Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель)
Construction of secondary school of I-III grades in 24 classes (720 pupils) on the street. Pogrebnyaka in the village. Chubinsky Velikooleksandrivsky village council of Boryspil district of the Kyiv region, with reconstruction of unfinished building of the ambulatory building for the educational and production building of the school. ( CPV 021:2015 Common Procurement Vocabulary 45210000–2 Construction of buildings)
Очікувана вартість
183 749 644,60 UAH
UA-2019-01-25-001453-a 4e567a2e51294732b237a123f1b599b0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Власкова Любов Володимирівна

+380503817625 vos.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Великоолександрівська сільська рада Бориспільського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 04363484
Вебсайт: http://vos-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 08320, Україна , Київська область обл., село Велика Олександрівка, вул. Гагаріна,11
Контактна особа: Власкова Любов Володимирівна
+380503817625
vos.rada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Velikooleksandrivsky village council of Boryspil district of the Kiev region
National ID: 04363484
Contact point: Vlaskova Lyubov Volodymyrivna
+380503817625
vos.rada@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 січня 2019 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2019 17:00
Початок аукціону: 11 квітня 2019 13:45
Очікувана вартість: 183 749 644,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 183 749,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 918000 UAH
Publication date: 25 січня 2019 14:34
Enquiries until: 15 лютого 2019 17:00
Complaints submission until: до 21 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 лютого 2019 17:00

Information

Estimated total value: 183 749 645 UAH including VAT
Minimal lowering step: 183 750 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08321, Україна, Київська область, с. Чубинське, Бориспільський район, вул. Погребняка
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Construction of secondary school of I-III grades in 24 classes (720 pupils) on the street. Pogrebnyaka in the village. Chubinsky Velikooleksandrivsky village council of Boryspil district of the Kyiv region, with reconstruction of unfinished building of the ambulatory building for the educational and production building of the school. ( CPV 021:2015 Common Procurement Vocabulary 45210000–2 Construction of buildings)
Розгорнути Згорнути
CPV: 45210000-2
Період постачання: по 31 травня 2021

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2019 15:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 15:10
Додаток 1.docx
25 січня 2019 14:36
Тендерна документація титулка.pdf
25 січня 2019 14:36
Тендерна документацiя.doc
25 січня 2019 14:36
Оголошення.pdf
25 січня 2019 14:36
Оголошення міжнародне.pdf
25 січня 2019 14:36
Додаток__4.doc
25 січня 2019 14:36
Додаток 5.pdf
25 січня 2019 14:36
Додаток 3.doc
25 січня 2019 14:36
Додаток 2.docx
25 січня 2019 15:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 15:10
Додаток 1.docx
25 січня 2019 15:07
Додаток 1.docx
25 січня 2019 14:36
Додаток 1.docx
25 січня 2019 14:36
Тендерна документація титулка.pdf
25 січня 2019 14:36
Тендерна документацiя.doc
25 січня 2019 14:36
Оголошення.pdf
25 січня 2019 14:36
Оголошення міжнародне.pdf
25 січня 2019 14:36
Додаток__4.doc
25 січня 2019 14:36
Додаток 5.pdf
25 січня 2019 14:36
Додаток 3.doc
25 січня 2019 14:36
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

роз’яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 15 лютого 2019 14:36
Дата відповіді: 18 лютого 2019 13:51
1. В пункті 1 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи» (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель) вказано, що Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, і яка повинна бути надана в форматі imd у програмному АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним. Запитання: До учасника чи до переможця висувається вищевказана вимога?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! В пункті 1 розділу 3 зазначено, що Переможець торгів повинен надати замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір документи (з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою (у разі використання)) приведені у відповідність до запропонованої ціни та результатів аукціону, а саме:
- договірну ціну;
- зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва ;
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- календарний графік виконання робіт;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності);
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат;
- розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась;
- підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293;
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, і яка повинна бути надана в форматі imd у програмному АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним.
Надання вищезазначених документів у визначені терміни є обов’язковим.
роз’яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 15 лютого 2019 14:37
Дата відповіді: 18 лютого 2019 14:06
2. Пункт 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи» (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель) визначає, що вартість тендерної пропозиції учасника на виконання робіт – це договірна ціна на весь обсяг робіт, за яку учасник згоден виконати запропоновані роботи. Договірна ціна розраховуються по об’єкту в цілому. Вид договірної ціни – тверда. Учасником в договірну ціну може бути враховано індекс інфляції з урахуванням показників, визначених в установленому законодавством порядку. В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт, з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядниками. В ціну тендерної пропозиції Учасник має включити вартість всіх будівельних матеріалів, конструкцій, виробів обладнання та устаткування які необхідні для виконання визначених даною тендерною документацією робіт. Ціна тендерної пропозиції вказується з ПДВ та з урахуванням сплати всіх необхідних податків та зборів. До ціни тендерної пропозиції не включаються витрати, пов'язані з підготовкою і поданням тендерної пропозиції та укладенням договору. Загальна вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Запитання: У якому саме документі, який входить до складу тендерної пропозиції, учасник зобов’язаний детально описати вищеописані розрахунки цін?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Учасник не зобов’язаний детально описувати вищеописані розрахунки цін. Вимоги щодо документів, які повинні бути надані в складі тендерної пропозиції викладені в тендерній документації, та додатках до неї.
роз’яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 15 лютого 2019 14:39
Дата відповіді: 18 лютого 2019 14:22
3. Підпункт 1.1. пункту 1 підрозділу 1.1. Документи для підтвердження відповідності пропозиції УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону розділу 1 Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені Учасниками Додатку № 1 до тендерної документації «Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи» (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель) визначає, що також до довідки мають бути додані копії реєстраційних посвідчень/технічних паспортів/інших документів, які містять в собі реєстраційні дані, технічні дані та іншу важливу інформацію щодо обладнання. У випадку оренди, необхідно додати копії договорів оренди з додатками, а також лист-згоду орендодавця, на використання техніки на об’єкті, що є предметом закупівлі, адресований Замовнику. Запитання: Чи потрібно у складі тендерної пропозиції подавати копії реєстраційних посвідчень/технічних паспортів/інших документів, які містять в собі реєстраційні дані, технічні дані та іншу важливу інформацію щодо обладнання, яке орендується учасником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Вимога щодо надання копій реєстраційних посвідчень/технічних паспортів/інших документів, які містять в собі реєстраційні дані, технічні дані та іншу важливу інформацію щодо обладнання стосується власного обладнання, а також обладнання, яке ви орендуєте у тому випадку, якщо це обладнання буде використовуватись для роботи на об'єкті, що є предметом закупівлі.
роз’яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 15 лютого 2019 14:40
Дата відповіді: 18 лютого 2019 14:30
4. Підпункт 2.1. пункту 2 підрозділу 1.1. Документи для підтвердження відповідності пропозиції УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону розділу 1 Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені Учасниками Додатку № 1 до тендерної документації «Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи» (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель) визначає довідку про наявність, кваліфікацію та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника. Відомості подаються у вигляді таблиці «б», згідно запропонованої форми. Однак, таблиця «б» не містить стовпчика, у якому необхідно зазначати кваліфікацію основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника. Запитання: Яким чином та де у Довідці про наявність, кваліфікацію та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника, складеній у вигляді таблиці «б», зазначати кваліфікацію основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовник вимагає надати інформацію за формою, наведеною в додатку 1 до тендерної документації. Ви не обмежені в праві надати будь-яку іншу додаткову інформацію в складі тендерної пропозиції.
Кваліфікація робітників підтверджується наданням копій документів про освіту (п.п.2.3. п.2 підрозділу 1.1 Додатку1)
роз’яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 15 лютого 2019 14:41
Дата відповіді: 18 лютого 2019 14:35
5. Підпункт 2.1. пункту 2 підрозділу 1.1. Документи для підтвердження відповідності пропозиції УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону розділу 1 Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені Учасниками Додатку № 1 до тендерної документації «Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи» (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель) визначає копії документів про проходження навчання і перевірку знань з охорони праці для посадових осіб та інших працівників, безпосередньо зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою, копії документів про освіту. Запитання: Чи потрібно надавати у складі тендерної пропозиції копії документів про проходження навчання і перевірку знань з охорони праці та копії документів про освіту для робітників основних будівельних професій, які вказані у Довідці про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання робіт, які є предметом закупівлі, поданій у вигляді таблиці «в»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовник вимагає надати копії документів про проходження навчання і перевірку знань з охорони праці та копії документів про освіту для посадових осіб та інших працівників, безпосередньо зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою.
роз’яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 15 лютого 2019 14:43
Дата відповіді: 18 лютого 2019 14:37
6. Абзац 3 підпункту 3.3. пункту 3 підрозділу 1.1. Документи для підтвердження відповідності пропозиції УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону розділу 1 Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені Учасниками Додатку № 1 до тендерної документації «Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи» (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель) визначає, що аналогічним договором буде вважатися договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, основними складовими якого є роботи, наведені в додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі». Запитання: Чи буде вважатися аналогічним договір з предметом «реконструкція з прибудовою будівель і споруд школи», що подібний за змістом та своєю правовою природою до проекту договору, що додається до тендерної документації, однак основними складовими якого є роботи, що не повністю відповідають додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовник розглядатиме тендерні пропозиції учасників відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» та прийматиме відповідні рішення, виходячи із змісту наданих в складі тендерної пропозиції документів.
роз’яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 15 лютого 2019 14:44
Дата відповіді: 18 лютого 2019 14:38
7. Таблиця «а» підрозділу 1.1. Документи для підтвердження відповідності пропозиції УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону розділу 1 Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені Учасниками Додатку № 1 до тендерної документації «Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи» (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель) містить стовпчик «Назва, тип машини, механізму, устаткування». Запитання: Що в розумінні Замовника є назвою, типом машини, механізму, устаткування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовник має на увазі конкретну назву, тип машин, механізму, устаткування.
роз’яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 15 лютого 2019 14:46
Дата відповіді: 18 лютого 2019 14:39
8. Таблиця «а» підрозділу 1.1. Документи для підтвердження відповідності пропозиції УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону розділу 1 Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені Учасниками Додатку № 1 до тендерної документації «Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи» (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель) містить стовпчик «Назва, тип машини, механізму, устаткування». Запитання: Наведіть, будь ласка, приклад назви, типу машини, механізму, устаткування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Закон України «Про публічні закупівлі» не містить обов’язку замовника наводити приклади учасникам.
роз’яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 15 лютого 2019 14:48
Дата відповіді: 18 лютого 2019 14:41
9. Пункт 2 таблиці Інші документи від Учасника підрозділу 1.2. Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) розділу 1 Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені Учасниками Додатку № 1 до тендерної документації «Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи» (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель) визначає, що у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ або платником єдиного податку - надати лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів. Запитання: Чи потрібно надавати лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів якщо Учасник є платником податку на додану вартість але не є платником єдиного податку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ні, такий лист-пояснення надавати не потрібно, за умови надання Вами в складі пропозиції копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість).
роз’яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 15 лютого 2019 14:49
Дата відповіді: 18 лютого 2019 14:42
10. Підпункт 4.1. пункту 4 таблиці Інші документи від Учасника підрозділу 1.2. Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) розділу 1 Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені Учасниками Додатку № 1 до тендерної документації «Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи» (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель) визначає, що протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника. Запитання: Просимо роз’яснити яким чином можна завірити підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника оригінал документу, який вимагається тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! В додатку 1 до тендерної документації встановлено, що «всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження скан-копій або оригіналів, або електронних документів в електронну систему закупівель)».
роз’яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 15 лютого 2019 14:49
Дата відповіді: 18 лютого 2019 14:54
11. Підпункт 4.2. пункту 4 таблиці Інші документи від Учасника підрозділу 1.2. Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) розділу 1 Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені Учасниками Додатку № 1 до тендерної документації «Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи» (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель) визначає, що протокол загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження). Запитання: Просимо роз’яснити яким чином можна завірити підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника оригінал документу, який вимагається тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! В додатку 1 до тендерної документації встановлено, що «всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження скан-копій або оригіналів, або електронних документів в електронну систему закупівель)».
роз’яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 15 лютого 2019 14:51
Дата відповіді: 18 лютого 2019 14:55
12. Підпункт 4.3. пункту 4 таблиці Інші документи від Учасника підрозділу 1.2. Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) розділу 1 Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені Учасниками Додатку № 1 до тендерної документації «Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи» (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель) визначає, що наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього або чинний контракт), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника. Запитання: Просимо роз’яснити яким чином можна завірити підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника оригінал документу, який вимагається тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! В додатку 1 до тендерної документації встановлено, що «всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження скан-копій або оригіналів, або електронних документів в електронну систему закупівель)».
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-25-001453-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:35129952
Дата подання: 20 лютого 2019 18:29
СКАРГА
щодо порушення законодовства та встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 лютого 2019 19:11
Рішення від 25.02.2019 № 1983.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2019 19:11
рішення від 13.03.2019 № 2835.pdf
Дата публікації: 18 березня 2019 20:23

Документи подані скаржником

20 лютого 2019 18:29
Скарга
20 лютого 2019 18:29
Додатки
20 лютого 2019 18:29
Додатки

Документи Органу Оскарження

25 лютого 2019 19:11
Рішення від 25.02.2019 № 1983.pdf
18 березня 2019 20:23
рішення від 13.03.2019 № 2835.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000068 ● a8ac20412210445f846dbdc196b36f6a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2019 11:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

10.04.2019 № 108

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
24 UA-2019-01-25-001453-a 25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Вимоги за Висновком про результати моніторингу закупівлі від 02.05.2019р. виконано замовником. Відкриті торги відмінено відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону по причині – «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель»

2019-05-06 13:54:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

порушення усунуто

2019-05-11 11:26:38

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 квітня 2019
UA-2019-01-25-001453-a4e567a2e51294732b237a123f1b599b0
Найменування: Великоолександрівська сільська рада Бориспільського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 04363484
Місцезнаходження: 08320, Україна, Київська область обл., село Велика Олександрівка, вул. Гагаріна,11
Учасник Документи Рішення Додатково
ПРАТ "БКБМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРО-САНТЕХНІЧНО-МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСТМ-БУД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

18 березня 2019 20:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 квітня 2019 11:15
Протокол 54 ПРаТ БКБМ.pdf
02 квітня 2019 11:15
протокол розгляду
02 квітня 2019 11:22
Електронний підпис

Публічні документи

25 лютого 2019 14:53
Електронний підпис
25 лютого 2019 14:53
Електронний підпис
25 лютого 2019 14:41
Підписаний_G0219-8473-GL_tender.pdf
25 лютого 2019 14:41
9.8. Листи роз`яснення.pdf
25 лютого 2019 14:40
9.2. Копія свідоцтва ПДВ.pdf
25 лютого 2019 14:40
9.1. Копія статуту.pdf
25 лютого 2019 14:40
9.5. Довідка по ст. 236 ГКУ.pdf
25 лютого 2019 14:40
Kovalenko_1948-K-O_эцп.pdf
25 лютого 2019 14:39
Лицензия с эцп.pdf

Документи

18 березня 2019 20:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 квітня 2019 11:17
протокол розгляду
02 квітня 2019 11:23
Електронний підпис

Публічні документи

25 лютого 2019 16:39
Електронний підпис
25 лютого 2019 16:36
Статут.pdf
25 лютого 2019 16:36
Рішення.pdf
25 лютого 2019 16:36
Реєстр документів.pdf
25 лютого 2019 16:36
Посвідчення.pdf
25 лютого 2019 16:36
ПДВ.pdf
25 лютого 2019 16:36
Наказ.pdf
25 лютого 2019 16:36
Ліцензія Олдімстрой.pdf
25 лютого 2019 16:36
Лист-згода ХардШелл.pdf
25 лютого 2019 16:36
Лист-згода Олдімстрой.pdf
25 лютого 2019 16:36
Досвід фін.pdf
25 лютого 2019 16:36
Досвід договір.pdf
25 лютого 2019 16:36
Документи на техніку.pdf
25 лютого 2019 16:36
Документи Дубіняк.pdf
25 лютого 2019 16:36
Довідки.pdf
25 лютого 2019 16:36
Довідка щодо дипломів.pdf
25 лютого 2019 16:36
Довідка ІТР.pdf
25 лютого 2019 16:36
Відомість техніка.pdf
25 лютого 2019 16:36
Відгук досвід.pdf
25 лютого 2019 16:36
Витяг з протоколу ОП.pdf
25 лютого 2019 16:36
Антикорупційна + наказ.pdf

Документи

18 березня 2019 20:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 квітня 2019 11:18
Протокол 56 ТОВ ПУБА.pdf
02 квітня 2019 11:18
протокол розгляду
02 квітня 2019 11:23
Електронний підпис

Публічні документи

25 лютого 2019 16:53
Електронний підпис
25 лютого 2019 16:53
Електронний підпис
25 лютого 2019 16:50
Альянс 12780 p7s.7z
25 лютого 2019 16:49
26 копії дозволів.pdf
25 лютого 2019 16:49
25 копія ліцензії.PDF
25 лютого 2019 16:49
18 копія ІПН директора.PDF
25 лютого 2019 16:49
14 копія Статуту.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693

№ рішення у справі

60/128-р/к

Дата рішення у справі

29.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

18 березня 2019 20:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 квітня 2019 11:19
Протокол 57 ТОВ КК.pdf
02 квітня 2019 11:19
протокол розгляду
02 квітня 2019 11:23
Електронний підпис

Публічні документи

25 лютого 2019 16:56
Електронний підпис
25 лютого 2019 16:54
34.1 КБ 3 грудень2 2017.pdf
25 лютого 2019 16:54
34.2. КБ 3 грудень 2017.pdf
25 лютого 2019 16:54
34.3. КБ 3 травень 2018.pdf
25 лютого 2019 16:54
34.4. КБ 3 грудень 2018.pdf
25 лютого 2019 16:54
28.3. Договір оренди 1.pdf
25 лютого 2019 16:54
28.4 Договір оренди 2.pdf
25 лютого 2019 16:54
28.7. Журнал обліку.PDF
25 лютого 2019 16:54
21. Ліцензія з додатком .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "БКБМ"

ТОВ "ЕЛЕКТРО-САНТЕХНІЧНО-МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСТМ-БУД"

ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС 178 237 152,00
UAH з ПДВ
175 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ" 181 940 460,00
UAH з ПДВ
176 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2019 16:53
Електронний підпис
25 лютого 2019 16:53
Електронний підпис
25 лютого 2019 16:50
Альянс 12780 p7s.7z
25 лютого 2019 16:49
26 копії дозволів.pdf
25 лютого 2019 16:49
25 копія ліцензії.PDF
25 лютого 2019 16:49
18 копія ІПН директора.PDF
25 лютого 2019 16:49
14 копія Статуту.PDF

Публічні документи

25 лютого 2019 14:53
Електронний підпис
25 лютого 2019 14:53
Електронний підпис
25 лютого 2019 14:41
Підписаний_G0219-8473-GL_tender.pdf
25 лютого 2019 14:41
9.8. Листи роз`яснення.pdf
25 лютого 2019 14:40
9.2. Копія свідоцтва ПДВ.pdf
25 лютого 2019 14:40
9.1. Копія статуту.pdf
25 лютого 2019 14:40
9.5. Довідка по ст. 236 ГКУ.pdf
25 лютого 2019 14:40
Kovalenko_1948-K-O_эцп.pdf
25 лютого 2019 14:39
Лицензия с эцп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС

ПРАТ "БКБМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС
#35129952
Очікує рішення 175 800 000,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 14:06

Документи

16 квітня 2019 11:13
Протокол 68.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 травня 2019 13:53
Коментар щодо відміни: Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону по причині – «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель»
Документи:
06 травня 2019 13:52
Протокол 74.pdf