Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шовний матеріал
Очікувана вартість
418 575,00 UAH
UA-2019-01-25-000103-a afb01cd24ef940a7b4c29bde70d16e8c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скачкова Леся Олегівна

tenderdkl7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7 ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 01993842
Місцезнаходження: 01103, Україна , місто Київ обл., м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б
Контактна особа: Скачкова Леся Олегівна
tenderdkl7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2019 09:15
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2019 15:00
Початок аукціону: 12 лютого 2019 11:33
Початок аукціону: 12 лютого 2019 11:33
Очікувана вартість: 418 575,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 185,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10500 штуки
Шовний матеріал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, місто Київ, м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 лютого 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 15:07
перелік змін до закупівлі шовний матеріал.pdf
01 лютого 2019 15:07
ТД шовний матеріал зі змінами .doc
01 лютого 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 15:07
перелік змін до закупівлі шовний матеріал.pdf
01 лютого 2019 15:07
ТД шовний матеріал зі змінами .doc
25 січня 2019 09:15
ТД шовний матеріал 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

зразки запропонованої продукції
Дата подання: 31 січня 2019 11:52
Дата відповіді: 01 лютого 2019 15:03
1) Відповідно до умов Тенедерної документації «Замовник залишає за собою право в період етапу прийняття рішення про визначення учасника переможцем, або в період виконання договору затребувати/відібрати зразки запропонованої продукції для визначення власними силами відповідності продукції встановленим медико – технічним вимогам та наданим документам щодо їх якості та безпеки». Однак, дана вимога в тендерній документації протирічить рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7710-р/пк-пз від 31.07.2018 та № 6711-р/пк-пз від 06.07.2018, згідно яких зразки товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих наведених вище зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону. На підставі наведеного прошу пояснити: 1. які у замовника передбачені законодавством причини для порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель? 2. На якій передбаченій законодавством підставі буде відхилена пропозиція учасника, зразки якого не відповідатимуть медико – технічним вимогам та наданим документам щодо їх якості та безпеки? 3. Яка детальна процедура та якими технічними засобами здійснюватиметься визначення власними силами замовника відповідності продукції встановленим медико – технічним вимогам та наданим документам щодо їх якості та безпеки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерний комітет Дитячої клінічної лікарні № 7 Печерського району м. Києва розглянув Ваше питання та повідомляє наступне:
1. Під час підготовки тендерної документації на закупівлю товару, який є предметом закупівлі тендерний комітет керувався виключно нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі принципами закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Норми статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко регламентують вимоги щодо змісту тендерної документації. У свою чергу, виходячи з положень частини третьої статті 22 Закону тендерна пропозиція може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином жодних порушень під час встановлення вимог в частині надання зразків товару тендерним комітетом допущено не було. Звертаємо Вашу увагу, що вимога відносно надання зразка товару була встановлена виключно з метою отримання достовірної інформації в частині відповідності запропонованого Вами товару медико – технічним технічним вимогам, зазначеним у тендерній документації та з урахуванням того, що останнім часом посилюється тенденція участі недобросовісних учасників і для мінімізації негативних наслідків отримання неякісної продукції.
Зразки продукції дають можливість Замовнику розуміти з якою продукцією та якої якості буде товар.
2.Порядок оцінки тендерних пропозицій чітко регламентований нормами чинного законодавства та не буде порушений тендерним комітетом у жодному разі.
3. Замовник має право перевірити якісні характеристики наданої продукції можливими для нього методами, а саме звернутися за дослідженням у відповідні інстанції.
Повідомляємо, що у вимозі зазначено, що Замовник залишає за собою право затребувати зразки, але це не означає, що це відбудеться. Якщо якість запропонованого товару підлягає навіть Вашому сумніву, можливо буде доцільно Вам переглянути своє рішення, щодо участі у даній закупівлі.
Додатково маємо намір звернути увагу, що під час проведення процедур закупівель тендерний комітет керується виключно нормами чинного законодавства та у жодному разі не має на меті порушити Ваші права та законні інтереси.
Принагідно інформуємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Полігліколід
Дата подання: 31 січня 2019 14:10
Дата відповіді: 01 лютого 2019 15:02
Відповідно до технічних вимог другої таблиці Медико-технічних вимог (Додатко № 1 до Тендерної документації) замовник закуповує Полігліколід фіолетовий 5/0 (1), з голкою атравматичною зворотньо – ріжучою 12мм 3/8 45см і Полігліколід фіолетовий 4/0 (1,5), з голкою атравматичною зворотньо – ріжучою 16мм 3/8 45см. Але на самому початку в першій таблиці Медико-технічних вимог (Додатко № 1 до Тендерної документації) замовник вказує, що дані медичні вироби повинні мати синій колір. Наскільки відомого, полігліколід у всьому світі виробляється лише фіолетового кольору або безбарвний. Прошу відповісти якого саме кольору повинен бути запропонований полігліколід в рамках даної закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання та проявлену увагу. Дійсно, при створенні тендерної документації було допущено помилку при заповнені Додатку №1 до тендерної документації. Враховуючи Ваше зауваження до тендерної документації будуть внесені зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Клочківська Світлана Анатоліївна" 379 775,00
UAH з ПДВ
354 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВАН-МЕДИКА" 385 628,00
UAH з ПДВ
355 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сторожук Ярослав Олегович 382 000,00
UAH з ПДВ
382 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2019 08:57
Електронний підпис
18 лютого 2019 14:32
Довідки переможця.PDF
18 лютого 2019 14:32
Довідка про корупц.pdf
18 лютого 2019 14:32
Довідка про банкр.pdf
04 лютого 2019 15:48
Електронний підпис
04 лютого 2019 15:47
Цінова пропозиція.pdf
04 лютого 2019 15:47
Статут.pdf
04 лютого 2019 15:47
Податки та збори.pdf
04 лютого 2019 15:47
Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Клочківська Світлана Анатоліївна"

ТОВ "АВАН-МЕДИКА"

ФОП Сторожук Ярослав Олегович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Клочківська Світлана Анатоліївна"
#2350504021
Переможець 354 999,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 13:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2019 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Клочківська Світлана Анатоліївна"
#2350504021
354 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 15:49
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 15:45
ДУ №2 щовний матеріал (розірвання).pdf зміни до договору
22 квітня 2019 15:45
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 15:43
ДУ №1 шовний матеріал (зменшення обсягів).pdf зміни до договору
22 квітня 2019 15:43
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 10:43
2220_шовний матеріал_ФОП Клочківська_28.02.2019.pdf укладений
28 лютого 2019 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі; Узгоджене зменшення ціни;
Номер договору про закупівлю: №032
Договір:
Номер додаткової угоди: №032
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі (Дострокове розірвання договору).
Номер договору про закупівлю: №032
Договір:
Номер додаткової угоди: №032
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 15 482,80
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: неможливість постачальника поставити товар у відповідності до вимог договору