Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання теплової енергії
Очікувана вартість
325 651,00 UAH
UA-2019-01-24-003244-b e7e1a6d007904a66b5eafb2bdd6bb56c
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Никитчук

+380365535146 miskaradas@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сарненська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04057770
Місцезнаходження: 34500, Україна , Рівненська обл., м. Сарни, вул. Широка, 31
Контактна особа: Оксана Никитчук
+380365535146
miskaradas@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019 16:10
Оскарження наміру укласти договір: 30 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Постачання теплової енергії
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
161 гігакалорія
Постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34500, Україна, Рівненська область, Сарни, Широка,31; Лисенка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

24 січня 2019 16:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 16:08
10.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-25-000041 ● a120978dd3894b0aa65f25692f317993
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2019 14:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

25.03.2019 № 7

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління А. КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.03.2019 № 7

Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-01-24-003244-b 24.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок Держаудитслужби за результатами моніторингу переговорної процедури оскаржено до Рівненського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 10 квітня 2019

Документи:

10 квітня 2019 09:52
Електронний підпис
10 квітня 2019 09:51
позовна заява.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САРНИТЕПЛОСЕРВІС" САРНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#35132153
Переможець 325 651,00
UAH з ПДВ
24 січня 2019 16:10

Документи

24 січня 2019 16:10
Електронний підпис
24 січня 2019 16:10
10.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2019 16:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САРНИТЕПЛОСЕРВІС" САРНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#35132153
325 651,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 січня 2019 16:10
Електронний підпис
24 січня 2019 16:10
10.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 12:49
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2019 09:36
3_34Т.PDF зміни до договору
23 жовтня 2019 09:34
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2019 09:18
2_34Т.PDF зміни до договору
21 жовтня 2019 09:16
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2019 12:09
1_34-Т.PDF зміни до договору
11 лютого 2019 12:08
Електронний підпис укладений
30 січня 2019 09:30
34-Т.PDF укладений
30 січня 2019 09:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Рішення виконавчого комітету Сарненської міської ради № 2 від 25.02.2019 року "Про встановлення тарифів на теплову енергію, вироблену з використанням альтернативних джерел енергії, для КП "Сарнитеплосервіс"
Номер договору про закупівлю: 34-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна опалювальна площа приміщення 1100,5 кв.м., в тому числі опалювальна площа 844,4 кв.м., що займає Сарненська міська рада, виконавчий комітет Сарненської міської ради та апарат Сарненської міської ради по вул.Широкій,31 м.Сарни Рівненської обл. та опалювальна площа 256,1 кв.м. Фізкультурно-спортивного клубу "Повір у себе" по вул.Лисенка,1 в м.Сарни Рівненської області
Номер договору про закупівлю: 34-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 34-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 200 496,43
UAH (в тому числі ПДВ 33 416,07 UAH)