Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотохімікати
Очікувана вартість
242 000,00 UAH
UA-2019-01-25-000105-b 1fb6717eed2f47feaf1e678d8733fa27
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Василівна Бердник

+380687425017 larisaberdnik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Жовтоводська міська лікарня" Жовтоводської міської ради
Код ЄДРПОУ: 14280960
Місцезнаходження: 52210, Україна , Дніпропетровська обл., м. Жовті Води, вул. Кропоткіна, буд.16
Контактна особа: Лариса Василівна Бердник
+380687425017
larisaberdnik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2019 08:50
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2019 10:00
Початок аукціону: 11 лютого 2019 11:42
Очікувана вартість: 242 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Рентгенплівка, флюороплівка, проявник, фіксаж
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 одиниця
Рентгенплівка, флюороплівка, проявник, фіксаж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52210, Україна, Дніпропетровська область, м.Жовті Води, вул.Кропоткіна,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 16:11
тендерна документація РЕНТГЕН зміни.docx
29 січня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 08:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 16:11
тендерна документація РЕНТГЕН зміни.docx
25 січня 2019 08:50
тендерна документація РЕНТГЕН.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-25-000105-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 28 січня 2019 16:49
Дискримінаційні вимоги
З огляду на зазначене вище, з метою приведення Тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної Закупівлі процедурами оскарження, просимо виключити вищезгадану умову з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 28 січня 2019 16:50
Причина: Технічна помилка
Номер вимоги: UA-2019-01-25-000105-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 28 січня 2019 16:51
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!
Згідно ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) цей Закон застосовується, серед іншого, до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Вартість предмета Закупівлі в даній Процедурі перевищує 200 тисяч гривень, отже Закон про закупівлі в повній мірі застосовується до даної Процедури закупівлі.
Згідно ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пунктом 5 розділу I Тендерної документації передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
В той же самий час Додаток № 4 до Тендерної документації містить умову наступного змісту: ВАЖЛИВО! Враховуючи технічні характеристики флюорографічного апарату КНП "Жовтоводська міська лікарня", прохання не пропонувати флюорографічну плівку ТМ «Кровлекс» !
Вищезгадана умова є абсолютно дискримінаційною, суперечить п. 5 розділу I Тендерної документації та грубо порушує ст. 3, ч. 4 ст. 22 Закону, оскільки прямо забороняє участь в даній Процедурі закупівлі конкретній продукції та, відповідно, і її виробнику.
З огляду на зазначене вище, з метою приведення Тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної Закупівлі процедурами оскарження, просимо виключити вищезгадану умову з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 січня 2019 16:01
Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення! Ми розуміємо, що Ваше питання, стосовно вказаної нами умови Додатку 4, має всі підстави бути задоволеним. Але в той же час вносимо роз"яснення, щодо необхідності внесення такої умови, а саме: нашим закладом у 2018 році проведені неодноразові закупівлі на придбання флюорографічної плівки. Плівка ТМ "Кровлекс" має економічно вигідну ціну, але, враховуючи технічні характеристики флюорографічного апарату лікарні, плівка ТМ "Кровлекс" не була для нас економічно вигідною, так як при проведенні флюорографії потрібно було проводити повторні знімки для одного пацієнта, що по-перше викликало обурення пацієнта, по друге використання більшої кількості плівки, що призводило до вимушення нас проводити повторні процедури закупівлі саме на флюорографічну плівку. Також, звертаємо Вашу увагу, що викладене в Додатку 4 тендерної документації не містить саме заборони, чи вимоги не пропонувати плівку ТМ "Кровлекс", дана умова носить рекомендаційний характер. Найближчу годину в тендерну документацію будуть внесені зміни, але ж ми сподіваємось на порозуміння з боку потенційних поставників.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОІСК-НІКА" 221 762,85
UAH з ПДВ
221 762,85
UAH з ПДВ
Документи
ГАНІН АНАТОЛІЙ БОРИСОВИЧ 241 995,00
UAH з ПДВ
241 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2019 16:42
17. Персональні.pdf
08 лютого 2019 16:42
14. Висновок СЕЕ.pdf
08 лютого 2019 16:42
09. Стаття 17.pdf
08 лютого 2019 16:42
06. Копія Статуту.pdf
08 лютого 2019 16:42
05. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
08 лютого 2019 16:42
01. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 березня 2019 09:49
лист поясненя_довидка.PDF
08 лютого 2019 12:45
Електронний підпис
08 лютого 2019 12:44
Желт Воды єл торги 1.zip
08 лютого 2019 12:44
Желт Воды єл торги.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОІСК-НІКА"

ГАНІН АНАТОЛІЙ БОРИСОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОІСК-НІКА"
#13887559
Відхилено 221 762,85
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 10:08
ГАНІН АНАТОЛІЙ БОРИСОВИЧ
#1817713376
Переможець 241 995,00
UAH з ПДВ
01 березня 2019 14:43

Документи

28 лютого 2019 10:08
Електронний підпис
28 лютого 2019 10:06
Протокол.pdf
28 лютого 2019 10:06
Подовження.pdf
28 лютого 2019 10:06
3.jpg
28 лютого 2019 10:06
2.jpg
28 лютого 2019 10:06
1.jpg

Документи

01 березня 2019 14:43
Електронний підпис
01 березня 2019 14:42
ПЕРЕМОЖЕЦЬ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2019 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ГАНІН АНАТОЛІЙ БОРИСОВИЧ
#1817713376
241 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2019 14:43
Електронний підпис
01 березня 2019 14:42
ПЕРЕМОЖЕЦЬ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 10:01
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 13:04
ДУ до дог. № 2220-45.19.pdf укладений
31 січня 2020 13:01
ДУ до дог. № 2220-45.19.pdf зміни до договору
31 січня 2020 12:45
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 11:08
ДУ до дог. № 2220-45_19.pdf укладений
30 грудня 2019 11:06
ДУ до дог. № 2220-45_19.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 11:04
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 20:26
Додат.угода до догов. № 2220-45_19 від 13.03.2019.pdf укладений
18 грудня 2019 20:17
Додат.угода до догов. № 2220-45_19 від 13.03.2019.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 20:00
Електронний підпис укладений
13 березня 2019 12:58
ДОГОВОР.pdf укладений
13 березня 2019 12:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування обсягу закупівлі без збільшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 2220-45/19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору для проведення процедури закупівлі на початок наступного року
Номер договору про закупівлю: 2220-45/19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Укладання додаткової угоди на суму, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 2220-45/19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 290 232,00
UAH з ПДВ