Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги 100%)
"Rolling Stock Rolling Stock" Code 34620000-9 for DK 021: 2015 (passenger self-propelled tram cars over 26 meters long with a floor surface of 100%)
Очікувана вартість
568 632 000,00 UAH
UA-2019-01-25-000221-a 8277aafb81564e07ac9eaaf9a34ccfaa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ME Kyivpastrans
National ID: 31725604
Contact point: Tysminetska Tetiana Volodymyri
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2019 12:00
Початок аукціону: 12 березня 2019 12:41
Очікувана вартість: 568 632 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 686 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 25 січня 2019 09:55
Enquiries until: 16 лютого 2019 12:00
Complaints submission until: до 22 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 лютого 2019 12:00

Information

Estimated total value: 568 632 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 686 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34620000-9: Рейковий рухомий склад


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
«Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги 100%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Поставка товару здійснюється згідно з Міжнародними правилами тлумачення торгових термінів «Incoterms 2010»: DDP (DAP – для нерезидентів), м. Київ, адреса філії КП «Київпастранс» надається після повідомлення постачальника про готовність партії до відвантаження
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад

"Rolling Stock Rolling Stock" Code 34620000-9 for DK 021: 2015 (passenger self-propelled tram cars over 26 meters long with a floor surface of 100%)
CPV: 34620000-9
Період постачання: з 01 травня 2019 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вопросы по тендеру: «Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги 100%)
Дата подання: 11 лютого 2019 13:41
Дата відповіді: 12 лютого 2019 16:39
1) Просим подтвердить, что Заказчик одобрит для диагонали экрана описанной в п. 40 Приложения № 5 (техническая спецификация) толерантность ±10%. 2) Просим предоставить возможность в п. 38 Приложения № 5 (техническая спецификация) примененить диоды также янтарного цвета. 3) В связи с тем, что тендер касается поставки 10 шт. новых, не бывших в употреблении трамвайных вагонов, просим подтвердить, что формулировка в п. 1.1 таблицы 1 Приложение № 2 аналогичный договор, должен касаться новых не бывших в употреблении трамвайных вагонов, изготовленных и поставленных в количестве не менее 10.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Питання, порушенні у зверненні, будуть задоволені шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Тендер: «Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги 100%)
Дата подання: 11 лютого 2019 15:53
Дата відповіді: 14 лютого 2019 11:43
1. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 1.4 Просим указать, о каких случаях уменьшения объёма заказа, связанных с законодательством Украины, идет речь в этом пункте? 2. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 5.1 в связи с п. 11.1 Просим однозначно определить, что последний заказ, который будет выполняться на основании настоящего Договора, с учётом содержания п. 5.1, может быть внесён не позже, чем за 180 дней до 31.12.2019 г. 3. Приложение № 5 к договору, п.1 Укажите перечень случаев, в которых может быть применена процедура, описанная в этом приложении.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
1. Випадки зміни обсягів закупівлі визначені у частині 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі".
2. Пропозиція відхилена. строк подання заявки залежить від дати рішення депутатів Київської міської ради про виділення коштів на закупівлю трамваїв. Питання перенесення строку виконання договору може бути врегульовано підписанням відповідних додаткових угод до договору.
3. Пункт 7 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" містить перелік випадків, в яких може бути застосована процедура вказана у додатку 5 до договору.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-21-000035 ● 467642d06a0d4aefafed68b7cad1819b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2019 10:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З
20.03.2019 № 81

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.03.2019 № 81

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-01-25-000221-a 25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку

2019-04-17 15:24:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-10-07-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


27.09.2019 № 279

Київ


Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 01 жовтня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-01-25-000221-a, UA-2018-09-20-001464-a,
UA-2018-10-24-002783-c, UA-2018-10-24-002534-c та UA-2018-10-26-000068-a, здійснених комунальним підприємством «Київпастранс».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:

ГУДЗЕНКО Ігор Миколайович
– заступник начальника відділу перевірок закупівель суб'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України (керівник групи);

БОЙКО
Юрій Валерійович – головний державний аудитор відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


27.09.2019 № 279

Київ


Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 01 жовтня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-01-25-000221-a, UA-2018-09-20-001464-a,
UA-2018-10-24-002783-c, UA-2018-10-24-002534-c та UA-2018-10-26-000068-a, здійснених комунальним підприємством «Київпастранс».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:

ГУДЗЕНКО Ігор Миколайович
– заступник начальника відділу перевірок закупівель суб'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України (керівник групи);

БОЙКО
Юрій Валерійович – головний державний аудитор відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

2019-10-07 12:15:09


Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 березня 2019
UA-2019-01-25-000221-a8277aafb81564e07ac9eaaf9a34ccfaa
Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

06 березня 2019 14:15
Електронний підпис

Публічні документи

25 лютого 2019 14:04
статут (2).pdf
25 лютого 2019 14:04
копія свід. ПДВ (1).pdf
25 лютого 2019 14:04
довідка ст 17_1.pdf
25 лютого 2019 14:04
довідка ст 17.pdf
25 лютого 2019 14:04
Тех_вимоги_26.pdf

Документи

06 березня 2019 14:15
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС"

POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС" 505 392 000,00
UAH з ПДВ
505 392 000,00
UAH з ПДВ
Документи
POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA 568 442 509,94
UAH з ПДВ
568 442 509,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2019 14:04
статут (2).pdf
25 лютого 2019 14:04
копія свід. ПДВ (1).pdf
25 лютого 2019 14:04
довідка ст 17_1.pdf
25 лютого 2019 14:04
довідка ст 17.pdf
25 лютого 2019 14:04
Тех_вимоги_26.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС"

POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС"
#37965405
Рішення скасоване 505 392 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2019 11:02
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС"
#37965405
Відхилено 505 392 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2019 11:06
POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA
#0000036552
Переможець 568 442 509,94
UAH з ПДВ
19 березня 2019 11:13

Документи

13 березня 2019 16:56
Електронний підпис
12 березня 2019 13:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 березня 2019 11:06
Електронний підпис
19 березня 2019 11:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 березня 2019 11:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2019 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA
#0000036552
568 442 509,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2019 11:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2019 17:13
Контракт укладений
08 квітня 2019 17:11
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:48
повідомлення ДУ6 ММ506019149 ПЕСА п4ч4 ст 36.docx зміни до договору
31 грудня 2020 10:45
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:21
повідомлення ДУ6 ММ506019149 ПЕСА п4ч4 ст 36.docx зміни до договору
31 грудня 2020 10:03
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 17:22
повідомлення ДУ4 ММ506019149 ПЕСА п4ч4 ст 36.docx зміни до договору
28 грудня 2019 17:20
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 17:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Строк поставки Товару: травень2019- грудень 2020 року. Строк дії договору до 31.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: ММ/5060/19/149
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Строк поставки Товару: травень2019- грудень 2021 року. Строк дії договору до 01.09.2021 року
Номер договору про закупівлю: ММ/5060/19/149
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Строк поставки Товару: травень2019- вересень 2021 року. Строк дії договору до 01.09.2021 року
Номер договору про закупівлю: ММ/5060/19/149
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML