Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 30 метрів з низьким рівнем підлоги 100%)
"Rolling Stock Rolling Stock" Code 34620000-9 for DK 021: 2015 (passenger lorries with a length of more than 30 meters with a floor level of 100%)
Очікувана вартість
503 000 000,00 UAH
UA-2019-01-25-000585-b 4262147161274c199f551551e7907e7f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ME Kyivpastrans
National ID: 31725604
Contact point: Tysminetska Tetiana Volodymyri
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2019 12:30
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2019 12:30
Початок аукціону: 19 березня 2019 13:33
Очікувана вартість: 503 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 030 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 25 січня 2019 10:20
Enquiries until: 16 лютого 2019 12:30
Complaints submission until: до 22 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 лютого 2019 12:30

Information

Estimated total value: 503 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 030 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34620000-9: Рейковий рухомий склад


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
«Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 30 метрів з низьким рівнем підлоги 100%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Поставка товару здійснюється згідно з Міжнародними правилами тлумачення торгових термінів «Incoterms 2010»: DDP (DAP – для нерезидентів), м. Київ, адреса філії КП «Київпастранс» надається після повідомлення постачальника про готовність партії до відвантаження
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад

"Rolling Stock Rolling Stock" Code 34620000-9 for DK 021: 2015 (passenger lorries with a length of more than 30 meters with a floor level of 100%)
CPV: 34620000-9
Період постачання: з 01 травня 2019 по 31 грудня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

зміни до Проекту тендерної документації
Дата подання: 13 лютого 2019 13:12
Дата відповіді: 14 лютого 2019 11:47
У зв’язку з тим, що планується закупівля нових трамвайних вагонів, просимо внести уточнення в п. 1.1 Таблиці 1 Додатку № 2 і викласти його в такій редакції: «Аналогічний договір (поставки нових трамвайних вагонів) з усіма додатками за будь-який період 2011-2018 рр».
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-19-000028 ● 23fa8d13631c429c899d97e38a1a1e2d
  • Статус: вирішено ● Дата: 20 травня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-03-18
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-03-20 14:16:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.03.2019 № 53
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 18.03.2019 № 53

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-25-000585-b 25.01.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку

2019-04-17 15:08:14

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 10 квітня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 25 квітня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП "Київпастранс", 31725604, Україна, Київ, Набережне шосе, 2,
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 30 метрів з низьким рівнем підлоги 100%), 503000000UAH, 34620000-9, ДК021, 10, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 4262147161274c199f551551e7907e7f, 2019-01-25
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 20 березня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05.04.2019. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації (далі - ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 24.01.2019 № 87, зі змінами від 15.02.2019 № 234 ), реєстр отриманих пропозицій від 19.03.2019, тендерні пропозиції ТОВ «Спільне Українсько-Німецьке підприємство «ЕЛЕКТРОНТРАНС», ТОВ «Торговий Дім УКВЗ-УКРАЇНА», протокол розгляду тендерних пропозицій від 13.03.2019 № 372, повідомлення про намір укласти договір від 20.03.2019, договір про закупівлю від 02.04.2019 № 52.19-227. За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. Встановлено, що річним планом замовника КП «Київпастранс» (далі – Замовник) передбачено проведення у січні 2019 року відкритих торгів на закупівлю «Рейковий рухомий склад» (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 30 метрів з низьким рівнем підлоги 100%) за кодом ДК 021:2015 - 34620000-9 очікуваною вартістю 503 000 000,00 гривень. Аналізом інформації, розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером UA-2019-01-25-000585-b, встановлено, що на участь у торгах надійшли пропозиції від 2-х учасників, яких допущено до аукціону: - ТОВ «Спільне Українсько-Німецьке підприємство «ЕЛЕКТРОНТРАНС»; - ТОВ «Торговий Дім-УКРАЇНА». За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торговий Дім УКВЗ-УКРАЇНА» умовам ТД, оскільки згідно з Додатком 5 «Інформація про технічні, якісні характеристики предмета закупівлі» ТД учасником у технічній специфікації зазначається конкретна марка, тип, модель трамвайних вагонів, які пропонуються для закупівлі. При цьому, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Торговий Дім УКВЗ-УКРАЇНА» надано технічну специфікацію без зазначення конкретної марки та моделі трамвайних вагонів, що пропонуються для закупівлі, що не відповідає вимогам Додатку 5 ТД. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Торговий Дім УКВЗ-УКРАЇНА» як таку, що не відповідає вимогам ТД Замовника. Крім того, згідно з ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства. За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22, п. 4 ч. 1 ст. 30, ч. 1 ст. 31 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмету закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюднення інформації про її проведення, та укладенні договору порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто

-

2019-05-20 17:09:17

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 13 березня 2019
UA-2019-01-25-000585-b4262147161274c199f551551e7907e7f
Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

13 березня 2019 17:08
sign.p7s

Публічні документи

25 лютого 2019 13:56
статут (2).pdf
25 лютого 2019 13:56
копія свід. ПДВ (1).pdf
25 лютого 2019 13:56
довідка ст 17_1.pdf
25 лютого 2019 13:56
довідка ст 17.pdf
25 лютого 2019 13:56
Тех_вимоги_30.pdf

Документи

13 березня 2019 17:11
sign.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС" 502 992 000,00
UAH з ПДВ
497 962 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА" 502 998 000,00
UAH з ПДВ
497 968 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2019 13:56
статут (2).pdf
25 лютого 2019 13:56
копія свід. ПДВ (1).pdf
25 лютого 2019 13:56
довідка ст 17_1.pdf
25 лютого 2019 13:56
довідка ст 17.pdf
25 лютого 2019 13:56
Тех_вимоги_30.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС"
#37965405
Переможець 497 962 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2019 12:21

Документи

20 березня 2019 12:21
sign.p7s
19 березня 2019 13:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2019 12:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС"
#37965405
497 962 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2019 12:21
sign.p7s
19 березня 2019 13:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 квітня 2019 14:56
Контракт укладений
04 квітня 2019 14:54
sign.p7s зміни до договору
21 жовтня 2020 18:19
повідомлення ДУ 6 договір 52 19 227 п. 4.ч.4.ст.36 ТОВ Електронтранс.docx зміни до договору
21 жовтня 2020 18:10
sign.p7s зміни до договору
31 серпня 2020 17:04
повідомлення ДУ 5 договір 52 19 227 п. 4.ч.4.ст.36 ТОВ Електронтранс.docx зміни до договору
31 серпня 2020 17:01
sign.p7s зміни до договору
31 липня 2020 09:32
повідомлення ДУ 4 договір 52 19 227 п. 4.ч.4.ст.36 ТОВ Електронтранс.docx зміни до договору
31 липня 2020 09:30
sign.p7s зміни до договору
30 квітня 2020 14:54
повідомлення ДУ 3 подовж.строку дії договір 52 19 227 ТОВ Електронтранс.docx зміни до договору
30 квітня 2020 14:52
sign.p7s зміни до договору
19 грудня 2019 16:08
повідомлення ДУ2 52.19-227 ТОВ СУНП ЕЛЕКТРОНТРАНС п.4ч.4 ст.36.docx зміни до договору
19 грудня 2019 16:06
sign.p7s зміни до договору
19 грудня 2019 16:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Строк дії договору до 30.04.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 52.19-227
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Строк дії договору до 31.07.2020 року, строк поставки товару до 31.07.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 52.19-227
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Строк дії договору до 31.08.2020 року, строк поставки товару до 31.08.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 52.19-227
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Строк дії договору до 20.10.2020 року, строк поставки товару до 20.10.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 52.19-227
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Строк дії договору до 01.12.2020 року, строк поставки товару до 01.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 52.19-227
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку