження: | 02156, Україна , Київська обл., Київ, Матеюка, 4 |
Контактна особа: |
Черніков Сергій Юрійович 380992463807, okip.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2019 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2019 12:02 |
Очікувана вартість: | 320 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограми
Масло вершкове, 82,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02156, Україна, місто Київ, Київ, Матеюка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2019 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2019 16:52 |
ТД масло 25.01.19 зміни.docx |
01 лютого 2019 16:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
01 лютого 2019 16:52 |
ТД масло 25.01.19 зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Эксплуатаційний дозвіл
Дата подання: 01 лютого 2019 11:33
Дата відповіді: 01 лютого 2019 16:54
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, що згідно Додатку 3 тендерної документації передбачається надання договору оренди складу у разі відсутності власного, а також вимагається надання експлуатаційного дозволу на складське приміщення виданого саме на учасника процедури, проте якщо склад орендований, то даний документ може видаватись на власника складів. Просимо звернути увагу і за для уникнення дискримінації учасників внести зміни у тендерну документацію
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: внесено зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-25-001454-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ТК Молімпекс", Код ЄДРПОУ:35414234
Дата подання: 15 лютого 2019 11:55
Оскарження
Відповідно до протоколу відхилення № 020 від 14.02.2019 року пропозиція конкурсних торгів ПП «ТК «Молімпекс» була відхилена Замовником з наступної підстави: первинна облікова документація не відповідає встановленій формі, зокрема, особиста медична книжка працівника не відповідають визначеному наказом МОЗ України від 21.02.2013 №150 зразку.
ПП «ТК «Молімпекс» повідомляє, що у наказі від 21.02.2013 № 150 Міністерства охорони здоров'я України чітко не зазначено, що особові медичні книжки старого зразка є недійсними на теперішній час.
Розглянувши наведене питання, ПП «ТК «Молімпекс» встановила наступне.
Згідно з п.5 Інструкції з підготовки тендерної документації конкурсних торгів, затвердженими протокольним рішенням комітету з конкурсних торгів Замовника від 25.01.2019, (надалі – Документація), замовником зазначаються кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно з законодавством. З метою такого підтвердження учасник надає документи, передбачені додатком № 3 Документації та іншими її розділами.
Відповідно до додатку № 3 Документації для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасникам Процедури закупівлі необхідно було надати, зокрема, "копії санітарної книжки водія (експедитора).
Документація не містить вимог до форми наданих медичних книжок працівників.
У складі пропозиції конкурсних торгів ПП «ТК «Молімпекс» міститься копія особистої медичної книжки на водія отже, Учасник не порушив вимоги Документації в цій частині.
Таким чином, пропозиція конкурсних торгів ПП «ТК «Молімпекс» була неправомірно відхилена Замовником з підстави, зазначеної у протоколі відхилення № 020 від 14.02.2019 року.
Вимагаємо перегляду рішення щодо дискваліфікації.
Розгорнути
Згорнути
ПП «ТК «Молімпекс» повідомляє, що у наказі від 21.02.2013 № 150 Міністерства охорони здоров'я України чітко не зазначено, що особові медичні книжки старого зразка є недійсними на теперішній час.
Розглянувши наведене питання, ПП «ТК «Молімпекс» встановила наступне.
Згідно з п.5 Інструкції з підготовки тендерної документації конкурсних торгів, затвердженими протокольним рішенням комітету з конкурсних торгів Замовника від 25.01.2019, (надалі – Документація), замовником зазначаються кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно з законодавством. З метою такого підтвердження учасник надає документи, передбачені додатком № 3 Документації та іншими її розділами.
Відповідно до додатку № 3 Документації для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасникам Процедури закупівлі необхідно було надати, зокрема, "копії санітарної книжки водія (експедитора).
Документація не містить вимог до форми наданих медичних книжок працівників.
У складі пропозиції конкурсних торгів ПП «ТК «Молімпекс» міститься копія особистої медичної книжки на водія отже, Учасник не порушив вимоги Документації в цій частині.
Таким чином, пропозиція конкурсних торгів ПП «ТК «Молімпекс» була неправомірно відхилена Замовником з підстави, зазначеної у протоколі відхилення № 020 від 14.02.2019 року.
Вимагаємо перегляду рішення щодо дискваліфікації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 лютого 2019 09:20
- По-перше відповідно до Постанови Кабінету міністрів України №559 від 23 травня 2001 року:
«…проводяться обов'язкові попередні (до прийняття на роботу) та періодичні профілактичні медичні огляди (далі - обов'язкові медичні огляди) працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб (далі - працівники), та видача їм особистих медичних книжок.»
- По-друге: «Обов'язкові медичні огляди проводяться за рахунок роботодавців (підприємство, установа, організація або фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності, що використовують працю найманих працівників).»
- По –третє «Роботодавець забезпечує ведення журналу реєстрації особистих медичних книжок, де зазначаються номер, серія, дата видачі книжки, прізвище, ім'я та по батькові її власника.»
- - По-четверте «Роботодавець здійснює контроль за проходженням працівниками у встановлені терміни обов'язкових медичних оглядів і несе за це відповідальність»
- - По-п’яте «Зразок бланка особистої медичної книжки та порядок її ведення затверджуються МОЗ.»
Отже, підсумовуючи вищевикладене:
1. Учасник (роботодавець) контролює отримання особових медичних книжок, проходження періодичного медичного огляду і веде журнал реєстрації особистих медичних книжок.
2. Зразок бланка, регламентований Наказом МОЗ України від 21.02.2013 № 150 є чинним.
3. Порядок зміни старих особових медичних карток викладений в Постанові КМУ №559 від 23.05.2001 року «Порядок проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів та видачі особистих медичних книжок».
4. Посилання Скаржника на не вказаний у тендерній документації зразок особової медичної книжки, є безпідставним.
Головуючий запропонував проголосувати з даного питання.
Ухвалили:
Відхилити скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія «Молімпекс», надану на дії Замовника, як безпідставну.
Звернутись до регіонального відділення державного органу влади, що здійснює санітарний контроль у сфері державного управління, з запитом що є предметом суперечки, з метою перевірки санітарного контролю та дотримання підприємством ТОВ «ТК «Молімпекс» вказаного Порядку.
«…проводяться обов'язкові попередні (до прийняття на роботу) та періодичні профілактичні медичні огляди (далі - обов'язкові медичні огляди) працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб (далі - працівники), та видача їм особистих медичних книжок.»
- По-друге: «Обов'язкові медичні огляди проводяться за рахунок роботодавців (підприємство, установа, організація або фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності, що використовують працю найманих працівників).»
- По –третє «Роботодавець забезпечує ведення журналу реєстрації особистих медичних книжок, де зазначаються номер, серія, дата видачі книжки, прізвище, ім'я та по батькові її власника.»
- - По-четверте «Роботодавець здійснює контроль за проходженням працівниками у встановлені терміни обов'язкових медичних оглядів і несе за це відповідальність»
- - По-п’яте «Зразок бланка особистої медичної книжки та порядок її ведення затверджуються МОЗ.»
Отже, підсумовуючи вищевикладене:
1. Учасник (роботодавець) контролює отримання особових медичних книжок, проходження періодичного медичного огляду і веде журнал реєстрації особистих медичних книжок.
2. Зразок бланка, регламентований Наказом МОЗ України від 21.02.2013 № 150 є чинним.
3. Порядок зміни старих особових медичних карток викладений в Постанові КМУ №559 від 23.05.2001 року «Порядок проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів та видачі особистих медичних книжок».
4. Посилання Скаржника на не вказаний у тендерній документації зразок особової медичної книжки, є безпідставним.
Головуючий запропонував проголосувати з даного питання.
Ухвалили:
Відхилити скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія «Молімпекс», надану на дії Замовника, як безпідставну.
Звернутись до регіонального відділення державного органу влади, що здійснює санітарний контроль у сфері державного управління, з запитом що є предметом суперечки, з метою перевірки санітарного контролю та дотримання підприємством ТОВ «ТК «Молімпекс» вказаного Порядку.
Номер вимоги: UA-2019-01-25-001454-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 20 лютого 2019 12:27
Невідповідність пропозиції
Пропозиція перерможця не відповідає вимогам тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі" в частині:
1) Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Учасник має 1.2. копія договору оренди (якщо склад орендований) або документ підтверджуючий право власності ;
Переможець в складі пропозиції не надає вказані документи. Всупереч вимогам тендерної документації перерможць надав договір про складське зберігання, який не є ні договором оренди, ні документом на право власності.
Звертаємо увагу, що по вашій організації вже є подібні рішення, зокрема в закупівлі UA-2018-10-26-000756-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-26-000756-b).
2) Відповідно до Додатку3 тендерної документації Учасник має надати - експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності або складське приміщення ( якщо товар тваринного походження) або рішення про державну реєстрацію потужностей (якщо діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишаються придатними для споживання людиною), видані на учасника процедури;
Вказані документи відсутні в складі пропозиції.
3)Відповідно до п. 3 розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю: 3.2. Порядок змін умов договору про закупівлю визначено згідно п. 4.4. цього Розділу та додатку 4 до цієї документації (Учасник в складі пропозиції надає - Гарантійний лист із зазначенням відповідної інформації.
Вказаний документ відсутній в складі пропозиції.
В такому разі пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі". Просимо Замовника виправити допущене порушення та відхилити пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ.
Розгорнути
Згорнути
1) Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Учасник має 1.2. копія договору оренди (якщо склад орендований) або документ підтверджуючий право власності ;
Переможець в складі пропозиції не надає вказані документи. Всупереч вимогам тендерної документації перерможць надав договір про складське зберігання, який не є ні договором оренди, ні документом на право власності.
Звертаємо увагу, що по вашій організації вже є подібні рішення, зокрема в закупівлі UA-2018-10-26-000756-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-26-000756-b).
2) Відповідно до Додатку3 тендерної документації Учасник має надати - експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності або складське приміщення ( якщо товар тваринного походження) або рішення про державну реєстрацію потужностей (якщо діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишаються придатними для споживання людиною), видані на учасника процедури;
Вказані документи відсутні в складі пропозиції.
3)Відповідно до п. 3 розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю: 3.2. Порядок змін умов договору про закупівлю визначено згідно п. 4.4. цього Розділу та додатку 4 до цієї документації (Учасник в складі пропозиції надає - Гарантійний лист із зазначенням відповідної інформації.
Вказаний документ відсутній в складі пропозиції.
В такому разі пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі". Просимо Замовника виправити допущене порушення та відхилити пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2019 15:50
Щодо закупівлі UA-2019-01-25-001454-a
Р О З ’ Я С Н Е Н Н Я
Надаємо відповідь на вимогу, надану ФОП Сергієнко В.І., стосовно закупівлі UA-2019-01-25-001454-a.
В тендерній документації Замовника було визначено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо наявності складських приміщень для зберігання товару, що є предметом закупівлі. Зазначена довідка надана в складі пропозиції учасника – переможця.
Для підтвердження наявності складських приміщень (копія договору оренди (якщо склад орендований) або документ підтверджуючий право власності ) учасник надав копію договору складського зберігання, що не суперечить вимогам Замовника, оскільки за договором складського зберігання товарний склад зобов'язується за плату зберігати товар, переданий йому поклажодавцем, і повернути цей товар у схоронності (ч. 1 ст. 956 ЦК).
Натомість договір оренди укладають для надання орендареві права оплатного користування майном для здійснення своєї підприємницької діяльності з метою отримання прибутку від використання майна за його цільовим призначенням. Оскільки учасник-переможець не мав за мету отримати прибуток від оренди майна (складського приміщення) ним був укладений договір зберігання майна з метою забезпечення схоронності майна (товару) в тому вигляді, у якому його передали на зберігання.
Це не суперечить вимогам Замовника тому, що предметом закупівлі є товар, який повинен бути належної якості та зберігатись відповідно умов.
Вважаємо, що неможливо обмежувати права учасника, одним документом, оскільки надання тотожного документа не впливає на зміст пропозиції. Договір складського зберігання за змістом відповідає вимогам тендерної документації та є тотожним.
Замовник, викладаючи такий кваліфікаційний критерій, керувався практикою Органу оскарження (рішення №8624 –р/пк-пз від 22.08.2018 р.). Вимога, щодо наявності власних складських приміщень є дискримінаційною.
3)Відповідно до п. 3 розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю: 3.2. Порядок змін умов договору про закупівлю визначено згідно п. 4.4. цього Розділу та додатку 4 до цієї документації (Учасник в складі пропозиції надає - Гарантійний лист із зазначенням відповідної інформації.
Наводимо текст гарантійного листа з умовами відповідно п.3 Розділу Результати торгів та укладення договору про закупівлю, який міститься у пропозиції учасника переможця під назвою [08-02-2019 14.58.28]гарант.листи.pdf:
Таким чином, підсумовуючи вищевикладене, тендерний комітет відхиляє вимогу учасника Фізична особа-підприємець Сергієнко В.І.
З свого боку, тендерний комітет нагадує учаснику, що Замовник – Олімпійський коледж імені Івана Піддубного залишає за собою право звернутись з клопотанням щодо неправомірних дій ФОП Сергієнко В.І. у проведені публічних закупівель.
Голова тендерного комітету Поїзд Я.Д.
Р О З ’ Я С Н Е Н Н Я
Надаємо відповідь на вимогу, надану ФОП Сергієнко В.І., стосовно закупівлі UA-2019-01-25-001454-a.
В тендерній документації Замовника було визначено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо наявності складських приміщень для зберігання товару, що є предметом закупівлі. Зазначена довідка надана в складі пропозиції учасника – переможця.
Для підтвердження наявності складських приміщень (копія договору оренди (якщо склад орендований) або документ підтверджуючий право власності ) учасник надав копію договору складського зберігання, що не суперечить вимогам Замовника, оскільки за договором складського зберігання товарний склад зобов'язується за плату зберігати товар, переданий йому поклажодавцем, і повернути цей товар у схоронності (ч. 1 ст. 956 ЦК).
Натомість договір оренди укладають для надання орендареві права оплатного користування майном для здійснення своєї підприємницької діяльності з метою отримання прибутку від використання майна за його цільовим призначенням. Оскільки учасник-переможець не мав за мету отримати прибуток від оренди майна (складського приміщення) ним був укладений договір зберігання майна з метою забезпечення схоронності майна (товару) в тому вигляді, у якому його передали на зберігання.
Це не суперечить вимогам Замовника тому, що предметом закупівлі є товар, який повинен бути належної якості та зберігатись відповідно умов.
Вважаємо, що неможливо обмежувати права учасника, одним документом, оскільки надання тотожного документа не впливає на зміст пропозиції. Договір складського зберігання за змістом відповідає вимогам тендерної документації та є тотожним.
Замовник, викладаючи такий кваліфікаційний критерій, керувався практикою Органу оскарження (рішення №8624 –р/пк-пз від 22.08.2018 р.). Вимога, щодо наявності власних складських приміщень є дискримінаційною.
3)Відповідно до п. 3 розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю: 3.2. Порядок змін умов договору про закупівлю визначено згідно п. 4.4. цього Розділу та додатку 4 до цієї документації (Учасник в складі пропозиції надає - Гарантійний лист із зазначенням відповідної інформації.
Наводимо текст гарантійного листа з умовами відповідно п.3 Розділу Результати торгів та укладення договору про закупівлю, який міститься у пропозиції учасника переможця під назвою [08-02-2019 14.58.28]гарант.листи.pdf:
Таким чином, підсумовуючи вищевикладене, тендерний комітет відхиляє вимогу учасника Фізична особа-підприємець Сергієнко В.І.
З свого боку, тендерний комітет нагадує учаснику, що Замовник – Олімпійський коледж імені Івана Піддубного залишає за собою право звернутись з клопотанням щодо неправомірних дій ФОП Сергієнко В.І. у проведені публічних закупівель.
Голова тендерного комітету Поїзд Я.Д.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2019 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ТК Молімпекс" |
168 840,00
UAH з ПДВ
|
168 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна |
307 000,00
UAH з ПДВ
|
188 400,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Комунальне підприємство "Володимирський ринок" |
220 000,00
UAH з ПДВ
|
208 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Продцентр-плюс" |
269 760,00
UAH з ПДВ
|
259 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
260 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Сергієнко Володимир Іванович |
276 840,00
UAH з ПДВ
|
262 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ТК Молімпекс" #35414234 |
Відхилено |
168 840,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2019 10:45
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна #3339705063 |
Відхилено |
188 400,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2019 11:18
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Комунальне підприємство "Володимирський ринок" #01565129 |
Відхилено |
208 998,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2019 11:34
|
|
ПП "Продцентр-плюс" #37677991 |
Відхилено |
259 800,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2019 12:01
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ #3168209595 |
Переможець |
260 000,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2019 12:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2019 13:18
|
Договір 038 масло Громік 25.02.19.pdf | укладений |
25 лютого 2019 13:17
|