Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічна інвентаризація нерухомого майна, послуги оцінки майна, оформлення прав користування земельними ділянками
Technical inventory of real estate, property valuation services, registration of rights to use land plots
Очікувана вартість
25 000 000,00 UAH
UA-2019-01-25-000642-a 6b75f6f44f4f4b90ada4b133a7ef3e0f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Лариса Олексіївна

+380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15-А
Контактна особа: Кононенко Лариса Олексіївна
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: municipal enterprise of the executive body of the Kiev city council (Kiev City State Administration) "Kyivteploenergo"
National ID: 40538421
Contact point: Kononenko Larysa Alexeyevna
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 січня 2019 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2019 10:00
Очікувана вартість: 25 000 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 25 січня 2019 11:35
Enquiries until: 18 лютого 2019 10:00
Complaints submission until: до 24 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 лютого 2019 10:00

Information

Estimated total value: 25 000 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Scope of the procurement

Тендерна документація

20 лютого 2019 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 11:21
Перелік змін 7124 - 20.02.2019.docx
20 лютого 2019 11:21
ТД - 7124 Право користування зем ділянками НОВА РЕДАКЦІЯ 20.02.2019.doc
25 січня 2019 11:32
оголошення_7124.doc
25 січня 2019 11:32
annauncement 7124.doc
20 лютого 2019 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 11:21
Перелік змін 7124 - 20.02.2019.docx
20 лютого 2019 11:21
ТД - 7124 Право користування зем ділянками НОВА РЕДАКЦІЯ 20.02.2019.doc
25 січня 2019 11:32
ТД - 7124 Право користування зем ділянками.doc
25 січня 2019 11:32
оголошення_7124.doc
25 січня 2019 11:32
annauncement 7124.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вихідних даних
Дата подання: 13 лютого 2019 11:47
Дата відповіді: 14 лютого 2019 11:05
Доброго дня! В тендерній документації немає переліку земельних ділянок, щодо яких необхідно провести інвентаризацію (адреси,бажано). Додайте, будь ласка, дану інформацію до документації або загрузіть окремим файлом.
Відповідь: Відповідно до п. 2.2. до Додатку 4 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Технічна інвентаризація нерухомого майна, послуги оцінки майна, оформлення прав користування земельними ділянками) ЛОТ 1 - 251 земельна ділянка на території м. Києва, 1 земельна ділянка на території с. Ворзель.
Перелік земельних ділянок буде надано після укладення договору на виконання робіт.
п. 2.2. продовження Додатку 4 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Технічна інвентаризація нерухомого майна, послуги оцінки майна, оформлення прав користування земельними ділянками) ЛОТ 2 - 250 земельних ділянок на території м. Києва.
Перелік земельних ділянок буде надано після укладення договору на виконання робіт.
Про наявність документів на майно
Дата подання: 13 лютого 2019 11:48
Дата відповіді: 14 лютого 2019 11:06
Чи є в Замовника оформлені належним чином правовстановлюючі документи на об'єкти нерухомого майна, розташовані на земельних ділянках, що підлягають інвентаризації, а також матеріали технічної інвентаризації (технічні паспорти)?
Відповідь: Відповідно п. 3 Додатку № 1 до Договору про закупівлю робіт - Витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права на об’єкти нерухомості КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» та технічні паспорти на об’єкти нерухомості будуть надані Підряднику після укладання договору згідно поданих заявок Замовника.
Проект договору
Дата подання: 15 лютого 2019 09:27
Дата відповіді: 18 лютого 2019 11:12
Питання щодо договору. У пунктах проекту договору про закупівлю робіт (Додаток 6) визначено: - 5.1. «Підрядник зобов’язується виконати передбачені цим Договором роботи у повному обсязі протягом 365 календарних днів з моменту підписання обома Сторонами цього Договору.» Та - 10.1. «Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його обома Сторонами, і діє з моменту укладення договору до 31.12.2019, а в частині проведення розрахунків – до їх повного завершення.» Просимо уточнити чи дійсно зазначені строки є правильними?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Процедура закупівлі здійснюється Замовником відповідно до річного плану закупівель підприємства на 2019 рік з терміном дії укладеного за її результатами договору до 31.12.2019. В разі ненадання послуг у повному обсязі у вказаний термін існує можливість продовжити термін дії договору на підставі пункту 4 статті 36 Закону. Таким чином, вказане питання урегульовано на законодавчому рівні та не потребує внесення будь-яких змін у тендерну документацію.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: ЛОТ 2 - Оформлення права користування земельними ділянками. Комплекс робіт по розробленню технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації 250 земельних ділянок комунальної власності площею від 0,02 га до 12,5 га, на яких розташовані об’єкти нерухомості КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» з подальшою реєстрацією земельних ділянок в базі даних Державного земельного кадастру та отримання рішень Київської міської ради про передачу земельних ділянок КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» на праві постійного користування
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 12 500 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 125 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250000 UAH


Title: LOT 2 - Registration of the right to use land plots. The complex of works on the development of technical documentation on land management for the inventory of 250 land plots of communal ownership ranging from 0.02 hectares to 12.5 hectares, where objects of real estate of KP "KYIVTELPLENERHO" are located, with subsequent registration of land plots in the database of the State Land Cadastre and obtaining decisions of the Kyiv City Council on the transfer of land plots of KP "KYIVTELPLENERGO" on the right of permanent use
Current status: Complete
Estimated total value: 12 500 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 125 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 21 березня 2019 13:36
Auction planned date: 21 березня 2019 13:36
Закінчення: 21 березня 2019 13:57
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Оформлення права користування земельними ділянками. Комплекс робіт по розробленню технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації 250 земельних ділянок комунальної власності площею від 0,02 га до 12,5 га, на яких розташовані об’єкти нерухомості КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» з подальшою реєстрацією земельних ділянок в базі даних Державного земельного кадастру та отримання рішень Київської міської ради про передачу земельних ділянок КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» на праві постійного користування
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Registration of the right to use land plots.
The complex of works on the development of technical documentation on land management for the inventory of 250 land plots of communal ownership ranging from 0.02 hectares to 12.5 hectares, where objects of real estate of KP "KYIVTELPLENERHO" are located, with subsequent registration of land plots in the database of the State Land Cadastre and obtaining decisions of the Kyiv City Council on the transfer of land plots of KP "KYIVTELPLENERGO" on the right of permanent use
Розгорнути Згорнути
CPV: 71240000-2

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 березня 2019
UA-2019-01-25-000642-a6b75f6f44f4f4b90ada4b133a7ef3e0f
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15-А
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕО-МАКС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

15 березня 2019 08:45
Електронний підпис

Публічні документи

25 березня 2019 10:05
24.03.2019 Королевич.zip
25 березня 2019 10:05
04.03 Демченко МВС.zip
27 лютого 2019 12:38
Електронний підпис
27 лютого 2019 12:38
Електронний підпис
27 лютого 2019 12:37
Тех вимоги ЛОТ 2.pdf
27 лютого 2019 12:37
Проект договору Лот 2.pdf
27 лютого 2019 12:37
Licence.zip
27 лютого 2019 12:37
Dovirenist O.V.Ryzhiy.zip
27 лютого 2019 12:37
Гарантия_869.zip
27 лютого 2019 12:37
Трудова Кухарук.pdf
27 лютого 2019 12:37
Трудова Концеленко.pdf
27 лютого 2019 12:37
Трудова Ковальчук.pdf
27 лютого 2019 12:37
Трудова Желінський.pdf
27 лютого 2019 12:37
Статут оригінал 12.09.pdf
27 лютого 2019 12:37
ст.17 Додаток 3.pdf
27 лютого 2019 12:37
Реєстр геодезистів.pdf
27 лютого 2019 12:37
Пояснення Витяги ДЗК.pdf
27 лютого 2019 12:36
Обладнання та повірки.pdf
27 лютого 2019 12:36
Договір досвід акт 5.pdf
27 лютого 2019 12:36
Договір досвід акт 4.pdf
27 лютого 2019 12:36
Договір досвід акт 3.pdf
27 лютого 2019 12:36
Договір досвід акт 2.pdf
27 лютого 2019 12:36
Договір досвід акт 1.pdf
27 лютого 2019 12:36
Довідка працівники.pdf
27 лютого 2019 12:36
Довідка обладнання.pdf
27 лютого 2019 12:36
Відгук договори 2-5.pdf
27 лютого 2019 12:36
Відгук договір 1.pdf
27 лютого 2019 12:36
Витяги ДЗК Дог 1 Освіта.pdf
27 лютого 2019 12:36
Витяги ДГК.pdf
27 лютого 2019 12:36
Витяг платника ПДВ.pdf
27 лютого 2019 12:36
Балансова виписка.pdf

Документи

15 березня 2019 08:46
Електронний підпис

Публічні документи

27 лютого 2019 15:54
Електронний підпис
27 лютого 2019 15:54
Електронний підпис
27 лютого 2019 15:53
Виписка ЄДР.pdf
27 лютого 2019 15:51
Сертифікати.pdf
27 лютого 2019 15:51
Відгук ГДІП.pdf
27 лютого 2019 15:51
2 геодез бригади.pdf
27 лютого 2019 15:51
Лицензия с эцп.pdf
27 лютого 2019 15:51
Підписаний_G0219-9104-GL_tender.pdf
27 лютого 2019 15:51
Kovalenko_1948-K-O_эцп.pdf
27 лютого 2019 15:51
Підписаний_G0219-9100-GL_tender.pdf
27 лютого 2019 15:51
Договір.pdf
27 лютого 2019 15:51
Статут.pdf
27 лютого 2019 15:51
Єдиний податок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕО-МАКС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2019 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕО-МАКС" 12 464 652,50
UAH з ПДВ
12 464 652,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" 12 444 000,00
UAH з ПДВ
12 444 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2019 15:54
Електронний підпис
27 лютого 2019 15:54
Електронний підпис
27 лютого 2019 15:53
Виписка ЄДР.pdf
27 лютого 2019 15:51
Сертифікати.pdf
27 лютого 2019 15:51
Відгук ГДІП.pdf
27 лютого 2019 15:51
2 геодез бригади.pdf
27 лютого 2019 15:51
Лицензия с эцп.pdf
27 лютого 2019 15:51
Підписаний_G0219-9104-GL_tender.pdf
27 лютого 2019 15:51
Kovalenko_1948-K-O_эцп.pdf
27 лютого 2019 15:51
Підписаний_G0219-9100-GL_tender.pdf
27 лютого 2019 15:51
Договір.pdf
27 лютого 2019 15:51
Статут.pdf
27 лютого 2019 15:51
Єдиний податок.pdf

Публічні документи

25 березня 2019 10:05
24.03.2019 Королевич.zip
25 березня 2019 10:05
04.03 Демченко МВС.zip
27 лютого 2019 12:38
Електронний підпис
27 лютого 2019 12:38
Електронний підпис
27 лютого 2019 12:37
Тех вимоги ЛОТ 2.pdf
27 лютого 2019 12:37
Проект договору Лот 2.pdf
27 лютого 2019 12:37
Licence.zip
27 лютого 2019 12:37
Dovirenist O.V.Ryzhiy.zip
27 лютого 2019 12:37
Гарантия_869.zip
27 лютого 2019 12:37
Трудова Кухарук.pdf
27 лютого 2019 12:37
Трудова Концеленко.pdf
27 лютого 2019 12:37
Трудова Ковальчук.pdf
27 лютого 2019 12:37
Трудова Желінський.pdf
27 лютого 2019 12:37
Статут оригінал 12.09.pdf
27 лютого 2019 12:37
ст.17 Додаток 3.pdf
27 лютого 2019 12:37
Реєстр геодезистів.pdf
27 лютого 2019 12:37
Пояснення Витяги ДЗК.pdf
27 лютого 2019 12:36
Обладнання та повірки.pdf
27 лютого 2019 12:36
Договір досвід акт 5.pdf
27 лютого 2019 12:36
Договір досвід акт 4.pdf
27 лютого 2019 12:36
Договір досвід акт 3.pdf
27 лютого 2019 12:36
Договір досвід акт 2.pdf
27 лютого 2019 12:36
Договір досвід акт 1.pdf
27 лютого 2019 12:36
Довідка працівники.pdf
27 лютого 2019 12:36
Довідка обладнання.pdf
27 лютого 2019 12:36
Відгук договори 2-5.pdf
27 лютого 2019 12:36
Відгук договір 1.pdf
27 лютого 2019 12:36
Витяги ДЗК Дог 1 Освіта.pdf
27 лютого 2019 12:36
Витяги ДГК.pdf
27 лютого 2019 12:36
Витяг платника ПДВ.pdf
27 лютого 2019 12:36
Балансова виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕО-МАКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"
#35212013
Переможець 12 444 000,00
UAH з ПДВ
22 березня 2019 15:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2019 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"
#35212013
12 444 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2023 14:20
Skan_lista_pro_rozirvannya_dogovoru.pdf укладений
07 грудня 2023 14:20
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2023 11:26
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 06:46
Додаткова угода № 6 від 20.12.2022.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 06:46
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2022 18:40
Додаткова угода № 5 від 23.02.2022_Єдиний податок.pdf зміни до договору
23 лютого 2022 18:39
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 08:40
Додаткова угода № 4 від 22.12.2021.pdf зміни до договору
23 листопада 2021 08:40
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 11:28
Дадаткова угода № 3 від 30.11.2020 до дог. 1062_ДКУ-19 (1).pdf зміни до договору
01 грудня 2020 11:28
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2019 13:20
Додаткова угода № 2 від 12.12.2019 до дог. 1062_ДКУ-19 (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2019 13:19
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 13:11
Додаткова угода №1 до дог. № 1062_ДКУ-19 від 08.04.2019_ТОВ ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ (1).pdf зміни до договору
21 червня 2019 13:11
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 13:43
Договір 1062_ДКУ-19 від 08.04.2019.pdf укладений
09 квітня 2019 13:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з технічною помилкою (Замовником обрано причину внесення змін: «поліпшення якості предмета закупівлі» (п.3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі») у зв’язку з відсутності технічної можливості обрати іншу причину.
Номер договору про закупівлю: 1062/ДКУ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1062/ДКУ-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публучні закупівлі" продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань. (Обсяг робіт після внесених змін - не змінився).
Номер договору про закупівлю: 1062/ДКУ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підстава п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції, що діяла до 19.04.2020
Номер договору про закупівлю: 1062/ДКУ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 4 частини четвертої ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону, що діяла до 19.04.2020 року), та керуючись частиною першою статті 651 Цивільного Кодексу України
Номер договору про закупівлю: 1062/ДКУ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 6 частини четвертої ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону, що діяла до 19.04.2020 року), та керуючись частиною першою статті 651 Цивільного Кодексу України
Номер договору про закупівлю: 1062/ДКУ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 4 частини четвертої ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону, що діяла до 19.04.2020 року), та, керуючись частиною першою статті 651 Цивільного Кодексу України
Номер договору про закупівлю: 1062/ДКУ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): необхідність внесення уточнень
Номер договору про закупівлю: 1062/ДКУ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5 (технічна функція)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2019 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 12 198 853,20
UAH (в тому числі ПДВ 2 009 291,20 UAH)