Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09320000-8 Пара, гаряча вода та пов"язана продукція (виробництво, транспортування, постачання теплової енергії для опалення)
Очікувана вартість
255 780,00 UAH
UA-2019-01-24-003302-b 7442fea70be04c02bfeb4a027e0630f3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Бухоніна

+380987414131 dszpost@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03195961
Вебсайт: http://upsz.cg.gov.ua
Місцезнаходження: 14028, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, проспект Миру 116-а
Контактна особа: Тетяна Бухоніна
+380987414131
dszpost@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно зі ст. 12 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, передбачених цією статтею. Відповідно до частини першої ст.35 ЗУ "Про публічні закупівлі" переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. В даному випадку переговорна процедура застосовується на підставі пункту 2 частини 2 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Крім того, враховувуючи вартість закупівлі теплової енергії її необхідно здійснювати у відповідності до вимог Закону. Згідно абзацу 8 пункту 3 ст.35 ЗУ "Про публічні закупівлі"замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше 10 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019 16:23
Оскарження наміру укласти договір: 04 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 гігакалорія
09320000-8 Пара, гаряча вода та пов"язана продукція (виробництво, транспортування, постачання теплової енергії для опалення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, проспект Миру 116а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

24 січня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
#03357671
Переможець 255 780,00
UAH з ПДВ
24 січня 2019 16:23

Документи

24 січня 2019 16:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2019 16:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
#03357671
255 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 січня 2019 16:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:14
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 13:28
Додаткова угода №3.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 13:28
скан.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 13:18
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2019 11:43
дод угода2.PDF зміни до договору
20 листопада 2019 11:40
дод угода.PDF зміни до договору
20 листопада 2019 11:16
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2019 16:56
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
21 лютого 2019 16:49
Електронний підпис укладений
06 лютого 2019 16:22
Договір тепло.pdf укладений
06 лютого 2019 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна площі опалювального об"єкта та навантаження на опалення.
Номер договору про закупівлю: 1-0134-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-0134-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків.
Номер договору про закупівлю: 1-0134-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням фактичного обсягу видатків та згідно п.6.1 Договору, зменшення ціни договору на 81418,36 грн та фактичної кількості отриманої теплової енергії на 49.9425 Гкал.
Номер договору про закупівлю: 1-0134-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 151 861,64
UAH (в тому числі ПДВ 25 310,27 UAH)