Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Легкові автомобілі»
(Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості)
"Passenger cars" (Official motor transport of medical workers of communalestablishments of health protection, that work in rural localit)
"Passenger cars" (Official motor transport of medical workers of communalestablishments of health protection, that work in rural localit)
Очікувана вартість
11 500 000,00 UAH
UA-2019-01-25-001170-c ● bb0917f8db83451db93840dcedb3cc4e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент охорони здоров'я Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02012556 |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька область обл., КРАМАТОРСЬК, Донецька обл., місто Краматорськ, вулиця Богдана Хмельницького, 6 |
Контактна особа: |
Стельмашонок Алла Георгіївна +380669122257 tndzdrav@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Health Care Department of Donetsk Oblast State Administration |
National ID: | 02012556 |
Contact point: |
Stelmashonok Alla Georgievna +380669122257 tndzdrav@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 січня 2019 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2019 15:05 |
Очікувана вартість: | 11 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 340000 UAH |
Publication date: | 25 січня 2019 16:14 |
Enquiries until: | 26 серпня 2019 16:00 |
Complaints submission until: | до 01 вересня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 вересня 2019 16:00 |
Information
Estimated total value: | 11 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 57 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Scope of the procurement
Детальна інформація про найменування предмета закупівлі зазначена у Додатку 3 до Документації
The detailed information about the name of the article of purchase is marked in Addition 3 to Documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 шт.
«Легкові автомобілі»
(Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості)
(Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84792, Україна, Донецька область, СВІТЛОДАРСЬК, зазначено у Додатку 4
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
"Passenger cars"
(Official motor transport of medical workers of communalestablishments of health protection, that work in rural localit)
(Official motor transport of medical workers of communalestablishments of health protection, that work in rural localit)
CPV: 34110000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до п. 4.1 договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2019 11:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2019 12:46 |
Перелік змін авто 3.docx | |
20 серпня 2019 12:46 |
ТД службові авто (із змінами).pdf | |
11 лютого 2019 16:52 |
Перелік змін авто 2.docx | |
04 лютого 2019 15:39 |
Перелік змін авто.docx |
28 серпня 2019 11:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
20 серпня 2019 12:46 |
Перелік змін авто 3.docx
|
||||||||||||
20 серпня 2019 12:46 |
ТД службові авто (із змінами).pdf
|
||||||||||||
11 лютого 2019 16:52 |
Перелік змін авто 2.docx
|
||||||||||||
04 лютого 2019 15:39 |
Перелік змін авто.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вельмишановний замовник! Ваша документація має дискримінаційні ознаки та прописана під одного виробника та виключає єквівалент! Вимогаємо внести зміни!
Дата подання: 30 січня 2019 01:47
Дата відповіді: 01 лютого 2019 14:46
Уважно розглянувши Вашу тендерну документацію та проаналізувавши пропозиції повнопривідних автомобілів 4х4 які пропонуються на Українському ринку та пропозиції учасників в системі Prozorro з ціновою пропозицією до 550000 гривень ми дійшли висновку що чисельним під час не обґрунтованим вимогам по комфорту, обладнанню, медіа та дизайну відповідає лише один автомобіль RENAULT DUSTER.
Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь якого обгрунтування зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є ВИКЛЮЧНО характеристиками конкретної марки автомобіля, а саме RENAULT DUSTER конкретного виробника і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які привели б до економії та ефективному використанню бюджетних коштів.
Учасники можуть запропонувати вам автомобіль іншої марки, який буде дешевший та більш технологічний. Наприклад, обгрунтуйте вимогу «Зовнішні дзеркала заднього огляду з механічним регулюванням із салону та датчиком зовнішньої температури». Тоб то Ви виключаєте автомобіль який обладнаний зовнішніми дзеркалами заднього огляду з єлектричним регулюванням із салону та датчиком зовнішньої температури? Так само з іншими чисельними характеристиками такими як «Система автоматичної зупинки та старту двигуна Stop & Start», «Повнорозмірне запасне колесо», «Повітроводи для заднього ряду сидінь» які мають дискримінаційний характер та виключають наявність еквіваленту.
Але ці всі кращі характеристики можуть бути формальним приводом для дискваліфікації будь якого участника, який запропонував більш вигідну пропозицію.
Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників.
Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі.
В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі.
Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо по нормам токсичності, комфорту, обладнанню, медіа та дизайну предмета закупівлі.
Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий збір з відповідальних осіб тендерного комітету. Є судовий прецедент по аналогічним спорам http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
До речі публікація тендерної документації в форматі PDF визиває подив та підозру в тому що документація прописана під «потрібного» учасника та створює незручність іншим учасникам.
Розмістіть будь ласка в форматі Word!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення надаємо наступну інформацію:
По-перше: Тендерна документація та технічні вимоги для закупівлі службового автотранспорту медичних працівників комунальних закладів охорони здоров'я, що працюють у сільській місцевості в рамках коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості підготовлена у відповідності до вимог Міністерства інфраструктури України щодо колісних транспортних засобів, які планується закуповувати відповідно до постановою Кабінету Міністрів України від 06.12.2017 № 983 (зі змінами)
По-друге: технічна специфікація не містить посилання ні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження ні на виробника.
Також, відповідно до п. 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації:
«Усі посилання у тендерній документації, в тому числі у додатках цієї документації, на виробника матеріалу, механізму чи виробу, торговельну марку тощо, вживаються у значенні «найменування матеріалу/виробу чи механізму із зазначенням виробника, марки, тощо або еквівалент».
В разі подачі еквіваленту товару, що визначений Замовником в технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника.»
Таким чином, тендерна документація жодним чином не виключає участь будь яких учасників.
По-трете: Відповідно до ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (із змінами та доповненнями), надалі – Закон, Замовник безоплатно оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію.
Ст. 15 Закону передбачено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову.
Інших випадків дублювання Законом не передбачено.
Замовником додержано вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” (із змінами та доповненнями) щодо складання, затвердження та оприлюднення в системі електронних закупівель тендерної документації.
Замовником оприлюднено затверджену тендерну документацію за предметом закупівлі: за кодом СPV за ДК 021:2015 – 34110000-1 «Легкові автомобілі» (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості); SC 021:2015: 34110000-1 "Passenger cars" (Official motor transport of medical workers of communalestablishments of health protection, that work in rural localit).
По-перше: Тендерна документація та технічні вимоги для закупівлі службового автотранспорту медичних працівників комунальних закладів охорони здоров'я, що працюють у сільській місцевості в рамках коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості підготовлена у відповідності до вимог Міністерства інфраструктури України щодо колісних транспортних засобів, які планується закуповувати відповідно до постановою Кабінету Міністрів України від 06.12.2017 № 983 (зі змінами)
По-друге: технічна специфікація не містить посилання ні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження ні на виробника.
Також, відповідно до п. 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації:
«Усі посилання у тендерній документації, в тому числі у додатках цієї документації, на виробника матеріалу, механізму чи виробу, торговельну марку тощо, вживаються у значенні «найменування матеріалу/виробу чи механізму із зазначенням виробника, марки, тощо або еквівалент».
В разі подачі еквіваленту товару, що визначений Замовником в технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника.»
Таким чином, тендерна документація жодним чином не виключає участь будь яких учасників.
По-трете: Відповідно до ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (із змінами та доповненнями), надалі – Закон, Замовник безоплатно оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію.
Ст. 15 Закону передбачено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову.
Інших випадків дублювання Законом не передбачено.
Замовником додержано вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” (із змінами та доповненнями) щодо складання, затвердження та оприлюднення в системі електронних закупівель тендерної документації.
Замовником оприлюднено затверджену тендерну документацію за предметом закупівлі: за кодом СPV за ДК 021:2015 – 34110000-1 «Легкові автомобілі» (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості); SC 021:2015: 34110000-1 "Passenger cars" (Official motor transport of medical workers of communalestablishments of health protection, that work in rural localit).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-25-001170-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ «Богдан-Авто Запоріжжя», Код ЄДРПОУ:37708102
Дата подання: 12 лютого 2019 17:54
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Електронною системою закупівель на сайті https://prozorro.gov.ua/ оголошено відкриті торги щодо державної закупівлі: «Легкові автомобілі»
(Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості), ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі, в кількості 23 шт, очікуваною вартістю 11 500 000,00 UAH з ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-25-001170-c (далі по тексту – «Товар»).
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників.
Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що тендерна документація даних торгів (далі по тексту – «ТД») складена з порушенням ст.ст. 3, 5, 22 Закону та інших нормативно-правових актів з наступних підстав.
Тендерна документація Замовника є дискримінаційною в частині технічних характеристик автомобіля, що визначені в Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», оскільки дані технічні характеристики підходять виключно під конкретну марку автомобіля, а саме RENAULT DUSTER. Окрім цього, провівши аналіз ринку автомобілів України, можна зробити висновок, що схожі технічні характеристики мають аналогічні автомобілі. Дані технічні характеристики не відповідають тим, що заявлені у ТД, однак вони не можуть суттєво вплинути на основну функцію автомобіля, а саме перевезення лікарів у сільській місцевості. В той же час ми, як Учасник, позбавлені можливості запропонувати свій товар, а саме HAVAL H2 або Great Wall H6, у зв’язку з тим, що технічні характеристики предмету закупівлі, зазначені у ТД, стосуються виключно автомобіля RENAULT DUSTER. Також ТД є дискримінаційною в частині таких характеритик, як «Зовнішні дзеркала заднього огляду з механічним регулюванням із салону та датчиком зовнішньої температури», «Система автоматичної зупинки та старту двигуна Stop & Start», «Повнорозмірне запасне колесо», «Повітроводи для заднього ряду сидінь», які мають дискримінаційний характер та виключають наявність будь-якого еквіваленту, крім автомобіля RENAULT DUSTER. Таким чином дані характеристики є формальним приводом для дискваліфікації будь якого участника, який запропонував більш вигідну пропозицію.
Також повідомляємо, що листом МОЗ України № 19.1-09-1277/22277 від 23.08.2018 повідомляється, що МОЗ та Мінінфраструктури України розроблено вимоги до колісних транспортних засобів, які планується закуповувати закладами охорони здоров’я. Також листом МОЗ України № 19.1-09-1313/23648 від 10.09.2018 рекомендовано закладам охорони здоров’я здійснювати закупівлі автомобілів підвищеної прохідності – категорії М1G. Автомобілі, що можемо запропонувати ми, як потенційний Учасник, а саме HAVAL H2 або Great Wall H6, відповідають вищезазначеним вимогам та рекомендаціям, однак в силу дискримінаційних положень ТД не можуть бути запропоновані в рамках даної процедури закупівлі.
За таких умов дискримінаційні положення тендерної документації Замовника підлягають зміні.
Керуючись ст. 5, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:
- внести зміни до тендерної документації відкритих торгів щодо державної закупівлі: «Легкові автомобілі»
(Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості), ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі, в кількості 23 шт, очікуваною вартістю 11 500 000,00 UAH з ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-25-001170-c, що виключать дискримінаційні умови тендерної документації по вказаним відкритим торгам.
Розгорнути
Згорнути
(Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості), ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі, в кількості 23 шт, очікуваною вартістю 11 500 000,00 UAH з ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-25-001170-c (далі по тексту – «Товар»).
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників.
Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що тендерна документація даних торгів (далі по тексту – «ТД») складена з порушенням ст.ст. 3, 5, 22 Закону та інших нормативно-правових актів з наступних підстав.
Тендерна документація Замовника є дискримінаційною в частині технічних характеристик автомобіля, що визначені в Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», оскільки дані технічні характеристики підходять виключно під конкретну марку автомобіля, а саме RENAULT DUSTER. Окрім цього, провівши аналіз ринку автомобілів України, можна зробити висновок, що схожі технічні характеристики мають аналогічні автомобілі. Дані технічні характеристики не відповідають тим, що заявлені у ТД, однак вони не можуть суттєво вплинути на основну функцію автомобіля, а саме перевезення лікарів у сільській місцевості. В той же час ми, як Учасник, позбавлені можливості запропонувати свій товар, а саме HAVAL H2 або Great Wall H6, у зв’язку з тим, що технічні характеристики предмету закупівлі, зазначені у ТД, стосуються виключно автомобіля RENAULT DUSTER. Також ТД є дискримінаційною в частині таких характеритик, як «Зовнішні дзеркала заднього огляду з механічним регулюванням із салону та датчиком зовнішньої температури», «Система автоматичної зупинки та старту двигуна Stop & Start», «Повнорозмірне запасне колесо», «Повітроводи для заднього ряду сидінь», які мають дискримінаційний характер та виключають наявність будь-якого еквіваленту, крім автомобіля RENAULT DUSTER. Таким чином дані характеристики є формальним приводом для дискваліфікації будь якого участника, який запропонував більш вигідну пропозицію.
Також повідомляємо, що листом МОЗ України № 19.1-09-1277/22277 від 23.08.2018 повідомляється, що МОЗ та Мінінфраструктури України розроблено вимоги до колісних транспортних засобів, які планується закуповувати закладами охорони здоров’я. Також листом МОЗ України № 19.1-09-1313/23648 від 10.09.2018 рекомендовано закладам охорони здоров’я здійснювати закупівлі автомобілів підвищеної прохідності – категорії М1G. Автомобілі, що можемо запропонувати ми, як потенційний Учасник, а саме HAVAL H2 або Great Wall H6, відповідають вищезазначеним вимогам та рекомендаціям, однак в силу дискримінаційних положень ТД не можуть бути запропоновані в рамках даної процедури закупівлі.
За таких умов дискримінаційні положення тендерної документації Замовника підлягають зміні.
Керуючись ст. 5, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:
- внести зміни до тендерної документації відкритих торгів щодо державної закупівлі: «Легкові автомобілі»
(Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості), ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі, в кількості 23 шт, очікуваною вартістю 11 500 000,00 UAH з ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-25-001170-c, що виключать дискримінаційні умови тендерної документації по вказаним відкритим торгам.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2019 16:14
Доброго дня!
У відповідь на Ваше звернення надаємо наступну інформацію:
Тендерна документація та технічні вимоги для закупівлі службового автотранспорту медичних працівників комунальних закладів охорони здоров'я, що працюють у сільській місцевості, в рамках коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості, підготовлена у відповідності до вимог Міністерства інфраструктури України щодо колісних транспортних засобів, які планується закуповувати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06.12.2017 № 983 (зі змінами).
Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) визначені Замовником згідно з пунктом 3 частини 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року № 922-III (із змінами та доповненнями) – надалі Закон.
Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі за кодом СPV за ДК 021:2015 – 34110000-1 «Легкові автомобілі» (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості) не містять дискримінаційних вимог до Учасників, складені з додержанням основних принципів здійснення закупівель, що визначні ст. 3 Закону.
Технічна специфікація не містить посилання ні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження ні на виробника.
Відповідно до п. 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації:
«Усі посилання у тендерній документації, в тому числі у додатках цієї документації, на виробника матеріалу, механізму чи виробу, торговельну марку тощо, вживаються у значенні «найменування матеріалу/виробу чи механізму із зазначенням виробника, марки, тощо або еквівалент».
В разі подачі еквіваленту товару, що визначений Замовником в технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника.»
Таким чином, тендерна документація жодним чином не виключає участь будь яких учасників та не порушує норми абз. 3 ч. 3 ст. 11 Закону щодо забезпечення рівних умов для всіх учасників.
У відповідь на Ваше звернення надаємо наступну інформацію:
Тендерна документація та технічні вимоги для закупівлі службового автотранспорту медичних працівників комунальних закладів охорони здоров'я, що працюють у сільській місцевості, в рамках коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості, підготовлена у відповідності до вимог Міністерства інфраструктури України щодо колісних транспортних засобів, які планується закуповувати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06.12.2017 № 983 (зі змінами).
Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) визначені Замовником згідно з пунктом 3 частини 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року № 922-III (із змінами та доповненнями) – надалі Закон.
Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі за кодом СPV за ДК 021:2015 – 34110000-1 «Легкові автомобілі» (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості) не містять дискримінаційних вимог до Учасників, складені з додержанням основних принципів здійснення закупівель, що визначні ст. 3 Закону.
Технічна специфікація не містить посилання ні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження ні на виробника.
Відповідно до п. 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації:
«Усі посилання у тендерній документації, в тому числі у додатках цієї документації, на виробника матеріалу, механізму чи виробу, торговельну марку тощо, вживаються у значенні «найменування матеріалу/виробу чи механізму із зазначенням виробника, марки, тощо або еквівалент».
В разі подачі еквіваленту товару, що визначений Замовником в технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника.»
Таким чином, тендерна документація жодним чином не виключає участь будь яких учасників та не порушує норми абз. 3 ч. 3 ст. 11 Закону щодо забезпечення рівних умов для всіх учасників.
Номер вимоги: UA-2019-01-25-001170-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ «Богдан-Авто Запоріжжя», Код ЄДРПОУ:37708102
Дата подання: 22 серпня 2019 12:22
Вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
На сайті системи електронних закупівель «prozorro.gov.ua» оголошено відкриті торги щодо державної закупівлі: за кодом СPV за ДК 021:2015 – 34110000-1 «Легкові автомобілі» (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості) SC 021:2015: 34110000-1 "Passenger cars"Official motor transport of medical workers of communalestablishments of health protection, that work in rural localit) оголошення про проведеннявідкритихторгів UA-2019-01-25-001170-c з очікуваною вартістю - 11 500 000,00 UAH з ПДВ (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-25-001170-c).
«19» серпня 2019 року на засіданні тендерного комітету Департаменту охорони здоров’я Донецької облдержадміністрації, з метою виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.03.2019№ 2735-р/пк-пз та ухвали господарського суду м. Києва від 07.08.2019 стосовно усунення порушень тендерної документації на закупівлю: за кодом СPV за ДК 021:2015 – 34110000-1 «Легкові автомобілі» (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості)SC 021:2015: 34110000-1 "Passengercars" Official motor transport of medical workers ofcommunales tablishments of health protection, that work in rural localit), вирішено внести зміни до технічних вимог предмета закупівлі які є дискримінаційними та такими, що виключають можливість запропонувати будь-який інший автомобіль, окрім Renault Duster. Так зокрема було виключено з технічних вимог наступні позиції: «Передні та бокові подушки безпеки водія та переднього пасажира (з кнопкою вимкнення)», «Повнорозмірне запасне колесо», «Система автоматичної зупинки та старту двигуна Stop & Start», «Повітроводи для заднього ряду сидінь» та «Зовнішні дзеркала заднього огляду з механічним регулюванням із салону та датчиком зовнішньої температури».
Проте цим же протоколом від 19.08.2019 року з метою уточнення характеристик закуповуємого автомобіля внесено коригування до Додатку 3 тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», зокрема змінено вимоги до об’єм двигуна встановивши їх у розмірі не менше 1590 см3.
Проаналізувавши вищенаведені зміни (уточнення) до характеристик предмета закупівлі вважаємо їх дискримінаційними в частині встановлення мінімального розміру об’єму двигуна, що визначені в Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», оскільки дані технічні характеристики підходять виключно під одну конкретну марку автомобіля, а саме RENAULT DUSTER, що позбавляє нас можливості запропонувати аналогічний (еквівалентний) товар – HAVAL H2. Порівняльна таблиця з показниками аналогічних автомобілів долучається (додаток №1).
Окрім того у додатку 2 до тендрної документації на закупівлю товару за кодом СPV за ДК 021:2015 – 34110000-1 «Легкові автомобілі» (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості)SC 021:2015: 34110000-1 "Passengercars" Official motor transport of medical workers ofcommunales tablishments of health protection, that work in rural localit) для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям, Замовником вимагається надання копії аналогічного договору(-ів), документи що підтверджують факт виконання (накладні тощо) та оригінали листів-відгуків від замовників про належне виконання аналогічного договору. Аналогічним договором, в розумінні цієї тендерної документації, є договір предметом якого є поставка товарів з аналогічним предметом закупівлі, за складністю, обсягом та сумою поставки товарів є майже аналогічним.
Вважаємо визначення аналогічного договору в тендерній документації дискримінаційним, оскільки: предметом закупівлі є поставка 23 одиниць службового автотранспорту медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості з очікуваною вартістю - 11 500 000,00 UAH з ПДВ. Визначення аналогічного договору у тендерній документації, є дискримінаційним та таким, що обмежує потенційних учасників в участі у процедурі закупівлі, зменшує конкуренцію, порушує принципи здійснення закупівель та унеможливлює вихід нових компаній на ринок корпоративних продажів. Стосовно аналогічних вимог є практика Антимонопольного Комітету України, згідно якої визнається побідна вимога дискримінаційною та підлягає усуненню.
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників.
Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що тендерна документація даних торгів складена з порушенням ст.ст. 3, 5, 22 Закону та інших нормативно-правових актів з вищенаведених підстав і за таких умов дискримінаційні положення тендерної документації Замовника підлягають зміні.
Керуючись ст. 5, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:
- внести зміни до тендерної документації відкритих торгів щодо державної закупівлі: «Легкові автомобілі» (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості), ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі, в кількості 23 шт, очікуваною вартістю 11 500 000,00 UAH з ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-25-001170-c, що виключать дискримінаційні умови тендерної документації по вказаним відкритим торгам.
Розгорнути
Згорнути
«19» серпня 2019 року на засіданні тендерного комітету Департаменту охорони здоров’я Донецької облдержадміністрації, з метою виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.03.2019№ 2735-р/пк-пз та ухвали господарського суду м. Києва від 07.08.2019 стосовно усунення порушень тендерної документації на закупівлю: за кодом СPV за ДК 021:2015 – 34110000-1 «Легкові автомобілі» (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості)SC 021:2015: 34110000-1 "Passengercars" Official motor transport of medical workers ofcommunales tablishments of health protection, that work in rural localit), вирішено внести зміни до технічних вимог предмета закупівлі які є дискримінаційними та такими, що виключають можливість запропонувати будь-який інший автомобіль, окрім Renault Duster. Так зокрема було виключено з технічних вимог наступні позиції: «Передні та бокові подушки безпеки водія та переднього пасажира (з кнопкою вимкнення)», «Повнорозмірне запасне колесо», «Система автоматичної зупинки та старту двигуна Stop & Start», «Повітроводи для заднього ряду сидінь» та «Зовнішні дзеркала заднього огляду з механічним регулюванням із салону та датчиком зовнішньої температури».
Проте цим же протоколом від 19.08.2019 року з метою уточнення характеристик закуповуємого автомобіля внесено коригування до Додатку 3 тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», зокрема змінено вимоги до об’єм двигуна встановивши їх у розмірі не менше 1590 см3.
Проаналізувавши вищенаведені зміни (уточнення) до характеристик предмета закупівлі вважаємо їх дискримінаційними в частині встановлення мінімального розміру об’єму двигуна, що визначені в Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», оскільки дані технічні характеристики підходять виключно під одну конкретну марку автомобіля, а саме RENAULT DUSTER, що позбавляє нас можливості запропонувати аналогічний (еквівалентний) товар – HAVAL H2. Порівняльна таблиця з показниками аналогічних автомобілів долучається (додаток №1).
Окрім того у додатку 2 до тендрної документації на закупівлю товару за кодом СPV за ДК 021:2015 – 34110000-1 «Легкові автомобілі» (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості)SC 021:2015: 34110000-1 "Passengercars" Official motor transport of medical workers ofcommunales tablishments of health protection, that work in rural localit) для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям, Замовником вимагається надання копії аналогічного договору(-ів), документи що підтверджують факт виконання (накладні тощо) та оригінали листів-відгуків від замовників про належне виконання аналогічного договору. Аналогічним договором, в розумінні цієї тендерної документації, є договір предметом якого є поставка товарів з аналогічним предметом закупівлі, за складністю, обсягом та сумою поставки товарів є майже аналогічним.
Вважаємо визначення аналогічного договору в тендерній документації дискримінаційним, оскільки: предметом закупівлі є поставка 23 одиниць службового автотранспорту медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості з очікуваною вартістю - 11 500 000,00 UAH з ПДВ. Визначення аналогічного договору у тендерній документації, є дискримінаційним та таким, що обмежує потенційних учасників в участі у процедурі закупівлі, зменшує конкуренцію, порушує принципи здійснення закупівель та унеможливлює вихід нових компаній на ринок корпоративних продажів. Стосовно аналогічних вимог є практика Антимонопольного Комітету України, згідно якої визнається побідна вимога дискримінаційною та підлягає усуненню.
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників.
Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що тендерна документація даних торгів складена з порушенням ст.ст. 3, 5, 22 Закону та інших нормативно-правових актів з вищенаведених підстав і за таких умов дискримінаційні положення тендерної документації Замовника підлягають зміні.
Керуючись ст. 5, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:
- внести зміни до тендерної документації відкритих торгів щодо державної закупівлі: «Легкові автомобілі» (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості), ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі, в кількості 23 шт, очікуваною вартістю 11 500 000,00 UAH з ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-25-001170-c, що виключать дискримінаційні умови тендерної документації по вказаним відкритим торгам.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2019 11:46
Доброго дня, шановний учаснику!
Вважаємо, що Ваші вимоги носять суто дискримінаційний характер, бо вони направлені у бік лобіювання Вашої моделі автомобілю HAVAL H2, що обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників. Для досягнення мети лобіювання у наведеній Вами таблиці Ви навмисно обрали Suzuki Jimny з характеристиками двигуна, які завідомо менші ніж вказані нами у технічному завданні тендерної документації, і НЕ ОБРАЛИ Suzuki Sх4, який має двигун з об’ємом 1,6 см3 та 5 місць (включаючи місце водія). Також чомусь не розглянута модель Hyndai Creta, яка теж має двигун з об’ємом 1,6 см3.
Також у Вашій таблиці вказані принаймні ще дві моделі, які мають об’єм двигуна не менш ніж 1590 см3: Chevrolet NIVA та LADA 4x4.
Тобто з нашого боку показник «Об’єм двигуна не менше 1590 см3» не носить дискримінаційного характеру і не обмежує коло потенційних постачальників.
Розглянувши вимогу про усунення порушення Учасника торгів до тендерної документації повідомляємо, що вимога Замовника про наявність досвіду виконання аналогічних договорів висунута з метою отримання більш об’єктивної та якісної оцінки запропонованого товару.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Анало́гія (грец. Αναλογια – відповідність) – подібність, схожість у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями.
Аналогією називається такий умовивід, у якому від схожості предметів в одних ознаках робиться висновок про схожість цих предметів і в інших ознаках.
В той же час стаття 16 Закону не містить обмежень, що саме Замовник може вважати аналогічним договором. У зв’язку із тим, що у законодавчих актах відсутнє трактування поняття «аналогічного договору» Замовником прийнято рішення конкретизувати в тексті тендерної документації поняття «аналогічний договір» виходячи із специфіки предмета закупівлі та з метою досягнення безпеки щодо постачання товару.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
При цьому повідомляємо, що аналогічним договором, в розумінні цієї тендерної документації, є договір предметом якого є поставка товарів з аналогічним предметом закупівлі, за складністю, обсягом та сумою поставки товарів є майже аналогічним.
Виходячи з цього, визначення аналогічного договору в тендерній документації для учасників торгів, у разі відповідності запропонованого товару, не обмежує права жодного учасника.
Вважаємо, що Ваші вимоги носять суто дискримінаційний характер, бо вони направлені у бік лобіювання Вашої моделі автомобілю HAVAL H2, що обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників. Для досягнення мети лобіювання у наведеній Вами таблиці Ви навмисно обрали Suzuki Jimny з характеристиками двигуна, які завідомо менші ніж вказані нами у технічному завданні тендерної документації, і НЕ ОБРАЛИ Suzuki Sх4, який має двигун з об’ємом 1,6 см3 та 5 місць (включаючи місце водія). Також чомусь не розглянута модель Hyndai Creta, яка теж має двигун з об’ємом 1,6 см3.
Також у Вашій таблиці вказані принаймні ще дві моделі, які мають об’єм двигуна не менш ніж 1590 см3: Chevrolet NIVA та LADA 4x4.
Тобто з нашого боку показник «Об’єм двигуна не менше 1590 см3» не носить дискримінаційного характеру і не обмежує коло потенційних постачальників.
Розглянувши вимогу про усунення порушення Учасника торгів до тендерної документації повідомляємо, що вимога Замовника про наявність досвіду виконання аналогічних договорів висунута з метою отримання більш об’єктивної та якісної оцінки запропонованого товару.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Анало́гія (грец. Αναλογια – відповідність) – подібність, схожість у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями.
Аналогією називається такий умовивід, у якому від схожості предметів в одних ознаках робиться висновок про схожість цих предметів і в інших ознаках.
В той же час стаття 16 Закону не містить обмежень, що саме Замовник може вважати аналогічним договором. У зв’язку із тим, що у законодавчих актах відсутнє трактування поняття «аналогічного договору» Замовником прийнято рішення конкретизувати в тексті тендерної документації поняття «аналогічний договір» виходячи із специфіки предмета закупівлі та з метою досягнення безпеки щодо постачання товару.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
При цьому повідомляємо, що аналогічним договором, в розумінні цієї тендерної документації, є договір предметом якого є поставка товарів з аналогічним предметом закупівлі, за складністю, обсягом та сумою поставки товарів є майже аналогічним.
Виходячи з цього, визначення аналогічного договору в тендерній документації для учасників торгів, у разі відповідності запропонованого товару, не обмежує права жодного учасника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-01-25-001170-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ «Богдан-Авто Запоріжжя», Код ЄДРПОУ:37708102
Дата подання: 20 лютого 2019 17:44
Дата подання: 20 лютого 2019 17:44
СКАРГА на тендерну документацію Замовника
Електронною системою закупівель на сайті https://prozorro.gov.ua/ оголошено відкриті торги щодо державної закупівлі: «Легкові автомобілі»
(Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості), ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі, в кількості 23 шт, очікуваною вартістю 11 500 000,00 UAH з ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-25-001170-c (далі по тексту – «Товар»).
Замовник торгів - Департамент охорони здоров’я Донецької обласної державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 02012556).
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників.
Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що тендерна документація даних торгів (далі по тексту – «ТД») складена з порушенням ст.ст. 3, 5, 22 Закону та інших нормативно-правових актів з наступних підстав.
Тендерна документація Замовника є дискримінаційною в частині технічних характеристик автомобіля, що визначені в Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», оскільки дані технічні характеристики підходять виключно під конкретну марку автомобіля, а саме RENAULT DUSTER. Ми, як потенційний Учасник, позбавлені можливості запропонувати свої автомобілі які мають повний привід та колісну формулу 4х4 (категорії М1G), а саме HAVAL H2 або Great Wall H6, у зв’язку з тим, що технічні характеристики предмету закупівлі, зазначені у ТД, стосуються виключно автомобіля RENAULT DUSTER, хоча дані характеристики не можуть суттєво вплинути на основну функцію автомобіля, а саме перевезення лікарів у сільській місцевості.
Також повідомляємо, що листом МОЗ України № 19.1-09-1277/22277 від 23.08.2018 повідомляється, що МОЗ та Мінінфраструктури України розроблено вимоги до колісних транспортних засобів, які планується закуповувати закладами охорони здоров’я. Також листом МОЗ України № 19.1-09-1313/23648 від 10.09.2018 рекомендовано закладам охорони здоров’я здійснювати закупівлі автомобілів підвищеної прохідності – категорії М1G. Автомобілі, що можемо запропонувати ми, як потенційний Учасник, а саме HAVAL H2 або Great Wall H6, відповідають вищезазначеним вимогам та рекомендаціям, однак в силу дискримінаційних положень ТД не можуть бути запропоновані в рамках даної процедури закупівлі.
Нами, як потенційним Учасником, був проведений моніторинг ринку автомобілів України, які мають повний привід та колісну формулу 4х4 (повнопривідних категорії М1G). В результаті даного моніторингу складена порівняльна таблиця (Додаток 1), у якій наведені технічні характеристики, що вимагаються Замовником, та аналогічні технічні характеристики автомобілів, вартістю до 550000 грн., де сірим кольором позначені характеристики, які не відповідають вимогам Замовника. Виходячи з результату даного моніторингу можна зробити висновок, що окремі технічні вимоги до предмета закупівлі являються дискримінаційними та такими, що виключають можливість запропонувати будь-який інший автомобіль, окрім RENAULT DUSTER. Маємо на увазі такі характеристики як «Система автоматичної зупинки та старту двигуна Stop & Start», «Повітроводи для заднього ряду сидінь», «Передні та бокові подушки безпеки водія та переднього пасажира (з кнопкою вимкнення), «Зовнішні дзеркала заднього огляду з механічним регулюванням із салону та датчиком зовнішньої температури», «Повнорозмірне запасне колесо» та інші які мають дискримінаційний характер та виключають наявність будь-якого еквіваленту, крім автомобіля RENAULT DUSTER .
Також нами було проведено моніторинг пропозицій Учасників в системі Prozorro під час здійснення аналогічних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-04-000435-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-03-000090-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-29-001578-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-26-000123-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-17-005056-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-04-003727-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-03-001160-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-03-000611-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-03-000536-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-30-001755-a з ціною до 550000 гривень.
В усіх аналогічних закупівлях автомобілів зі схожими технічними вимогами були надані пропозиції та визнано переможцем Учасників, які пропонували виключно автомобіль RENAULT DUSTER.
За таких умов дискримінаційні положення тендерної документації Замовника підлягають зміні.
Керуючись ст. 5, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:
- зобов’язати Департамент охорони здоров’я Донецької обласної державної адміністрації внести зміни до тендерної документації відкритих торгів щодо державної закупівлі: «Легкові автомобілі»
(Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості), ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі, в кількості 23 шт, очікуваною вартістю 11 500 000,00 UAH з ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-25-001170-c, що виключать дискримінаційні умови тендерної документації по вказаним відкритим торгам.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 лютого 2019 14:25
Рішення від 22.02.2019 № 1962 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2019 14:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.03.2019 № 2735.pdf
Дата публікації: 13 березня 2019 16:06
Рішення від 12.03.2019 № 2735.pdf
Дата публікації: 15 березня 2019 18:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 20 серпня 2019 12:52
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 18 вересня 2019
Найменування: | Департамент охорони здоров'я Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02012556 |
Місцезнаходження: | 84313, Україна, Донецька область обл., КРАМАТОРСЬК, Донецька обл., місто Краматорськ, вулиця Богдана Хмельницького, 6 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "АКТИВ МОТОРС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "КОМПАНІЯАЛЕКС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" |
11 477 000,00
UAH з ПДВ
|
11 385 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АКТИВ МОТОРС" |
11 500 000,00
UAH з ПДВ
|
11 442 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" #35244815 |
Переможець |
11 385 000,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2019 13:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 16:13
|
накл_дог_35_від_15_10_2019.pdf | укладений |
03 січня 2020 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2019 12:39
|
дод угода 2 до дог 35 від 15.10.19.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2019 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2019 15:26
|
Дод. угода № 1 до дог. №35.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2019 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2019 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2019 14:37
|
договір № 35 від 15.10.19.pdf | укладений |
16 жовтня 2019 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |