Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яловичина, свинина, куряча тушка, філе куряче, стегно куряче, печінка куряча
Очікувана вартість
455 130,00 UAH
UA-2019-01-25-001314-c 6b06429cb08541dfba5aadbe12dd68cc
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Терещенко Тетяна Костянтинівна

0487661750 stpanteleymon@dpsp-omr.odessa.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Геріатричний дім милосердя імені святого цілителя Пантелеймона"
Код ЄДРПОУ: 26343097
Місцезнаходження: 65080, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, м. Одеса, вул. Терешкової, 12
Контактна особа: Терещенко Тетяна Костянтинівна
0487661750
stpanteleymon@dpsp-omr.odessa.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2019 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 11 лютого 2019 13:02
Початок аукціону: 11 лютого 2019 13:02
Очікувана вартість: 455 130,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,13%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3900 кг.
Яловичина, свинина, куряча тушка, філе куряче, стегно куряче, печінка куряча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65080, Україна, Одеська область, ОДЕСА, I відділення - вул. Валентини Терешкової, 12; II відділення - вул. Ясна, 6; III відділення - вул. Педагогічна, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2019 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 17:20
Тендерна документація_мясо.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-25-001314-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:36849459
Дата подання: 05 березня 2019 13:42
Вимога щодо усунення порушень
Голові тендерного комітету
КУ «Геріатричний дім милосердя імені святого цілителя Пантелеймона»

1. Учаником ФОП Шавлач К.О. складі пропозиції конкурсних торгів надано копію договору суборенди нерухомого майна №3 від 02.01.2019 року, згідно з умовами якого ФОП Шавлач К.О. користується наданим їй нежитловим приміщенням строком до 31.12.2019 року.
За умовами вказаного вище договору суборенди, а саме п.1.2. договору, об’єкт оренди не є власністю Орендодавця (ФОП Швець В.Б.) та використовується Орендодавцем на підставі оренди у юридичної особи (ТОВ «ДАНІЄЛЬ АССЕТ») на підставі договору №01/06//18Шв-Св-Дан від 01.06.2018 року.

Учасником в складі пропозиції не надано копію договору №01/06//18Шв-Св-Дан від 01.06.2018 року та підтвердження наявності письмового дозволу власника приміщення на здійснення передачі приміщення у повторну суборенду, що не дозволяє встановити справжність правочину суборенди між ФОП Швець В.Б. та ФОП Шавлач К.О., та наявність дійсного користування Учасником даного приміщення.

Крім того, в складі пропозиції учасником ФОП Шавлач К.О. надано копію договору суборенди невідокремленої частини нежитлової будівлі №01/01/19ШВ-Св-Дан від 28.12.2018 року, що укладений між ФОП Швець В.Б. та ТОВ «ДАНІЄЛЬ АССЕТ», згідно з пунктом 1.2. якого Обєкт оренди використовується ТОВ «ДАНІЄЛЬ АССЕТ» відповідно до договору оренди нерухомого майна №№01/01/19ШВ-Св-Дан, укладеного із власником приміщення – ТОВ «СК-Петроліум».
Учасником у складі пропозиції не надано копію договору №01/01/19ШВ-Св-Дан, укладеного між ТОВ «ДАНІЄЛЬ АССЕТ» та власником приміщення ТОВ «СК-Петроліум», а також не надано доказів наявності письмового дозволу власника приміщення на передання приміщення у суборенду, що не дозволяє встановити справжність правочину суборенди між ТОВ «ДАНІЄЛЬ АССЕТ» та ФОП Швець В.Б., та наявність дійсного користування Учасником даного приміщення.

Крім того, за умовами пункту 8.1. договору суборенди невідокремленої частини нежитлової будівлі №01/01/19ШВ-Св-Дан від 28.12.2018 року, що укладений між ФОП Швець В.Б. та ТОВ «ДАНІЄЛЬ АССЕТ», ФОП Швець В.Б. має право користування приміщенням за адресою: Одеська область, Овідіопольский район, смт.Чорноморка, вул. Свободи, б.6, строком до 30.12.2019 року. Таким чином, строк передання приміщення у подвійну суборенду на користь Учасника ФОП Шавлач К.О. (до 31.12.2019 року) перевищує строк користування даним приміщення суб’єктом господарювання ФОП Швець В.Б., що виступає Орендодавцем за договором суборенди нерухомого майна №3 від 02.01.2019 року.

У відповідності до ч.2 ст.774 Цивільного кодексу України строк договору піднайму не може перевищувати строку договору найму.
У відповідності до ст.763 ЦК України Договір найму укладається на строк, встановлений договором.
У відповідності до ст.629 Цк України договір є обов’язковим для виконання Сторонами.
У відповідності до ст.-ст. 216-236 ЦК України, правочин що порушує вимоги, встановлені Цивільним кодексом України щодо таких правочинів, визнається недійсним. Недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю. Нікчемний правочин або правочин, визнаний судом недійсним, є недійсним з моменту його вчинення. Якщо за недійсним правочином права та обов'язки передбачалися лише на майбутнє, можливість настання їх у майбутньому припиняється.

У відповідності до пп.1.1.2. п.5 розділу 3 Тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, підтверджуючі про наявність матеріально-технічної бази (копія договору купівлі-продажу, копія договору оренди, копія свідоцтва про право власності, тощо).

Таким чином, Учасником ФОП Шавлач К.О. у складі пропозиції надана не повна інформація щодо наявності матеріально-технічної бази, а саме не надані копії документів, що підтверджують право користування складськими приміщеннями, що необхідні для виконання умов договору.

2. У відповідності до пп.1.1.2. п.5 розділу 3 Тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень та автотранспортних засобів з установами, які мають право на проведення таких робіт, або гарантійний лист про підтвердження належного санітарного утримання приміщень, транспортних.

В складі пропозиції Учасником ФОП Шавлач К.О. не надано копію договору, укладеного між учасником та установами, які мають право на проведення таких робіт.
Натомість, Учасником ФОП Шавлач К.О. в складі пропозиції надано копію договору на проведення санітарних заходів в приміщенні за адресою: Одеська область, Овідіопольский район, смт.Чорноморка, вул. Свободи, б.6, №334 від 09.11.2018 року, укладеного між ФОП Швець В.Б. та ТОВ НВП «АЛЮР», що укладений до набуття права користування даним приміщенням самим учасником ФОП Шавлач К.О. За умовами вказаного договору ТОВ НВП «АЛЮР» виконує роботи щодо дезінфекції, дезінсекції, дератизації складських приміщень Замовника ФОП Швець В.Б., норми щодо можливості передання обов’язків Замовника на третіх осіб в договорі відсутні.

Таким, чином на момент подання тендерної пропозиції в Учасника відстуній діючий договір на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень, що є доказом невідповідності пропозиції учасника ФОП Шавлач К.О. кваліфікаційним критеріям тендерної документації.

3. На підтвердження відсутності підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до п.8 ч.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасником наданий документ «ДОВІДКА про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи», що не відповідає вимогам Наказу Міністерства доходів і зборів України № 567 від.10.10.2013 року, а саме не містить а ні електронно-цифрового підпису органу державної фіскальної служби, а ні доказів підписання та відправлення даної довідки самим учасником за допомогою сервісів передачі данних через електронні сервіси ДФС України (відстуні квитанції про направлення та прийняття запиту).

У відповідності до Наказу Міністерства доходів і зборів України № 567 від.10.10.2013 року, надання Довідки може здійснюватися засобами електронного зв’язку в електронній формі з обов’язковим дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

Таким чином, учасник ФОП Шавлач К.О. не виконав вимоги тендерної документації пп.3.2. п.5 розділу 3 Тендерної документації.


На підставі вищенаведеного, просимо Вас усунути порушення допущені при кваліфікації пропозиції учасника ФОП Шавлач К.О., та прийняти рішення на підставі діючого законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 березня 2019 09:22
Пропозицію ФОП ШавлачК.О. відхилено

Документи

07 березня 2019 09:22
Протокол_11.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-25-001314-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:36849459
Дата подання: 20 лютого 2019 11:29
Скарга на рішення Замовника
До Антимонопольного комітету України Україна, Київ 03035, вул. Урицького, 45 тел. (044) 251-62-62; факс (044) 520-03-25 канцелярія: (044) 251-62-40 e-mail: mail@amc.gov.ua СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Приватне підприємство «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» 65029, м. Одеса, Приморський район, вул. Новосельського, буд. 1 ЄДРПОУ 36849459 тел. (048) 723-62-29 ЗАМОВНИК: КУ «Дім милосердя» код 26343097 65080, м. Одеса, вул. Терешкової, 12 т. +380977508432 СКАРГА на рішення Замовника щодо відхилення пропозиції та визнання такою, що не відповідає кваліфікаційним вимогам КУ «Дім милосердя» (надалі – Замовник) на офіційному загальнодержавному веб-порталі з питань публічних закупівель було оприлюднено інформацію щодо проведення процедури відкритих конкурсних торгів, а саме: - Ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-25-001314-с. - Код предмету закупівлі: ДК 021:2015: 15110000-2 – М'ясо. У відкритих торгах прийняли участь: 1. ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС», остаточна пропозиція 312000,00 грн. 2. ТОВ «ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ», остаточна пропозиція 312002,00 грн. 3. ТОВ «ПРОДУКТ-ПОСТАЧАННЯ», остаточна пропозиція 312594,00 грн. 4. ФОП Назаренко Андрій Юрійович, остаточна пропозиція 312600,00 грн. 5. ФОП ІШавлач К.О., остаточна пропозиція 454230,00 грн. За результатами проведеного аукціону пропозиція ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» була визнана найбільш економічно вигідною. Відповідно до ч.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. 13.02.2019 року Замовником оприлюднено протокол №5 від 13.02.2019р., яким пропозицію ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» було визнано такою, що не відповідає кваліфікаційним вимогам та відхилена на підставі абз.2 п.1 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вважаємо рішення Замовника таким, що не відповідає встановленим ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам щодо оцінки пропозицій учасників тендерних процедур, та таким, що не доведено належним чином. 1. Так, в якості першої підставою для відхилення пропозиції ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» Замовник зазначив: «Згідно пп. 1.1.4 ч. 5 Розділу ІІІ тендерної документації необхідно надати копію договору на дезінфекцію. дезінсекцію, дератизацію складських приміщень та автотранспортних засобів з установами. які мають право на проведення таких робіт, або гарантійний лист про підтвердження належного санітарного утримання приміщень, транспортних засобів. На підтвердження сан. обробки транспортних засобів Учасником ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» надано копію договору №020/сан від 30.06.2018р. з ТОВ «МЕД.ДЕЗІНФЕКЦІЯ», у тексті цього договору не наведено перелік транспортних засобів, які необхідно обробляти. За текстом договору передбачений Додаток №1, де перераховані транспорті засоби. ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» не надав Додаток №1 до договору №020/сан від 30.06.2018р. Тобто інформація надана не в повному обсязі. і не дають можливості замовнику проаналізувати чи обробляються транспортні засоби, на які надав документи Учасник (ГАЗ 3302 №ВН 8621 НС, ГАЗ 3302 №ВН 7375 НС, ГАЗ 3302 20 №ВН 8622 НС. ГАЗ 3302-4/4 №ВН 8623 НС. ГАЗ 33021 №ВН 7374 НС).» По-перше, у відповідності до Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, пп.1.1.4 зокрема, копію договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень та автотранспортних засобів з установами, які мають право на проведення таких робіт, або гарантійний лист про підтвердження належного санітарного утримання приміщень, транспортних засобів. Учасником ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» надано діючий договір на санітарну обробку транспортних засобів із установою, яка має право на проведення таких робіт. Вважаємо, що нашим підприємством виконана вимога тендерної документації. Так, відповідно ч.3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Також, надання Учасником документів, що встановлені Замовником в тендерній документації як документи, що підтверджують кваліфікацію, є підтвердженням відповідності пропозиції такого Учасника. Крім того, у відповідності до п.3.2 договору на санітарну обробку транспортних засобів, що використовуються для перевезення продуктів харчування №020/сан від 30.06.2018р., який був наданий у складі пропозиції, та із текстом якого був ознайомлений Замовник, по закінченні санітарної обробки «Виконавець» вносить відповідні відмітки про проведену роботу в Журналі обліку проведення дезінфекції автотранспорту, а також в довідку про санітарну обробку автотранспорту. В зв’язку з тим, що Замовник не передбачив в тендерній документації вимог щодо надання саме документів, підтверджуючих проведення санітарної обробки транспортних засобів на підставі відповідного договору (із датами проходження та державними номерами авто), залучених Учасником, в складі пропозиції ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» довідки про санітарну обробку транспортних засобів не надавались. Також, вважаємо, що для підтвердження (уточнення) наданої учасниками інформації, у відповідності до ч.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник мав право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Та сама норма передбачена Замовником в тендерній документації (п.5 Розділу ІІІ). Вважаємо, що учасником ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» виконано вимогу тендерної документації щодо надання договору про санітарну обробку транспортних засобів, та пропозиція ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» відповідає встановленому Замовником кваліфікаційному критерію. 2. Другою підставою для відхилення пропозиції ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» Замовник зазначив: «Згідно пп. 1.1.4 ч. 5 Розділу ІІІ тендерної документації необхідно надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно відповідної довідки. У пропозиції ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» надано довідку «Перелік працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю і які приймають участь у виконанні умов договору», де додатково перераховані працівники перевізника ТОВ «Альтернатива Юг» — Корольов Г.Г. та Кириченко В.П. на даних працівників відсутні документи, що підтверджують наявність трудових відносин з ТОВ «Альтернатива Юг».» Вважаємо, рішення Замовника щодо невідповідності пропозиції ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» зазначеному кваліфікаційному критерію абсурдним з огляду на наступне. Згідно пп. 1.1.4 ч. 5 Розділу ІІІ тендерної документації необхідно надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно відповідної довідки. Зазначені вище працівники перевізника ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-ЮГ» є працівниками лише перевізника. Ніяких трудових відносин між учасником та даними водіями не існує. Учасник ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» у складі пропозиції надав копії наказів про наявність трудових відносин із всіма своїми працівниками, що зазначені у відповідній довідці. Оскільки ніяких трудових відносин між учасником та Корольовим Г.Г, та Кириченко В.П. не має, згідно вимог тендерної документації, учасник ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» не повинен надавати копії наказів про працевлаштування таких осіб у третіх суб’єктів господарювання. На підставі вищенаведеного, рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» та визнання її такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, вважаємо незаконним, та таким, що має бути скасоване. У відповідності до абз.2 ч.2 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. На підставі вищенаведеного, у відповідності до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати КУ «Дім Милосердя» скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» та визнання її такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям (UA-2019-01-25-001314-с). 3. Зобов’язати КУ «Дім Милосердя» знову провести розгляд і оцінку пропозиції ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» як пропозиції, що визнана як найбільш економічно вигідною. ДОДАТКИ: 1. Копія квитанції про внесення плати за подання скарги до органу оскарження; 2. Копія договору на санітарну обробку транспортних засобів, що використовуються для перевезення продуктів харчування №020/сан від 30.06.2018р. 3. Копії довідок про санітарну обробку транспортних засобів. Директор ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» Яценко М.О.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 22.02.2019 № 1931.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2019 09:40

Документи подані скаржником

20 лютого 2019 11:28
договір на сан обробку
20 лютого 2019 11:28
довідки

Документи Органу Оскарження

25 лютого 2019 09:40
Рішення від 22.02.2019 № 1931.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС 352 885,00
UAH
312 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 380 374,00
UAH
312 002,00
UAH
Документи
ТОВ ПРОДУКТ-ПОСТАЧАННЯ 409 590,00
UAH
312 594,00
UAH
Документи
ФОП Назаренко Андрій Юрієвич 455 115,00
UAH
312 600,00
UAH
Документи
ФОП IШавлач К.О. 454 230,00
UAH
454 230,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 лютого 2019 12:29
Електронний підпис
08 лютого 2019 12:27
реєстр.pdf
08 лютого 2019 12:09
Інші документи.pdf
08 лютого 2019 12:09
Технічна частина.pdf

Публічні документи

07 лютого 2019 17:26
_20190207_16452302.jpg
07 лютого 2019 17:26
проект.pdf
07 лютого 2019 17:26
Додаток 2.pdf
07 лютого 2019 17:26
Витяг.pdf
07 лютого 2019 17:26
Інші.pdf
07 лютого 2019 17:26
Квалификац.pdf

Публічні документи

09 лютого 2019 09:49
Назаренко 2.pdf
09 лютого 2019 09:49
Назаренко 1.pdf
09 лютого 2019 09:49
Пропозиція.pdf

Публічні документи

01 березня 2019 14:04
документи переможця
01 березня 2019 14:04
документи переможця
01 березня 2019 14:04
документи переможця
01 березня 2019 09:15
оновлена пропозиція
09 лютого 2019 14:53
Договор Шавлач.pdf
09 лютого 2019 14:53
тех часть.pdf
09 лютого 2019 14:53
Ст 17.pdf
09 лютого 2019 14:53
Кваліфікація ч3.pdf
09 лютого 2019 14:53
Кваліфікація ч2.pdf
09 лютого 2019 14:53
Кваліфі ч1.pdf
09 лютого 2019 14:53
Пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

ТОВ ПРОДУКТ-ПОСТАЧАННЯ

ФОП Назаренко Андрій Юрієвич

ФОП IШавлач К.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС
#36849459
Відхилено 312 000,00
UAH
13 лютого 2019 17:49
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Рішення скасоване 312 002,00
UAH
21 лютого 2019 14:45
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Відхилено 312 002,00
UAH
21 лютого 2019 14:56
ТОВ ПРОДУКТ-ПОСТАЧАННЯ
#40857806
Відхилено 312 594,00
UAH
27 лютого 2019 17:38
ФОП Назаренко Андрій Юрієвич
#2513016498
Відхилено 312 600,00
UAH
28 лютого 2019 12:18
ФОП IШавлач К.О.
#3356206308
Рішення скасоване 454 230,00
UAH
07 березня 2019 09:27
ФОП IШавлач К.О.
#3356206308
Відхилено 454 230,00
UAH
07 березня 2019 09:36

Документи

Документи

15 лютого 2019 16:18
Протокол 6.pdf
15 лютого 2019 16:16
Електронний підпис

Документи

21 лютого 2019 14:56
Протокол_7 від 21.20.2019.pdf
21 лютого 2019 14:53
Електронний підпис

Документи

27 лютого 2019 17:37
Електронний підпис
27 лютого 2019 17:34
Протокол_8.pdf

Документи

28 лютого 2019 12:17
Електронний підпис
28 лютого 2019 12:16
Протокол 9.pdf

Документи

01 березня 2019 13:44
Електронний підпис
01 березня 2019 13:43
Протокол_10.pdf

Документи

07 березня 2019 09:32
Електронний підпис
07 березня 2019 09:31
Протокол_11.pdf
07 березня 2019 09:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
07 березня 2019 09:36
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі