Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
315 868,27 UAH
UA-2019-01-24-003771-b 820c4c387b364d9c9ce94c2c5ed7419b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пелех Ольга

+380971624280 muzychne@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МУЗИЧНИЙ КОЛЕДЖ ІМ. СОЛОМІЇ КРУШЕЛЬНИЦЬКОЇ
Код ЄДРПОУ: 02214828
Місцезнаходження: 46008, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. М. Паращука, 4
Контактна особа: Пелех Ольга
+380971624280
muzychne@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи а також нагальної потреби у здійсненні закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019 17:25
Оскарження наміру укласти договір: 30 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

24 січня 2019 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 17:10
Протокол 3.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-12-000049 ● 17afb262282d4428be5df9a4196cac3b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019 17:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З
12.06.2019 №39
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 12.06.2019 №39
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2019-01-24-003771-b від 24.01.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено шляхом розірвання договору (Додаткова угода №2 від 26.06.2019р. додається)

2019-06-26 16:51:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Порушення усунено шляхом розірвання договору (Додаткова угода №2 від 26.06.2019р.)

2019-06-27 12:03:45

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот -1 (гуртожиток). Електрична енергія для потреб гуртожитку.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 139 099,50 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

154555 кВар·год
Електрична енергія для потреб гуртожитку.
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46024, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, Б.Лепкого,5
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ"
#42145798
Переможець 139 099,50
UAH з ПДВ
24 січня 2019 17:25

Документи

24 січня 2019 17:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2019 17:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ"
#42145798
139 099,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 січня 2019 17:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 16:41
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2019 16:27
__.jpeg укладений
26 червня 2019 16:06
__.jpeg зміни до договору
26 червня 2019 16:01
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2019 15:34
__.jpeg зміни до договору
26 червня 2019 15:33
Електронний підпис укладений
31 січня 2019 09:13
договір 405.pdf укладений
31 січня 2019 09:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 405
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 405
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 26 червня 2019
Сума оплати за договором: 66 699,90
UAH (в тому числі ПДВ 11 116,65 UAH)
Причини розірвання договору: Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)