Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання код ДК 021:2015:90910000-9 (послуги з прибирання приміщень (клінінгові послуги))
Очікувана вартість
1 995 000,00 UAH
UA-2019-01-24-003937-b 6d0fa85ca9124fe788c99fbb1e193bd1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Тимофєєва

+380442711742 tender@minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Контактна особа: Ганна Тимофєєва
+380442711742
tender@minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2019 19:00
Початок аукціону: 11 лютого 2019 14:14
Очікувана вартість: 1 995 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 59000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень (клінінгові послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, місто Київ, пров. Рильський, 10, вул. Городецького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2019 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 17:43
Оголошення 90910000-9.pdf
24 січня 2019 17:43
Протокол 12.pdf
24 січня 2019 17:43
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 26 січня 2019 22:22
Дата відповіді: 28 січня 2019 16:24
Просимо надати розяснення - використання ЕЦП має бути стосовно кожного документу, що надано в складі пропозиції чи достатньо одним ЕЦП підписати всю пропозицію?
Відповідь: Відповідно до частини 2 статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в складових частинах інформаційних систем, в яких здійснюється обробка таких електронних даних та володільцями інформації в яких є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, повинні здійснюватися з використанням кваліфікованих електронних довірчих послуг.
Відповідно до пункту 6 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами
Відповідно до пункту 13 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» електронні дані - будь-яка інформація в електронній формі.
В переліку документів, що мають надаватися учасником в складі тендерної пропозиції зазначені документи, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис.
У зв’язку з зазначеним, кожен документ, зазначений в переліку документів, повинен бути засвідчений за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
Також повідомляється, що накладання кваліфікованого електронного підпису здійснюються відповідно до вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг. Детальну інформацію щодо способів накладання кваліфікованого електронного підпису на електронні дані можна дізнатися у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Короленко О.А. 1 726 000,00
UAH з ПДВ
1 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " І Н В А Й Т" 1 936 428,00
UAH з ПДВ
1 725 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2019 15:21
Довідка податкова
15 лютого 2019 15:21
Довідка податкова
15 лютого 2019 15:21
МВС
15 лютого 2019 15:21
МВС
14 лютого 2019 11:10
Тендерна пропозиція
14 лютого 2019 11:10
Тендерна пропозиція
08 лютого 2019 14:01
Електронний підпис
08 лютого 2019 14:00
20. Довідка саннкції.rar
08 лютого 2019 14:00
19. Тендерна пропозиція.rar
08 лютого 2019 14:00
17. Довідки ст 17.rar
08 лютого 2019 14:00
15.4. Висновки.rar
08 лютого 2019 14:00
15.3. Висновки.rar
08 лютого 2019 14:00
15.2. Висновки.rar
08 лютого 2019 14:00
15.1. Висновки.rar
08 лютого 2019 14:00
13. Довідка з банку.rar
08 лютого 2019 14:00
9.3. Протокол 12.rar
08 лютого 2019 14:00
9.2. Протокол.rar
08 лютого 2019 14:00
9.1 Наказ.rar
08 лютого 2019 14:00
9. Статут ІНВАЙТ.rar
08 лютого 2019 14:00
8. Лист повноважень.rar
08 лютого 2019 14:00
4.2. Копії Наказів.rar
08 лютого 2019 14:00
4.1 Копії Наказів.rar
08 лютого 2019 14:00
3.2. Копії трудових книг.rar
08 лютого 2019 14:00
3.1. Копії трудових книг.rar
08 лютого 2019 14:00
1. Довідка маттех база.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Короленко О.А.

ТОВ " І Н В А Й Т"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Короленко О.А.
#2992903499
Відхилено 1 600 000,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 16:12
ТОВ " І Н В А Й Т"
#37701437
Переможець 1 725 000,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 16:19

Документи

13 лютого 2019 16:12
Електронний підпис
13 лютого 2019 16:12
Протокол 12-1.pdf
11 лютого 2019 14:36
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2019 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " І Н В А Й Т"
#37701437
1 725 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:02
Звіт 90910000-9.pdf укладений
29 грудня 2020 11:00
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2020 14:41
Повідомлення про внесення змін до договору 90910000-9.pdf зміни до договору
06 лютого 2020 14:25
Додаткова угода ІНВАЙТ.pdf зміни до договору
06 лютого 2020 14:25
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 17:40
Додаткова угода ТОВ Інвайт.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:39
Повідомлення про внесення змін до договору 13рг.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:39
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 16:10
Договір 90910000-9.pdf укладений
28 лютого 2019 16:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 11.1 Договору викласти у новій редакції: «11.1 Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 28 лютого 2020 року.»
Номер договору про закупівлю: 13РГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 Договору викласти у новій редакції: «3.1. Ціна Договору складає 2 070 000,00 грн (два мільйони сімдесят тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ - 345 000,00 грн»
Номер договору про закупівлю: 13РГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2019 — 28 лютого 2020
Сума оплати за договором: 2 070 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 345 000,00 UAH)