Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сантехнічні вироби для ванної кімнати та кухні
Очікувана вартість
93 810,00 UAH
UA-2019-01-24-003299-b 164f5e08b036428bbc24116873588d02
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тригубенко Олена

+380444503875 spbi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188777
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ
Контактна особа: Тригубенко Олена
+380444503875
spbi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2019 17:00
Початок аукціону: 01 лютого 2019 11:12
Очікувана вартість: 93 810,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 469,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44410000-7: Вироби для ванної кімнати та кухні


Змішувачі сантехнічні, унітази, сидіння до унітазів, шланги для душу з розпилювачем, крани до змішувачів, крани шарові, вентиль для котла, трос сантехнічний, фітинг, металлопластикова труба, задвижка, гофра, гусак, клапани та вентилі для води згідно специфікації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
652 шт
Змішувачі, унітази, сидіння до унітазів, шланги для душу з розпилювачем, крани, клапани та вентилі для води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська обл., Київ, І.Крамського,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2019  —  28 лютого 2019
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 25 січня 2019 09:12
Дата відповіді: 25 січня 2019 11:15
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні Участники!
Товар повинен бути новим, сертифікованим, відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України для товару. Марки товару та їх аналог, що є предметом закупівлі, зазначені в технічному завданні. п.11 технічного завдання є обов’язковим до виконання. Якість товару повинна бути підтверджена сертифікатом та іншими документами, необхідними для товару даного виду згідно діючих правил торгівлі, та законодавства про захист прав споживачів.
Уточнення щодо технічних вимог по товару
Дата подання: 26 січня 2019 12:28
Дата відповіді: 29 січня 2019 10:33
Шановний Замовник просимо надати більш детальну інформацію до вимог товару зазнечених в ТД в п.1,3,19, більш детальну інформацію до вимог шланг з розпилювачем, а саме довжина і розпилювач однорежимний чи трьохрежимний. Також внести коригування до тендерних вимог до сифонів до унітазу.
Відповідь: Шановний Учасник надаємо більш детальну інформацію до вимог товару зазначених в технічному завданні в п.1.3.19. Види і розміри головок до змішувачів, тобто кран букс, можуть відрізнятися кількістю шліців на поверхні штока під маховик - це 20 або 24. А типорозміри різьблення під установку в змішувач бувають на 1/2 і 3/8 дюйма. Наша потреба, черв’ячні діаметром 17.5 мм. з глибиною посадки 21 мм. – 50 одиниць та керамічні діаметром 20,5 мм. з глибиною посадки 21 мм. – 20 одиниць. Гумові або черв'ячні пристрої оснащені штоком. При повороті рукоятки крана він висувається. В результаті прокладка в пристрої відкриває або блокує сідло клапана і, відповідно, подачу води. Сама прокладка може бути виготовлена з різних типів гуми. І від цього залежить, наскільки довго вона буде служити. Її знос можна визначити по гулу в трубах, який з'являється при включенні крана на подачу води. Крани до змішувачів, це комплект (з двох штук) для холодної та гарячої води ¾ , та ½ дюйми. Ручка маховик з заліза, з квадратним отвором для кран букс. Шланг з розпилювачем довжиною не менше 1,5 метра. Якість товару повинна бути підтверджена сертифікатом та іншими документами, необхідними для товару даного виду згідно діючих правил торгівлі, та законодавства про захист прав споживачів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-24-003299-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: МАРЧУК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2036714173
Дата подання: 05 лютого 2019 17:12
Прошу розглянути
Прошу тендерну комісію розглянути відгуки. Випадково не завантажив до пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2019 16:44
відповідь на вимогу в доданому файлі
Номер вимоги: UA-2019-01-24-003299-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: МАРЧУК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2036714173
Дата подання: 07 лютого 2019 16:44
Не відповідність вимогам
Шановні члени тендерного комітету звертаємо Вашу у вагу на те що ФОП Васько Сергій Вікторович, пропонує продукцію без конкретної назви виробника, технічних характеристик (назва товару переписана з Вашого оголошення), невідомо, що це за товар (крани, клапана, фітинги, труба м/п …… - виробник Valtec чи UKSPAR, чи….. не якісний Китай?
Сертифікати на товар були надані вже після аукціону, і не всі.
Копії договорів з бюджетними установами взагалі відсутні.(які вимагалися в п. 9.1)
Відгуки від попередніх Замовників надано тільки одна на постачання товару , інша на послуги.
У зв’язку з цим вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ФОП Васько С.В.. у зв’язку з не відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

05 лютого 2019 17:12
Відгук КМКЛ №9.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАРЧУК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ 79 419,30
UAH з ПДВ
78 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Малиновський Олександр Леонідович" 92 933,00
UAH з ПДВ
78 787,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Васько Сергій Вікторович 87 735,00
UAH з ПДВ
84 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2019 12:48
Додаток_2_2.jpeg
31 січня 2019 12:48
Додаток_2_1.jpeg
31 січня 2019 12:48
Додаток_1_2.jpeg
31 січня 2019 12:48
Додаток_1_1.jpeg
31 січня 2019 12:48
Договір_2.docx
31 січня 2019 12:48
Договір_1.pdf
31 січня 2019 12:48
Реквізити.doc
31 січня 2019 12:48
Паспорт_3.jpeg
31 січня 2019 12:48
Паспорт_2.jpeg
31 січня 2019 12:48
Паспорт_1.jpeg
31 січня 2019 12:48
ІПН.jpeg
31 січня 2019 12:48
Довідка Інформація.jpeg
31 січня 2019 12:48
Довідка Банк.jpeg
31 січня 2019 12:48
Витяг з ЄДР_4.jpeg
31 січня 2019 12:48
Витяг з ЄДР_3.jpeg
31 січня 2019 12:48
Витяг з ЄДР_2.jpeg
31 січня 2019 12:48
Витяг з ЄДР_1.jpeg
31 січня 2019 12:48
Виписка з ЄДР.jpeg

Публічні документи

06 лютого 2019 10:25
Sertifikaty.rar
06 лютого 2019 10:20
Vidguk_3.pdf
31 січня 2019 10:35
Тендерна Пропозиція.pdf
31 січня 2019 10:35
Texzavdannya.pdf
31 січня 2019 10:35
Dovidka_pro_ciny.pdf
31 січня 2019 10:35
Dovidka pro yakist.pdf
31 січня 2019 10:35
Dovidka pro sankcii.pdf
31 січня 2019 10:35
Passport.pdf
31 січня 2019 10:35
IK Vasko S.V..pdf
31 січня 2019 10:35
Vytyag z EDR.pdf
31 січня 2019 10:35
Vytyag z RPEP 2019.pdf
31 січня 2019 10:35
Dovidka_pro_dogovora.pdf
31 січня 2019 10:35
Vidguk_2.pdf
31 січня 2019 10:35
Vidguk_1.pdf
31 січня 2019 10:35
Dovidka zgidno p.9.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАРЧУК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ

ФОП "Малиновський Олександр Леонідович"

ФОП Васько Сергій Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАРЧУК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ
#2036714173
Відхилено 78 780,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2019 14:17
ФОП "Малиновський Олександр Леонідович"
#3256706236
Відхилено 78 787,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2019 17:13
ФОП Васько Сергій Вікторович
#2866704091
Переможець 84 999,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2019 16:07

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2019 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Васько Сергій Вікторович
#2866704091
84 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 лютого 2019 13:16
Коментар щодо відміни: У зв’язку з необхідністю коригування параметрів закупівлі та приведенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі до відповідності.
Документи:
08 лютого 2019 13:16
16 Протокол Скасування закупівлі.pdf