Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сантехнічні вироби для ванної кімнати та кухні
Очікувана вартість
93 810,00 UAH
UA-2019-01-24-003299-b ● 164f5e08b036428bbc24116873588d02
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Святошинський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188777 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ |
Контактна особа: |
Тригубенко Олена +380444503875 spbi1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2019 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2019 11:12 |
Очікувана вартість: | 93 810,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 469,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44410000-7: Вироби для ванної кімнати та кухні
Змішувачі сантехнічні, унітази, сидіння до унітазів, шланги для душу з розпилювачем, крани до змішувачів, крани шарові, вентиль для котла, трос сантехнічний, фітинг, металлопластикова труба, задвижка, гофра, гусак, клапани та вентилі для води згідно специфікації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
652 шт
Змішувачі, унітази, сидіння до унітазів, шланги для душу з розпилювачем, крани, клапани та вентилі для води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, Київська обл., Київ, І.Крамського,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 лютого 2019
—
28 лютого 2019
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2019 16:14 |
Оголошення - Змішувачі, унітази, крани_2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 25 січня 2019 09:12
Дата відповіді: 25 січня 2019 11:15
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні Участники!
Товар повинен бути новим, сертифікованим, відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України для товару. Марки товару та їх аналог, що є предметом закупівлі, зазначені в технічному завданні. п.11 технічного завдання є обов’язковим до виконання. Якість товару повинна бути підтверджена сертифікатом та іншими документами, необхідними для товару даного виду згідно діючих правил торгівлі, та законодавства про захист прав споживачів.
Товар повинен бути новим, сертифікованим, відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України для товару. Марки товару та їх аналог, що є предметом закупівлі, зазначені в технічному завданні. п.11 технічного завдання є обов’язковим до виконання. Якість товару повинна бути підтверджена сертифікатом та іншими документами, необхідними для товару даного виду згідно діючих правил торгівлі, та законодавства про захист прав споживачів.
Уточнення щодо технічних вимог по товару
Дата подання: 26 січня 2019 12:28
Дата відповіді: 29 січня 2019 10:33
Шановний Замовник просимо надати більш детальну інформацію до вимог товару зазнечених в ТД в п.1,3,19, більш детальну інформацію до вимог шланг з розпилювачем, а саме довжина і розпилювач однорежимний чи трьохрежимний. Також внести коригування до тендерних вимог до сифонів до унітазу.
Відповідь: Шановний Учасник надаємо більш детальну інформацію до вимог товару зазначених в технічному завданні в п.1.3.19. Види і розміри головок до змішувачів, тобто кран букс, можуть відрізнятися кількістю шліців на поверхні штока під маховик - це 20 або 24. А типорозміри різьблення під установку в змішувач бувають на 1/2 і 3/8 дюйма. Наша потреба, черв’ячні діаметром 17.5 мм. з глибиною посадки 21 мм. – 50 одиниць та керамічні діаметром 20,5 мм. з глибиною посадки 21 мм. – 20 одиниць. Гумові або черв'ячні пристрої оснащені штоком. При повороті рукоятки крана він висувається. В результаті прокладка в пристрої відкриває або блокує сідло клапана і, відповідно, подачу води. Сама прокладка може бути виготовлена з різних типів гуми. І від цього залежить, наскільки довго вона буде служити. Її знос можна визначити по гулу в трубах, який з'являється при включенні крана на подачу води. Крани до змішувачів, це комплект (з двох штук) для холодної та гарячої води ¾ , та ½ дюйми. Ручка маховик з заліза, з квадратним отвором для кран букс. Шланг з розпилювачем довжиною не менше 1,5 метра. Якість товару повинна бути підтверджена сертифікатом та іншими документами, необхідними для товару даного виду згідно діючих правил торгівлі, та законодавства про захист прав споживачів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-24-003299-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: МАРЧУК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2036714173
Дата подання: 05 лютого 2019 17:12
Прошу розглянути
Прошу тендерну комісію розглянути відгуки. Випадково не завантажив до пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2019 16:44
відповідь на вимогу в доданому файлі
Номер вимоги: UA-2019-01-24-003299-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: МАРЧУК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2036714173
Дата подання: 07 лютого 2019 16:44
Не відповідність вимогам
Шановні члени тендерного комітету звертаємо Вашу у вагу на те що ФОП Васько Сергій Вікторович, пропонує продукцію без конкретної назви виробника, технічних характеристик (назва товару переписана з Вашого оголошення), невідомо, що це за товар (крани, клапана, фітинги, труба м/п …… - виробник Valtec чи UKSPAR, чи….. не якісний Китай?
Сертифікати на товар були надані вже після аукціону, і не всі.
Копії договорів з бюджетними установами взагалі відсутні.(які вимагалися в п. 9.1)
Відгуки від попередніх Замовників надано тільки одна на постачання товару , інша на послуги.
У зв’язку з цим вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ФОП Васько С.В.. у зв’язку з не відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Сертифікати на товар були надані вже після аукціону, і не всі.
Копії договорів з бюджетними установами взагалі відсутні.(які вимагалися в п. 9.1)
Відгуки від попередніх Замовників надано тільки одна на постачання товару , інша на послуги.
У зв’язку з цим вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ФОП Васько С.В.. у зв’язку з не відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
МАРЧУК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ |
79 419,30
UAH з ПДВ
|
78 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Малиновський Олександр Леонідович" |
92 933,00
UAH з ПДВ
|
78 787,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Васько Сергій Вікторович |
87 735,00
UAH з ПДВ
|
84 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МАРЧУК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ #2036714173 |
Відхилено |
78 780,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2019 14:17
|
ФОП "Малиновський Олександр Леонідович" #3256706236 |
Відхилено |
78 787,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2019 17:13
|
ФОП Васько Сергій Вікторович #2866704091 |
Переможець |
84 999,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2019 16:07
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 08 лютого 2019 13:16 |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з необхідністю коригування параметрів закупівлі та приведенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі до відповідності. |
Документи:
08 лютого 2019 13:16
|
16 Протокол Скасування закупівлі.pdf |