Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання код ДК 021:2015:90910000-9 (послуги з прибирання приміщень (клінінгові послуги))
Очікувана вартість
1 995 000,00 UAH
UA-2019-01-24-003937-b ● 6d0fa85ca9124fe788c99fbb1e193bd1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство юстиції України |
Код ЄДРПОУ: | 00015622 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13 |
Контактна особа: |
Ганна Тимофєєва +380442711742 tender@minjust.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2019 17:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2019 14:14 |
Очікувана вартість: | 1 995 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 59000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень (клінінгові послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська область, місто Київ, пров. Рильський, 10, вул. Городецького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2019 17:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2019 17:43 |
Оголошення 90910000-9.pdf | |
24 січня 2019 17:43 |
Протокол 12.pdf | |
24 січня 2019 17:43 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 26 січня 2019 22:22
Дата відповіді: 28 січня 2019 16:24
Просимо надати розяснення - використання ЕЦП має бути стосовно кожного документу, що надано в складі пропозиції чи достатньо одним ЕЦП підписати всю пропозицію?
Відповідь: Відповідно до частини 2 статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в складових частинах інформаційних систем, в яких здійснюється обробка таких електронних даних та володільцями інформації в яких є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, повинні здійснюватися з використанням кваліфікованих електронних довірчих послуг.
Відповідно до пункту 6 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами
Відповідно до пункту 13 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» електронні дані - будь-яка інформація в електронній формі.
В переліку документів, що мають надаватися учасником в складі тендерної пропозиції зазначені документи, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис.
У зв’язку з зазначеним, кожен документ, зазначений в переліку документів, повинен бути засвідчений за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
Також повідомляється, що накладання кваліфікованого електронного підпису здійснюються відповідно до вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг. Детальну інформацію щодо способів накладання кваліфікованого електронного підпису на електронні дані можна дізнатися у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Відповідно до пункту 6 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами
Відповідно до пункту 13 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» електронні дані - будь-яка інформація в електронній формі.
В переліку документів, що мають надаватися учасником в складі тендерної пропозиції зазначені документи, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис.
У зв’язку з зазначеним, кожен документ, зазначений в переліку документів, повинен бути засвідчений за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
Також повідомляється, що накладання кваліфікованого електронного підпису здійснюються відповідно до вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг. Детальну інформацію щодо способів накладання кваліфікованого електронного підпису на електронні дані можна дізнатися у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Короленко О.А. #2992903499 |
Відхилено |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2019 16:12
|
ТОВ " І Н В А Й Т" #37701437 |
Переможець |
1 725 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2019 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 11:02
|
Звіт 90910000-9.pdf | укладений |
29 грудня 2020 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2020 14:41
|
Повідомлення про внесення змін до договору 90910000-9.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2020 14:25
|
Додаткова угода ІНВАЙТ.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2020 14:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 17:40
|
Додаткова угода ТОВ Інвайт.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 17:39
|
Повідомлення про внесення змін до договору 13рг.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 17:39
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2019 16:10
|
Договір 90910000-9.pdf | укладений |
28 лютого 2019 16:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 11.1 Договору викласти у новій редакції: «11.1 Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 28 лютого 2020 року.» |
Номер договору про закупівлю: | 13РГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 Договору викласти у новій редакції: «3.1. Ціна Договору складає 2 070 000,00 грн (два мільйони сімдесят тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ - 345 000,00 грн» |
Номер договору про закупівлю: | 13РГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |