Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09310000-5 - Електрична енергія
Очікувана вартість
3 049 834,32 UAH
UA-2019-01-25-001431-a 295cedae61c041aea3c0c102a98a5025
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлюк Галина Степанівна

+380355121067 ter_kp@yahoo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство Теребовлянської міської ради "Теребовля"
Код ЄДРПОУ: 36023766
Місцезнаходження: 48100, Україна , Тернопільська обл., Теребовля, вул.Шевченка, 8
Контактна особа: Павлюк Галина Степанівна
+380355121067
ter_kp@yahoo.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2019 15:06
Оскарження наміру укласти договір: 31 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
978000 кВт*год
Ціна за одиницю: 3UAH з ПДВ
09310000-5 - Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, м.Теребовля, вул, Шевченка,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

25 січня 2019 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-12-000046 ● 98f021a741e04984a9cc485a336f9eff
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019 17:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.06.2019 №39
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 12.06.2019 №39
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2019-01-25-001431-а від 25.01.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Для усунення порушень Додатковою угодою розірвано договір №00705 від 31.01.2019 на закупівлю електроенергії

2019-06-27 16:37:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Порушення усунуто

2019-07-02 14:08:11

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕРНОПІЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ"
#42145798
Переможець 3 049 834,32
UAH з ПДВ
25 січня 2019 15:06

Документи

25 січня 2019 15:05
Електронний підпис
25 січня 2019 15:04
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2019 15:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕРНОПІЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ"
#42145798
3 049 834,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2019 15:05
Електронний підпис
25 січня 2019 15:04
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 16:16
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 15:20
Додаткова угода розірвання РЕМ.pdf зміни до договору
27 червня 2019 15:15
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 14:55
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 14:40
Додаткова угода зміни до договору
01 лютого 2019 14:38

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
09310000-5 - Електрична енергія 978000 кВт*год 3,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 00705
Договір:
Номер додаткової угоди: 00705
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
09310000-5 - Електрична енергія 978000 кВт*год 3,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 497 718,05
UAH (в тому числі ПДВ 249 619,67 UAH)
Причини розірвання договору: Зменшення обсягів закупівлі