«Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги 100%)
"Rolling Stock Rolling Stock" Code 34620000-9 for DK 021: 2015 (passenger self-propelled tram cars over 26 meters long with a floor surface of 100%)
Очікувана вартість
568 632 000,00 UAH
UA-2019-01-25-000221-a 8277aafb81564e07ac9eaaf9a34ccfaa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт замовника: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження замовника: 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа замовника: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Official name: ME Kyivpastrans
National ID: 31725604
Contact point: Tysminetska Tetiana Volodymyri
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2019 12:00
Початок аукціону: 12 березня 2019 12:41
Очікувана вартість: 568 632 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 686 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 25 січня 2019 09:55
Enquiries until: 16 лютого 2019 12:00
Complaints submission until: до 22 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 лютого 2019 12:00

Information

Estimated total value: 568 632 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 686 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
«Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги 100%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Поставка товару здійснюється згідно з Міжнародними правилами тлумачення торгових термінів «Incoterms 2010»: DDP (DAP – для нерезидентів), м. Київ, адреса філії КП «Київпастранс» надається після повідомлення постачальника про готовність партії до відвантаження
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад

"Rolling Stock Rolling Stock" Code 34620000-9 for DK 021: 2015 (passenger self-propelled tram cars over 26 meters long with a floor surface of 100%)
CPV: 34620000-9
Період постачання: з 01 травня 2019 по 31 грудня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вопросы по тендеру: «Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги 100%)
Дата подання: 11 лютого 2019 13:41
Дата відповіді: 12 лютого 2019 16:39
1) Просим подтвердить, что Заказчик одобрит для диагонали экрана описанной в п. 40 Приложения № 5 (техническая спецификация) толерантность ±10%. 2) Просим предоставить возможность в п. 38 Приложения № 5 (техническая спецификация) примененить диоды также янтарного цвета. 3) В связи с тем, что тендер касается поставки 10 шт. новых, не бывших в употреблении трамвайных вагонов, просим подтвердить, что формулировка в п. 1.1 таблицы 1 Приложение № 2 аналогичный договор, должен касаться новых не бывших в употреблении трамвайных вагонов, изготовленных и поставленных в количестве не менее 10.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Питання, порушенні у зверненні, будуть задоволені шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Тендер: «Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги 100%)
Дата подання: 11 лютого 2019 15:53
Дата відповіді: 14 лютого 2019 11:43
1. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 1.4 Просим указать, о каких случаях уменьшения объёма заказа, связанных с законодательством Украины, идет речь в этом пункте? 2. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 5.1 в связи с п. 11.1 Просим однозначно определить, что последний заказ, который будет выполняться на основании настоящего Договора, с учётом содержания п. 5.1, может быть внесён не позже, чем за 180 дней до 31.12.2019 г. 3. Приложение № 5 к договору, п.1 Укажите перечень случаев, в которых может быть применена процедура, описанная в этом приложении.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
1. Випадки зміни обсягів закупівлі визначені у частині 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі".
2. Пропозиція відхилена. строк подання заявки залежить від дати рішення депутатів Київської міської ради про виділення коштів на закупівлю трамваїв. Питання перенесення строку виконання договору може бути врегульовано підписанням відповідних додаткових угод до договору.
3. Пункт 7 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" містить перелік випадків, в яких може бути застосована процедура вказана у додатку 5 до договору.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-21-000035 ● 467642d06a0d4aefafed68b7cad1819b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-03-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-03-22 10:28:02
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З
20.03.2019 № 81

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.03.2019 № 81

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-01-25-000221-a 25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку

2019-04-17 15:24:01

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 10 квітня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 25 квітня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП "Київпастранс", 31725604, Україна, Київ, Набережне шосе, 2,
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги 100%), 568632000UAH, 34620000-9, ДК021, 10, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 8277aafb81564e07ac9eaaf9a34ccfaa, 2019-01-25
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 22 березня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2019 року. Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник), та зміни до неї; протоколи розгляду тендерних пропозицій учасників; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕЛЕКТРОНТРАНС» (далі – ТОВ СП «ЕЛЕКТРОНТРАНС») та POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA; повідомлення про намір укласти договір. За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. За результатами аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ СП «ЕЛЕКТРОНТРАНС» на відповідність її вимогам тендерної документації та законодавства у сфері закупівель установлено наступне. Вимогами підпункту 2 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (таблиця 1 додатку 2) тендерної документації визначено кваліфікаційну вимогу, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Документи, що підтверджують відповідність учасника зазначеному кваліфікаційному критерію є аналогічний договір (поставки нових, таких що не були в експлуатації, трамвайних вагонів в кількості не менше 10 одиниць) з усіма додатками за будь-який період 2011-2018 та первинні документи, що підтверджують фактичне виконання наданого згідно вимог пп. 1.1. аналогічного договору. За результатами моніторингу закупівлі, учасник ТОВ СП «ЕЛЕКТРОНТРАНС» у своїй тендерній пропозиції, не надав аналогічний договір (поставки нових, таких що не були в експлуатації, трамвайних вагонів в кількості не менше 10 одиниць) з усіма додатками за будь-який період 2011-2018 та первинні документи, що підтверджують фактичне виконання наданого аналогічного договору, чим не дотримав вимоги підпункту 2 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (таблиця 1 додатку 2) тендерної документації. Разом з тим, у тендерній пропозиції ТОВ СП «ЕЛЕКТРОНТРАНС» надано договір на поставку трамвайних вагонів пасажирських самохідних з низьким рівнем підлоги Т5В641 «ЕЛЕКТРОН» в кількості 7 одиниць та первинні документи, що підтверджують його виконання. Крім того, ТОВ СП «ЕЛЕКТРОНТРАНС» надав договір на поставку вагонів залізничних чи трамвайних самохідних, багажних вагонів та відкриті платформи, крім транспортних засобів, призначених для ремонтування і технічного обслуговування в кількості 7 одиниць та первинні документи що підтверджують поставку трьох трамвайних вагонів типу Т56В641. Отже, Замовник на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ СП «ЕЛЕКТРОНТРАНС». Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій., 08 квітня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону та вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі – порушень законодавства не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-10-07-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


27.09.2019 № 279

Київ


Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 01 жовтня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-01-25-000221-a, UA-2018-09-20-001464-a,
UA-2018-10-24-002783-c, UA-2018-10-24-002534-c та UA-2018-10-26-000068-a, здійснених комунальним підприємством «Київпастранс».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:

ГУДЗЕНКО Ігор Миколайович
– заступник начальника відділу перевірок закупівель суб'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України (керівник групи);

БОЙКО
Юрій Валерійович – головний державний аудитор відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


27.09.2019 № 279

Київ


Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 01 жовтня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-01-25-000221-a, UA-2018-09-20-001464-a,
UA-2018-10-24-002783-c, UA-2018-10-24-002534-c та UA-2018-10-26-000068-a, здійснених комунальним підприємством «Київпастранс».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:

ГУДЗЕНКО Ігор Миколайович
– заступник начальника відділу перевірок закупівель суб'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України (керівник групи);

БОЙКО
Юрій Валерійович – головний державний аудитор відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

2019-10-07 12:15:09


Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 06 березня 2019
UA-2019-01-25-000221-a8277aafb81564e07ac9eaaf9a34ccfaa
Найменування замовника: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження замовника: 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

06 березня 2019 14:15
sign.p7s

Публічні документи

25 лютого 2019 14:04
статут (2).pdf
25 лютого 2019 14:04
копія свід. ПДВ (1).pdf
25 лютого 2019 14:04
довідка ст 17_1.pdf
25 лютого 2019 14:04
довідка ст 17.pdf
25 лютого 2019 14:04
Тех_вимоги_26.pdf

Документи

06 березня 2019 14:15
sign.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС" 505 392 000,00
UAH з ПДВ
505 392 000,00
UAH з ПДВ
Документи
POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA 568 442 509,94
UAH з ПДВ
568 442 509,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2019 14:04
статут (2).pdf
25 лютого 2019 14:04
копія свід. ПДВ (1).pdf
25 лютого 2019 14:04
довідка ст 17_1.pdf
25 лютого 2019 14:04
довідка ст 17.pdf
25 лютого 2019 14:04
Тех_вимоги_26.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС"
#37965405
Рішення скасоване 505 392 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2019 11:02
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС"
#37965405
Відхилено 505 392 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2019 11:06
POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA
#0000036552
Переможець 568 442 509,94
UAH з ПДВ
19 березня 2019 11:13

Документи

13 березня 2019 16:56
sign.p7s
12 березня 2019 13:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 березня 2019 11:06
sign.p7s
19 березня 2019 11:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 березня 2019 11:12
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2019 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA
#0000036552
568 442 509,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2019 11:12
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 квітня 2019 17:13
Контракт укладений
08 квітня 2019 17:11

Актуальні тендери

До пошуку